11-02-2024
04-02-2024
11-02-2024
Ik heb een verkeerde maat armband geleverd gekregen. Ruilen kan echter niet. Eerst dus weer een nieuwe bestellen en betalen en nu een week later nog helemaal niets vernomen van mijn retour. Heb de klantenservice ook al twee keer gemaild maar hoor helemaal niets. Slechte service!

Op tijd leveren

19-12-2023
19-12-2023
Hoe ik al geschreven heb teleurgesteld dat jullie niet aan jullie belofte houden maar dat is omdat het online besteld word he

Brandfield antwoordt: 26-12-2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We betreuren het dat je ongemak hebt ervaren bij jouw bestelling. Op basis van de informatie in deze review kan ik helaas geen specifieke bestelgegevens achterhalen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons een email te sturen? Op deze manier kunnen we samen naar de situatie kijken. Alvast bedankt voor de moeite. ^HJ

13-12-2023
16-12-2023
Staan belofte op dat niet nageleefd worden van die cadeaus en ook is er een bon bij dat ik zelfs niet kan gebruiken dat vind ik er wel heel spijtig aan want dacht voor een eindejaar nog een verassing ging krijgen

Brandfield antwoordt: 26-12-2023
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met de goodiebag. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als de inhoud van de goodiebag niet aan je verwachtingen voldoet. We zullen je feedback zeker doorgeven aan het team dat verantwoordelijk is voor dit aspect van onze service, zodat we kunnen blijven verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat klanten positieve verrassingen ontvangen. Als

12-12-2023
Ik bestel de portemonee en er staat een gratis goodiback maar die is niet mee geleverd.

Brandfield antwoordt: 14-12-2023
Hartelijk dank voor je review. De Christmas Goodiebag-code is enkel geldig bij een aankoopbedrag van €75,- of meer. Je aankoopbedrag was lager dan dat bedrag, wat betekent dat je helaas geen aanspraak kunt maken op deze code. Deze informatie is ook te vinden op onze actievoorwaarden pagina. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te n

Beste,
Ik heb mijn 10% verloren omdat tijdens betaling mis ging.
Ik heb mijl gestuurd jullie antworden niet.
Daarom deze mening.

Brandfield antwoordt: 14-12-2023
Dank je wel voor het plaatsen van je review. Het lijkt erop dat er een probleem is met het ordernummer dat je hebt vermeld in je bericht. Volgens ons systeem is de betaling niet correct verwerkt, en we hebben geen e-mail ontvangen vanaf het door jou opgegeven e-mailadres. Zou je alsjeblieft zo vriendelijk willen zijn om een nieuwe e-mail te sturen en te controleren of deze is verzonden naar klante

29-11-2023
Het artikel was niet in een doosje verpakt zoals beloofd bij aankoop

Brandfield antwoordt: 02-12-2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we

27-11-2023
De levering wordt steeds uitgesteld, nog niks gekregen

Brandfield antwoordt: 28-11-2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. Via die case is een onderzoek gestart bij PostNL. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze casenummer e-

19-11-2023
Niet tevreden daar ik korting van - 10 % niet kon invullen bij bestelling en ik deze na contact met de klantendienst ook niet gekregen heb . Niet te begrijpen voor zo'n grote firma !

Brandfield antwoordt: 20-11-2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. Via die weg heb ik je een email gestuurd. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses

15-11-2023
Geen bevestigings e-mail gekregen bij bestelling en bestelling op de beloofde dag niet geleverd

Brandfield antwoordt: 17-11-2023
Onze excuses voor het ongemak. Het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan met de betaling van je bestelling, waardoor deze automatisch is geannuleerd. Dat is de reden waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen en de levering niet heeft plaatsgevonden. Als het ordernummer anders is dan het nummer dat je bij je review hebt vermeld, neem dan alsjeblieft contact met ons op via het telefoonnumm

15-09-2023
Bestelling zou vrijdag komen heb nog steeds geen tracering code gekregen en geen pakket

Brandfield antwoordt: 17-09-2023
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We hebben de track en trace gecontroleerd en deze geeft aan dat het pakket is geleverd. Hopelijk heb je je bestelling in goede staat ontvangen en is alles naar wens! Nogmaals onze excuses voor het ongemak. ^HJ

