bristolshop.be/be_nlBeoordelingen

: 9.311GoedGecertificeerd

Details
Contact
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor bristolshop.be/be_nl

4.49/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

67 %
24 %
4 %
2 %
3 %
9.311 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over bristolshop.be/be_nl

Filter 
(44)
7 dagen geleden
Ten eerste duurt het veel te lang. In deze moderne tijd zou dat niet mogen. En ten tweede ik krijg een mail met "uw bestelling is onderweg naar de winkel. Nog even geduld 7 tot 10 dagen" of zo. Ik wzzt niet eens of mijn bestelling aangekomen is of niet. En ik krijg nu al een mail om te beoordelen. Ik zal waarschijnlijk nooit meer bestellen.
 Geverifieerde beoordeling|
8 dagen geleden
Bestelling nog niet ontvangen!
 Geverifieerde beoordeling|
9 dagen geleden
Tot op heden mijn pakje niet ontvangen. Nochtans melding gekregen van post nl dat het afgeleverd is
 Geverifieerde beoordeling|
22 dagen geleden
Heel mooi
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Pakje niet ontvangen!
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Trui had vlekken. Ik stuurde daar een mail voor. Tot op vandaag geen antwoord gekregen. Zelf naar Bristol Zwevegem geweest en daar hêel vriendelijk en vlot geholpen. Daar verdienen ze een pluim.
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
1 maand geleden
Bedankt voor je bericht. Op 7 december heb je een e-mail ontvangen van onze klantendienst. Check ook zeker even je spam-inbox. Fijn om te horen dat de klacht voor je werd afgehandeld.
2 maanden geleden
2 bestellingen: - 1 ste nooit aangekomen en na 2 weken terugbetaald gekregen - terug besteld en dan 1 item met fabrieksfout - enige optie om dit binnen te brengen in de winkel ... maakt het niet echt nuttig online te bestellen
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
2 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen! Alvast onze excuses voor het ongemak. Indien je niet de mogelijkheid hebt om naar een Bristol-winkel te gaan, mag je ons ook enkele foto's van de klacht doorsturen.
2 maanden geleden
Ik wacht nog steeds op een deel van mijn bestelling
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
2e paar aan de helft, maar dan is deze plots niet door de kwaliteitscontrole geraakt?! Weg korting, sussen met een tegoedbon van 5€, niet klantvriendelijk.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
The item differs from the picture
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
3 maanden geleden
if you received another product than the one you have ordered, please contact our customer service via mail: webshopvl@bristolshop.be. Your claim will be handled as soon as possible.
4 maanden geleden
Ik ben nog steeds 1ant wachten op mijn levering
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
4 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Het artikel uit jouw bestelling heeft een verlengde levertermijn, dit werd normaal ook aangegeven in het winkelmandje. Normaal zal je het artikel in de loop van deze week mogen ontvangen! Onze excuses voor het ongemak.
5 maanden geleden
Bestelde product nog altijd niet ontvangen wel betaald
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
2 x besteld op korte tijd, 2x teleurgesteld. Zowel over jullie opvolging, manier van klanten behandelen ect,.. graag heel snel mijn geld terug aub!
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
5 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Indien het goed is, heb je contact gehad met onze klantendienst en werd het aankoopbedrag terugbetaald op jouw rekening. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
5 maanden geleden
Retour in de winkel werd niet aanvaard door te hoge kost. Alles moest om eigen kosten teruggezonden worden. Gratis retour zoals vermeld op de website was niet mogelijk. Ontgoocheling
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
5 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Kan je hierover even een mailtje sturen naar onze klantendienst? Alvast bedankt!
5 maanden geleden
Nooit geen levering gehad, jullie konden niet zeggen wat er gebeurd was met mijn bestelling die ik zelf heb moeten opvolgen. Want ook dat gebeurde niet door jullie. Tristige klantenservice!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
5 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Het artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn, dit werd ook aangeven in het winkelmandje. Vervolgens hebben we de bestelling op jouw vraag geannuleerd. Het aankoopbedrag werd ondertussen terugbetaald op jouw rekening.
6 maanden geleden
Ik heb men bestelling nog altijd niet gekregen en als ik jullie mail krijg ik geen antwoord vandaat mijn slechte score
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
6 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. We hebben je op 10 en 12 augustus een mailtje gestuurd. Mogelijks zijn deze in je spam inbox terechtgekomen. Kan je onze klantendienst even opbellen? Jouw pakketje werd namelijk op een PostNL-locatie geleverd.
6 maanden geleden
Bestelling geplaatst op 27/7, we zijn 08/08 en nog steeds is er geen sprake van een levering. Ongehoord voor een webshop. Blijkbaar duurt het 10 werkdagen om een paar schoenen van een filiaal verstuurd te krijgen. Dan lijkt me er toch iets echt mis te gaan qua efficiëntie en is er bij bristol nog werk aan de winkel.
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
6 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. 1 artikel uit jouw bestelling had inderdaad een verlengde levertermijn. We hebben het artikel ondertussen ontvangen en maken jouw bestelling zo snel mogelijk verzendklaar! Je ontvangt nog een verzendbevestiging via e-mail. Onze excuses voor de verlengde levertermijn.
7 maanden geleden
Een gescheurd kledingstuk werd geleverd en zelfs met een foto als bewijs was terugstorten van geld onmogelijk, het moest via een Bristol filiaal gebeuren. Net om reden van zo weinig mogelijk fysieke contacten in coronatijden wil ik alles online afhandelen, wat blijkbaar niet kan.
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
7 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Onze excuses voor het ongemak. Het is uiteraard niet de bedoeling dat onze artikelen beschadigd geleverd worden. We raden onze klanten steeds aan om met een kwaliteitsklacht langs een Bristol-winkel te gaan omdat dit vaak de snelste oplossing biedt. Indien dit voor jou niet het geval is, hebben we hier uiteraard begrip voor!
7 maanden geleden
Ik heb helemaal nog NIETS ontvangen !!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
7 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Indien het goed is, heb je hierover een mail ontvangen van onze klantendienst.
8 maanden geleden
Schoenen vallen veeeeeel te klein! Heb mijn geld helemaal niet terug gekregen! Service 0/0 ! Als er geld terug staat dan verwacht ik als klant ook geld terug!
 Geverifieerde beoordeling|