dyson.be/nl-beBeoordelingen

: 3.278Goed

Details
Contact

Categorieën

dyson.be/nl-be - Online boutique Dyson België

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Contact
Dyson LTD
Tetbury Hill, Malmesbury
SN16 0RP Wiltshire
Verenigd Koninkrijk
Handelsregister
Companies House 02627406

Beoordelingen voor dyson.be/nl-be

4.29/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

2.479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

63 %
22 %
6 %
3 %
7 %
3.278 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over dyson.be/nl-be

1 week geleden
Dyson V11 besteld op 4 mei, 26 mei nog altijd spoorloos. Er wordt zo spoedig mogelijk aan gewerkt, maar dit duurt bijna een maand. Actie V11 + cool pure me besteld. Enkel cool me ontvangen, van de stofzuiger niks terug te vinden. Garantie loopt wel al een maand voor een product wat ik niet eens heb ontvangen! In de toekomst denk ik toch 2x na eer ik iets koop bij dyson...
 Geverifieerde beoordeling|
3 weken geleden
Na een deel niet geleverd te hebben meermaals telefoons gedaan, lang in wacht gezet en meerdere malen gemaild dan uiteindelijk antwoord gekregen maar tot op heden nog niets opgelost. Wacht nog steeds om een antwoord en hopelijk vlugge levering.
 Geverifieerde beoordeling|
3 weken geleden
Verschrikkelijk slechte communicatie . Levering wordt in 2 delen gedaan terwijl de koper nergens van weet heeft . Gevolg is frustratie bij de koper, klacht waar het tweede deel blijft en zeer gebrekkelijke informatie bij de "klantendienst" . Deze dienst is ellendig moeilijk te bereiken en niemand weet waarover het gaat . Gebruikershandleiding is een ramp. Dus nooit meer koop ik een Dyson online
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Garantie gaat in vanaf aankoop, niet vanaf dag dat toestel geleverd is. Geen probleem, levering ging redelijk snel. Dag 14, rare geluiden uit machine die bezig is met bevochtigen, rare geur, toestel zet zichzelf uit en we krijgen een foutmelding op het toestel en via de Dyson Link app. -> Bel servicelijn! ... Online nog niets te vinden over foutmeldingen en oplossingen. Nu wachtende op telefoontje
 Geverifieerde beoordeling|
3 weken geleden
Bestelling toegekomen na vier dagen ipv we streven ernaar de volgende werkdag te leveren, door uitzonderlijke omstandigheden kan het maximaal twee à drie dagen duren. Antwoord via chat: uw levering werd reeds gisteren aangeboden > onjuist. Pas drie dagen na levering kreeg ik antwoord op de e-mail met vraag naar info over leveringsdatum omdat het artikel na vier dagen nog niet bij mij was.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Toestel niet ontvangen. Na meerdere telefoons naar UPS en Dyson het maar opgegeven dat ik dit ooit nog ging ontvangen. Spijtig, want is altijd met UPS dat ik zulke toestanden tegenkom
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik heb naar Dyson gebeld en (via chat) omdat mijn huisnummer niet op het pakket stond. Zonder resultaat. Dyson stuurt mij naar UPS en UPS vond het traceernummer niet terug. Dyson wou niet bellen om het huisnummer te bevestigen, ondanks dat het toch op mijn factuur staat. Alles is correct doorgegeven aan Dyson. Ik heb geen hulp gekregen.Na vier uur bellen over en weer werd het opgelost door UPS.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Bestelling niet ontvangen en product diende door mezelf herbesteld te worden. Ondertussen 2x betaald en nog steeds geen refund ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
(i) zeer trage bevestiging van bestelling (6u!); (ii) onbereikbare klantendienst
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Stofzuiger zou op 2-3 dagen geleverd worden, na 2 dagen bericht dat men wat later levert maar na een week nog steeds geen antwoord op mijn mails en geen stofzuiger... Slechte ervaring dus.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
geen antwoord gekregen op mijn mail ivm factuur
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
1 maand geleden
Besta klant, Het spijt ons van de vertraging. We komen zo snel mogelijk terug op uw email.
1 maand geleden
nog niets ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
