showroomprive.beAvis

: 29 092Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre de commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.20/5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

815 évaluations au cours des 12 derniers mois

53 %
28 %
11 %
5 %
4 %
29 092 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

Il y a 6 jours
Kneedmachine 6,3 accessoires tekort Ik ben niet blij
 Évaluation vérifiée|
Il y a 20 jours
Mijn ervaring is heel slecht. Ik heb in ene keer verschillende producten gekocht en zijn hebben naar mij goedkope productie gestuurd en ook heb ik zonnebril besteld van Marc Jacobs blauw kleur, zijn hebben gestuurd Total andere bril niet van de merk en geel blauw kleur maar rode kleur en goedkope bril dat misschien kost maar 5€ deze sait is echt mensen aan het verouderde en aan het liggen
 Évaluation vérifiée|
Il y a 2 mois
Geachte, wij hebben een e-mail inzake deze keter kast naar jullie verzonden (vanuit mijn mans e-mail, itsudaum@yahoo.com) ivm mankementen aan het produkt. Wij hebben hier nog geen antwoord op gekregen. De e-mail is vorige week aan jullie verstuurd. Graag hoor ik zsm van jullie Chaja Schachter
 Évaluation vérifiée|
Il y a 2 mois
voor de yweede maal hebben wij een beschadigd en/of onvolledig product ontvangen?
 Évaluation vérifiée|
Il y a 2 mois
Beschadigd product ontvangen
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 mois
Ik probeer 2 pakketten terug te zenden. Het is verschrikkelijk moeilijk om showroomprive te contacteren (e-mail is onvindbaar) en je krijgt totaal geen reactie. Ik heb ondertussen al 3 e-mails verstuurd maar geen respons. Zou dit de tactiek zijn om zodoende geen pakketten kunnen terug te zenden. De stoelen die ik besteld heb zijn ook niet ok. Ik bestelde grijze stoelen maar kreeg groene!
 Évaluation vérifiée|
Il y a 5 mois
Niet echt blij want de koffiekoppen blijken espressokopjes. Borden nog niet geleverd dus nog geen mening over
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
De prijs die ik betaald heb vind ik de volle prijs
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
Na ene was beurt waren mijn 2 truien niet meer te dragen
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
Deze bestelling veel te laat ontvangen , het ene artikel is oké het andere valt wel héél klein en fijn uit, niet zoals op de foto Marleen
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
The pillow has a memory foam inner and its all bunched up on one end. Can’t use it
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 9 mois
er werd een verkeerde kleur geleverd, ik bestelde nogmaals en terug een verkeerde kleur. Service van Showroom Privé is barslecht. Je kan ze niet contacteren, en een reactie via mail duurt langer dan de beloofde 48 uur.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 9 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 9 mois
Ik kreeg een verkeerd product en het is zeer moeilijk om contact te krijgen met de klantendienst om me te helpen retourneren
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 9 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Jullie Moet live chat or contact nummer hebben
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 9 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt, klantenservice.be@showroomprive.com. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Mijn bestelling is spijtig genoeg niet compleet
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 9 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Niet conform wat ik van het product verwacht had
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling.Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Ik had maat 34 besteld en ik kreeg 2x maat 36 en 2x maat 34.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
de draadloze oortjes die ik heb besteld werken niet naar behoren, echt een miskoop
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Ik heb een jurk besteld maat S en zit in de verpakking is maat L. Dus ze moeten het goed nakijken voor ze de material sturen..
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
Er mankeren 2 kussens, we hebben reeds een antwoord ontvangen dat ze dit gaan navragen bij de leverancier, maar een week later, nog geen nieuws ontvangen. Product is van matige tot slechte kwaliteit, je ziet dat het niet lang zal meegaan. Looks zijn mooi. Levering op zich was goed en vlot maar aangezien de kussens mankeren, wie is de schuldige hierin en hoe zullen we geholpen worden??
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,