25-03-2024
18-03-2024
25-03-2024

aboutyou.be antwoordt: 27-03-2024
Hey Liliane, Bedankt voor je beoordeling. Voor een volgende keer zou het voor ons zeer behulpzaam zijn als je wat uitleg toevoegt aan je beoordeling, zodat we beter weten waar we ons in kunnen verbeteren. Ik hoop dat we je nog eens terug zien in onze webshop en ik wens je alvast fijne Paasdagen! Met vriendelijke groeten, Julius van ABOUTYOU

21-03-2024
14-03-2024
21-03-2024
Snellere levering!

aboutyou.be antwoordt: 22-03-2024
Hey Luc, Bedankt voor je beoordeling. We proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verzenden. Soms komen er onverwachte problemen op het pad, waardoor een bestelling vertraging oploopt. Het kan zijn dat de voorraad op de website nog niet helemaal bijgewerkt is en er dan dus langer gezocht moet worden naar jouw bestelde item, of dat er door een grote hoeveelheid bestellingen vertraging ontst

19-03-2024
12-03-2024
19-03-2024
Trage bijwerking retourzendingen.

aboutyou.be antwoordt: 19-03-2024
Hey Gerda, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Wat vervelend om te lezen dat de tracking van je retourzending zo traag was. Dit is niet onze bedoeling. De tracking updates worden gesynchroniseerd met de scans op onze verschillende locaties (zodra je het pakket afgeeft, als het bij de locatie wordt opgehaald, als het in ons retourencentrum is aangekomen, als je items zijn gescand). Je krijgt e

24-02-2024
02-03-2024
De levering was OK maar ik ben niet zeker dat het geen "namaak" is......de doos is geen "originele" doos .......en geen officiéle kaartje (maat, productieland, enz...) van de fabrikant.

aboutyou.be antwoordt: 04-03-2024
Hey Jean-Claude, bedankt voor je beoordeling & recensie. Fijn om te lezen dat je tevreden was over de levering van je bestelling. Jammer dat je onzeker bent over de echtheid van je product. Wij werken alleen samen met de merken zelf. Voor adidas geldt dat wij de bestelgegevens aan ze doorgeven en zij zelf de items opsturen naar de klant. Het zou ons helpen in de communicatie met onze partners als

24-02-2024
02-03-2024
Te lange leveringstermijn in verhouding tot andere online verkopers van kleding, nieuwnieuw, nederland, die leveren de volgende dag, Post NL is beter dan Bpost.
Verder vind ik persoonlijk dat het matensysteem niet altijd klopt, laatste bestelling 2 stuks, en zal ze moeten terugsturen, dank U.

aboutyou.be antwoordt: 04-03-2024
Hey Henri, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze levering en Size Finder. Doordat we met magazijnen door heel Europa werken, duurt het inderdaad even voordat de items uberhaupt in Belgie zijn aangekomen. Dan wordt het overgedragen aan Bpost en zal je pakketje worden afgeleverd. Dit duurt meestal rond de 3-4 werkdagen. Indien we net

14-02-2024
21-02-2024
Als de klant een bikini besteld en uiteindelijk enkel het bovenstuk geleverd krijgt. kan je als klant niet tevreden zijn lijkt mij

aboutyou.be antwoordt: 23-02-2024
Hey Mario, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen evt. contact opnemen met de leveringspartner of het magazijn om te kijken waar het mis is gegaan. Daarnaast zullen ze je adviseren wat nu het meest handige is

14-02-2024
21-02-2024
Plots kan ik niet meer met achteraf betalen bestellen. Zeer jammer. Nochtans betaal ik steeds op tijd.

aboutyou.be antwoordt: 23-02-2024
Hey Isabelle, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Hopelijk lukt het om met een andere betaalmethode te betalen. Indien meerdere facturen bij Klarna (nog) niet betaald zijn, blokkeert Klarna automatisch de mogelijkheid om achteraf te betalen. Mogelijk is dit de oorzaak voor je probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Mocht dit niet het probleem zijn, kun je na

05-02-2024
28-01-2024
05-02-2024
beter beschrijven welke maten de modellen dragen komt bijna nooit overeen met de originele maat

aboutyou.be antwoordt: 06-02-2024
Hey Julienne, Bedankt voor je review en beoordeling. Vervelend om te lezen dat de maten niet accuraat lijken. Helaas is het soms erg ingewikkeld om het juiste maatadvies te geven, omdat elk merk z'n eigen maattabellen heeft en elk figuur natuurlijk ook anders is. Je kunt in je account je maten invullen en dan wordt er per item aangegeven wat waarschijnlijk de beste match is voor jou. Echter kan he

