12-03-2024
Zeer slechte en onvriendelijke klantenservice. Woorden van Willem Antonie de Wilde "Als wij een prijs zouden geven voor wazigste foto van 2024, dan maakt u een grote kans om deze prijs dit jaar te winnen."

puzzleYOU BE-nl antwoordt: 13-03-2024
Wij krijgen bestellingen uit 23 landen binnen en dat betekent dat wij dagelijks meerdere duizenden puzzels de deur uit sturen. Wij hopen dat u begrijpt dat deze enorme hoeveelheden voor ons geen mogelijkheid bieden nog eens extra naar de ingezonden foto's te kijken. Wij moeten er daarom op vertrouwen kunnen, dat de klant geen afbeelding met lage resolutie van het internet plukt, maar een scherpe f

01-01-2024
18-12-2023
01-01-2024
Beloofde leveringsdatum 10 dagen overtroffen. Geen reactie op klachtenmail.
Eens ze uw geld hebben, kunt ge hun kloten kussen.

puzzleYOU BE-nl antwoordt: 11-01-2024
Ons productieteam heeft in de week voor de Kerst 24/7 gewerkt en daardoor hebben wij het ondanks de enorme drukte gered om uw bestelling al de volgende dag naar de koerier te brengen. Wij hebben dus wat dat betreft enorm ons best gedaan. Voor alle werknemers was deze Kerst ideaal, 4 dagen achter elkaar vrij. Maar dit gold natuurlijk ook voor de mensen die bij de koerierdiensten werken, vandaar beg

30-12-2023
Betaald voor de levering. De levering kon niet slechter. Een briefje in de bus gevonden dat ik het pak kon ophalen in een ophaalpunt. Het ophaalpunt vond het pak niet terug. Pas bij mijn vijfde bezoek aan het ophaalpunt vonden ze het pak terug...

puzzleYOU BE-nl antwoordt: 11-01-2024
Dit is natuurlijk niet de bedoeling en het spijt ons dat u zo veel rompslomp had. Helaas zullen we niet te weten komen of dit aan de UPS chauffeur lag of aan het afhaalpunt, maar wij zullen alsnog een klacht indienen bij UPS. Voor ons als producent wel een beetje jammer, dat wij door een fout in de aflevering hier met 1 ster afgestraft worden, dit weerspiegelt eigenlijk niet ons aandeel aan de pra

03-12-2023
Verkeerde puzzle ontvangen en arrogante mail conversatie met de klantenservice

puzzleYOU BE-nl antwoordt: 05-12-2023
Als we de correspondentie terugkijken, zien we dat onze supportmedewerker in onze naam excuses heeft aangeboden voor de productiefout en u heeft uitgelegd waar het mis is gegaan. We begrijpen dat u ontdaan was door dit incident, maar U reageerde met vrij verzonnen beschuldigingen die in tegenspraak waren met wat u redelijk en tot in detail was verklaard.

18-10-2023
The package has still not been delivered after 12 days... outrageous.
Knowing that this is the fault of UPS, puzzleYOU should take more actions to solve the problem!

puzzleYOU BE-nl antwoordt: 18-10-2023
Wij versturen dagelijks meerdere duizenden pakketten. U zult begrijpen dat wij om deze reden de pakketten niet kunnen volgen. Als een pakket niet zoals voorgezien op de 2e dag wordt afgeleverd, dan is het belangrijk dat u ons daarover informeert. Eerst dan kunnen wij met de koerier bemiddelen. In uw geval heeft u het adres van een studentenresidentie ingevuld, maar geen kamernummer vermeld, zodat