11-09-2023
Vrijdag 08/09 mijn bestelling gedaan, met leverdatum maandag 11/09 maar heb niets ontvangen, ook geen track & trace
Kan ook geen account maken op de site, ik krijg elke keer een foutmelding. Dus langs die weg kan ik mijn bestelling ook niet volgen

Brandfield antwoordt: 12-09-2023
Bedankt voor je review. Onze oprechte excuses dat je problemen hebt ondervonden met je bestelling en het aanmaken van een account op de website. Dit kan inderdaad frustrerend zijn. Voor nu heb ik een case aangemaakt onder jouw ordernummer en navraag gedaan intern over de verzendstatus. Na reactie hierop sturen wij jouw een email. Indien je vragen hebt kan je reageren op het casenummer email die je

07-09-2023
Ik bestelde een tasje voor een bruiloft. Het zou de volgende dag geleverd worden maar het werd een paar dagen later (te laat) bezorgd.. heel jammer

Brandfield antwoordt: 07-09-2023
Onze excuses voor de vertraging in de levering van het tasje voor de bruiloft. We begrijpen dat dit erg teleurstellend is, vooral voor een speciale gelegenheid. We streven ernaar om bestellingen tijdig te leveren, maar soms kunnen er vertragingen optreden door verschillende factoren. We zien via de tracking link dat het pakket ligt bij een ophaal locatie. Nogmaals onze oprechte excuses voor de ver

05-08-2023
Jammer maar mijn bestelling moest woensdag geleverd zijn en heb tot op heden niks ontvangen. Ik vind het dan erg heb voor de eerste keer besteld

Brandfield antwoordt: 07-08-2023
Bedankt voor je review. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb gelijk met je meegekeken en er is een error ontstaan in de betaling, aangezien de eerste betaling niet goed was doorgekomen en de tweede wel. Door deze disconnectie kan de order niet worden aangemaakt. Dit betekent dat ik zojuist de terugbetaling heb verwerkt en dat jij deze binnen 5 werkdagen terug ontvangt op jouw rekening. Nogmaals o

04-08-2023
30-07-2023
04-08-2023
Pakket normaal donderdag te leveren en nog niet geleverd in afhaalpunt

Brandfield antwoordt: 07-08-2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraging! Ik zie dat jouw pakket klaar ligt sinds 5 augustus bij de ophaal locatie. Ik wil je vragen daar even een kijkje te nemen! Indien je nog vragen hebt, aarzel niet ons een email te sturen. Dan helpen we je graag verder! ^HJ

26-07-2023
23-07-2023
26-07-2023
Artikel vlot geleverd en mooi verpakt maar ik had de kwaliteit van de handtas met schouderriem hoger ingeschat. De tas oogt minder kwalitatief dan op foto.

Brandfield antwoordt: 31-07-2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent met de kwaliteit van de tas. Ik heb een case aangemaakt bij jouw ordernummer en je via de case gemaild. Wij zien graag een reactie tegemoet! ^HJ

Armbandlengte te kort

Brandfield antwoordt: 21-07-2023
Dankjewel voor je twee sterren. Wat jammer om te horen dat de armband te kort is. Wanneer we je mogen adviseren over de geschikte lengte mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag! ^MB

14-05-2023
Dat moederdag geschenk heb ik niet ontvangen. Bij de reclame ervan, ben ik zeker dat die dag GEEN code stond om in te vullen. Want heb er nog naar gekeken, omdat dit niet bij de bestelling aangeklikt kon. De dag erna stond dat er wel een code. En er stond erbij , niet geldig bij al gedane bestellingen. Ergens wisten ze dat. Ik heb pas vorige zondag besteld, en toen was die actie al geldig. Maar je

Brandfield antwoordt: 29-06-2023
Dankjewel voor je twee sterren. Wat vervelend dat je nu geen gebruik hebt kunnen maken van deze actie. We zien dat je wel gebruik hebt kunnen maken van je welkomstkorting. Codes zijn helaas niet te combineren. Onze actievoorwaarden kan je nalezen via deze link https://www.brandfield.be/actie-voorwaarden/ Onze klantenservice kijkt graag met je mee wanneer er problemen zijn met het verzilveren van

Veel te duur.

15-09-2021
05-09-2021
15-09-2021
snellere levering

06-08-2021
30-07-2021
06-08-2021
Pakket was open ..toegepast en leeg.Spijtig van dit voorval en erg voor mij