showroomprive.beAvis

: 29 092Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre de commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.20/5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

815 évaluations au cours des 12 derniers mois

53 %
28 %
11 %
5 %
4 %
29 092 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

Hier
Nee... Dat is Made in Turkey. En kwaliteit is slecht....
 Évaluation vérifiée|
Il y a 6 jours
Dat is Made in China..... Slecht kwaliteit
 Évaluation vérifiée|
Il y a 11 jours
Bijna altijd artikelen van elke besteling missen
 Évaluation vérifiée|
Il y a 23 jours
Slechte kwaliteit, voldoet niet aan de verwachtingen!
 Évaluation vérifiée|
Il y a 2 mois
Mijn bestelling is niet geleverd geweest. De post heeft het terug naar de afzender gestuurd. Reden onvolledig adres. Als het adres onvolledig was konden ze het toch in het dichts bij zijnde postpunt geleverd hebben. En mij een melding sturen dat het pakketje daar geleverd is.
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 mois
Ik heb het niet ontvangen en blijkbaar teruggezonden naar depot! Zou het product zeer graag hebben!
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 mois
Ik heb mijn pakje niet eens ontvangen!
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 mois
Niks ontvangen.
 Évaluation vérifiée|
Il y a 8 mois
Mijn paketje niet gekregen.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 8 mois
Producten zijn uitgelopen in de doos kreeg dus leeg flessen
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 9 mois
Ik heb de producten nog niet ontvangen. Bpost heeft ze om god weet welke reden niet geleverd in de automaat en zomaar teruggestuurd.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 9 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Ik heb net een mail naar de klantendienst gestuurd om te zeggen dat het pakket niet werd afgeleverd in het postpunt en terug werd gestuurd. Het zou bij jullie geleverd zijn op 4 oktober. Het is mij onduidelijk wat er hier is misgegaan.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 9 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 9 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Levering was in meerdere plaatsen beschadigd, kwaliteit van product beantwoord niet de gevraagde prijs, op mijn klacht kwam geen reactie van klantendienst. Zeer slechte service.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Niets ontvangen
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Verkeerd product geleverd , Ik heb hier geen melding meer van gemaakt , dit is niet de eerste keer dat er iets fout geleverd is , maar die rompslomp die je moet doorlopen , bellen , terugsturen en het juiste product is er dan niet meer
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 11 mois
Ik heb nog steeds niets ontvangen is wel afgeschreven 2 keer al een Mail gestuurd maar niets op gehoord Zo iets heb ik nog mooie mee gemaakt
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 11 mois
Beste Piet, hartelijk dank voor je bericht. Je bestelling is aan ons teruggestuurd. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. We hebben geen emails van je ontvangen op dit adres.Excuses voor het ongemak. MvG.
Il y a 11 mois
Mijn pakket wordt van bij de bezorg firma geretourneerd door foutief adres... mijn gegevens waren correct en volledig ingevuld. Showroomprive heeft mij hier van niet op de hoogte gebracht en heb tot op heden nog geen pakket mogen ontvangen Raar maar waar mag ik wel mijn bestelde producten beoordelen? Helemaal niet te vrede over de gang van zaken en in blijde verwachting van mijn pakket
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 11 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 11 mois
Geen uitleg nodig .levering nooit gekregen
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 11 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 11 mois
gewoon slecht
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 11 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,