showroomprive.beAvis

: 29 141Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre du commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.16/5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

287 avis au cours des 12 derniers mois

52 %
26 %
12 %
6 %
4 %
29 141 avis au total

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

Il y a 9 jours
Uitstekend
 Avis validé|
Il y a 16 jours
Ik had mijn bestelling sneller dan verwacht aangekregen. En ik ben heel tevreden van de kwaliteit van het product ! Super service!
 Avis validé|
Il y a 1 mois
Voldoet zoals ik gehoopt had
 Avis validé|
Il y a 2 mois
Beste, Ik moest het pakje afhalen in een box van de post maar deze was leeg. Heb ik laten weten aan bpost en showroomprive, maar na 1 week nog geen antwoord. Waar is mijn pakje?
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
neen
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
Verkeerde schoenen ontvangen, moet zelf alles doen voor retour zonder enige compensatie en ik krijg de originele bestelling niet. Ook geen antwoord meer op mijn mail.
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
Altijd tekort op mijn bestelling
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
Prima kwaliteit
 Avis validé|
Il y a 3 mois
Verkeerd product ontvangen, de klantenservice zegt dat ze het correct artikel niet meer kunnen opsturen omdat het uit stock is, terwijl het gewoon nog aa geboden wordt op de website. Noem ik geen service!
 Avis validé|
Il y a 3 mois
Ben niet te spreken over de klantenservice en het retour beleid
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
2 artikelen van hzt merk TINA Playsuit maat 42/40 fr XL naar de kleine kant moeilijk om aan tedoen; kleedje maat 42/40 fr XL veel te groot dus de maten kloppen niet vriendlijke groeten ; lieve
 Avis validé|
Il y a 3 mois
Het retour proces zou vlotter mogen
 Avis validé|
Il y a 3 mois
Uitstekend kwaliteit en service
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
Alles was in orde.
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
De tijd tussen de bestelling en levering is te lang.
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je onze levertijd te lang vindt. Ons bedrijfsmodel is hiervan de oorzaak. Omdat we geen voorraad hebben en producten van de leverancier, via ons, naar je worden verstuurd, duurt het minimaal 21 dagen voor we kunnen leveren. Dat zorgt er wel voor dat we mooie kortingen kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
De maten soms kloppen niet
 Avis validé|
Il y a 3 mois
topper!
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
Van klantenservice is geen sprake
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
Vroeger dan voorspeld ontvangen
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
ik heb van alles verkerde maat gekregen, spijtig
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,