showroomprive.beAvis

: 29 143Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre du commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.12/5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

228 avis au cours des 12 derniers mois

52 %
25 %
11 %
7 %
5 %
29 143 avis au total

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

(11)
Il y a 3 mois
Beste, Ik moest het pakje afhalen in een box van de post maar deze was leeg. Heb ik laten weten aan bpost en showroomprive, maar na 1 week nog geen antwoord. Waar is mijn pakje?
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 3 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
Nog steeds niets ontvangen!!!!
 Avis validé|
Il y a 5 mois
Nee... Dat is Made in Turkey. En kwaliteit is slecht....
 Avis validé|
Il y a 6 mois
Dat is Made in China..... Slecht kwaliteit
 Avis validé|
Il y a 6 mois
Bijna altijd artikelen van elke besteling missen
 Avis validé|
Il y a 6 mois
Slechte kwaliteit, voldoet niet aan de verwachtingen!
 Avis validé|
Il y a 7 mois
Mijn bestelling is niet geleverd geweest. De post heeft het terug naar de afzender gestuurd. Reden onvolledig adres. Als het adres onvolledig was konden ze het toch in het dichts bij zijnde postpunt geleverd hebben. En mij een melding sturen dat het pakketje daar geleverd is.
 Avis validé|
Il y a 7 mois
Ik heb het niet ontvangen en blijkbaar teruggezonden naar depot! Zou het product zeer graag hebben!
 Avis validé|
Il y a 7 mois
Ik heb mijn pakje niet eens ontvangen!
 Avis validé|
Il y a 8 mois
Niks ontvangen.
 Avis validé|
Il y a 1 an
Mijn paketje niet gekregen.
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 an
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,