13-01-2024
06-01-2024
13-01-2024
Ik kan mijn bestellingen niet zien op

aboutyou.be antwoordt: 16-01-2024
Hey Katty, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je je bestellingen in je account niet kunt zien! Dat hoort niet zo te zijn. Hopelijk ontvang je wel onze mails, waardoor je enigszins op de hoogte wordt gehouden van je bestellingen? Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen, samen met jouw hulp, het probleem achterhalen en ze zullen

12-01-2024
05-01-2024
12-01-2024
Ongeveer acht dagen moeten wachten op een zending.
Dit vind ik toch wat te lang.

aboutyou.be antwoordt: 16-01-2024
Hey Danny, Bedankt voor je beoordeling & recensie. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te

09-01-2024
02-01-2024
09-01-2024
Kleedtje besteld op 2 januari en na 8dagen nog
Niet geleverd vind ik min punt jammer genoeg
Dan nog verstuurd met B Post ja

aboutyou.be antwoordt: 10-01-2024
Hey Heidi, Bedankt voor je review. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Ik zie gelukkig dat vanochtend je pakketje afgeleverd is! Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te kopen, zodat je

13-12-2023
06-12-2023
13-12-2023
De leveringstermijn inkorten. Ook de terugbetaling duurt altijd veel te lang. Hun prijzen zijn over het algemeen wel schappelijk.

aboutyou.be antwoordt: 18-12-2023
Hey Emmy, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je lang op je pakketje hebt moeten wachten. Ik zie dat je afgelopen donderdag gelukkig je bestelling hebt ontvangen. Hopelijk heb je veel plezier van je bestelde items! Indien je iets retourneert, duurt het inderdaad even voordat het bedrag terug betaald wordt. Pas vanaf het moment dat alle geretourneerde items van je bestelling in ons ma

23-11-2023
01-12-2023
Nu duurt het lang voor de bestelling komt

aboutyou.be antwoordt: 06-12-2023
Hey Johan, Bedankt ook voor deze recensie. Door het hoge aantal bestellingen rondom de Black Friday campagne en problemen met de sneeuw bij onze leveranciers, hebben meerdere bestellingen vertraging opgelopen. Ik zie gelukkig in ons systeem dat je je bestelling al ontvangen hebt. Ik wens je er veel plezier mee! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vand

01-12-2023
Nu duurt het lang voor ik de bestelling krijg

aboutyou.be antwoordt: 06-12-2023
Hey Johan, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je lang moest wachten op je bestelling. Door onze Black Friday campagne, waar veel bestellingen geplaatst zijn, hebben onze magazijnen en leveringspartners het extra druk. Daarnaast is er in sommige delen van de landen waar de bestellingen vandaan komen, problemen met sneeuwoverlast. Hierdoor hebben bestellingen mogelijk vertraging o

aboutyou.be antwoordt: 06-12-2023
Hey Nancy, Bedankt voor je review. Voor een volgende keer zou het ons erg helpen als je wat meer informatie kunt geven over waarom je wel/niet tevreden bent met onze services. Ik wens je nog een fijne dag vandaag en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Robert van ABOUTYOU

28-11-2023
28-11-2023
Ik kocht het laatste beschikbare artikel aan een stuntprijs en kreeg 3 dagen later het bericht dat mijn bestelling werd geannuleerd omdat de voorraad op was.

aboutyou.be antwoordt: 28-11-2023
Hey Matthieu, dankjewel voor je recensie. Wat vervelend om te lezen dat je bestelde artikel toch niet leverbaar bleek te zijn. Onze excuses hiervoor! Zeker tijdens drukke campagnes kan het wel eens voorkomen dat het systeem achter de webshop nog niet helemaal geupdate is (dit duurt slechts 30 seconden, maar toch kan er in die tijd weer een item verkocht worden) en dat een aantal artikelen dus nog

17-11-2023
24-11-2023
Website geeft verkeerde info ivm maten, bv je besteld xl en het blijkt uiteindelijk maat 42 te zijn.
Het ingeven van een retour is ook niet evident,zeker verbetering mogelijk.
Wel heel vlotte info ivm met verzending en levering is super snel!

aboutyou.be antwoordt: 24-11-2023
Hey Martine, dankjewel voor je recensie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je niet de juiste maat toegestuurd hebt gekregen. Je kunt het artikel dan gerust retour sturen en dan zul je je geld terug krijgen. Je kunt tegelijkertijd het betreffende artikel opnieuw bestellen. Mocht het dan wederom in de verkeerde maat zijn, raad ik je aan om dit te melden aan onze klantenservice (klantenservice@ab

