De producten zijn regelmatig beschadigd, waardoor ze weer retour gestuurd moeten worden.. niet telefonisch bereikbaar, en geen live chat.
Signaler un avis
2 mai 2023
Avis validé
Artikelen beviel me niet. Veel e groot
Signaler un avis
3 juin 2023
Avis validé
Verkeerde en/of onduidelijke maten!
Signaler un avis
Réponse de showroomprive.be
13 sept. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.be@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,
Des mesures ont été prises pour s’assurer que les avis publiés ne proviennent que de consommateurs ayant effectivement utilisé ou acheté les marchandises ou les services.
Avis importés
n’entrent pas dans la note globale. Aucune mesure de contrôle n’a été prise.