18-04-2024
18-04-2024
artikel 2 maal besteld door oeps er ging iets fout

03-04-2024
11-04-2024
bestelling nog steeds niet ontvangen

aboutyou.be antwoordt: 11-04-2024
Hey Patrick, Bedankt voor je beoordeling en review. In je verzendmail kun je zien dat er een verwachte leveringsdatum staat vermeld. Dit is in jouw geval 10 or 11 april. Als je echter op de tracking link klinkt, zie je dat bpost aangeeft dat op 12 april je pakketje geleverd zal worden. Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd en dat je blij zult zijn met je bestelde items. Met vriendelijke gro

09-04-2024
01-04-2024
09-04-2024

aboutyou.be antwoordt: 11-04-2024
Hey Charlotte, Bedankt voor je beoordeling. Voor de volgende keer zou het ons erg helpen als je wat meer informatie toe zou kunnen voegen bij je beoordeling, zodat we ons kunnen blijven verbeteren. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU

31-03-2024
23-03-2024
31-03-2024
Als je een broek besteld van maat 34 dan wil je geen broek ontvangen van maat
(Fabrieksmaat) 44 , en dat leer je pas na de email, en onmogelijk te annuleren, ofwel weigeren aan de deur of zelf onnodig tijd investeren om terug te sturen

aboutyou.be antwoordt: 02-04-2024
Hey Yusuf, bedankt voor je beoordeling en review. Ik snap dat het wat verwarrend is wat er qua maat bij de broek staat aangegeven. We werken voor sommige items met 2 verschillende maten, inches en leveranciersmaten/fabrieksmaat. Ook voor schoenen hebben we soms EU-maten en US-maten waar je uit kunt kiezen. Bij het selecteren van de maat moet je dus goed opletten welke je selecteert. Je kunt de bro

26-03-2024
18-03-2024
26-03-2024
Heel spijtig ,ik was nieuwe klant doch niets van verwelkoming?..

aboutyou.be antwoordt: 27-03-2024
Hey Anny, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Indien je je als nieuwe klant voor onze nieuwsbrief aanmeld, krijg je een 30% kortingscode. Daarnaast werken wij met persoonlijke coupons. Dit betekent dat voor elke klant we andere aanbiedingen hebben, die in je account automatisch worden toegevoegd en je kunt inzetten als je dit graag wilt. Hier zitten ook onze welkomstcadeaus tussen! Hetzelfde

07-01-2024
16-12-2023
07-01-2024
de laatste tijd altijd de verkeerde maat op kaartje goed maar . niet in het kleeding stuk zelf

aboutyou.be antwoordt: 08-01-2024
Hey Lea, Bedankt voor je recensie. Het klopt natuurlijk niet dat de maten van je bestelling en de maat in het item zelf niet overeenkomen. Graag verzoek ik je dit aan onze klantenservice te melden. Zij kunnen dit melden aan onze magazijnen en dan kunnen we uitzoeken waar precies het probleem zit. Zodoende kunnen we dit dan ook oplossen en zorgen dat dit in de toekomst niet nog eens gebeurt. Je kun

28-12-2023
21-12-2023
28-12-2023
Bestelling staat aangemeld sinds 21 december maar is tot op heden 28 december nog steeds niet onderweg naar mijn adres.

aboutyou.be antwoordt: 28-12-2023
Hey Lydia, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. Zodra je een bestelling bij ons wilt plaatsen, zie je in het winkelmandje de verwachte levertermijn per item. Daarna ontvang je een orderbevestiging, ook daar staat een verwachte levertermijn in (in geval van jouw bestelling tussen 2 en 5 januari). Vervolgens ontvang je een verzendbevestiging, wede

12-12-2023
05-12-2023
12-12-2023
De levering duurt lang

aboutyou.be antwoordt: 12-12-2023
Hey Sonja, Bedankt voor je review. Vervelend dat je zo lang op je bestelling moet wachten. Door het hoge aantal bestellingen rondom Black Friday en de sneeuwoverlast rondom onze magazijnen daarna, hebben bestellingen vertragingen opgelopen. De jouwe zat hier hoogstwaarschijnlijk ook tussen. Hou de track & trace link in de gaten, daar zal meer informatie komen te staan wanneer er progressie is. Mo

