26-02-2024
19-02-2024
26-02-2024
Veel korter dan op de foto
Statisch electriciteit
En prikt
Ben helemaal niet tevreden.

aboutyou.be antwoordt: 26-02-2024
Hey Siska, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het item wat je hebt besteld. Dat vind ik jammer om te horen! Je kunt het item gratis retourneren en dan zul je je geld terug krijgen. Ik zie dat je al wel vaker bij ons besteld hebt. Hopelijk ben je met de items uit je vorige bestellingen wel tevreden! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop

09-02-2024
02-02-2024
09-02-2024
Levering liet op zich wachten. Vervolgens
foute levering ,ik heb artikels ontvangen die niet overeenkomen met mijn bestelling. Foto toevoegen kan niet meer, bestelling is retour gestuurd.

aboutyou.be antwoordt: 09-02-2024
Hey Carmen, Bedankt voor je review en beoordeling. Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en dan ook nog het verkeerde werd geleverd. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Gelukkig kun je de items gratis retourneren en dan zul je het geld voor je bestelling terug krijgen. Je kunt de gewenste items opnieuw bestellen. Het zou fijn zijn als je

20-01-2024
13-01-2024
20-01-2024
heb niet mijn artikel gekregen maar iets helemaal anders

aboutyou.be antwoordt: 22-01-2024
Hey Chantal, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen! Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Je kunt het verkeerde artikel retourneren en dan het juiste nog eens bestellen. Ik raad je aan om dit ook te melden aan onze klantenservice, zodat zij dit kunnen melden en voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Je kunt ze bereiken via: klantenservice@a

08-01-2024
01-01-2024
08-01-2024
Inderdaad tot op heden nog GEEN pakje gekregen...

aboutyou.be antwoordt: 08-01-2024
Hey Eddy Bedankt voor je beoordeling & recensie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je lang op je bestelde items moet wachten. Voordat je je bestelling plaatst, kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Ook in de bevestigingsmail en daarna verzendmail kun je hier informatie over vinden. Indien je niet tevreden bent met de verwachte leverdatum, kun je er dus voor

06-01-2024
30-12-2023
06-01-2024
Mijn bestelling na een week nog steeds niet ontvangen, dus niet content.

aboutyou.be antwoordt: 08-01-2024
Hey Hilde, Bedankt voor je bestelling. Wat vervelend dat je lang op je bestelde items moet wachten. Voordat je je bestelling plaatst, kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Ook in de bevestigingsmail en daarna verzendmail kun je hier informatie over vinden. Indien je niet tevreden bent met de verwachte leverdatum, kun je er dus voor kiezen om de bestelling niet

31-12-2023
24-12-2023
31-12-2023
ik heb nog niets ontvangen.
sneller leveren.
op andere sites is het vandaag besteld , morgen in huis of overmorgen.
dit is jammer.

aboutyou.be antwoordt: 02-01-2024
Hoi Johan, bedankt voor je review en een gelukkig nieuwjaar gewenst! Wat vervelend om te lezen dat je op 31.12 nog niks had ontvangen. Ik zie in de track & trace dat vandaag je pakketje geleverd zou moeten zijn. Hopelijk ben je tevreden met je bestelde items! In het bestelproces kun je al zien wat de verwachte leverdatum is per item. Daarna wordt ook in de bestelbevestigingsmail een overzicht gest

25-12-2023
17-12-2023
25-12-2023
pakjes levering duurt veel te lang voor sommige producten.
slechte ervaring pakjes voor Sinterklaas en nu ook met pakjes voor Kerst.
Dit vond ik zo jammer voor de kleinkindjes

aboutyou.be antwoordt: 27-12-2023
Hey Gisele, Bedankt voor je review. Hopelijk heb je fijne kerstdagen gehad. Wat vervelend om te horen dat je zo lang op je pakketjes hebt moeten wachten. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Zowel bij het afrekenen van je bestelling als in onze mails communiceren we altijd de verwachte leveringstermijnen. Ook wordt in de verzendmail nog een track & trace link van onze levering

13-12-2023
13-12-2023
Pakje nog niet geleverd en nog niet overhandigd aan Bpost.

aboutyou.be antwoordt: 18-12-2023
Hey Erwin, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen bieden! Ik kan zien dat je gelukkig afgelopen vrijdag je pakketje hebt kunnen ophalen. Hopelijk heb je veel plezier van je bestelde items! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je alvast fijne feestdagen toe. Me

