gsmhoesjemaken.be- Logo - Beoordelingen

gsmhoesjemaken.be
Beoordelingen:

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden489 beoordelingen in totaal  

3,35
Redelijk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Produkt werd niet geleverd op de afgesproken dag. Ik heb er wel voor betaald. Op het eerste bericht dat ik stuurde kwam snel bericht. Sindsdien niets meer gehoord. Produkt zelf wel ok. Nog steeds geen antwoord op mijn mail maar ondertussen wel centjes terug gehad. Dankjewel

de meest kritische beoordeling

23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik betaal extra om mijn hoesjes spoedig geleverd te zien (cadeaus voor moederdag) en daags na de bestelling ontvang ik al een mail dat mijn hoesje vertraging heeft, maw er treft de koerierdienst géén schuld maar wél gsmhoesjemaken.be! Bestelling werd pas een week later geleverd, maar ik ben wel mijn geld kwijt voor spoedlevering, waar ze het mijns insziens 'gewoon' verzonden hebben :-( Als ik daags na mijn bestelling een mail krijg inzake de vertraging, antwoord ik hierop onmiddellijk dat ik dit niet kunnen vind, maar niks van tegemoetkoming, enkel een mail dat ik mijn klacht moet 'specificiëren', maw standaardmail!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor gsmhoesjemaken.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Belofte maakt schuld!!!

Als jullie beloven dat het hoesje zal geleverd tussen 6 en 8 maart, moeten jullie jullie belofte houden en op tijd leveren. Het hoesje is een verjaardagscadeau, wanneer zullen we het wel ontvangen???
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 mrt 2024
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
MP
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling van 15 maart nog steeds niet ontvangen. Kan dit ook niet opvolgen doordat het brievenbuspost is.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
2 dagen geleden
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen !!!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
9 dagen geleden
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niets ontvangen

8 maart verzonden, 16/03 nog niets ontvangen..
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
9 dagen geleden
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb hoesje niet aangekregen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
9 dagen geleden
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Gsmhoes nooit aangekregen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
2 dagen geleden
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

0,00 service! Fout in de bestelling!

Mijn bestelling werd nu al 3 keer gevraagd opnieuw te maken via voucher. Nergens geen deftige manier om jullie te contacteren!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
21 feb 2024
Hallo! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze service. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. We zijn vastbesloten om alles in orde te maken en te zorgen voor een betere ervaring voor u. Met vriendelijke groet, gsmhoesjemaken.be
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had extra betaald voor snelle levering en heb het dan pas een week later gekregen…
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
6 dec 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hoesje pelt helemaal af ....
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
13 dec 2023
Hallo! Het spijt ons oprecht te horen dat u niet tevreden was met ons product. Uw feedback is belangrijk voor ons en we nemen uw zorgen serieus. We willen graag de beste oplossing vinden om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. Om uw specifieke problemen aan te pakken, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en we stellen uw geduld op prijs terwijl we alles in orde maken. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Extra betalen voor spoedlevering en dag na je bestelling krijg je al een mail dat er vertraging is!?

Ik betaal extra om mijn hoesjes spoedig geleverd te zien (cadeaus voor moederdag) en daags na de bestelling ontvang ik al een mail dat mijn hoesje vertraging heeft, maw er treft de koerierdienst géén schuld maar wél gsmhoesjemaken.be! Bestelling werd pas een week later geleverd, maar ik ben wel mijn geld kwijt voor spoedlevering, waar ze het mijns insziens 'gewoon' verzonden hebben :-( Als ik daags na mijn bestelling een mail krijg inzake de vertraging, antwoord ik hierop onmiddellijk dat ik dit niet kunnen vind, maar niks van tegemoetkoming, enkel een mail dat ik mijn klacht moet 'specificiëren', maw standaardmail!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
25 mei 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
6 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Texte au mauvais endroit

Pour ma premiere commande, les textes n’étaient pas placés comme demandé. Sans faire de réclamation, j’ai recommandé une deuxième coque et c’est pareil. Les deux coques sont à jeter à la poubelle. Les textes sont décalés par rapport au design demandé.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
10 mei 2023
Bonjour! Toutes nos excuses ! Notre objectif est d'aider et de satisfaire nos clients et nous sommes vraiment désolés d'apprendre que votre expérience avec nous ne s'est pas bien déroulée. Nous aimerions nous faire pardonner et vous fournir l'aide dont vous avez besoin. Veuillez nous contacter via notre Helpcenter et notre service client se fera un plaisir de suivre votre dossier. Merci de votre compréhension ! Bien à vous, Customer Happiness Team
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niets ontvangen, moet betalen en onbereikbare support

Ik wacht al een maand op mijn bestelling, tevergeefs. Ondanks 9 mails naar support. Ik vrees dat dit niet in orde komt. Je kan niet annuleren door hun ‘snelle levering en geautomatiseerd productieproces’ zoals hun site aangeeft.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
24 aug 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

zeer slechte support

een goede support die antwoord op de vraag en naar een oplossing zoekt en niet hoofd in het zand steekt. Totaal incompetente support die naast de kwestie antwoord.Of niet antwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
2 aug 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
21 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lang moeten wachten, besteld op 9juli verwachte leverdatum tussen 12/07 en 14/07. Niet ontvangen wel sinds vandaag een mail gehad dat het normaal morgen wordt geleverd 22/07.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
2 aug 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen, totaal geen service!!!

Ik heb mijn bestelling tot op vandaag 13/10/23 nog steeds niet ontvangen. Bestelling geplaatst op 1/10/23. Ik ben totaal niet tevreden over jullie service.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
19 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Omdat ik geen 0 sterren kon geven :( Levertijd is erbarmelijk slecht. Dure verzendkosten voor een levering die na meer dan 1 week nog niet gearriveerd is.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
25 mei 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
15 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moest bestelling al 12 dagen gehad hebben en nog steeds niets in huis jullie maken fouten heb alles op email en wij als klant Worden gestraft heel jammer!!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al 2 Weken op mijn hoesje. Werd volgens eerste mail al geleverd en plots kreeg ik 3 dagen geleden een mail dat het pas verzonden is.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
İk heb op 28 september besteld en nog steeds niks ontvangen geen klantenservice om te bellen enigste wat je kan doen is een mail sturen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hoesje besteld volgens type gsm maar bleek te klein. Geen reactie op mail mogen ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
30 okt 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze dienstverlening. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, zullen we direct contact met u opnemen. U kunt ons contact op korte termijn verwachten. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Wij zijn vastbesloten om het goed te maken en te zorgen voor een betere ervaring voor u. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team