bristolshop.be/be_nlBeoordelingen

: 8.691GoedGecertificeerd

Details
Contact
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor bristolshop.be/be_nl

4.48/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.380 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

65 %
26 %
5 %
2 %
2 %
8.691 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over bristolshop.be/be_nl

15 dagen geleden
Tijdens de corona ging er aardig wat mis.. verkeerde artikelen etc.. niet van jullie gewend.. maar verwacht dat het na deze vreemde tijd weer alles van ouds wordt
 Geverifieerde beoordeling|
16 dagen geleden
Ondanks dat het enorm lang onderweg was
 Geverifieerde beoordeling|
16 dagen geleden
helaas is mijn pakketje zoekgeraakt. volgens post NL hebben ze het bij ons bezorgd. Maar wij of de buren hebben niets ontvangen ik heb 57 euro betaald..... ik had het pakketje retour gestuurd naar Zwanenburg, afdeling retouren.
 Geverifieerde beoordeling|
16 dagen geleden
Besteld op 14-06 ontvangen op 24-06
 Geverifieerde beoordeling|
16 dagen geleden
Levering is heel snel! Top! Maar de schoenen zijn na een week al kapot. Zool eronderuit. Heb ik al bij 5 paar schoenen gehad. Dus vanaf nu torfs.
 Geverifieerde beoordeling|
16 dagen geleden
De levering was een ramp, er is Vanalles verkeerd gelopen. De klantendienst heeft me wel zo goed mogelijk geholpen om het proberen op te lossen.
 Geverifieerde beoordeling|
16 dagen geleden
De levertermijn zou korter mogen zijn.
 Geverifieerde beoordeling|
17 dagen geleden
Levering goed verlopen. Maar wou mijn order retour sturen. De retourprocedure op de site is niet aangepast aan de corona situatie waardoor ik ervan uitging dat deze nog geldig was. In de winkel van Vilvoorde wouden ze mijn geld niet teruggeven omdat ze zogezegd geen cash geld hadden terwijl betalen met cash wel kon? Retour nr hoofdzetel was dus op eigen kosten, via de winkel zonder retourbewij
 Geverifieerde beoordeling|
17 dagen geleden
Lang moeten wachten
 Geverifieerde beoordeling|
17 dagen geleden
De levering heeft behoorlijk lang op zich laten wachten.
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Heel lange levertermijn (+- 3 weken) en weinig tot geen info omtrent de voorziene leverdata. Wel zeer tevreden over de kwaliteit.
 Geverifieerde beoordeling|
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
bristolshop.be/be_nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van bristolshop.be/be_nl
1 maand geleden
Bedankt voor je feedback. Wegens vertraging bij PostNL is jouw pakketje wat langer onderweg geweest dan je normaal van ons gewoon bent. Onze oprechte excuses hiervoor!
2 maanden geleden
Jullie doen het super
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
LEvering vertraagd: begrijpelijk in deze tijden echter beter BPost gebruiken ipv UPS of PostNL, zelfs met hoge volumes hebben ze geen vertraging.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
De wachttijd was wel enorm lang
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Schoentjes in maat 34 gekocht veel te groot,besteld in maat kleiner 33 dus. Bij het passen tot de vaststelling komen dat die nog groter zijn dan de 34... dochter die maat 37 heeft past er net niet in. Dus nooit meer.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
ok, door de corona duurde de levering langer maar de mededeling over wanneer geleverd zou worden, klopte niet, fout van Bristol of van Postnl
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Spijtig dat retourzending op kosten van de klant is.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
wachttijd
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Helaas lang moeten wachten
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Deze keer levering heel lang geduurd wel ook begrijpelijk (tijd van corona) prijs kwaliteit ok.
 Geverifieerde beoordeling|