19-11-2019
12-11-2019
19-11-2019
Op de website stond dat het product nog op voorraad was. Jammer genoeg kreeg ik na de laatste leverdatum een mail dat het toch niet op voorraad was. Achteraf gelukkig wel mijn geld teruggekregen.
1.33

edisac.be/nl antwoordt: 20-11-2019
Beste klant, Ik begrijp uw bericht niet. Uw bestelling van 12 november werd op 15 november door u afgehaald in het postpunt dat u gekozen had. Wij hebben ook geen terugbetaling uitgevoerd. Ik vermoed dat dit een aankoop bij een andere webwinkel betreft.

30-10-2019
06-10-2019
30-10-2019
't is moeilijk een beoordeling te geven als je je bestelling niet krijgt (besteld op 6 oktober). Als jullie niet kunnen leveren zou de beste service een terugbetaling zijn maar daarin zijn jullie al even snel als de levering. Triestig.

edisac.be/nl antwoordt: 31-10-2019
Beste klant, in naam van Bpost wensen wij ons nogmaals te verontschuldigen dat uw pakje is zoekgeraakt. Het bedrag van uw bestelling werd deze morgen terugbetaald.

15-10-2019
08-10-2019
15-10-2019
Dinsdag besteld, vrijdag nog niets ontvangen - bestelling dan geannuleerd
Jammer dat ik niet proactief op de hoogte werd gebracht d

22-08-2019
15-08-2019
22-08-2019
In mandje kon ik sneakers bestellen paar dagen bericht gekregen ze zijn er niet meer eerst eens nazien en dan reclame maken Spijtig

edisac.be/nl antwoordt: 26-08-2019
Beste klant, Het spijt ons ten zeerste dat wij uw bestelling niet konden versturen. Soms kan een fout in de stock voorvallen of kan het zijn dat een artikel net verkocht was maar de voorraad online nog niet werd aangepast. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij werken elke dag aan de verbetering van onze werking en hopen dat dit voorval uw vertrouwen in ons niet heeft geschonden. Tot binnenkort

10-08-2019
30-07-2019
10-08-2019
Het bestelde item bleek niet meer beschikbaar

04-08-2019
28-07-2019
04-08-2019
Een handtas besteld via creditcard betaling. De betaling verliep succesvol en het bedrag werd van mijn creditcard afgeschreven. De bestelling was na een week echter nog niet geleverd. Daarom toch maar eens een email gestuurd. Nadat ik de email had verstuurd was de bestelling plotseling verdwenen in het besteloverzicht. Edisac heeft de bestelling geannuleerd maar wel het geld gehouden....

edisac.be/nl antwoordt: 05-08-2019
Beste klant, Uw betaling werd uitgevoerd met een kaart die niet 3D secure was. Hierdoor konden wij uw bestelling niet aanvaarden en werd deze geannuleerd en terugbetaald. Alle betalingen worden gecontroleerd, om fraude tegen te gaan en om de veiligheid te kunnen garanderen, zowel voor onze klanten als voor ons. U kunt uw bestelling opnieuw te plaatsen met een ander betalingsmiddel.

29-07-2019
22-07-2019
29-07-2019
0 Je besteld iets en de dag erna na je betaling zeggen ze je dat het uit stock is. Fijn om niets te ontvangen en 4dagen op je geld te moeten wachten

edisac.be/nl antwoordt: 30-07-2019
Beste klant, Uw bestelling werd op 22/07 om 21u 's avonds geregistreerd, 's anderdaags om 10u hebben we vastgesteld dat het artikel niet meer op stock was en hebben u daar onmiddellijk van op de hoogte gesteld en hebben u een compensatie aangeboden. De terugbetaling gebeurde op datzelfde tijdstip. Helaas hebben we geen invloed op de termijnen bij de banken. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

18-07-2019
11-07-2019
18-07-2019
Langdurige levering, geen duidelijke productomschrijving, slechte bestelstatus update.

edisac.be/nl antwoordt: 18-07-2019
Beste klant, De levering gebeurde op 17/07 zoals werd aangegeven bij het afronden van uw bestelling. Alle producten worden zo gedetailleerd mogelijk omschreven zowel in woord als in cijfers (zie technische info op elke fiche). Indien u het artikel wenst te retourneren, dan kan dit volledig gratis. Aarzel zeker niet om ons te contacteren mocht u vragen hebben.

16-07-2019
08-07-2019
16-07-2019
We betaalden voor een nieuw product en we kregen een gebruikt product dat vuil en beschadigd was. Foto’s en beschrijving werden doorgestuurd naar de klantendienst, er werd niet eens gereageerd. In de winkel in oostende zijn zo vriendelijk geweest om het product te wisselen. Zeer teleurstellend en klantonvriendelijk. Onbegrijpelijk. Dergelijke winkels zouden moeten van de markt gehaald worden.

edisac.be/nl antwoordt: 17-07-2019
Beste klant, Ik wens u mijn oprechte excuses aan te bieden voor dit voorval. Na ontvangst van uw foto's heb ik contact opgenomen met onze dienst na verkoop, maar ik heb hun antwoord volledig over het hoofd gezien. Hierdoor heb ik ook geen contact terug opgenomen met u. Nogmaals mijn excuses daarvoor.

08-04-2019
31-03-2019
08-04-2019
Ik heb 2 x na elkaar, met een tussenperiode, een handtas via de website besteld en betaald.
2x na elkaar bleek deze niet meer leverbaar en moest mijn geld terug worden gestort.
Een goede organisatie is anders

edisac.be/nl antwoordt: 09-04-2019
Beste klant, Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor dit voorval. We doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en houden zeker rekening met uw opmerkingen.

17-03-2019
10-03-2019
17-03-2019
Kleuren stemmen absoluut niet overeen
Pakje zou geleverd worden op dinsdag ....heb een ganse dag zitten wachten op de postbode .
Ik zal niemand aanraden om een bestelling te plaatsen bij edisac en zelf ook nooit nog iets bestellen

edisac.be/nl antwoordt: 18-03-2019
Beste klant, Ik heb u proberen te contacteren om na te gaan wat er juist aan de hand is. Behalve een vertraagde levering door Bpost kan ik mij niet inbeelden dat er iets verkeerd was met de levering zelf. Kunt u onze klantendienst opnieuw contacteren zodat we dit samen kunnen bespreken?

01-02-2019
25-01-2019
01-02-2019
Slechte communicatie geen bestelling de handtas was kapot

31-01-2019
24-01-2019
31-01-2019
Slechte terug betaling van niet geleverd pakket
Slechte stock

22-12-2018
15-12-2018
22-12-2018
mijn bestelling kwam niet eens toe,kreeg mail dat pakket verzonden was en twee dagen later een mail dat ik bedankt was voor retourzending terwijl ik niet eens pakket in ontvangst heb genomen,hoop dat mijn geld idd wordt teruggestort

edisac.be/nl antwoordt: 24-12-2018
Beste klant, Uw pakket kon inderdaad niet worden bezorgd omdat u onvolledige adresgegevens hebt geregistreerd op onze website. Ik stuur u per direct een mail toe met de nodige uitleg. Ik kan u bevestigen dat de terugbetaling werd uitgevoerd op 20/12.