showroomprive.beAvis

: 28 993Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre de commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.14 / 5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

1 879 évaluations au cours des 12 derniers mois

50 %
29 %
11 %
5 %
4 %
28 993 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

Tri Le plus récent d'abord 
Il y a 2 jours
Is top om bij jullie een bestelling te plaatsen,
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 jours
Altijd krijg ik verkeerde maat
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 4 jours
Niet echt blij want de koffiekoppen blijken espressokopjes. Borden nog niet geleverd dus nog geen mening over
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 5 jours
Alles loopt op wieltjes mag ik zeggen, soms wel eens een vertraging bij de levering, maar dat is begrijpelijk Terugbetalingen lopen heel vlot. Alleen stel ik me soms de vraag vanwaar die prijzen. Als het replica’s zijn dan zijn het toch heel goede, Ik ben tevreden
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 6 jours
Betrouwbaar en correcte levering.
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 1 semaine
wachttijd is te lang
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 semaine
De prijs die ik betaald heb vind ik de volle prijs
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 semaine
De maattabel is correct dus alles zit als gegoten ,prachtige jurken aan een zacht prijsje Ik ben fan
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Il y a 2 semaines
Het materiaal van het product werd niet nauwkeurig beschreven
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 2 semaines
Gewoonweg super
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Il y a 2 semaines
Ja, ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de service van alles wat ik al bij jullie besteld heb, kan het iedereen aanraden... Gr
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Il y a 2 semaines
Ik heb heel goede ervaringen met showroomprivé. Alleen is het jammer dat bv een te kleine broek niet meer kan omgeruild worden naar een taille hoger. Dat zou een 5 sterren opleveren bij elke beoordeling
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Il y a 3 semaines
Dag Vermits de afmetingen kleiner waren dan in de beschrijving konden ze voor mij niet dienen. Ik heb dezelfde dag een retour aangevraagd, tot mijn spijt nog geen antwoordmail ontvangen. Nu zit ik met een grote doos plantenkorven die ik niet kan gebruiken. Wacht nog even af...
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 semaines
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 semaines
Prima
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 semaines
Alles was in orde. Geleverd voor de beloofde datum
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 semaines
Gezien over mijn verschillende bestellingen, ben ik zeer tevreden. De laatste Trussardi bestelling valt tegen, 2 broeken besteld met dezelfde maat BE 36 en 1 ervan is veel te klein, die is teruggestuurd, moest dit toch nog kunnen geleverd worden in BE38, zouden wij heel tevreden zijn Showroomprivé is top naar mijn gevoel
 
 Évaluation vérifiée|
De maat is dikwel te klein dan als je in de winkel dezelfde maat neemt
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 1 mois
Na ene was beurt waren mijn 2 truien niet meer te dragen
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Deze bestelling veel te laat ontvangen , het ene artikel is oké het andere valt wel héél klein en fijn uit, niet zoals op de foto Marleen
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 mois
alles ok
 
 Évaluation vérifiée|