26-01-2024
17-01-2024
26-01-2024
De producten zijn regelmatig beschadigd, waardoor ze weer retour gestuurd moeten worden.. niet telefonisch bereikbaar, en geen live chat.

09-02-2022
Valt kleiner uit!!

showroomprive.be antwoordt: 10-03-2022
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

20-02-2022
06-03-2022
Jullie uitleg ivm retour is pover en houd geen steek.

showroomprive.be antwoordt: 10-03-2022
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met onze retoursservice. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

03-03-2022
27-01-2022
03-03-2022
De stof, de afwerking en de combinatie van de kleuren van een paar artikels zijn spijtig genoeg minder. Maar dat is persoonlijk. Ik ben er niet tevreden over. Ik sta niet op te poppelen om ze te dragen eerlijk gezegd. Zij zijn niet helemaal slecht, maar misschien ben ik te veel eisend. Zij krijgen een andere bestemming. Maar persoonlijk zal ik dit merk niet meer bestellen. Hierbij stopt bij mij

25-11-2021
15-11-2021
25-11-2021
De laarzen zien er heel goedkoop uit, zijn gelijmd ipv gestikt aan de zool, de naden zijn niet mooi gestikt. Ik vrees dat ze niet lang meegaan. Het zijn wel mooie laarzen(behalve het materiaal dat op plastiek lijkt) en ze passen perfect.

showroomprive.be antwoordt: 03-12-2021