15-11-2023
15-11-2023
Verkeerd artikel geleverd
1x betaald en geen order gekregen geld is nog niet teruggestort

aboutyou.be antwoordt: 15-11-2023
Hey Hilde, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te lezen dat er een verkeerd artikel geleverd is. Ik raad je aan dit artikel terug te sturen, je zult dan je geld terugkrijgen. Je kunt het juiste artikel dan nog eens bestellen. Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met je 2e zin? Indien je iets geretourneerd hebt, krijg je een bevestigingsmail dat we je retour hebben ontvangen, zodra het in

01-11-2023
08-11-2023
heb bestelling nog steeds niet ontvangen, al 8 dagen geleden, net iets te lang - kortingen wisselvallig en beperkt geldig

aboutyou.be antwoordt: 13-11-2023
Hey Emy, Bedankt voor je review & beoordeling. Ik zie in ons systeem dat je inmiddels je bestelling ontvangen zou moeten hebben. Desondanks is 8 dagen inderdaad veel te lang en dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Excuses daarvoor! Sinds een aantal maanden zijn we druk bezig om een 3e magazijn te openen en dit gaat helaas niet zonder slag of stoot. Meerdere bestellingen lopen

02-11-2023
26-10-2023
02-11-2023
Ik heb maar 1 stuk gekregen van mijn levering, had maat 42 besteld en kreeg maat 32 . Wanneer de rest komt blijft een vraag, dit wordt mij niet mee gedeeld.

aboutyou.be antwoordt: 02-11-2023
Hey Carine, Bedankt voor je review. Als het goed is heb je 2 keer een verzendingsmail van ons gekregen, waarin een track & trace link staat voor de verzending van je bestelling. Je bestelling is namelijk opgedeeld in 2 delen, omdat het uit 2 verschillende magazijnen komt. Eergisteren heb je de 2e verzendmail ontvangen en daar vind je de track & trace link voor de 2e helft van je bestelling. Wat be

22-10-2023
15-10-2023
22-10-2023
De levering van About You verliep correct. Bij Bpost liep het in het honderd. Ik had aangegeven om af te leveren in een ophaalpunt, wat ook per mail werd bevestigd door Bpost. Het pakje werd zonder verder bericht geleverd in het postkantoor gelukkig ontdekte ik dat tijdig, zo niet zou het pakje worden teruggestuurd. Graag bij Bpost navragen wat mis liep en wat naar de toekomst verbeterd wordt

aboutyou.be antwoordt: 27-10-2023
Hey Hans, Bedankt voor je review. In de track & trace link kan ik zien dat Bpost deze netjes heeft geupdate op de juiste data. Echter zou je inderdaad nog bericht moeten krijgen van Bpost indien je pakketje ergens klaar ligt om opgehaald te worden. Bedankt dat je dit gemeld hebt, we gaan er achteraan om de oorzaak van dit probleem te vinden! Ik hoop dat je verder tevreden bent met je bestelde item

20-10-2023
13-10-2023
20-10-2023
Ik had een jas besteld en betaald, maar kreeg na een weekje de melding dat deze niet meer verkrijgbaar is. Misschien het aanbod en de aanwezige producten op elkaar afstemmen.

aboutyou.be antwoordt: 27-10-2023
Hey Maarten, Bedankt voor je beoordeling & recensie. Het updaten van onze voorraden gebeurt regelmatig, maar met een kleine vertraging van +- 30 seconden. Indien de jas uitverkocht is geraakt in deze 30 seconden en jij de jas toch nog besteld hebt, wordt pas later in het proces ontdekt dat de jas niet meer op voorraad is en niet verzonden kan worden. Je krijgt natuurlijk het geld voor de bestelde

07-10-2023
28-09-2023
07-10-2023
Eem tussenseizoen jas een jaar later weer als nieuw aangekondigt aan identiek dezelfde beginprijs.Replay met name

aboutyou.be antwoordt: 09-10-2023
Hey Frank, Bedankt voor je review. Wat betreft prijzen zijn we afhankelijk van het merk (in dit geval Replay) en als zij hun items van de collectie van vorig jaar met dezelfde prijzen willen verkopen, kunnen wij dat helaas niet anders doen. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd. Mocht je meer informatie hier over willen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Ik wen

06-10-2023
06-10-2023
Snelheid van levering.

