showroomprive.beAvis

: 29 092Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre de commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.20/5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

806 évaluations au cours des 12 derniers mois

53 %
28 %
11 %
5 %
4 %
29 092 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

Il y a 16 jours
Op een bepaald moment bleek een levering beschadigd. Ik heb dit zelf moeten uitvinden. Ik heb hiervoor zelf moeten rondbellen. Eigenlijk is het aan showroomprive om dit uit te zoeken, wanneer een levering te lang uitblijft.
 Évaluation vérifiée|
Il y a 21 jours
Weet niet of nog bestel bij jullie. Misschien alleen nog snelle leveringen. Of betalen na levering????
 Évaluation vérifiée|
Il y a 1 mois
3 stuks besteld in dezelfde maat. 2 waren ok en pasten. 1 was echt véél te klein en paste helemaal niet zoals op de foto
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 mois
Levering alles ok. Artikel beschadigd bij aankomst en van zeer slechte kwaliteit
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 mois
Mooie producten maar lang wachten op levering. Mvg
 Évaluation vérifiée|
Il y a 3 mois
Ik ben tevreden ,maar er is een artikel te kort.
 Évaluation vérifiée|
Il y a 4 mois
de tafellamp was zeer slecht ingepakt, resultaat minstens een 50tal schelpjes waren losgekomen en lagen in de plastiekzak!
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 4 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 5 mois
wachttijd is te lang
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 5 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
Dag Vermits de afmetingen kleiner waren dan in de beschrijving konden ze voor mij niet dienen. Ik heb dezelfde dag een retour aangevraagd, tot mijn spijt nog geen antwoordmail ontvangen. Nu zit ik met een grote doos plantenkorven die ik niet kan gebruiken. Wacht nog even af...
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 6 mois
Product muts met pompon was opmerkelijk kleiner dan op foto en was teleurstelling g
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
Kwaliteit van de kledij was niet ok
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
Beste, ik vind wel moeilijk met jullie in contact te komen als er is een probleem met de bestelling,bv ik heb een paar schoenen besteld,maar ik heb een verkeerde schoen ontvangen,en nu kan ik geen enkele manier jullie te contacteren,want ik heb geen computer,en met het gsm lukt niet,en er is geen telefoonnummer om te kunnen bellen.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
Meestal heb ik een small, soms een medium in kledij. Maar de medium van dit merk is werkelijk te klein. Jammer, want model lijkt leuk. Service vind ik minder omdat je niet via de app een retour kan regelen en omdat terugzenden ook steeds duurder wordt (geen kariboo meer, enkel bpost)
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
Dure verzend en retourkosten, hierdoor ga ik niet meer snel bestellen..
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
per bestelde eenheid transportkosten moeten betalen van 99,99 per stuk, levering, zelfde bestelling, zelfde leveradres
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
Ik moest lang wachten.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
heel slordig..in elkaar gedraaide broek geleverd Na strijkbeurt oké Dat ben ik niet gewoon bij jullie aankopen
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 7 mois
Laatste keer dat ik hier online shop. Een logisch gevolg van online shoppen, is dat het al eens kan voorvallen dat kledij niet past. Dit is de enige "webshop" waarbij je zowel de verzend- als de retourkosten volledig zelf moet dragen. Dit zorgt er dan ook voor dat ik het risico niet meer wil lopen om net geen 10 EUR uit te geven voor niets. Hier bestel ik dus niet meer.
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 8 mois
Wil het terug sturen moeilijke bevalling ,moet pc hebben en die is er op het moment niet , vepee gaat dat allemaal super simpel Het artikel is mooi maar veel te small geraak er gewoon niet in
 Évaluation vérifiée|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 6 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 8 mois
De bestelling was niet compleet, er ontbraken artikels bij levering. Service zou een punt meer krijgen als u telefonisch bereikbaar zou zijn of live chat. Zoals reeds bij vele online verkoopwinkels.
 Évaluation vérifiée|