bristolshop.be/be_nlBeoordelingen

: 9.353GoedGecertificeerd

Details
Contact
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor bristolshop.be/be_nl

4.48/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.370 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

67 %
24 %
4 %
2 %
3 %
9.353 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over bristolshop.be/be_nl

Filter 
(51)
8 dagen geleden
beter of de bestelling ervoor ,daar werd mijn bestelling geannuleerd alhoewel ik betaald had.heb lang moeten wachten op die bestelling
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Jammer dat de zending moest vertrekken vanuit de vestiging in Paal om 500m verder geleverd te worden in Paal.
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
De leveringen duren te lang ,ik begrijp wel dat t druk is maar toch is t soms te lang voor ze hier zijn met t pakket.voor de rest is de service goed en de produkten ook voor leuke prijzen met korting, toch de beste wensen voor 2021 J Pipeleers
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Te lang onderweg besteld 9/12/2020 nog niet geleverd 21/12/2020
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Post . NL bezorger staat aan onze poort , belt aan wacht geen 5 minuten, geeft het pakket ook niet af bij de buren . Ietsje later zie ik de melding verschijnen van adres niet gevonden pakket terug naar afzender nu zijn we meer dan 10 dagen later, pakket nog niet geleverd in de winkel van Bristol in Tienen of nog steeds geen mailtje ontvangen van Bristol of Euro Schoe Group Nv Beringen
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van bristolshop.be/be_nl
3 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Jouw pakketje werd inderdaad retour gestuurd naar ons hoofdkantoor. Vervolgens heb je op 10 en 14 december een mail ontvangen van onze klantendienst. We wensen je veel plezier met je aankoop.
3 maanden geleden
Levering van PostNL werd naar een pickup point gestuurd ipv aan huis geleverd. Ik kreeg bericht dat het pakket onderweg was en deze status bleef een week ongewijzigd. Bleek achteraf dat het pakket al een week bij het pickup point lag. Digitale communicatie loopt spaak
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Beetje lang moeten wachten
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
producten zijn goed, levering duurde lang, en ik wordt 90% van de tijd te vaak omgeleid van de site zodat ik een error code krijg en dus niet kan inloggen op de site. Doe iets aan uw cookies!
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Ik vind het niet fijn dat het met Post.NL wordt geleverd, waarvoor je moet thuis blijven. Een postpunt zou heel handiger zijn. Ook een retour volledig op je eigen kosten valt zwaar tegen.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
steeds een vlotte service enkel in de winkel bij omruiling niet echt duidelijk of de geld wordt teruggeven of een bon al een paar keer discussie over gehad
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Mooi maar te smal
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Niet alle kleuren was juste maat aanwezig
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Tijdens de corona ging er aardig wat mis.. verkeerde artikelen etc.. niet van jullie gewend.. maar verwacht dat het na deze vreemde tijd weer alles van ouds wordt
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Ondanks dat het enorm lang onderweg was
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
helaas is mijn pakketje zoekgeraakt. volgens post NL hebben ze het bij ons bezorgd. Maar wij of de buren hebben niets ontvangen ik heb 57 euro betaald..... ik had het pakketje retour gestuurd naar Zwanenburg, afdeling retouren.
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Besteld op 14-06 ontvangen op 24-06
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Levering is heel snel! Top! Maar de schoenen zijn na een week al kapot. Zool eronderuit. Heb ik al bij 5 paar schoenen gehad. Dus vanaf nu torfs.
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
De levering was een ramp, er is Vanalles verkeerd gelopen. De klantendienst heeft me wel zo goed mogelijk geholpen om het proberen op te lossen.
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
De levertermijn zou korter mogen zijn.
 Geverifieerde beoordeling|
9 maanden geleden
Levering goed verlopen. Maar wou mijn order retour sturen. De retourprocedure op de site is niet aangepast aan de corona situatie waardoor ik ervan uitging dat deze nog geldig was. In de winkel van Vilvoorde wouden ze mijn geld niet teruggeven omdat ze zogezegd geen cash geld hadden terwijl betalen met cash wel kon? Retour nr hoofdzetel was dus op eigen kosten, via de winkel zonder retourbewij
 Geverifieerde beoordeling|