Datum van publicatie
Besteldatum
02-01-2024
De afdekhoes gaat snel van de tafel , alhoewel de tafel de juiste afmetingen heeft als de tafel ,dus de hoes doet niks wat het moet doen ,bij de levering was het volledig gekreukt ,na een email te hebben gestuurt kregen we als antwoord dat de keukels er vanzelf uit trekken ,dus complete miskoop ,buiten tafel wordt nog steeds nat ,
1.00
Slecht

tuinmeubelhoesshop.be antwoordt: 02-01-2024
Goedendag, Wat spijtig te horen dat u ontevreden bent over de hoes. Zoals gezegd heeft mijn collega u geschreven over de kreukels, die trekken er, wanneer aanwezig, inderdaad heel snel uit, maar hij heeft u ook geschreven over de pot die u geplaatst heeft op uw tafelhoes. Wij adviseren altijd om iets onder de hoes te leggen. Zo creëert u luchtcirculatie en zal condensvorming reduceren. Met het ela

Datum van publicatie
01-08-2023
Besteldatum
22-07-2023
01-08-2023
Het geleverde artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen. Ik heb een zeer hoge parasol en ik krijg de rits niet dicht en open omdat er geen trek koord aan de rits zit. Ik kreeg een koordje’ toegestuurd waar ik niets kon mee aanvangen. Ik wacht nu op hun antwoord want ik heb laten weten dat ik het artikel wil terugsturen en mijn geld terug wil.
1.00
Slecht

tuinmeubelhoesshop.be antwoordt: 01-08-2023
Goedendag, Uiteraard mag u de hoes terugsturen en krijgt u uw geld terug. We hebben uw mail al beantwoord en ook een alternatief aangeboden die veel beter aansluit bij uw wensen. Met vriendelijke groet Tuinmeubelhoesshop