08-12-2023
01-12-2023
08-12-2023
Pakket nog niet ontvangen.
Soms ontvang k m'n pakket zelfs niet en krijg ik een mail dat dit retour is gestuurd terwijl ik dit zelf nooit ontvangen heb

aboutyou.be antwoordt: 12-12-2023
Hey Kelly, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Ik zie gelukkig dat gisteren je pakket is afgeleverd. Hopelijk ben je tevreden met je bestelde items! We hopen je nog eens terug te zien op onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Nina van A

29-11-2023
06-12-2023
Had jas besteld van mariko Havana maatLarge kreeg
XXL toegestuurd.besteld nieuwe maat in blackbvrijdag en
Resultaat is de grote jas was 135 euro maat xl in promotie 121 euro de jas van 135 euro kreeg ik niet terug betaald maar wel 121 euro teruggestort
Vind ik niet kunnen kga er niks meer bestellen das bedrog !mensen niet
Meer op voorhand Betalen TIP!!

aboutyou.be antwoordt: 06-12-2023
Hey Heidi, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan met de terugbetaling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice en duidelijk uit te leggen wat er gebeurd is. Je kunt ze een email sturen (klantenservice@aboutyou.be), daarin de bestelnummers van beide bestellingen geven, wat je precies besteld hebt

26-11-2023
17-11-2023
26-11-2023
8 van de 11 artikelen die ik besteld heb zijn niet aangekomen. Er zaten wel een paar dameslaarzen in die ik niet besteld had. In een bestelling van 2 dagen ervoor zat ook al een fout artikel. Het proces om alles in orde te krijgen is ook heel omslachting en totaal niet klantvriendelijk. Super geïrriteerd.

aboutyou.be antwoordt: 27-11-2023
Hey Bryan, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je artikelen mist en verkeerde items hebt ontvangen. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Ik zie dat er 1 product uit jouw bestelling niet leverbaar was, daar heb je als het goed is ook een mail van ons over gehad. Wat er precies gebeurd is met de andere artikelen, kan ik in ons systeem niet zien. Hiervoor raad i

25-11-2023
18-11-2023
25-11-2023
Ik kreeg een totaal ander kledingstuk (regenjas) dan degene ik besteld had (sweater) en het is helemaal onduidelijk of ik mijn bestelde sweater en/of geld nog terugkrijg...

aboutyou.be antwoordt: 27-11-2023
Hey Kristof, In ons systeem staat dat je een sweatshirt van het merk Schmuddelwedda (die ook regenjassen verkopen) hebt besteld. Je kunt het item gratis retourneren en dan zul je je geld natuurlijk terug krijgen. Je kunt tegelijkertijd het artikel, wat je eigenlijk wilde hebben, bestellen. Omdat het door onze campagnes momenteel erg druk is, kan het registreren van een retour wat langer duren dan

23-11-2023
30-10-2023
23-11-2023
heb mijn terugbetaling niet bekomen!

aboutyou.be antwoordt: 24-11-2023
Hey Helene, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je geen terugbetaling ontvangen hebt. Ik kan in ons systeem zien dat de bestelling, waarvoor je deze review geschreven hebt, nog niet is geregistreerd als retour. Zodra je retour in ons retourenmagazijn aangekomen en geregistreerd is, zul je een mail ontvangen waarin bevestigd wordt dat we jouw geretourneerde items ontvangen hebben.

19-11-2023
19-11-2023
SNELLER LEVEREN BESTELLING NOG NIET GEKREGEN

aboutyou.be antwoordt: 20-11-2023
Hey Nathalie, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Door onze Pre Black Friday campagne is het momenteel erg druk met bestellingen en kan het zijn dat jouw bestelling wat vertraging heeft opgelopen. Echter kun je in onze verzendmail een track & trace link vinden van bpost en als je die opent, zie je dat daar staat dat vandaag je pakketje geleverd zal worden (of al geleverd is). Ik hoop dat je t

05-11-2023
12-11-2023
ze gingen vrijdag leveren en tot nu toe niks ontvangen

aboutyou.be antwoordt: 13-11-2023
Hey Rudi, Bedankt voor je recensie. Ik kan in ons systeem zien dat volgens de track & trace link van Bpost je pakketje vandaag geleverd zal worden. In de verzendmail die wij je gestuurd hebben, staat ook dat de verwachte levering tussen vrijdag & maandag zal plaatsvinden. Hopelijk ontvang je dus vandaag je pakketje! Indien je vandaag niks ontvangt, raad ik je aan nog een dag of 2 geduld te hebben.