1 maand geleden
Beste klant, Het spijt ons te vernemen over de moeilijkheden bij uw levering. Graag nemen we enige vragen over de status van uw verzending verder met u op via e-mail: Help@dyson.be
Mijn bestelling van 16 april 2020 is nog steeds niet toegekomen en ik heb een lege opbergtas ontvangen in plaats van een Dyson V8 Animal +. Hoop dat ik mijn stofzuiger nog krijg.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
1 maand geleden
Beste klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons te vernemen over de vertraging van uw levering. Graag volgen we enige vragen verder met u op via email: help@dyson.be
1 maand geleden
Informatie op de websit ivm leveringtermijn is niet correct. Dit werd pas gemeld na bestelling en betaling. Aanpassing of annulatie van de levering was niet mogelijk. We hebben ook geen info gekregen wanneer pakje uiteindelijk onderweg was. In kort; Dyson heeft fijne stofzuigers, maar we zullen nooit meer rechtstreeks via deze weg Dyson aankopen doen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
1 maand geleden
Beste klant, Het spijt ons te vernemen over de vertraging bij uw levering. Graag nemen we enige vragen over de status van uw verzending verder met u op via e-mail: Help@dyson.nl
1 maand geleden
Slechte dienst na verkoop. Product lang onderweg. Telefonisch en via chat niet bereikbaar
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
1 maand geleden
Beste klant, Het spijt ons te vernemen over de moeilijkheden bij uw levering. Graag nemen we enige vragen over de status van uw verzending verder met u op via e-mail: Help@dyson.nl
1 maand geleden
Pakket verloren gegaan 1 maand moeten wachten op het dyson toestel Alles opnieuw moeten bestellen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
1 maand geleden
Beste klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen van de gemiste levering. We beantwoorden graag enige vragen die u nog mocht hebben via email: help@dyson.be
2 maanden geleden
De oplaadstation werd later nageleverd, Moest zelf bellen en meerdere malen mailen om te achterhalen waarom dat hij niet was geleverd.terwijl ze beide op 1 offerte stonden. Zou het heel fijn gevonden hebben als ze dat eerder hadden gemeld, Waren we 2 dagen niet in onzekerheid.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
1 maand geleden
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de verwarring. Voor meer vragen kunt u steeds contact opnemen via help@dyson.nl
De levering gebeurde tot het verdeelcentrum niet ver van mij maar werd daarna teruggestuurd omdat UPS geen leveringen doet vanuit het buitenland (Duitsland!!!!). Daarna geprobeerd om contact op te nemen met de helpdesk maar deze was telefonisch niet bereikbaar. Na de mail kreeg ik te horen dat er geen oplossing mogelijk was. Nu maar wachten op de terugbetaling die er nog niet is
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
1 maand geleden
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het spijt ons te vernemen van de mislukte levering. Het kan tot 3 weken duren om de terugbetaling uit te voeren. Voor meer info kunt u steeds contact opnemen via help@dyson.be
2 maanden geleden
Slechte communicatie over levering. Leverdienst UPS niet bereikbaar.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
1 maand geleden
Beste klant, Het spijt ons te horen van de minder dan vlekkeloze levering. Voor meer vragen kunt u steeds terecht via help@dyson.nl
2 maanden geleden
Na de leveringsdienst telefonisch te moeten contacteren omdat er volgens de trackingcode een fout was in het adres bleek het huisnummer niet op de doos te staan. Men kiest voor een product waar de kostprijs toch aan de hoge kant is dus de service en dergelijke mag dan ook perfect in orde zijn ... Hier niet het geval ...
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van dyson.be/nl-be
2 maanden geleden
Beste klant, bedankt voor uw bericht. De levering met UPS is altijd standaard en zal niet in het weekend plaatsvinden. De levering vindt normaal steeds plaats binnen 2-4 werkdagen. Voor meer vragen kunt u steeds terecht via help@dyson.be