bristolshop.be/be_nlBeoordelingen

: 9.351GoedGecertificeerd

Details
Contact
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor bristolshop.be/be_nl

4.48/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.369 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

67 %
24 %
4 %
2 %
3 %
9.351 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over bristolshop.be/be_nl

Filter 
(30)
1 maand geleden
Een bestelling van 17/01 waarbij niet betaald kan worden via bankcontact maar via een grote omweg en die 12 dagen nadien pas geleverd word, dat is niet om reclame mee te maken
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor het ongemak! De problemen met Bancontact zijn ondertussen opgelost. We wensen je veel plezier met je aankoop.
1 maand geleden
betalen werkt niet
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
1 maand geleden
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen! Indien het goed is, heb je een bestelling kunnen plaatsen en heb je deze ook ontvangen. We wensen je veel plezier met je aankoop.
3 maanden geleden
De schoenen die ik toegestuurd kreeg waren kapot. Ik woon nu niet echt dicht bij een bristol maar als ik nieuwe schoenen wou, moest ik verplicht binnen in een winkel.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
De schoendoos zelf is stuk.De boots leken dezelfde maat wannr op een andere boot v hen gelegd. Maar ik raakte er voor geen meter in aantal keren geprobeerd met ook alle veters los, lukt niet. Er is iets mis met de boot blijkbaar, wat weet ik niet, mr het is niet norml, want hb veel schoenen v hun. Ik vond dat ik de retourkosten dan ook niet moest betalen. Dn ze heel moeilijk over. Bizar
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Après 15 jour d'attente, j'ai toujours pas reçu mon colis, maintenant il est de retours en magasin , j'ai bien reçu le remboursement mais c'était au moment ou tout le magasins étaient encore fermés et j'aurais bien aimé avoir mes chaussures Tous ça par ce qu'un transporteur n'a pas trouvé l'adresse
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
3 maanden geleden
Merci de votre messages. Toutes nos excuses pour le dérangement. Votre paquet a été retourné à notre siège parce que l'adresse n'était pas correcte selon PostNL. Après réception, nous avons envoyé votre paquet au magasin.
4 maanden geleden
perfecte levering
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Meer dan een week moeten wachten op de levering!
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
5 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Het artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn, dit werd ook aangegeven in het winkelmandje. Bij deze bestellingen dien je rekening te houden met een levertermijn van 4-7 werkdagen. We wensen je alvast veel plezier met je aankoop!
5 maanden geleden
De pantoffels bevatten geen steun voor de voeten van mijn kind. Daardoor trapt ze naast de zool en valt ze ermee.
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
5 maanden geleden
Wat jammer om te horen! Je mag de pantoffels uiteraard even laten nakijken in een Bristol-winkel. Indien het om een kwaliteitsklacht blijkt te gaan, zal je zeker een gepaste oplossing geboden worden.
8 maanden geleden
Goede survis
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Bestelling was hier heel snel! Alleen was de sandaal al na 2x dragen stuk
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Nog steeds pakket besteld op 7/6/2020 nog steeds niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Geen goesting
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Teleurstelling geen voorraad geen andere maat kapot helaas toch maar ergens anders besteld
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Levering onwijs lang onderweg Producten OK!
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
9 maanden geleden
Wegens grote drukte bij PostNL is jouw pakketje wat langer onderweg geweest dan je van ons gewoon bent. Onze excuses hiervoor!
10 maanden geleden
Wil wel nog kopen maar zeker niet als levering gebeurt door post nl
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Absoluut niet tevreden om nog eens online te bestellen, kunnen fouten niet rechtzetten, kan alleen terug naar de winkel, kortom niet vatbaar voor herhaling :(
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
10 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. We hebben inderdaad een mailtje van jou ontvangen om je bestelling te wijzigen aangezien je de foutieve maat had besteld. Aangezien jouw bestelling reeds verzendklaar gemaakt werd, konden we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. We hebben je vervolgens aangeraden om het artikel om te ruilen in één van onze winkels.
10 maanden geleden
de levering duurde heel lang
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Geen uitneembare zool zoals bij produktinfo vermeld staat. Geen antwoord op verstuurde mail.
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
10 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak! Indien het goed is, heb je ondertussen een mail mogen ontvangen van onze klantendienst.
10 maanden geleden
Vrij lang moeten wachten op pakket, terug sturen binnen de 14 dagen op eigen kosten (gratis in winkel maar aangezien ze dicht zijn..) had graag gehad dat er betere communicatie geweest was en een nota bij het pakket dat de teruggeeftermijn verlengd zou zijn gezien de omstandigheden. Niet echt tevreden deze keer.
 Geverifieerde beoordeling|
10 maanden geleden
Levering niet hoe moest zijn
 Geverifieerde beoordeling|