26-10-2023
19-10-2023
26-10-2023
pakket nog niet ontvangen

aboutyou.be antwoordt: 27-10-2023
Hey Mieke, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik kan inderdaad zien dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Echter staat ook in de bevestigingsmail dat jouw bestelling tussen 27 oktober en 3 november wordt geleverd. Indien je na 3 november nog niks ontvangen hebt, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice om er achter te komen waar je bestelling zich bevindt. Ik hoop dat ik

14-10-2023
21-10-2023
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling

aboutyou.be antwoordt: 27-10-2023
Hey Christa, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik zie in ons systeem dat je inmiddels je bestelling ontvangen hebt, fijn! Echter is het natuurlijk erg vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten tot je 'm in ontvangst hebt kunnen nemen. Helaas hebben we de afgelopen weken af en aan vertragingen in onze leveringen, door verschillende oorzaken. We proberen de problemen zo snel mogelijk te verhe

14-10-2023
Service in afleveren

aboutyou.be antwoordt: 27-10-2023
Hey Danny, Bedankt voor je recensie. Voor een volgende keer is het voor ons erg fijn als je wat meer informatie toevoegt aan je recensie, zodat we ons kunnen blijven verbeteren. Ik hoop dat je tevreden bent met je bestelde items en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet en alvast een fijn weekend! Robert van ABOUTYOU

16-10-2023
09-10-2023
16-10-2023
Hun web-site vermeld EU-maten, die ik aangeduid heb (bvb 42)
maar men levert steeds de buitenlandse maten, in dit geval was dat maat 32.
Met als gevolg dat het terug moest en de werkelijke maat 42 niet meer voorradig is. (als men EU-maat 42 nodig heeft moet men blijkbaar maat 52 bestellen, wat belachelijk is in belgie).

aboutyou.be antwoordt: 27-10-2023
Hey Lynn, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice en te vermelden om welk product dit precies gaat. Het kan zijn dat er iets fout gaat in de communicatie tussen verschillende systemen (van het merk, ons magazijn en de webshop). Onze klantenservice kan dan bij het betreffende product een melding maken,

03-10-2023
26-09-2023
03-10-2023
Pakje nog steeds niet ontvangen

aboutyou.be antwoordt: 04-10-2023
Hey Nelly, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Ik zie in onze track & trace dat vandaag je bestelling afgeleverd zou moeten zijn. Ik hoop dat dit klopt en dat je inmiddels van je bestelde items kunt genieten. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU

23-09-2023
30-09-2023
Nog niets geleverd na een week, nog geen bericht gekregen met enige uitleg en moet reeds een beoordeling geven. Nou jahier heb je ze dan.

aboutyou.be antwoordt: 02-10-2023
Hey Belinda, Bedankt voor je review. Onze excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Ik zie in ons systeem dat je vandaag je pakketje ontvangen zou moeten hebben en hoop dat je tevreden bent met je bestelling. Ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU

23-09-2023
30-09-2023
Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling.

aboutyou.be antwoordt: 02-10-2023
Hey Katrien, Bedankt voor je review. Excuses voor de vertraagde levering. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Ik zie gelukkig in ons systeem dat vandaag je bestelling geleverd zou moeten zijn. Ik hoop dat je tevreden bent met je bestelde items! Ik wens je nog een fijne week. Met vriendelijke groet, Mirte van ABOUTYOU

20-09-2023
13-09-2023
20-09-2023
Ik heb blauwe schoenen besteld en ik kreeg zwarte schoenen. Dus retour!

aboutyou.be antwoordt: 20-09-2023
Hey Isabelle, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur schoenen hebt ontvangen. Helaas komt het soms voor dat er ergens in het proces wat verkeerd gaat en een klant het verkeerde item ontvangt. Gelukkig kun je het gratis retourneren en kun je de schoenen opnieuw in de juiste kleur bestellen. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog e

01-09-2023
27-07-2023
01-09-2023
Al meer dan een maand geleden mijn bestelling gehad. 1 paar dadelijk retour gestuurd en nog steeds geen terugbetaling gehad na reeds 3 mails!

aboutyou.be antwoordt: 05-09-2023
Hey Patricia, Bedankt voor je review en beoordeling. Wat vervelend dat het retour proces zo lang duurt. Dat is niet een ervaring die we onze klanten willen geven! Vanaf het moment dat de geretourneerde items in ons magazijn zijn ontvangen, duurt het nog tot 14 werkdagen tot de items zijn geregistreerd. Daarna wordt de terugbetaling in werking gezet en krijg je het geld terug via de betaalmethode w