aboutyou.be antwoordt: 06-10-2023
Hey Reina, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Ik kan alleen de laatste status van bpost zien en dat is dat je gisteren je pakketje hebt opgehaald. Ik kan dus helaas niet zien wanneer deze daadwerkelijk geleverd is en of dit binnen onze normale leveringstijden is geweest of niet. We proberen onze bestellingen altijd tussen 2-4 werkdagen af te leveren bij onze klanten. Door stakingen en drukte

01-10-2023
24-09-2023
01-10-2023

aboutyou.be antwoordt: 02-10-2023
Hey Oda, Bedankt voor je beoordeling. Om ons te kunnen blijven verbeteren, is het voor ons handig als je een volgende keer wat meer toelichting geeft bij je beoordeling. Ik wens je nog een fijne dag en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU

22-09-2023
Snellere leveringen

aboutyou.be antwoordt: 29-09-2023
Hey Celine, Bedankt voor je review. Ik zie dat je slechts 3 sterren van de 5 hebt gegeven. Om onze services te kunnen blijven verbeteren, zou het voor ons super hulpzaam zijn om wat meer informatie te krijgen waar we ons precies in kunnen verbeteren. Ik hoop dat je tevreden bent met je bestelling en wens je veel plezier met je items! Fijn weekend! Met vriendelijke groeten, Mirte van ABOUTYOU

17-09-2023
10-09-2023
17-09-2023
mauwen te lang en maat 44 te smal

aboutyou.be antwoordt: 18-09-2023
Hey Yvette, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het item wat je gekocht hebt, niet goed lijkt te passen. Je kunt je bestelling gratis retourneren en dan zul je je geld terug krijgen. Indien je nog een andere maat wilt proberen, kun je deze dan natuurlijk gerust nog eens bestellen. Ik hoop dat je verder tevreden bent met de levering en onze service. Ik wens je nog een fijne dag vandaa

01-09-2023
01-09-2023
3 bestellingen gedaan en alle 3 minimum 1 week of langer onderweg voor levering.
Helaas te lange levertijd in vergelijking met andere kleding webwinkels.

aboutyou.be antwoordt: 05-09-2023
Hey Marijke, Bedankt voor je review. Ik vind het vervelend om te lezen dat je zo lang op je bestellingen hebt moeten wachten. Sinds een aantal weken zijn we bezig met de opzet van een nieuw magazijn en helaas zijn er meerdere bestellingen vertraagd hierdoor. Hoogstwaarschijnlijk zaten die van jou hier ook tussen. We proberen ons natuurlijk altijd te verbeteren en ik neem je feedback mee in het pro

27-08-2023
20-08-2023
27-08-2023
20 augustus een bestelling gedaan en een volle week later 27 augustus nog steeds niets ontvangen is niet meer van deze tijd. Jammer !

aboutyou.be antwoordt: 28-08-2023
Hey Marijke, Bedankt voor je beoordeling. Ik vind het vervelend om te lezen dat je zo lang op je bestelling moet wachten. Je kunt via de track & trace link in de verzendingsmail kijken wat de verzendstatus van jouw bestelling is. Mocht je meer informatie willen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice (klantenservice@aboutyou.be) . Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en

18-08-2023
wacht om maat 44 leren jas

aboutyou.be antwoordt: 28-08-2023
Hey Yvette, Bedankt voor je review. Als ik het goed begrijp, heb je een jas in 42 besteld en wacht je nu tot dat maat 44 beschikbaar is, klopt dat? Je kunt bij elk item een herinneringsfunctie instellen, mocht de gewenste maat momenteel niet op voorraad zijn. Je kunt je emailadres invullen en zodra het item dan weer beschikbaar is, krijg je een mail toegestuurd, zodat je het kunt bestellen. Wannee

17-08-2023
Soms wordt het laat geleverd

aboutyou.be antwoordt: 17-08-2023
Hey Martine, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Ik vind het vervelend om te lezen dat soms pakketjes laat worden geleverd. Dit is natuurlijk niet een ervaring die we onze klanten willen geven! Er zijn veel punten waarop een levering vertraging kan oplopen en we doen ons best om dit binnen de perken te houden en ons hier te blijven verbeteren. Na de zomersolden is het enorm druk geweest, wat

17-08-2023
Ik heb nog steeds geen melding ontvangen dat het pakketje is toegekomen in de winkel

aboutyou.be antwoordt: 17-08-2023
Hey Christel, Bedankt voor je review. Nadat je je bestelling bij ons besteld, ontvang je een verzendbevestiging per mail zodra je bestelling ons magazijn verlaat. In deze mail zie je een grote groene balk met een code er in. Als je op deze groene balk klikt, opent de track & trace link, waarmee je kunt zien waar jouw bestelling zich bevindt. In jouw geval geeft de track & trace link aan dat jouw p

