Dille & Kamille (BE-NL)
Beoordelingen:

1.262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.832 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dille & Kamille (BE-NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Rappe levering,zeer goed geambaleerd. Heb iets teruggestuurd door verkeerde maat besteld,wacht nog op bevestiging dat het toegekomen is.

de meest kritische beoordeling

18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald voor verzending op dezelfde dag ( was ook de enig optie). Toch bijna 6 euro verzendingskosten, ik heb geen probleem om te betalen voor verzending maar op zijn minst kom dan de afspraak na van directe verzending of jou de klant op de hoogte dat het door x reden niet kon. Pas nadat ik zelf een mail heb gestuurd werd het plots wel verstuurd. Op mijn mail zelf kreeg ik pas later een antwoord met een standaard melding van wat jammer maar nu is het precies wel verstuurd. Beetje sneu als je als bedrijf uw dienst niet nakomt, een betalende dienst nota bene. En nogmaals er kan bij verzendingen altijd iets mislopen, maar wees transparant en geef klanten geen standaard antwoorden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (BE-NL)

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
9 dagen geleden
Dankjewel voor je feedback. We zullen je via e-mail benaderen om een beter inzicht te krijgen in je ontevredenheid over je bestelling.
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ergernis alom, geen customer service

Jaren lange klant in de winkel. Af en toe online besteld. Altijd zeer tevreden van de service. Nu, na een week nog steeds geen pakje verzonden, customer service onbereikbaar via telefoon, enkel via e-mail. Meerdere malen gecontacteerd Duurt veel te lang voor je antwoord krijgt. En geven foutieve info waardoor je weer een dag kan wachten op de volgende e-mail. Zulke service hebben we nooit meegemaakt. Dit is geen service meer. Dit is ergernis. Wat een achteruitgang. Winkel in Antwerpen wordt moeilijker bereikbaar maar online bestellen is al helemaal af te raden. Jammer genoeg is het ons dit niet meer waard.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
23 feb 2024
Bedankt voor je feedback. We begrijpen je frustratie en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ons best doen om de situatie recht te zetten. Het lijkt erop dat een van onze collega's gisteren al contact met je heeft opgenomen via e-mail.
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Producten niet tijdig geleverd

Producten waren maandenlang niet beschikbaar. Winkelvoorraad klopt niet. Vervolgens liep de bestelling mank en werd er niet tijdig geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
23 feb 2024
We betreuren het ten zeerste dat je deze ervaring hebt gehad. Het spijt ons dat de producten maandenlang niet beschikbaar waren en dat er problemen waren met de voorraad in de winkel. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je teleur te stellen met een onvolledige of vertraagde levering. We zullen contact met je opnemen via e-mail
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Charged transport costs when on the webshop cleaning is marked “ free shipping for order above 39€” !! No pay back !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
11 dagen geleden
Thank you for your review. We are sorry to hear that there was confusing information listed on our website. Fortunately, a colleague has already contacted you!🌿
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen terwijl er opstaat voltooid !!!
Beoordeling melden
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
verschillende producten niet geleverd zonder communicatie
Beoordeling melden
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Servieten online besteld, blijken ze niet meer voorradig te zijn. Jammer dat dit op de website niet aangeduid stond
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
12 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de servetten niet meer voorradig waren. Onze excuses voor het ongemak, er wordt aan gewerkt om dit te verbeteren.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel slecht levering beloofd binnen een paar dagen, maar na een week nog niet ontvangen
Beoordeling melden
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
In mijn pakketje zat een kaars die stuk was. Ik heb dit gemeld via de klantendienst maar heb nog geen antwoord gekregen...
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
22 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Waardebon van 25 ipv 50. Degene die het heeft gekregen stond beetje voorschut bij jullie.
Beoordeling melden
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling ging maandag toekomen, nog steeds niets ontvangen! Was bedoeld als kerstpakket!
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
22 dec 2023
Bedankt voor je bericht. We zullen per mail contact met je opnemen.
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling cadeaubon geplaatst op 20/12, vandaag 27/12 nog steeds niet toegekomen
Beoordeling melden
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had twee bons besteld en ze konden een van de twee niet per post brengen
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet toegekomen…
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
24 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat een collega al contact met je hebt opgenomen.
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uwu
Beoordeling melden
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leveringstermijn niet betrouwbaar

Op de website was de belofte gedaan dat het pakket voor 23.59 besteld de volgende dag geleverd zou worden. Afgaand op die vermelding op donderdag een cadeaubon besteld voor een verjaardag op zaterdag. De bon is uiteindelijk pas op maandag geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
26 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
nog steeds niks van mijn bestelling ontvangen. enkel de mededeling dat bpost in staking is...... op bestellingen die reeds voldaan zijn, geeft dit geen goed gevoel. misschien uitzien naar een andere koerier......
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
7 jul 2023
Dank voor je beoordeling. Wij nemen per e-mail contact met je op! 🌿️
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product niet ontvangen en geen reactie van de klantendienst. Op de pakbon stonden de drie producten, maar in het pakje zaten er slechts twee. Ik heb gelijk de klantendienst gecontacteerd, maar kreeg geen respons.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
4 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend hoe het is gegaan. We nemen via de mail contact met je op.
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering te laat

Er staat op de website: voor 23:59 besteld morgen in huis. Maar ik kreeg het een dag later. Nog voor E 15 ergens een plantje moeten kopen om niet met lege handen op een housewarming aan moeten komen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
6 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Digitale cadeaukaart niet aangekomen

Ik heb op 2 mei deze betaling uitgevoerd (digitale cadeaukaart) maar ik kreeg deze nooit aan. Kunnen jullie hiervoor zorgen? Mijn mailadres is valerie_verkest@hotmail.com
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
10 mei 2023
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je de cadeaukaart nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! Wij hebben per e-mail contact met je opgenomen.