30-08-2023
23-08-2023
30-08-2023
Derde bestelling op rij: zeeeer trage levering (niet in lijn met de status op de website)

aboutyou.be antwoordt: 30-08-2023
Hey Stef, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend om te lezen dat je zo lang op je bestelling moet wachten. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Excuses daarvoor! Doordat we op het moment bezig zijn met het integreren van een nieuw magazijn, hebben een aantal bestellingen flink wat vertraging opgelopen. Ik vrees dat jouw bestelling hier ook tussen zit.. Via de track & trace l

27-08-2023
20-08-2023
27-08-2023
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen en krijg hierover geen feedback

aboutyou.be antwoordt: 28-08-2023
Hey Frank, Dankjewel voor je review. Ik vind het vervelend om te horen dat je, naast de bestelbevestiging (zie ik in ons systeem), nog geen informatie over je bestelling hebt gekregen. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be) omdat zij meer informatie kunnen vinden over de status van jouw bestelling, waar deze zich nu bevindt en of er eventuele pro

17-08-2023
11-08-2023
17-08-2023

aboutyou.be antwoordt: 17-08-2023
Hey Dimitri, Bedankt voor je beoordeling. Voor een volgende keer zou het ons erg helpen als je een korte toelichting geeft aan je beoordeling, zodat we ons kunnen blijven verbeteren. Ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU

15-08-2023
15-08-2023
alles. De communicatie ivm de leveringen. Correcte leveringsdatums geven. Melden indien mijn bestelling wordt verdeeld over meerdere pakjes.

aboutyou.be antwoordt: 16-08-2023
Hey Sehri, Bedankt voor je beoordeling en review. Ik vind het vervelend om te lezen dat je problemen hebt ervaren rondom de levering en onze service. Zoals op onze website te lezen is, werken wij samen met zowel Bpost als DHL als leveranciers. Ik zie dat de items vanuit jouw bestelling uit verschillende magazijnen zijn gekomen en daarom ook met de verschillende leveranciers geleverd zijn. Hierdoor

06-08-2023
23-07-2023
06-08-2023
Er wordt gewoon niet geleverd! Het geld is van mijn rekening maar ik heb nog niets ontvangen. Simpelweg oplichting, nooit meer.

aboutyou.be antwoordt: 07-08-2023
Hey Patrick, Bedankt voor je review. Ik zie dat je op 23 juli besteld hebt en dat bij DHL nog geen verzendgegevens in de tracking link staan. Dit is vreemd en zeker niet de bedoeling! Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Geef daarbij je bestelnummer aan, zo kunnen ze je sneller helpen. Zij hebben meer toegang tot informatie en kunnen je beter helpen dit probleem op te los

01-07-2023
01-08-2023
Mijn eerste bestelling ,retour gedaan , volledig bedrag niet terug gekregen .

aboutyou.be antwoordt: 07-08-2023
Hey Franky, Bedankt voor je review. Ik zie in ons systeem dat 2 van de 3 bestelde items geregistreerd zijn als geretourneerd. Van deze 2 items heb je het geld terug gekregen. Omdat het 3e item nog niet geregistreerd staat als geretourneerd, heb je dit geld nog niet ontvangen. Het kan soms wat langer duren dan normaal om retouren te registreren, waardoor ook de terugbetaling natuurlijk op zich laat

22-07-2023
15-07-2023
22-07-2023

aboutyou.be antwoordt: 31-07-2023
Hoi Damien, Bedankt voor je beoordeling. Voor de volgende keer zou het voor ons fijn zijn als je wat meer informatie kunt geven rondom je beoordeling. Zo kunnen wij gerichter kijken waar we onszelf kunnen verbeteren. Voor nu wens ik je nog een fijne dag en een goede start in deze nieuwe week. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU

19-07-2023
12-07-2023
19-07-2023
Mijn pakje is verstuurd vanuit Duitsland met DHL. Daar werd het overhandigd aan BPost. Blijkbaar werd mijn e-mailadres hierbij niet doorgegeven en Bpost wil mij de barcode niet doorgeven. Na contact met About You kwam het er op neer dat ik DHL moest contacteren om dit recht te zetten. Mooi niet. Mijn pakje zal in de locker blijven en dit is de laatste keer dat ik bij About You koop.

aboutyou.be antwoordt: 20-07-2023
Beste Inge, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is erg jammer om te horen dat je ervaring met onze service teleurstellend is geweest. Wij hebben verschillende warenhuizen in Europa, vanuit waar bestellingen worden verzonden. Dit is de reden waarom jouw pakketje via Duitsland werd geleverd. Dit dient echter niets te veranderen in het door jouw gekozen leveringspunt.

