showroomprive.beAvis

: 29 143Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre du commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.12/5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

228 avis au cours des 12 derniers mois

52 %
25 %
11 %
7 %
5 %
29 143 avis au total

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

(16)
Il y a 4 mois
Verkeerde schoenen ontvangen, moet zelf alles doen voor retour zonder enige compensatie en ik krijg de originele bestelling niet. Ook geen antwoord meer op mijn mail.
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 3 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 mois
Altijd tekort op mijn bestelling
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 3 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 mois
Verkeerd product ontvangen, de klantenservice zegt dat ze het correct artikel niet meer kunnen opsturen omdat het uit stock is, terwijl het gewoon nog aa geboden wordt op de website. Noem ik geen service!
 Avis validé|
Il y a 4 mois
ik heb van alles verkerde maat gekregen, spijtig
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 3 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
Spijtig genoeg de Franse versie stond niet vermeld bij de verkoop mijn kind verstaat het niet jammer geen aankoop meer van speelgoed op showroom
 Avis validé|
Il y a 6 mois
Kneedmachine 6,3 accessoires tekort Ik ben niet blij
 Avis validé|
Il y a 6 mois
Mijn ervaring is heel slecht. Ik heb in ene keer verschillende producten gekocht en zijn hebben naar mij goedkope productie gestuurd en ook heb ik zonnebril besteld van Marc Jacobs blauw kleur, zijn hebben gestuurd Total andere bril niet van de merk en geel blauw kleur maar rode kleur en goedkope bril dat misschien kost maar 5€ deze sait is echt mensen aan het verouderde en aan het liggen
 Avis validé|
Il y a 7 mois
Geachte, wij hebben een e-mail inzake deze keter kast naar jullie verzonden (vanuit mijn mans e-mail, itsudaum@yahoo.com) ivm mankementen aan het produkt. Wij hebben hier nog geen antwoord op gekregen. De e-mail is vorige week aan jullie verstuurd. Graag hoor ik zsm van jullie Chaja Schachter
 Avis validé|
Il y a 7 mois
voor de yweede maal hebben wij een beschadigd en/of onvolledig product ontvangen?
 Avis validé|
Il y a 7 mois
Beschadigd product ontvangen
 Avis validé|
Il y a 8 mois
Ik probeer 2 pakketten terug te zenden. Het is verschrikkelijk moeilijk om showroomprive te contacteren (e-mail is onvindbaar) en je krijgt totaal geen reactie. Ik heb ondertussen al 3 e-mails verstuurd maar geen respons. Zou dit de tactiek zijn om zodoende geen pakketten kunnen terug te zenden. De stoelen die ik besteld heb zijn ook niet ok. Ik bestelde grijze stoelen maar kreeg groene!
 Avis validé|
Il y a 10 mois
Niet echt blij want de koffiekoppen blijken espressokopjes. Borden nog niet geleverd dus nog geen mening over
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
De prijs die ik betaald heb vind ik de volle prijs
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 an
Na ene was beurt waren mijn 2 truien niet meer te dragen
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 an
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 an
Deze bestelling veel te laat ontvangen , het ene artikel is oké het andere valt wel héél klein en fijn uit, niet zoals op de foto Marleen
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 an
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 an
The pillow has a memory foam inner and its all bunched up on one end. Can’t use it
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 an
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,