showroomprive.beAvis

: 29 008Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre de commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.14 / 5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

1 635 évaluations au cours des 12 derniers mois

50 %
29 %
12 %
5 %
4 %
29 008 Total des évaluations

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

Tri Le plus récent d'abord 
Il y a 2 semaines
de tafellamp was zeer slecht ingepakt, resultaat minstens een 50tal schelpjes waren losgekomen en lagen in de plastiekzak!
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 semaine
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
wachttijd is te lang
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Dag Vermits de afmetingen kleiner waren dan in de beschrijving konden ze voor mij niet dienen. Ik heb dezelfde dag een retour aangevraagd, tot mijn spijt nog geen antwoordmail ontvangen. Nu zit ik met een grote doos plantenkorven die ik niet kan gebruiken. Wacht nog even af...
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
Product muts met pompon was opmerkelijk kleiner dan op foto en was teleurstelling g
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
Kwaliteit van de kledij was niet ok
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
Beste, ik vind wel moeilijk met jullie in contact te komen als er is een probleem met de bestelling,bv ik heb een paar schoenen besteld,maar ik heb een verkeerde schoen ontvangen,en nu kan ik geen enkele manier jullie te contacteren,want ik heb geen computer,en met het gsm lukt niet,en er is geen telefoonnummer om te kunnen bellen.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
Meestal heb ik een small, soms een medium in kledij. Maar de medium van dit merk is werkelijk te klein. Jammer, want model lijkt leuk. Service vind ik minder omdat je niet via de app een retour kan regelen en omdat terugzenden ook steeds duurder wordt (geen kariboo meer, enkel bpost)
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 2 mois
Dure verzend en retourkosten, hierdoor ga ik niet meer snel bestellen..
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
per bestelde eenheid transportkosten moeten betalen van 99,99 per stuk, levering, zelfde bestelling, zelfde leveradres
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Ik moest lang wachten.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
heel slordig..in elkaar gedraaide broek geleverd Na strijkbeurt oké Dat ben ik niet gewoon bij jullie aankopen
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Laatste keer dat ik hier online shop. Een logisch gevolg van online shoppen, is dat het al eens kan voorvallen dat kledij niet past. Dit is de enige "webshop" waarbij je zowel de verzend- als de retourkosten volledig zelf moet dragen. Dit zorgt er dan ook voor dat ik het risico niet meer wil lopen om net geen 10 EUR uit te geven voor niets. Hier bestel ik dus niet meer.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 3 mois
Wil het terug sturen moeilijke bevalling ,moet pc hebben en die is er op het moment niet , vepee gaat dat allemaal super simpel Het artikel is mooi maar veel te small geraak er gewoon niet in
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
De bestelling was niet compleet, er ontbraken artikels bij levering. Service zou een punt meer krijgen als u telefonisch bereikbaar zou zijn of live chat. Zoals reeds bij vele online verkoopwinkels.
 
 Évaluation vérifiée|
Goederen geleverd NIET op een veilige plaats zoals aangegeven bij B-POST als mijn voorkeur bij afwezigheid via hun website. GOEDEREN GEWOON OVER DE POORT GEGOOID. NIET TEVREDEN
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 4 mois
Geachte mevrouw, heer Ik heb een bestelling geplaatst van kunstorchidees en curver boxen. Van B-post heb ik 2 mails ontvangen met hetzelfde nummer maar bij het afhaalpunt is maar 1 pakje geleverd, nl. deze van de kunstorchidees. Het is een beetje verwarrend want ik heb ook een e-mail op 22/11/19 ontvangen van u dat de curver boxen onderweg zijn. Met vriendelijke groeten, Josephine Marini
 
 Évaluation vérifiée|
Il y a 4 mois
Ik heb 4 artikel besteld maar een was niet correct. In plaats van een witte blouse heb ik een donker groen blouse ontvangen. Ik heb al email gestuurd naar de kalntenservice maar ik moet nog 2 werkdagen moeten wachten voor hun aantwoord een opniuew naar de post gaan om het verkeerde artikel terug te sturen.veel mooite. Ech teleurgesteld.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 mois
Bij het bestellen van het product stond dat het van Berry Barclay was maar bij ontvangst van het product bleek het van Vera Mont te zijn. Jammer dat ze niet het juiste merk vermelden. Aangezien dat de reden voor mijn aankoop was.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 mois
Good
 
 Évaluation vérifiée|
Ik ga de helft van mijn bestelling terug sturen. Ik heb schoenen ontvangen en de hak is 5cm stond in de beschrijving. Bij ontvangst is hij 9 cm. Te hoog voor mij.
 
 Évaluation vérifiée|
 Réponse de showroomprive.be
Il y a 2 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,