14-07-2023
06-07-2023
14-07-2023
Ik had herenslips besteld. Pakje kwam toe...er zat een vrouwenbikini met tijgerprint in !!!

Dan kan je beginnen retourneren...ticket printen...opnieuw verpakken...gaan aanschuiven bij de post...
Hopelijk komt het pakje retour aan en krijg ik mijn geld terug.

aboutyou.be antwoordt: 17-07-2023
Beste Luc, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is zeker niet de bedoeling dat je een verkeerde bestelling ontvangt. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0800/77871. Zij kunnen je dan verder helpen en kijken waar het mis is gegaan. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag

05-07-2023
22-06-2023
05-07-2023
Heb de bestelling nog steeds niet ontvangen !!!!
Heb verkeerd track en trace nummer !

aboutyou.be antwoordt: 06-07-2023
Beste Anna, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0800/77871. Zij kunnen je dan verder helpen en kijken waar het mis is gegaan met de traceringscode. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik wens je een fijne dag en hoop je nog eens terug te zien in onze webshop.

21-06-2023
15-06-2023
21-06-2023
Totaal foute product verstuurd, service NUL

aboutyou.be antwoordt: 21-06-2023
Beste Jasper, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Dat is niet de bedoeling. Je kunt het beste de verkeerde bestelling gratis weer retourneren. Je zult je geld dan terug krijgen en je kunt het juiste product vervolgens opnieuw bestellen. Onze excuses voor dit ongemak! Voor meer ondersteuning kun je ook contact opnemen met onze klantenserv

19-06-2023
12-06-2023
19-06-2023
Ik heb nog niets ontvangen van mijn bestelling.

aboutyou.be antwoordt: 21-06-2023
Beste Yannick, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je zo lang op je pakketje moet wachten. Dat is niet de bedoeling! Ik zie in de verzendmail dat er vandaag een poging werd gedaan je bestelling te leveren maar dat is helaas niet gelukt. Om je verder te helpen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0800/77871. Zij kunnen gedetailleerder zien waa

31-05-2023
31-05-2023
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recuperere

aboutyou.be antwoordt: 01-06-2023
Hey Sandy, Bedankt voor je review en beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed bent geholpen door onze klantenservice. Het heeft lang geduurd en het is niet de bedoeling dat je telefoontjes niet meer worden aangenomen. Normaal gesproken wordt er per bestelling een ticket geopend, indien daar een melding over komt. Ik vrees dat hier wat mis is gegaan, want anders zou je niet steeds iemand anders

17-05-2023
24-05-2023
Ik had een groene broek besteld, maar kreeg een totaal andere broek in xxxxl

aboutyou.be antwoordt: 30-05-2023
Hey Inge, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je zowel de verkeerde broek als de verkeerde maat hebt ontvangen. Dat is niet de bedoeling. Je kunt het beste de broek gratis weer retourneren. Je zult je geld dan terug krijgen en je kunt de broek dan opnieuw bestellen. Onze excuses voor dit ongemak! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag

22-05-2023
11-05-2023
22-05-2023
Bestelling gedaan, maar totaal iets anders geleverd

aboutyou.be antwoordt: 30-05-2023
Hey Linda, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat het verkeerde item is geleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je aan het verkeerd geleverde item gratis te retourneren. Je zult je geld terug krijgen en kunt het artikel dan opnieuw bestellen. Onze excuses voor dit ongemak. Ik wens je nog een fijne dag vandaag en hopelijk tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke gr

16-05-2023
03-05-2023
16-05-2023
Ik heb klantendienst gecontacteerd op donderdag 4 mei ivm voucher die niet geactiveerd is. Tot op heden vandaag 10 mei nog steeds geen antwoord en oplossing van mijn probleem.
Antwoord van about you ontvangen om klantendienst telefonisch te benaderen wegens erg druk. Dit ondertussen al 2 x gedaan zonder oplossing. Bij 3 de maal bellen hebben ze gewoon tel niet meer opgenomen!!! Koop hier aub niet

aboutyou.be antwoordt: 17-05-2023
Hey Sandy, Bedankt voor je review. Ik zie dat je je oude review hebt aangepast. In ons systeem staat dat je een voucher hebt gebruikt bij je bestelling en daarmee 10% korting hebt gekregen. Dit staat ook in de bestelbevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen (eerst de normale prijs van het artikel, dan de prijs van het artikel in de Sale en daarna de prijs van het artikel met de 10% waardebon