Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
1 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
ik had 3 potten besteld, en kreeg zakjes in de plaats, dit is voor mij minder handig maar ik vermoed dat ze niet in voorraad waren. ik was hier liever even vooraf over geinformeerd, ik zou nu alles kunnen terugsturen maar wil dit nu ook niet doen, maar evengoed ben ik minder tevreden dan anders
Mijn pakket was niet geleverd op de dag (donderdag) dat het werd aangegeven maar de dag nadien waardoor ik dan mijn bestelling niet kon ontvangen aangezien ik niet thuis was die vrijdag. Deze werd dan in Oost-Vlaanderen (terwijl ik in West-Vlaanderen woon) bij een parcel shop geleverd en kon ik deze maar de maandag vanaf 16u ophalen!!! Dus ik heb 5 dagen moeten wachten tot ik mijn bestelling had. Jammer dat mijn bestelling niet dichter aan huis ergens kon staan om afgehaald te worden!!!
Ze maken hun verzendbeloftes niet waar. Het kwam drie dagen later toe. Ik was al vertrokken met vakantie.
Beoordeling melden
7 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling NIET ontvangen
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet mogen ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Protislank.be
12 jan 2024
Beste Debbie,
Uw pakket is inderdaad veel te lang onderweg geweest en we zien dat het vandaag een retourscan heeft ontvangen van DPD.
Het is nog niet retour. Onze oprechte excuses hiervoor. https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05222821856931
Wij hebben al contact gehad met u hierover op Jan 09, 18:27 uur waarin u aangeeft:
Laat het maar terug komen naar jullie. Wij vertrekken nu zondag op vakantie.
Gelieve het pakket opnieuw aan te bieden vanaf 29 januari met nieuwe
producten die niet kort bij de vervaldatum zijn. Als het makkelijker is mag
u ook de bestelling annuleren en mijn geld terug storten.
Dank u.
Graag horen wij waar uw voorkeur naar uit gaat, zodra het pakket retour is. Beide opties zijn mogelijk.
met vriendelijke groet team Protislank.
29 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
"verloren" bestelling
Besteld en betaald op 21/10, vandaag 29/10 nog steeds niet ontvangen.
DPD zou pakje "verloren" zijn.
Hierover al 2 mails gestuurd naar Protislank maar nog geen reactie/oplossing.
Graag dringend actie!
Met vriendelijke groet,
Micheline Verschelden
Beoordeling melden
4 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Waren zeker thuis, hadden mail gehad tussen 13.58 en 14.58, en zat brief in de brievenbus dat we niet thuis waren. heb er naar een verkooppunt moeten achter gaan. Eerste maal met probleem, andere keren dik in orde.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.