03-08-2023
10-08-2023
Goede koopjes te doen, jammer dat de levertermijn steeds wordt overschreden.

aboutyou.be antwoordt: 10-08-2023
Hey Kris, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je bestelling(en) later zijn geleverd dan de beloofde levertermijn. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Ik hoop dat je desondanks blij bent met je bestelde items. We zijn op de hoogte van vertragingen bij leveringen i.v.m. het implementeren van een nieuw magazijn en we werken er aan om dit te verbeteren. Ik hoop je b

08-08-2023
01-08-2023
08-08-2023
Bestelling is na 7 dagen nog steeds niet geleverd.

aboutyou.be antwoordt: 09-08-2023
Hey Walter, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit te melden. Vermeld hierbij je bestelnummer, zodat ze je zo snel mogelijk kunnen helpen. Je kunt je mail sturen naar: klantenservice@aboutyou.be of bellen met 0800 / 778 71. Zij kunnen contact opnemen met onze lever

04-08-2023
27-07-2023
04-08-2023
Bij Zalando zie ik reviews, dat vind ik handig om meer te weten te komen over een product.

aboutyou.be antwoordt: 07-08-2023
Hoi Ann, Bedankt voor je recensie. Dit is een feature die wij niet geimplementeerd hebben in onze webshop, omdat klanten vaak een reactie geven over de gehele bestelling ipv 1 product. Echter snap ik dat dit jou als klant natuurlijk belangrijke informatie kan geven over of je het item wilt kopen of niet. Ik zal je advies naar de betreffende afdeling sturen en wie weet kunnen we hier wat aan doen!

28-07-2023
21-07-2023
28-07-2023

aboutyou.be antwoordt: 31-07-2023
Hey Geert, Bedankt voor je beoordeling. Voor een volgende keer zou het voor ons fijn zijn als je wat meer toelichting geeft aan je beoordeling, zodat wij kunnen kijken waar we ons kunnen verbeteren. Voor nu wens ik je een fijne dag en een goede start van de nieuwe week! Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU

24-07-2023
17-07-2023
24-07-2023
Levering duurt te lang en prijzen zijn tamelijk duur !

aboutyou.be antwoordt: 25-07-2023
Beste Luc, Bedankt voor je feedback. Als je bestelde artikelen direct beschikbaar zijn, worden deze in de regel binnen 3 tot 4 werkdagen geleverd. Op drukke momenten kan de levertijd wat langer zijn. Tijdens het bestelproces wordt altijd aangegeven wanneer jouw pakket ongeveer geleverd zal worden. Ik zie dat je inmiddels je bestelde items hebt ontvangen en hoop dat je tevreden bent met je bes

16-07-2023
16-07-2023
Maten kloppen niet altijd, je voert bepaalde maat in bv maat 48, bij de bevestiging zie je opeens fabrieksmatig 38 staan.dus weet je al dat je een verkeerde maat gaat ontvangen en kan je er niets meer aandoen

aboutyou.be antwoordt: 17-07-2023
Beste Delphine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is zeker niet de bedoeling dat je een andere maat ontvangt dan je gekozen hebt. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen en kijken waar het mis is gegaan. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke

02-07-2023
Vaak kortingen!
Minder is dat de maat bij broeken niet duidelijk is en meer bepaald de lengte.
Zou fijn zijn als de binnenpijplengte vermeld staat. Er zouden zeker veel minder retouren zijn!

aboutyou.be antwoordt: 11-07-2023
Beste Ann, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je blij bent met onze deals. Wat jammer om te lezen dat de maattabellen niet duidelijk waren voor de items die je hebt besteld. De maattabellen worden overgenomen van de betreffende merken. Afhankelijk van hoe het merk hun tabel heeft gemaakt, staat het op onze webshop. In beginsel kunnen wij deze tabellen dus niet zelf aanpassen. Wij zul

08-07-2023
01-07-2023
08-07-2023
Was ooit beter, laatste tijd altijd lang wachten op bestelling en maten

aboutyou.be antwoordt: 11-07-2023
Beste Bart, Bedankt voor je feedback. Als je bestelde artikelen direct beschikbaar zijn, worden deze in de regel binnen 3 tot 4 werkdagen geleverd. Op drukke momenten kan de levertijd wat langer zijn. Tijdens het bestelproces wordt altijd aangegeven wanneer jouw pakket ongeveer geleverd zal. Ik zie dat je inmiddels je bestelde items hebt ontvangen en hoop dat je tevreden bent met je bestelling.