Beoordelingen voor nl.showroomprive.be



Goed

4.20/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3.697 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft nl.showroomprive.be al 26.502 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Datum van publicatie
13-12-2018
Besteldatum
13-12-2018
13-12-2018
4 paar kousen te kort
3.33
Redelijk

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
De trolley is een geschenk. Het lijkt een handig ding, lichtgewicht en hopelijk stevig genoeg, want het oogt nogal fragiel?
4.00
Goed

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Beste
Hoe kan ik di et product terug sturen?
Ik heb een kleding gekocht is te goot ook soms te klein graag willen weten kan ik terug sturen.
Mvg
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Super
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Levering was er heel snel Wel jammer van de verzendkosten terwijl zoveel bedrijven het al zonder doen.
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Levering ok, product viel wat tegen, wat te licht bevonden
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Relatief hoge leveringskosten vooral bij kleinere aankopen. Geen groepering (noch kostenbesparing) voor artikelen die dezelfde dag geleverd worden,
Retourneren is omslachtig en kan niet op iPad of smartphone .
4.33
Goed

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
ben zeer tevreden over alles dank u wel Magdalene
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
alles uitstkend
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Goede kwaliteit. Ik ben tevreden van mijn aankoop.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
I ordered as a gift two the same hats, ONE SIZE. One was 23 cm - normal size, and another one was 10 cm bigger I had to send back one cadeau.
3.67
Goed

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Alles is prima verlopen. Tevreden.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Leveringstermijn niet gerespecteerd
3.00
Redelijk

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
het is duidelijk, goede kwaliteit en snelle levering
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Levering niet compleet wel op voorhand verwittigd.
4.33
Goed

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
top
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Schitterend
4.33
Goed

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
12-12-2018
12-12-2018
Goede producten en op tijd geleverd, maar ik vind de verzendkosten te duur.
3.67
Goed

Datum van publicatie
12-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
12-12-2018
Leuk artikel, voldoet aan verwachtingen.
Levering mocht iets sneller
3.67
Goed

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Wat verwarring ivm de maat
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Ik heb maar 1 tapijt van de 3 gekregen Van ene tapijt had ik 2 dezelfde besteld voor in de slaapkamer en heb er nu maar ene van die ik niet kan combineren... Wat moet ik nu met 1 tapijt
2.00
Matig

nl.showroomprive.be antwoordt: 12-12-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
ik ben heel tevreden
4.33
Goed

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Levering ruim op tijd, uitstekende producten, goede service
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Steeds lange levertijden ondanks vermelding 48h levering.
Op retourlabel geen DPDcode, problemen bij scannen van retourpakket en nog 2€ extra te betalen wegens geen DPDlabel (ondanks transportkosten afgetrokken van retourbedrag).
Mail met vraag naar servicedienst, na enkele dagen nog steeds geen antwoord. Pakketje werd op verkeerd adres geleverd zonder handtekening te vragenSlechte service
1.67
Matig

nl.showroomprive.be antwoordt: 12-12-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Top service
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Gewoon goed
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
snelle levering , correcte produkten
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Niet tegenstaande we 4x dezelfde maten hebben besteld (dezelfde als vorige bestellingen van SP) , hebben we 3 sets terug moeten sturen.
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
05-12-2018
11-12-2018
Helemaal volgens verwachting, waarvoor dank
4.00
Goed

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Super
4.67
Uitstekend

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
10-12-2018
11-12-2018
snap enkel niet zo goed de leveringdata.Krijg een mail in december om te zeggen dat de levering pas in januari zal en dag later is mijn pakje er al
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
All fine
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
1.00
Slecht

nl.showroomprive.be antwoordt: 12-12-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
11-12-2018
Besteldatum
11-12-2018
11-12-2018
Lang wachten prouducten om te kregen.
4.33
Goed

Datum van publicatie
10-12-2018
Besteldatum
10-12-2018
10-12-2018
Een snelle levering
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
10-12-2018
Besteldatum
10-12-2018
10-12-2018
Prima.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
10-12-2018
Besteldatum
10-12-2018
10-12-2018
Super service. Voldoende feedback i.v.m. status van de bestelling.
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
10-12-2018
Besteldatum
10-12-2018
10-12-2018
oke
5.00
Uitstekend

Datum van publicatie
10-12-2018
Besteldatum
10-12-2018
10-12-2018
Mijn eerste bestelling nog altijd niet ontvangen moest geleverd zijn 28 november
1.00
Slecht

nl.showroomprive.be antwoordt: 12-12-2018
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,

Datum van publicatie
10-12-2018
Besteldatum
10-12-2018
10-12-2018
Over heel de lijn tevreden
5.00
Uitstekend

nl.showroomprive.be klantbeoordeling

nl.showroomprive.be

Contact
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
klanttevredenheid.be@showroomprive.com
nl.showroomprive.be
Winkel-exploitant
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
Frankrijk
Handelsregister
RCS Bobigny B 538 811 837
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nl.showroomprive.be.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.