bristolshop.be/be_nlBeoordelingen

: 8.878GoedGecertificeerd

Details
Contact
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor bristolshop.be/be_nl

4.47/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

65 %
26 %
4 %
2 %
3 %
8.878 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over bristolshop.be/be_nl

Filter 
(25)
3 maanden geleden
Goede survis
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Bestelling was hier heel snel! Alleen was de sandaal al na 2x dragen stuk
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Nog steeds pakket besteld op 7/6/2020 nog steeds niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Geen goesting
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Teleurstelling geen voorraad geen andere maat kapot helaas toch maar ergens anders besteld
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Levering onwijs lang onderweg Producten OK!
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
4 maanden geleden
Wegens grote drukte bij PostNL is jouw pakketje wat langer onderweg geweest dan je van ons gewoon bent. Onze excuses hiervoor!
5 maanden geleden
Wil wel nog kopen maar zeker niet als levering gebeurt door post nl
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Absoluut niet tevreden om nog eens online te bestellen, kunnen fouten niet rechtzetten, kan alleen terug naar de winkel, kortom niet vatbaar voor herhaling :(
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
5 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. We hebben inderdaad een mailtje van jou ontvangen om je bestelling te wijzigen aangezien je de foutieve maat had besteld. Aangezien jouw bestelling reeds verzendklaar gemaakt werd, konden we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. We hebben je vervolgens aangeraden om het artikel om te ruilen in één van onze winkels.
5 maanden geleden
de levering duurde heel lang
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Geen uitneembare zool zoals bij produktinfo vermeld staat. Geen antwoord op verstuurde mail.
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
5 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor het ongemak! Indien het goed is, heb je ondertussen een mail mogen ontvangen van onze klantendienst.
5 maanden geleden
Vrij lang moeten wachten op pakket, terug sturen binnen de 14 dagen op eigen kosten (gratis in winkel maar aangezien ze dicht zijn..) had graag gehad dat er betere communicatie geweest was en een nota bij het pakket dat de teruggeeftermijn verlengd zou zijn gezien de omstandigheden. Niet echt tevreden deze keer.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Levering niet hoe moest zijn
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Online bestelling zou vorige week verzonden zijn, maar tot op heden mocht ik mijn pakket nog niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
kheb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen dus kan ik moeilijk beoordelen
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
bestelt 15 april t chirts. nu 27 april nog niets.heb al verschillende keer bestelling gedaan. en dat ging wel vlot. eerst leveren en dan betalen. en niet anders om. dat werkt niet. ik blijf niet bellen.beetje vlotter nu
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
ik heb een bestelling gedaan op donderdag 9 april en daar werd vermeld dat het 4 werkdagen zou duren voor de bestelling zou aankomen. tot heden niks gezien. nochtans koop ik regelmatig bij Bristol maar dan in de winkel. Aurel Vermote
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Ik heb mijn pakjes nog steeds niet ontvangen het duurt wel erg lang
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
lang moeten wachten op mijn bestelde artikelen
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Sandalen voor zoontje besteld. Deze kwamen beschadigd toe, er stond met stift de maat van de schoenen op de zool geschreven. Dit ging er niet af. Ik heb hier een mail voor gestuurd naar de klantendienst, maar heb hier geen antwoord op gekregen. Telefonisch was de dienst niet bereikbaar deze periode.
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Lang gewacht op levering, langer dan aangegeven. Onvriendelijke man. pakje gewoon binnengegooid
 Geverifieerde beoordeling|