showroomprive.be

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210Saint Denis
France
N° au registre de commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.15 / 5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

2 020 évaluations au cours des 12 derniers mois

50 %
30 %
11 %
5 %
4 %
28 978 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

Tri Le plus récent d'abord 
Il y a 1 mois
Mijn paketje niet gekregen.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
Producten zijn uitgelopen in de doos kreeg dus leeg flessen
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
Ik heb de producten nog niet ontvangen. Bpost heeft ze om god weet welke reden niet geleverd in de automaat en zomaar teruggestuurd.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
Ik heb net een mail naar de klantendienst gestuurd om te zeggen dat het pakket niet werd afgeleverd in het postpunt en terug werd gestuurd. Het zou bij jullie geleverd zijn op 4 oktober. Het is mij onduidelijk wat er hier is misgegaan.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 3 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 3 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Levering was in meerdere plaatsen beschadigd, kwaliteit van product beantwoord niet de gevraagde prijs, op mijn klacht kwam geen reactie van klantendienst. Zeer slechte service.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 3 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 mois
Niets ontvangen
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 mois
Verkeerd product geleverd , Ik heb hier geen melding meer van gemaakt , dit is niet de eerste keer dat er iets fout geleverd is , maar die rompslomp die je moet doorlopen , bellen , terugsturen en het juiste product is er dan niet meer
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 mois
Ik heb nog steeds niets ontvangen is wel afgeschreven 2 keer al een Mail gestuurd maar niets op gehoord Zo iets heb ik nog mooie mee gemaakt
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 4 mois
Beste Piet, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. We hebben geen emails van je ontvangen op dit adres.Excuses voor het ongemak. MvG.
Il y a 4 mois
Mijn pakket wordt van bij de bezorg firma geretourneerd door foutief adres... mijn gegevens waren correct en volledig ingevuld. Showroomprive heeft mij hier van niet op de hoogte gebracht en heb tot op heden nog geen pakket mogen ontvangen Raar maar waar mag ik wel mijn bestelde producten beoordelen? Helemaal niet te vrede over de gang van zaken en in blijde verwachting van mijn pakket
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
Geen uitleg nodig .levering nooit gekregen
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
gewoon slecht
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
Jammer genoeg is afhaalpunt met verlof tem 1/9. Geen melding van gehad. Kan mijn pakket niet ophalen en blijkbaar weten jullie niet dat pakket nog niet afgehaald is.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. Zodra je bestelling bij ons binnen is zal deze opnieuw aan je worden opgestuurd. Excuses voor het ongemak. MvG.
Pakket nooit toegekregen, geen bericht achtergelaten, geen mail. Wanneer ik uitei delijk mijn bestelling is op zoek blijkt mijn pakket reeds terug gestuurd te zijn naar de verzender. Zeer slechte regeling in de vakantie
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
Mijn bestelling ging op 16/7 geleverd worden. Meerdere mails naar klantendienst gestuurd, tot nu toe geen nieuws meer Heb zelf BPost gecontacteerd paket is nooit tot bij mij geweest, status op jullie site staat geleverd ???? Bewijs van BPost naar jullie gestuurd GEEN reactie. Bestelling van 92€ Ben heel teleurgesteld en vind jullie service gewoon slecht Hoop nu een reactie te krijgen. Mvg
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
Nog altijd na maanden NIETS ontvangen. Schande
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Helaas waren we niet in staat je bestelling te leveren. De terugbetaling heeft op 01/08/2019 plaatsgevonden. Onze excuses voor het ongemak. MvG.
Il y a 6 mois
Lange leveringstermijn Geen Europese maten Verzendingskosten Retourkosten
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Pakket niet toegekomen. Misverstand tussen Bpost en Showroomprive ?
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Hartelijk dank voor je e-mail met betrekking tot je bestelling.We informeren je dat we de herverzending van je bestelling hebben aangevraagd.Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling door de transporteur is ontvangen, vervolgens kan je op de website van de transporteur je bestelling volgen.We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg,
Il y a 6 mois
Ik heb deze zending niet ontvangen Het adres was onvolledig.... U bent echter in het bezit van mijn correct adres, namelijk: Leffelaer Marie-Thérèse, Lage Kaart 239 te 2930 Brasschaat. Graag zie ik deze zending eerstdaag toch nog toekomen.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
Bestelling nog niet gekregen ??
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,