02-04-2024
21-03-2024
02-04-2024
Alles wa besteld was was aanwezig in de doos. Jammer genoeg was een van de dozen beschadigd. Ik heb hiervoor contact met jullie opgenomen. Ik heb hier heel snel reactie op gehad. Er is mij beloofd om het bedrag terug te storten in de vorm van een aankoopbon op jullie site. Waarvoor dank. Al heb ik deze tot hiertoe nog niet ontvangen in mijn mailbox.

22-02-2024
10-02-2024
22-02-2024
Leonidas is gekend, geen probleem. Wat de levering betreft groot probleem. Ik had levering links over of tussen de tuinpoort gevraagd. De doos werd rechts over het de draad geleverd. Slecht, heel Slecht. Ik heb een hond en wat als die de doos pralines had open gemaakt en de chocolade opgegeten? Dan hadden jullie een probleem. Een hond overleeft dit niet. Ik ben Nederlandstalig en verwacht dat

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 24-02-2024
Beste Gudrun, rechts is de afscherming veel lager dan de poort links van de woning, daarom heeft de chauffeur wellicht rechts gekozen om te vermijden dat hij het pakket van een grote hoogte op de grond moet laten vallen, dan was het pakket wellicht beschadigd. Links hangt ook een bordje dat er een hond zit, rechts niet. De chauffeur heeft gedaan voor goed, menen wij. U kan beter kiezen voor een a

meer keuze mogelijk malen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 24-02-2024
Beste Hilde, dank voor uw beoordeling. Wat bedoelt u precies met meer mogelijkheden ? Wij hebben meer dan 800 artikelen op onze webshop. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel

19-11-2023
Ik had volgende keer liever zonder mokka lust dat totaal niet

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 03-12-2023
Beste Ilse, volgens onze gegevens had 1kg donkere pralines gevraagd gevuld met botercrèmevulling, daar zitten inderdaad ook mokka smaak bij. U kan bij een volgende bestelling de namen opgeven van de pralines die u wenst, op onze webshop vindt u een overzicht van alle pralines. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel

23-10-2023
De bestelling werd een dag vroeger afgeleverd dan ik zo goed mogelijk had opgegeven.

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 26-10-2023
Beste Johan, aangezien de levertijd 1 à 2 werkdagen is, kan het inderdaad gebeuren dat het pakket een dag te vroeg wordt geleverd. Beter een dag te vroeg, dan een dag laat, toch ? Dank voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel

15-09-2023
02-09-2023
15-09-2023

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 23-09-2023
Dag Irene, volgens de tracking werd het pakket geleverd op 5 september, één dag na de verzending. Mocht dit niet zo zijn, gelieve ons dan te contacteren aub. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop

29-08-2023
17-08-2023
29-08-2023
Misschien niet direct de webshop, maar de levering was heel slecht. Gelukkig hadden jullie het goed verpakt, anders had het gesmolten aangekomen.

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 05-09-2023
Beste Mike, we zien inderdaad dat de levering wat langer duurder dan gebruikelijk, onze excuses hiervoor. We verpakken inderdaad onze producten in functie van de temperaturen, de thermo-isolerende verpakking heeft hier zeker zijn nut bewezen. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel

28-06-2023
er voor zorgen dat chocolats op het gevraagde adres worden afgeleverd.

20-05-2023
08-05-2023
20-05-2023
Bonbons hebben te veel bewogen tijdens vervoer en daarom de meeste niet mooi egaal en glanzend meer.Beetje jammer. De meeste lagen omgekeerd in de doos.

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 01-06-2023
Dag Koos, hier kunnen we helaas weinig aan verhelpen, de bonbons kunnen inderdaad wat bewegen tijdens het transport. Dit geeft uiteraard geen invloed op de smaak of kwaliteit, maar we begrijpen uw punt dat sommige bonbons niet perfect ogen. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop

22-04-2023
Ik vond de bestelling bij aankomst na 5 uur onbewaakt voor de voordeur tijdens een regenachtige dag. Gevolg was dat mijn zure snoepjes helemaal plakte en nat waren en vervolgens niet zuur meer smaakte. Dus liefst andere bezorgers of de afspraken die ze op voorhand maken van bij afwezigheid de bestelling bij buren af te geven na te komen i.p.v. gewoon voor de deur! Foto kan ik er niet bij doen omda

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ antwoordt: 04-06-2023
Beste Diane, dit zou niet mogen gebeuren, de chauffeur dient het pakket persoonlijk aan iemand te overhandigen, tenzij met toestemming ergens neerzetten. Indien zich een probleem stelt bij de levering gelieve ons dan zeker onmiddellijk in te lichten en foto's te bezorgen, wij zorgen dan steeds voor een oplossing. Excuses voor het ongemak. MVG, Chocolates & Sweets Online Shop