showroomprive.beAvis

: 29 008Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre de commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.14 / 5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

1 635 évaluations au cours des 12 derniers mois

50 %
29 %
12 %
5 %
4 %
29 008 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

Tri Le plus récent d'abord 
Il y a 1 mois
Niet echt blij want de koffiekoppen blijken espressokopjes. Borden nog niet geleverd dus nog geen mening over
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 mois
De prijs die ik betaald heb vind ik de volle prijs
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Na ene was beurt waren mijn 2 truien niet meer te dragen
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Deze bestelling veel te laat ontvangen , het ene artikel is oké het andere valt wel héél klein en fijn uit, niet zoals op de foto Marleen
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
The pillow has a memory foam inner and its all bunched up on one end. Can’t use it
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
er werd een verkeerde kleur geleverd, ik bestelde nogmaals en terug een verkeerde kleur. Service van Showroom Privé is barslecht. Je kan ze niet contacteren, en een reactie via mail duurt langer dan de beloofde 48 uur.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
Ik kreeg een verkeerd product en het is zeer moeilijk om contact te krijgen met de klantendienst om me te helpen retourneren
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
Jullie Moet live chat or contact nummer hebben
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt, klantenservice.be@showroomprive.com. Met vriendelijke groet,
Mijn bestelling is spijtig genoeg niet compleet
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Niet conform wat ik van het product verwacht had
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling.Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
Ik had maat 34 besteld en ik kreeg 2x maat 36 en 2x maat 34.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
de draadloze oortjes die ik heb besteld werken niet naar behoren, echt een miskoop
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
Ik heb een jurk besteld maat S en zit in de verpakking is maat L. Dus ze moeten het goed nakijken voor ze de material sturen..
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Er mankeren 2 kussens, we hebben reeds een antwoord ontvangen dat ze dit gaan navragen bij de leverancier, maar een week later, nog geen nieuws ontvangen. Product is van matige tot slechte kwaliteit, je ziet dat het niet lang zal meegaan. Looks zijn mooi. Levering op zich was goed en vlot maar aangezien de kussens mankeren, wie is de schuldige hierin en hoe zullen we geholpen worden??
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
geen commentaar
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
product uitgepakt,monteerd en in gebruik,van de 14 led lampjes waren er na een dag 4 stuk,nochtans zoudenz e 25000 uur moeten branden
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
De helft van de muziekinstrumenten kwam geen geluid uit en viel uit elkaar. Heel teleurstellend voor mijn dochtertje. Ook de camera was niet wat we er van verwacht hadden.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Artikelen die waren in voorraad toen ik bestelde en drie weken na bestelling bleken ze toch niet in voorraad te zijn conclusie slechte service
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Mijn email aan klantendienst.(20/08/2019) MIJN BESTELLING 176222631 Geachte, Vandaag na handwas 30° (wasmachine Miele) gaatjes aan achterzijde col (binnenzijde en buitenzijde) Al mijn nieuwe kleding was ik steeds op het programma handwas 30° Ik heb nog nooit zoiets voorgehad Met vriendelijke groet, Nelly Thijs Tot heden geen antwoord.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 7 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
er stond dat ze maandag gingen leveren en het was woensdag dus 3 dagen moeten thuisblijven
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 7 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,