10-12-2023
03-12-2023
10-12-2023
Nog niks ontvangen

aboutyou.be antwoordt: 12-12-2023
Hey Sonia, bedankt voor je beoordeling. Ik vind het vervelend om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Ik zie echter in ons systeem dat je gisteren gelukkig je bestelling hebt ontvangen. Door de drukte van Black Friday en sneeuwoverlast op de routes van onze magazijnen, hebben een aantal bestellingen vertragingen opgeleverd. Waarschijnlijk zat die van jou hiertussen. Ik hoo

30-11-2023
30-11-2023
Hallo,ik had jas besteld maat large en kreeg
XXL toegestuurd Dan maar terug gestuurd was veeeel te groot
Heb nieuwe bestel XL en maat valt nu perfect
Jammer om twee maal te betalen grt .

aboutyou.be antwoordt: 06-12-2023
Hallo Heidi, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een te grote jas opgestuurd kreeg. Gelukkig heb je nu de juiste maat en wens ik je veel plezier met je nieuwe jas! Zodra de geretourneerde jas in ons magazijn aangekomen en geregistreerd is, duurt het nog +- 14 werkdagen totdat het geld via de door jou gekozen betaalmethode wordt teruggestort. Ik hoop je voldoende te hebben gein

27-11-2023
20-11-2023
27-11-2023
jullie vragen mij om een beoordeling te geven voor een bestelling die ik nog niet heb ontvangen, ik heb gisteren ook de nieuwsbrief van aboutyou willen annuleren omdat ik veel te veel mailtjes ontvang van dit bedrijf

aboutyou.be antwoordt: 28-11-2023
Hey Emy, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je vindt dat je te veel nieuwsbrieven van ons krijgt. Gelukkig kun je je gemakkelijk afmelden. Ik zie dat in de verzendingsmail staat dat je bestelling waarschijnlijk morgen of donderdag geleverd zal worden. De vraag voor een beoordeling wordt automatisch na een aantal verstuurd, omdat normaal gesproken dan de bestelling al geleverd is. Iv

26-11-2023
26-11-2023
Veel te trage levering.

aboutyou.be antwoordt: 27-11-2023
Hey Peggy, bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je onze levering als traag hebt ervaren. Gedurende campagnes kan het zijn dat levering langer duurt dan normaal. De verwachte leverdatum staat aangegeven in je winkelmandje, voordat je afrekent. Zo kun je voor jezelf bepalen of dit voor jou op tijd genoeg is, of niet. Ook staat tijdens onze drukke campagnes altijd een extra info tekst in

24-10-2023
23-11-2023
kreeg niet de hele bestelling ,en ook geen terugbetaling !men vreg om 10& PERCENT TEUG BETALING IK GING NIET AKOORD 8

aboutyou.be antwoordt: 24-11-2023
Hey Helene, bedankt voor je beoordeling en recensie. Wat vervelend om te lezen dat je niet je gehele bestelling hebt ontvangen. In ons systeem kan ik zien dat er 1 item geretourneerd is en daarvan ook een terugbetaling is gedaan op 8 november 2023. Indien dit niet klopt, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice, ook m.b.t. de terugbetaling waar je over schrijft. Ik hoop dat ik j

12-11-2023
19-11-2023
ik heb het vorige keer al beantwoord, ik heb dit product nog niet ontvangen, de verzending duurt wel erg lang, u hoeft me ook niet bij elke bestelling om een beoordeling te vragen aub

aboutyou.be antwoordt: 20-11-2023
Hey Emy, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Door onze Pre Black Friday campagne is het momenteel erg druk in onze magazijnen en bij onze leveranciers. Hierdoor kunnen bestellingen wat vertraging opleveren. In de track & trace link van onze verzendmail kun je zien dat je bestelling vandaag geleverd zal worden door bpost. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je bestelde item! We hopen je nog e

07-11-2023
31-10-2023
07-11-2023
Levertermijn kan beter

aboutyou.be antwoordt: 07-11-2023
Hey Danny, Bedankt voor je review en beoordeling. Ik zie in ons systeem dat je inderdaad lang hebt moeten wachten tot je je bestelde items hebt mogen ontvangen, of dat ze zelfs nog niet geleverd zijn. Indien je je bestelling nog niet hebt ontvangen, hou dan de track & trace link van bpost in de gaten, dan zul je weten wanneer je pakketje hoogstwaarschijnlijk geleverd wordt. We zijn de afgelopen ma

