Datum van publicatie
18-07-2019
Besteldatum
11-07-2019
18-07-2019
Langdurige levering, geen duidelijke productomschrijving, slechte bestelstatus update.
1.00
Slecht

edisac.be/nl antwoordt: 18-07-2019
Beste klant, De levering gebeurde op 17/07 zoals werd aangegeven bij het afronden van uw bestelling. Alle producten worden zo gedetailleerd mogelijk omschreven zowel in woord als in cijfers (zie technische info op elke fiche). Indien u het artikel wenst te retourneren, dan kan dit volledig gratis. Aarzel zeker niet om ons te contacteren mocht u vragen hebben.

Datum van publicatie
16-07-2019
Besteldatum
08-07-2019
16-07-2019
We betaalden voor een nieuw product en we kregen een gebruikt product dat vuil en beschadigd was. Foto’s en beschrijving werden doorgestuurd naar de klantendienst, er werd niet eens gereageerd. In de winkel in oostende zijn zo vriendelijk geweest om het product te wisselen. Zeer teleurstellend en klantonvriendelijk. Onbegrijpelijk. Dergelijke winkels zouden moeten van de markt gehaald worden.
1.00
Slecht

edisac.be/nl antwoordt: 17-07-2019
Beste klant, Ik wens u mijn oprechte excuses aan te bieden voor dit voorval. Na ontvangst van uw foto's heb ik contact opgenomen met onze dienst na verkoop, maar ik heb hun antwoord volledig over het hoofd gezien. Hierdoor heb ik ook geen contact terug opgenomen met u. Nogmaals mijn excuses daarvoor.

Datum van publicatie
08-04-2019
Besteldatum
31-03-2019
08-04-2019
Ik heb 2 x na elkaar, met een tussenperiode, een handtas via de website besteld en betaald.
2x na elkaar bleek deze niet meer leverbaar en moest mijn geld terug worden gestort.
Een goede organisatie is anders
1.00
Slecht

edisac.be/nl antwoordt: 09-04-2019
Beste klant, Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor dit voorval. We doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en houden zeker rekening met uw opmerkingen.

Datum van publicatie
17-03-2019
Besteldatum
10-03-2019
17-03-2019
Kleuren stemmen absoluut niet overeen
Pakje zou geleverd worden op dinsdag ....heb een ganse dag zitten wachten op de postbode .
Ik zal niemand aanraden om een bestelling te plaatsen bij edisac en zelf ook nooit nog iets bestellen
1.00
Slecht

edisac.be/nl antwoordt: 18-03-2019
Beste klant, Ik heb u proberen te contacteren om na te gaan wat er juist aan de hand is. Behalve een vertraagde levering door Bpost kan ik mij niet inbeelden dat er iets verkeerd was met de levering zelf. Kunt u onze klantendienst opnieuw contacteren zodat we dit samen kunnen bespreken?

Datum van publicatie
01-02-2019
Besteldatum
25-01-2019
01-02-2019
Slechte communicatie geen bestelling de handtas was kapot
1.00
Slecht

Datum van publicatie
31-01-2019
Besteldatum
24-01-2019
31-01-2019
Slechte terug betaling van niet geleverd pakket
Slechte stock
1.00
Slecht

Datum van publicatie
22-12-2018
Besteldatum
15-12-2018
22-12-2018
mijn bestelling kwam niet eens toe,kreeg mail dat pakket verzonden was en twee dagen later een mail dat ik bedankt was voor retourzending terwijl ik niet eens pakket in ontvangst heb genomen,hoop dat mijn geld idd wordt teruggestort
1.00
Slecht

edisac.be/nl antwoordt: 24-12-2018
Beste klant, Uw pakket kon inderdaad niet worden bezorgd omdat u onvolledige adresgegevens hebt geregistreerd op onze website. Ik stuur u per direct een mail toe met de nodige uitleg. Ik kan u bevestigen dat de terugbetaling werd uitgevoerd op 20/12.

Datum van publicatie
12-11-2018
Besteldatum
05-11-2018
12-11-2018
Nog steeds geen levering ontvangen
1.00
Slecht

edisac.be/nl antwoordt: 14-11-2018
Beste klant, Uw bestelling is op 06/11 vertrokken met Bpost. Door de vakbondsacties bij hen is uw pakket nog niet geleverd. Hier kunnen wij helaas weinig aan doen. Ik nodig u uit om nog even geduld uit te oefenen. De leveringen bij Bpost zullen snel op gang komen eens de stakingen voorbij zijn. Mocht u nog vragen hebben, gelieve onze klantendienst te contacteren.