Dille & Kamille (BE-NL)
Beoordelingen:

1.259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.836 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dille & Kamille (BE-NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Rappe levering,zeer goed geambaleerd. Heb iets teruggestuurd door verkeerde maat besteld,wacht nog op bevestiging dat het toegekomen is.

de meest kritische beoordeling

18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald voor verzending op dezelfde dag ( was ook de enig optie). Toch bijna 6 euro verzendingskosten, ik heb geen probleem om te betalen voor verzending maar op zijn minst kom dan de afspraak na van directe verzending of jou de klant op de hoogte dat het door x reden niet kon. Pas nadat ik zelf een mail heb gestuurd werd het plots wel verstuurd. Op mijn mail zelf kreeg ik pas later een antwoord met een standaard melding van wat jammer maar nu is het precies wel verstuurd. Beetje sneu als je als bedrijf uw dienst niet nakomt, een betalende dienst nota bene. En nogmaals er kan bij verzendingen altijd iets mislopen, maar wees transparant en geef klanten geen standaard antwoorden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (BE-NL)

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(39)
(16)
(43)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De badschuim tabletten vond ik heel klein voor deze prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
3 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat de badschuimtabletten te klein lijken. We hebben gezien dat inmiddels een van onze collega's je een e-mail heeft gestuurd.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
10 dagen geleden
Dankjewel voor je feedback. We zullen je via e-mail benaderen om een beter inzicht te krijgen in je ontevredenheid over je bestelling.
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ergernis alom, geen customer service

Jaren lange klant in de winkel. Af en toe online besteld. Altijd zeer tevreden van de service. Nu, na een week nog steeds geen pakje verzonden, customer service onbereikbaar via telefoon, enkel via e-mail. Meerdere malen gecontacteerd Duurt veel te lang voor je antwoord krijgt. En geven foutieve info waardoor je weer een dag kan wachten op de volgende e-mail. Zulke service hebben we nooit meegemaakt. Dit is geen service meer. Dit is ergernis. Wat een achteruitgang. Winkel in Antwerpen wordt moeilijker bereikbaar maar online bestellen is al helemaal af te raden. Jammer genoeg is het ons dit niet meer waard.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
23 feb 2024
Bedankt voor je feedback. We begrijpen je frustratie en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ons best doen om de situatie recht te zetten. Het lijkt erop dat een van onze collega's gisteren al contact met je heeft opgenomen via e-mail.
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Website: Wanneer er zaken niet voorradig zijn, wordt dit niet weergegeven bij het bestellen, maar pas achteraf en krijg je dit terugbetaald. Verzendkosten worden aangerekend, meer dan 6 euro, ook al vermeldt website het tegendeel. Je kan de optie 'snelle levering' niet uit klikken. Zelf ophalen gaat niet aangezien filiaal Gent gesloten is.
Beoordeling melden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen vlotte levering

De levering in Frankrijk verloopt niet van een leien dakje. De bezorger heeft het pakket blijkbaar niet kunnen afgeven en nu ligt het in een depot om af te halen. De jarige moet dus haar pakje zelf ophalen. Spijtig!
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bamboe opbergbakjes besteld, ze zijn kapot aangekomen. Gewoon omdat E in een doos zaten zonder bescherming er omheen. Jammer. Nu moet ik toch nog naar de winkel om ze terug te brengen…
Beoordeling melden
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Producten niet tijdig geleverd

Producten waren maandenlang niet beschikbaar. Winkelvoorraad klopt niet. Vervolgens liep de bestelling mank en werd er niet tijdig geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
23 feb 2024
We betreuren het ten zeerste dat je deze ervaring hebt gehad. Het spijt ons dat de producten maandenlang niet beschikbaar waren en dat er problemen waren met de voorraad in de winkel. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je teleur te stellen met een onvolledige of vertraagde levering. We zullen contact met je opnemen via e-mail
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Charged transport costs when on the webshop cleaning is marked “ free shipping for order above 39€” !! No pay back !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
12 dagen geleden
Thank you for your review. We are sorry to hear that there was confusing information listed on our website. Fortunately, a colleague has already contacted you!🌿
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen terwijl er opstaat voltooid !!!
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Thee assortiment in potten allemaal uitverkocht, al weken nr 50 enz...
Beoordeling melden
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
verschillende producten niet geleverd zonder communicatie
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Servieten online besteld, blijken ze niet meer voorradig te zijn. Jammer dat dit op de website niet aangeduid stond
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
12 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de servetten niet meer voorradig waren. Onze excuses voor het ongemak, er wordt aan gewerkt om dit te verbeteren.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel slecht levering beloofd binnen een paar dagen, maar na een week nog niet ontvangen
Beoordeling melden
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tevreden over de producten. Een aantal zaken ontbraken in de bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
14 feb 2024
Bedankt voor de beoordeling. We zien dat we hier al contact met je over hadden opgenomen via de mail. Veel plezier met de rest van de bestelling! 🌿
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beaucoup beaucoup trop de plastique et de carton pour l'emballage
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
12 feb 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous le transmettrons à l'entrepôt.
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te veel verpakkingsmateriaal

De (kleine) bestelling zat in een veel te grote verpakking met veel materiaal om op te vullen. Een paar producten waren in onnodig veel noppenfolie gewikkeld. Er blijft dus heel veel afval over. Het was ook niet handig gezien ik te voet (2 km) het pakje ben gaan afhalen dat dus veel groter was dan verwacht.
Beoordeling melden
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Onhandige levering

Ik vroeg om de bestelling op te halen in de winkel, waarop deze toch via bpost werd verstuurd, de postbode vroegtijdig stopte met zijn ronde en ik het pakket 's anderendaags in een postpunt moest ophalen. De inhoud van het pakket was wel helemaal top.
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Gebroken thee kan

Ik ben een fan van jullie winkels en jullie producten. Maar als mijn bestelling toe kwam was 1 van de producten gebroken. We zijn bijna een week later en helaas heb ik nog steeds geen antwoord gekregen over de kapotte thee kan.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
24 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft 12 januari al een mail naar je gestuurd. Hopelijk wordt het snel opgelost.
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Waarde van een cadeaubon niet vergeten te vermelden, mensen aan de telefoon van de klantenservice beter opleiden zodat ook zij een antwoord op een vraag kunnen geven.,zodat de klant geen 4 dagen op een antwoord moet wachten
Beoordeling melden