30-10-2023
23-10-2023
30-10-2023
de bestellingen komen nooit op tijd aan of nooit aan

aboutyou.be antwoordt: 30-10-2023
Hey Louwrence, Bedankt voor je beoordeling & review. Wat vervelend om te lezen dat je bestellingen laat of niet aankomen. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Afgelopen weken hebben we helaas meerdere problemen gehad i.v.m. het opstarten van een nieuw magazijn. Hierdoor zijn vele bestellingen automatisch geannuleerd, dubbel gestuurd of vertraagd afgeleverd. We doen ons best om

08-10-2023
01-10-2023
08-10-2023
Rends meer dan een week geleden besteld. Nog steeds niets ontvangen.
Donderdag vertrekken we op reis. Voor de zekerheid toch maar elders ook bestellen denk ik....

aboutyou.be antwoordt: 09-10-2023
Hey Mieke, Bedankt voor je review & beoordeling. Vervelend om te lezen dat je zo lang op je bestelling moet wachten. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, omdat de track & trace link ook niet duidelijk laat zien waar je bestelling zich op dit moment bevindt. Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartner en meer informatie opvragen. Ik hoop je bij deze voldoende te h

28-08-2023
21-08-2023
28-08-2023
Ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje , besteld op 21/8

aboutyou.be antwoordt: 29-08-2023
Hey Karla, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je nog steeds op je bestelling wacht. Via de track & trace link in de verzendingsmail kun je zien waar je pakketje zich bevindt. Het lijkt er op dat bpost vandaag de bestelling in hun magazijn heeft verwerkt en zal dan snel opweg zijn naar jou. Mocht je eind van deze week nog steeds geen levering hebben ontvangen, raad ik je aan om c

25-08-2023
18-08-2023
25-08-2023
bestellingen en leveringen steeds in orde, maar kan al 2 jaar niets meer bestellen en achteraf betalen, zeer vervelend!
Daarom bestel ik vaak elders.

aboutyou.be antwoordt: 28-08-2023
Hey Martine, Bedankt voor je beoordeling en review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de geleverde items en de leveringen. Echter is het natuurlijk vervelend dat het achteraf betalen niet naar behoren functioneert. Omdat er geen problemen bekend zijn bij ons, raad ik je aan hierover contact op te nemen bij Klarna. Hoogstwaarschijnlijk kunnen zij je beter helpen om dit probleem om te lossen

23-07-2023
16-07-2023
23-07-2023
Kwaliteit van de geleverde polo's was niet naar wens.

aboutyou.be antwoordt: 25-07-2023
Beste Bernard, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is erg jammer om te horen dat je ervaring met onze service teleurstellend is geweest en de kwaliteit van de bestelde polo's niet naar wens was. Om je verder te helpen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@aboutyou.nl. Als je contact opneemt, vergeet d

14-07-2023
07-07-2023
14-07-2023
Moet op voorhand betalen, te weinig kortingscodes.

aboutyou.be antwoordt: 17-07-2023
Beste Martine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Tijdens het betalingsproces kun je uit verschillende betaalmethoden kiezen, onder andere ook achteraf betalen. Mocht je hierover vragen hebben kun je ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je dan graag verder. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik wens je een fijne dag en hoo

12-07-2023
05-07-2023
12-07-2023
Verkeerd artikel geleverd.

aboutyou.be antwoordt: 17-07-2023
Beste Jostine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is zeker niet de bedoeling dat je een verkeerd artikel ontvangt. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0800/77871. Zij kunnen je dan verder helpen en kijken waar het mis is gegaan. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag

30-06-2023
30-06-2023
Pakje al 3 dagen te laat en nog steeds niet ontvangen Jammer!

aboutyou.be antwoordt: 30-06-2023
Beste Manuela, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Ik heb even gekeken en ik zie dat je pakketje op het postkantoor klaarligt om opgehaald te worden. Je kunt overigens ook altijd zelf inzien waar je pakketje zich bevindt door op de traceringscode in de verzendbevestiging of in je account te klikken. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik wens je alva

27-06-2023
20-06-2023
27-06-2023
Ik heb slippers gekocht van Gabor,na 1 dag dragen begonnen ze pijn te doen één bovenaan mijn voet,na nazicht bleek dat de bovenste rimen met nieten aan elkaar bevestigd waren! Gemeld,maar géén anwoord,ik vind dat niet kunnen,zijn dure slippers!

aboutyou.be antwoordt: 28-06-2023
Beste Karine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is zeker niet de bedoeling dat de schoenen pijn gaan doen. Ik begrijp dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Hoewel het ons streven is om zo snel mogelijk op alle berichten te antwoorden, is dit niet altijd haalbaar in drukke periodes. Daarom zou ik je willen vragen of nog even geduld te hebben. De

