Beoordelingen voor nl.showroomprive.be



Goed

4.19/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 5.151 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 23.320 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
19-01-2018
Besteldatum
19-01-2018
19-01-2018
Zeer leuke site, veel keuze, betaalbaar, de site is heel duidelijk en makkelijk te surfen.
9/10
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
19-01-2018
Besteldatum
19-01-2018
19-01-2018
Levering gebeurt steeds in groezelige afhaalpunten. Product was best OK, verpakking ook.
3.67
Goed

Datum van publicatie
19-01-2018
Besteldatum
10-01-2018
19-01-2018
Kledij ziet er anders uit dan op de foto's, e.g. mouwen zijn korter. Maten tailleren kleiner dan wat je in de winkel koopt. Materiaal voelt goedkoop aan.
Wel een snelle levering, helaas niet correct. Vergissing bij het opsturen van de gewenste kleur.
2.00
Matig

Datum van publicatie
19-01-2018
Besteldatum
19-01-2018
19-01-2018
Alles toppie
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
19-01-2018
Besteldatum
19-01-2018
19-01-2018
Alles prima
4.00
Goed

Datum van publicatie
19-01-2018
Besteldatum
19-01-2018
19-01-2018
Het nadeel is dat je iets via de post moet terug sturen betalen dit houdt me wat tegen....
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
19-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
19-01-2018
Alles verliep perfect. De kleding past goed. Alvast bedankt
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
18-01-2018
Besteldatum
18-01-2018
18-01-2018
Snelle levering, perfect verpakt, zelfs een staaltje van de kousen om te testen zonder alle pakjes open te moeten doen Super
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 19-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
18-01-2018
Besteldatum
18-01-2018
18-01-2018
supersite
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 19-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
18-01-2018
Besteldatum
18-01-2018
18-01-2018
Alles was ok. Er kunnen meer leveringspunten voorzien worden.
4.33
Goed

Datum van publicatie
18-01-2018
Besteldatum
18-01-2018
18-01-2018
ik heb een mooie korting gekregen op deze kwaliteitsschoenen
4.00
Goed

Datum van publicatie
18-01-2018
Besteldatum
18-01-2018
18-01-2018
alles is perfect verlopen...
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 19-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
18-01-2018
Besteldatum
18-01-2018
18-01-2018
Vlotte levering voor mijn leuke nieuwe laarsjes
4.33
Goed

Datum van publicatie
18-01-2018
Besteldatum
18-01-2018
18-01-2018
Beste, ik heb mijn bestelling van Revlon nog niet ontvangen en kan het dus niet beoordelen. Is er ergens iets fout gegaan?
1.00
Slecht

nl.showroomprive.be antwoordt: 19-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
18-01-2018
Besteldatum
18-01-2018
18-01-2018
Tevreden
4.00
Goed

Datum van publicatie
18-01-2018
Besteldatum
18-01-2018
18-01-2018
Er zat meer dan een week tussen jullie bericht wordt weldra geleverd’ en de uiteindelijke levering
2.67
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 19-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
17-01-2018
Besteldatum
17-01-2018
17-01-2018
Alle producten netjes op tijd geleverd en geheel volgens de beschrijving.
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
17-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
17-01-2018
Bescherming past niet 100 op GSM en oplaadkabel werkt niet altijd
3.00
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
17-01-2018
Besteldatum
17-01-2018
17-01-2018
Wij waren tevreden.
4.67
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
17-01-2018
Besteldatum
15-01-2018
17-01-2018
Mooie horloge. Alleen veeeel te groot. Heb alle mogelijk schakeltjes er laten uit halen, maar nog steeds te groot.
3.00
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
17-01-2018
Besteldatum
17-01-2018
17-01-2018
Super
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
17-01-2018
Besteldatum
17-01-2018
17-01-2018
Laatste bestelling beloofd voor 6/01 nog steeds niet ontvangen.
Een van de vorige bestellingen zelfde verhaal.
Ik overweeg om mijn account op te zeggen.
1.00
Slecht

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
17-01-2018
Besteldatum
17-01-2018
17-01-2018
alles vlot verlopen, prima kwaliteit
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
17-01-2018
Besteldatum
17-01-2018
17-01-2018
Tout c est bien deroule ,date prevue juste ,excellents produits et une bonne communication merci
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
17-01-2018
Besteldatum
17-01-2018
17-01-2018
zeer tevreden ,, netjes op tijd en goede verpakking .retour geen probleem
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Bh en slipjes zitten uitstekend. Betaalbaar en comfortabel
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Alles is in orde
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Ik denk niet dat de hoesjes van het merk van appel waren, ze zijn niet zo van goede kwaliteit
3.67
Goed

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Verkeerde levering
Moeilijk te verstaan persoon van helpdesk en erg gehaast
Aangepaste levering niet thuis geleverd, maar in niet gekende krantenwinkel
3.00
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
veel te laat geleverd en zelf geen antwoord op mijn mail gekregen dus dat is geen service
2.00
Matig

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
het kledingstuk was echt 2 maten te groot, ondanks dat ik de maatinfo bekeken had. verzending was wel ok, zelfs sneller dan gedacht
4.67
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Te lange levertermijn
4.00
Goed

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
de kwaliteit van de pull komt maar half overeen met de beschreven samenstelling en bij de herenvesten is er van de zijde geen spoor te bekennen.Het is ook maar voor 40 cachemire.Een teleurstelling
3.33
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Snelle levering
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde bij showroomprive. Ik was aangenaam verrast door de uitstekende service. De levering was snel, het product (winterjas) voldeed aan mijn verwachtingen.
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Eén paar laarsje prima; ander valt tegen:gespen maken geluid
4.33
Goed

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Uitstekend, gepaste maat, en correcte levering.
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Mijn bestelling werd tot op heden niet geleverd
1.00
Slecht

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
16-01-2018
Besteldatum
16-01-2018
16-01-2018
Al een paar keer besteld, heel tevreden
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be antwoordt: 18-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
15-01-2018
Besteldatum
15-01-2018
15-01-2018
Ik heb de indruk dat de verpakking van de creme al open was geweest en dat het potje niet de volledige inhoud bevat. Er was geen cellophane rond de doos. Ik ben niet tevreden met deze bestelling.
2.67
Redelijk

nl.showroomprive.be antwoordt: 16-01-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

nl.showroomprive.be klantbeoordeling

nl.showroomprive.be

Contact
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
klanttevredenheid.be@showroomprive.com
nl.showroomprive.be

Winkel-exploitant
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
Handelsregister
RCS Bobigny B 538 811 837
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nl.showroomprive.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.