Dille & Kamille (BE-NL)
Beoordelingen:

1.259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.836 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dille & Kamille (BE-NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Rappe levering,zeer goed geambaleerd. Heb iets teruggestuurd door verkeerde maat besteld,wacht nog op bevestiging dat het toegekomen is.

de meest kritische beoordeling

18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald voor verzending op dezelfde dag ( was ook de enig optie). Toch bijna 6 euro verzendingskosten, ik heb geen probleem om te betalen voor verzending maar op zijn minst kom dan de afspraak na van directe verzending of jou de klant op de hoogte dat het door x reden niet kon. Pas nadat ik zelf een mail heb gestuurd werd het plots wel verstuurd. Op mijn mail zelf kreeg ik pas later een antwoord met een standaard melding van wat jammer maar nu is het precies wel verstuurd. Beetje sneu als je als bedrijf uw dienst niet nakomt, een betalende dienst nota bene. En nogmaals er kan bij verzendingen altijd iets mislopen, maar wees transparant en geef klanten geen standaard antwoorden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (BE-NL)

Filter
 Sorteren  
Relevantie
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Website: Wanneer er zaken niet voorradig zijn, wordt dit niet weergegeven bij het bestellen, maar pas achteraf en krijg je dit terugbetaald. Verzendkosten worden aangerekend, meer dan 6 euro, ook al vermeldt website het tegendeel. Je kan de optie 'snelle levering' niet uit klikken. Zelf ophalen gaat niet aangezien filiaal Gent gesloten is.
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bamboe opbergbakjes besteld, ze zijn kapot aangekomen. Gewoon omdat E in een doos zaten zonder bescherming er omheen. Jammer. Nu moet ik toch nog naar de winkel om ze terug te brengen…
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Thee assortiment in potten allemaal uitverkocht, al weken nr 50 enz...
Beoordeling melden
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beaucoup beaucoup trop de plastique et de carton pour l'emballage
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
12 feb 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous le transmettrons à l'entrepôt.
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Waarde van een cadeaubon niet vergeten te vermelden, mensen aan de telefoon van de klantenservice beter opleiden zodat ook zij een antwoord op een vraag kunnen geven.,zodat de klant geen 4 dagen op een antwoord moet wachten
Beoordeling melden
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald voor verzending op dezelfde dag ( was ook de enig optie). Toch bijna 6 euro verzendingskosten, ik heb geen probleem om te betalen voor verzending maar op zijn minst kom dan de afspraak na van directe verzending of jou de klant op de hoogte dat het door x reden niet kon. Pas nadat ik zelf een mail heb gestuurd werd het plots wel verstuurd. Op mijn mail zelf kreeg ik pas later een antwoord met een standaard melding van wat jammer maar nu is het precies wel verstuurd. Beetje sneu als je als bedrijf uw dienst niet nakomt, een betalende dienst nota bene. En nogmaals er kan bij verzendingen altijd iets mislopen, maar wees transparant en geef klanten geen standaard antwoorden.
Beoordeling melden
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik woon in de VS en dit was een geschenk voor mijn Tante in Belgie. Verschillende artikelen van mijn bestelling waren niet meer in voorraad tegen dat mijn bestelling verstuurd werd, en ik heb de kans niet gekregen voor te annuleren of iets anders te kiezen. Ik ben beschaamd dat mijn geschenk zo minimaal was. Ik stel voor dat u een beter systeem vindt voor uw inventory up to date te houden en dat u de klant een kans heeft om veranderingen te maken. My apologies for the poor Flemish, it's been 40 years. Dank U. Liesbeth
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
20 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen in deze drukke periode de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Zodat de pakketten op tijd afgeleverd worden en om te voorkomen dat andere artikelen uit de bestelling niet meer op voorraad zijn. Jammer om te horen dat jouw bestelling nu tegenviel.
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Belofte voor levering volgende dag schrappen?

Volgens mij is de belofte om de volgende dag te leveren (indien besteld voor een bepaald uur - wat ik zeker had gedaan) te licht. Er was uiteraard de 1ste november maar ik had de 30ste besteld voor een levering op het eind van de week. Met de producten ben ik tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
6 nov 2023
Sorry voor het probleem dat je hebt ondervonden met je bestelling, we zullen contact met je opnemen via e-mail.
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik had een cadeaubon aangekocht, maar deze werd niet geleverd.

Ik had een cadeaubon aangekocht, maar deze heb ik per post nooit ontvangen. Deze staat nu al enkele weken 'in verwerking'. Wat wel goed is, is dat ik bij het aankaarten hiervan via de chat, de medewerker mij een digitale nieuwe versie heeft gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
9 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je dit probleem met de cadeaukaart hebt ervaren maar ik ben blij te lezen dat mijn collega je inmiddels heeft kunnen helpen!
9 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

gebroken deksel

Ik heb een gebroken deksel maar dat kan niet vervangen worden. Ik moet nu een hele watertap opnieuw kopen of de tap zonder deksel gebruiken. Zonde dat een bedrijf die duurzaamheid hoog in het vaandel draagt, niet kan zorgen voor onderdelen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
11 mei 2023
Dank voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op.
18 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling was beschadigd geleverd.

De art. beter verpakken. Bestelling werd beschadigd geleverd. Ze zaten in een te grote doos waardoor ze los zaten en beschadigd geleverd werden. Mail naar klantendienst gestuurd en geld te teruggekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
18 okt 2023
Bedankt voor de feedback. Wat jammer dat het in een te grote doos zat en hierdoor kapot is gegaan. Fijn dat het met de klantenservice is opgelost! 🌿
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Rieten hengselmandje dat ik bestelde was zeer slecht afgewerkt. Er staken verschillende scherpe stukjes riet uit. Geen retourformulier bijgesloten. Tevens zijn de verzendkosten hoog. Wel snel geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
14 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We nemen graag per e-mail contact met u op.
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik schreef me in om verwittigd te worden wanneer product weer in voorraad is. Kreeg hier nooit bericht van. Toevallig op uit gekomen. Product zelf voldoet wel helemaal aan verwachting.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
13 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat je geen melding hebt ontvangen. We zijn blij te horen dat het product zelf aan je verwachtingen voldoet. We zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren.
5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lavendel gastenzeepjes ruiken niet erg lekker. Ze zien er ook anders uit dan de foto op de website.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
6 nov 2023
Sorry voor de problemen die je hebt ondervonden met je bestelling, we zullen contact met je opnemen via e-mail.
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
10 euro omeen artikel per post te retourneren is echt te veel
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
18 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling beter verpakken
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
15 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Dit is niet goed verpakt. We nemen per mail contact met je op.