bristolshop.be/be_nlBeoordelingen

: 8.872GoedGecertificeerd

Details
Contact
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor bristolshop.be/be_nl

4.47/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.258 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

65 %
26 %
4 %
2 %
3 %
8.872 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over bristolshop.be/be_nl

Filter 
(37)
3 dagen geleden
Bestelde product nog altijd niet ontvangen wel betaald
 Geverifieerde beoordeling|
7 dagen geleden
2 x besteld op korte tijd, 2x teleurgesteld. Zowel over jullie opvolging, manier van klanten behandelen ect,.. graag heel snel mijn geld terug aub!
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Indien het goed is, heb je contact gehad met onze klantendienst en werd het aankoopbedrag terugbetaald op jouw rekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
8 dagen geleden
Retour in de winkel werd niet aanvaard door te hoge kost. Alles moest om eigen kosten teruggezonden worden. Gratis retour zoals vermeld op de website was niet mogelijk. Ontgoocheling
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Kan je hierover even een mailtje sturen naar onze klantendienst? Alvast bedankt!
20 dagen geleden
Nooit geen levering gehad, jullie konden niet zeggen wat er gebeurd was met mijn bestelling die ik zelf heb moeten opvolgen. Want ook dat gebeurde niet door jullie. Tristige klantenservice!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
18 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Het artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn, dit werd ook aangeven in het winkelmandje. Vervolgens hebben we de bestelling op jouw vraag geannuleerd. Het aankoopbedrag werd ondertussen terugbetaald op jouw rekening.
1 maand geleden
Ik heb men bestelling nog altijd niet gekregen en als ik jullie mail krijg ik geen antwoord vandaat mijn slechte score
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
1 maand geleden
Bedankt voor je bericht. We hebben je op 10 en 12 augustus een mailtje gestuurd. Mogelijks zijn deze in je spam inbox terechtgekomen. Kan je onze klantendienst even opbellen? Jouw pakketje werd namelijk op een PostNL-locatie geleverd.
1 maand geleden
Bestelling geplaatst op 27/7, we zijn 08/08 en nog steeds is er geen sprake van een levering. Ongehoord voor een webshop. Blijkbaar duurt het 10 werkdagen om een paar schoenen van een filiaal verstuurd te krijgen. Dan lijkt me er toch iets echt mis te gaan qua efficiëntie en is er bij bristol nog werk aan de winkel.
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
1 maand geleden
Bedankt voor je feedback. 1 artikel uit jouw bestelling had inderdaad een verlengde levertermijn. We hebben het artikel ondertussen ontvangen en maken jouw bestelling zo snel mogelijk verzendklaar! Je ontvangt nog een verzendbevestiging via e-mail. Onze excuses voor de verlengde levertermijn.
3 maanden geleden
Een gescheurd kledingstuk werd geleverd en zelfs met een foto als bewijs was terugstorten van geld onmogelijk, het moest via een Bristol filiaal gebeuren. Net om reden van zo weinig mogelijk fysieke contacten in coronatijden wil ik alles online afhandelen, wat blijkbaar niet kan.
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
3 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak. Het is uiteraard niet de bedoeling dat onze artikelen beschadigd geleverd worden. We raden onze klanten steeds aan om met een kwaliteitsklacht langs een Bristol-winkel te gaan omdat dit vaak de snelste oplossing biedt. Indien dit voor jou niet het geval is, hebben we hier uiteraard begrip voor!
3 maanden geleden
Ik heb helemaal nog NIETS ontvangen !!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
3 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Indien het goed is, heb je hierover een mail ontvangen van onze klantendienst.
3 maanden geleden
Schoenen vallen veeeeeel te klein! Heb mijn geld helemaal niet terug gekregen! Service 0/0 ! Als er geld terug staat dan verwacht ik als klant ook geld terug!
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
De schoenen waren gedragen. Er zaten plooien in en de zool was vuil. Ik vind dit niet kunnen voor duurdere adidassen.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik wacht nu al bijna 14 dagen op mijn bestelling. Zou vandaag geleverd worden maar niets gezien. Dit is om moedeloos van te worden. Ik begrijp dat het moeilijke tijden zijn, maar dit is erover als men dit op 5 dagen beloofd
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Alles ok
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Beoordeel jouw bestelling 428387 van 15.04.2020 en deel jouw ervaringen met andere klanten. Ik heb deze bestelling nog altijd niet gekregen
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Heb bestelling nog altijd niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Nog steeds niéts ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Beste ik heb 13 dagen geleden een bestelling geplaats. Deze hebik nog steeds niet ontvangen. Ik begrijp dat er kan een vertraging opzitten maar 2weken vindt ik toch wat veel.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik ben nog aan het wachten tot het pakketje zal aankomen!
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
nog niets ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Mijn bestelling is bij jullie vertrokken op 14 april en tot op heden nog steeds niks ontvangen nu dinsdag 2 weken geleden besteld. Ik wou klantendienst bellen maar niemand bereikbaar haha
 Geverifieerde beoordeling|