16-06-2023
23-06-2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen.

aboutyou.be antwoordt: 27-06-2023
Beste Faiza, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling! Helaas heeft onze leverancier problemen gehad met een aantal leveringen en wellicht zat jouw bestelling hier tussen. Ik hoop dat je inmiddels je bestelde items hebt ontvangen en je blij bent met je artikelen. We hopen je nog eens terug te zien in on

28-05-2023
21-05-2023
28-05-2023
Geeft geen besteldatum bij betaling. Levering te laat toegekomen voor event. Spijtig...

aboutyou.be antwoordt: 30-05-2023
Hey Anny, Bedankt voor je recensie. Wat jammer dat het item te laat is gekomen voor het event waar je naar toe bent geweest. Ik hoop dat toch dat je er veel plezier van hebt voor een eventueel volgend event! Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'geen besteldatum bij betaling'? Indien je bedoelt dat dit niet bij je bankafschriften staat, dan ligt dit aan de bank. Indien je een item in het weeken

09-05-2023
26-04-2023
09-05-2023
Een snellere afhandeling wanneer er betaald werd zonder dat de bestelling is doorgekomen.

Meer dan een week geleden heb ik twee maal een bestelling proberen te plaatsen waarbij de betaling werd uitgevoerd maar er geen bestelbevestiging volgde.
Ik heb per direct contact opgenomen met de klantendienst. Een hele reeks aan mails volgde waarbij ik betaalbewijzen diende op te sturen, mijn gegevens dien

aboutyou.be antwoordt: 09-05-2023
Hey Hanne, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Helaas hebben we inderdaad problemen gehad met 2 van onze betaalmogelijkheden, waardoor het in ons systeem leek alsof de betaling nog niet was voldaan. Daardoor is de bevestiging daarna niet verzonden. Helaas heeft dit voor velen veel gedoe (en heen en weer gestuur van mailtjes of veel telefoontjes) opgeleverd. Omdat er meerdere mensen door dit

01-05-2023
01-05-2023
Very slooooow shipping. Its been a week and my product hasnt even shipped yet

aboutyou.be antwoordt: 02-05-2023
Hey Orges, Thank you for your review. I'm so sorry to hear you have to wait long for your order. Our system says it has already been delivered, but the tracking link from bpost says it's still in preparation. This is of course odd.. Maybe you can already check if your parcel is there? If it's not there, please contact our customer service (klantenservice@aboutyou.be). They can contact our delivery

17-04-2023
heb maat 40 besteld en gaven me 42 mee

aboutyou.be antwoordt: 26-04-2023
Hey Lea, Bedankt voor je beoordeling en review. Wat onhandig dat je de verkeerde maat hebt ontvangen! Ik raad je aan dit bij de klantenservice te melden (klantenservice@aboutyou.be). Indien zij meerdere klachten over dit ene item binnen krijgen, zal er onderzocht worden hoe dit kan. Want mogelijk is er dan een systematische fout. Je kunt je item(s) gratis retourneren en dan zul je je geld terug kr

23-04-2023
16-04-2023
23-04-2023
De producten zijn goed, maar de maten komen soms niet overeen. Bovendien duurt het versturen heel erg lang. Tussen het plaatsen van de bestelling en het ontvangen van mijn pakket zit minstens 8 dagen, soms nog meer. Dit zou echt wel sneller mogen!

aboutyou.be antwoordt: 26-04-2023
Hey Julie, Dankjewel voor je recensie. Ik zie dat je vandaag je bestelling hebt opgehaald. Ik hoop dat je tevreden bent met je bestelde items! Je hebt inderdaad helaas lang moeten wachten op je bestelling. Er is in ons warenhuis een achterstand geweest, die as we speak wordt weggewerkt. Ik vrees dat jouw pakketje hier tussen zat. Ik geef het door aan de betreffende afdeling, zodat zij kunnen kijke

22-04-2023
15-04-2023
22-04-2023
1 week geleden besteld maar nog niet geleverd

aboutyou.be antwoordt: 26-04-2023
Hey Rosita, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Vervelend om te lezen dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten! Ik zie dat je inmiddels je pakketje hebt ontvangen. Ik hoop dan ook dat je blij bent met je bestelde items. We doen er alles aan om ons te blijven verbeteren en ik zal dan dus ook dit bij de betreffende afdeling neerleggen, zodat het probleem opgelost kan worden. We hopen j