showroomprive.beAvis

: 29 143Bien

Détails
Contact
Contact
Showroomprive.com SARL
ZAC de la Montjoie, 1 rue des blés
93210 Saint Denis
France
N° au registre du commerce
RCS Bobigny B 538 811 837
Représentant légal
David Dayan, Thierry Petit, Michael Dayan, Eric Dayan

Avis pour showroomprive.be

4.12/5.00
Bien
Comment la note est-elle calculée ?

228 avis au cours des 12 derniers mois

52 %
25 %
11 %
7 %
5 %
29 143 avis au total

Ce que disent les autres clients de leur expérience avec showroomprive.be

(25)
Il y a 4 mois
Van klantenservice is geen sprake
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 3 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 4 mois
Tevreden van de onderbroeken die ik geleverd heb gekregen. Maar 1deel is niet geleverd doordat het niet meer in voorraad was. Ik bestelde speciaal genoeg dat de prijs per onderbroek meeviel met de verzendingskosten.. maar doordat een groot deel niet geleverd is en wel de volledige verzendingskosten betaald zijn komt het dus per onderbroek duur uit.
 Avis validé|
Il y a 5 mois
Maat van schoenen zijn te groot Retourneren is niet mogelijk bij aankopen
 Avis validé|
Il y a 5 mois
Lange tijd voor levering,
 Avis validé|
Il y a 5 mois
Sommige bestellingen duren echt wel lang
 Avis validé|
Il y a 5 mois
Terugsturen van producten is heel duur
 Avis validé|
Il y a 6 mois
Op een bepaald moment bleek een levering beschadigd. Ik heb dit zelf moeten uitvinden. Ik heb hiervoor zelf moeten rondbellen. Eigenlijk is het aan showroomprive om dit uit te zoeken, wanneer een levering te lang uitblijft.
 Avis validé|
Il y a 6 mois
Weet niet of nog bestel bij jullie. Misschien alleen nog snelle leveringen. Of betalen na levering????
 Avis validé|
Il y a 7 mois
3 stuks besteld in dezelfde maat. 2 waren ok en pasten. 1 was echt véél te klein en paste helemaal niet zoals op de foto
 Avis validé|
Il y a 7 mois
Levering alles ok. Artikel beschadigd bij aankomst en van zeer slechte kwaliteit
 Avis validé|
Il y a 7 mois
Mooie producten maar lang wachten op levering. Mvg
 Avis validé|
Il y a 8 mois
Ik ben tevreden ,maar er is een artikel te kort.
 Avis validé|
Il y a 9 mois
de tafellamp was zeer slecht ingepakt, resultaat minstens een 50tal schelpjes waren losgekomen en lagen in de plastiekzak!
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 9 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 10 mois
wachttijd is te lang
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 11 mois
Dag Vermits de afmetingen kleiner waren dan in de beschrijving konden ze voor mij niet dienen. Ik heb dezelfde dag een retour aangevraagd, tot mijn spijt nog geen antwoordmail ontvangen. Nu zit ik met een grote doos plantenkorven die ik niet kan gebruiken. Wacht nog even af...
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 10 mois
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 an
Product muts met pompon was opmerkelijk kleiner dan op foto en was teleurstelling g
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 an
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 an
Kwaliteit van de kledij was niet ok
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 an
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 an
Beste, ik vind wel moeilijk met jullie in contact te komen als er is een probleem met de bestelling,bv ik heb een paar schoenen besteld,maar ik heb een verkeerde schoen ontvangen,en nu kan ik geen enkele manier jullie te contacteren,want ik heb geen computer,en met het gsm lukt niet,en er is geen telefoonnummer om te kunnen bellen.
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 an
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 an
Meestal heb ik een small, soms een medium in kledij. Maar de medium van dit merk is werkelijk te klein. Jammer, want model lijkt leuk. Service vind ik minder omdat je niet via de app een retour kan regelen en omdat terugzenden ook steeds duurder wordt (geen kariboo meer, enkel bpost)
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 an
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Il y a 1 an
Dure verzend en retourkosten, hierdoor ga ik niet meer snel bestellen..
 Avis validé|
showroomprive.be- Logo - Avis
showroomprive.be- Logo - Avis
Réponse de showroomprive.be
Il y a 1 an
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling en/of onze service. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,