gsmhoesjemaken.be- Logo - Beoordelingen

gsmhoesjemaken.be
Beoordelingen:

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden490 beoordelingen in totaal  

3,34
Redelijk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Produkt werd niet geleverd op de afgesproken dag. Ik heb er wel voor betaald. Op het eerste bericht dat ik stuurde kwam snel bericht. Sindsdien niets meer gehoord. Produkt zelf wel ok. Nog steeds geen antwoord op mijn mail maar ondertussen wel centjes terug gehad. Dankjewel

de meest kritische beoordeling

23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik betaal extra om mijn hoesjes spoedig geleverd te zien (cadeaus voor moederdag) en daags na de bestelling ontvang ik al een mail dat mijn hoesje vertraging heeft, maw er treft de koerierdienst géén schuld maar wél gsmhoesjemaken.be! Bestelling werd pas een week later geleverd, maar ik ben wel mijn geld kwijt voor spoedlevering, waar ze het mijns insziens 'gewoon' verzonden hebben :-( Als ik daags na mijn bestelling een mail krijg inzake de vertraging, antwoord ik hierop onmiddellijk dat ik dit niet kunnen vind, maar niks van tegemoetkoming, enkel een mail dat ik mijn klacht moet 'specificiëren', maw standaardmail!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor gsmhoesjemaken.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling beloofd ten laatste dinsdag 26 maart. Zijn nu 2 dagen later en nog geen bestelling ontvangen
Beoordeling melden
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Onvoldoende

Speciaal extra betaald voor een "gegarandeerde" levering de dag nadien. Al meteen na bestelling kreeg ik een e-mail dat de levering vertraagd zou zijn. Ik had nog 3 dagen speling voor het verjaardagsfeest waarvoor dit een cadeautje was maar zelfs dat werd niet gehaald, uiteindelijk kreeg ik het hoesje een week na bestelling aan. De jarige was intussen op reis vertrokken met zijn i-pad dus we weten zelfs niet of het past. De foto was op zich mooi bedrukt maar het hoesje lijkt op het eerste gezicht niet van stevige kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
22 nov 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vlotte service en snelle levering. De kwaliteit van het hoesje is echter van slechte kwaliteit. Binnen een dag zijn er al de eerste 'krassen' in de afwerkingslaag. De print op de achterzijde was ook uit center terwijl het ontwerp wel degelijk gecentreerd stond.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
2 aug 2023
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas niet tevreden

Ik heb betaald met klarna maar ze verzenden het niet. En ik krijg geen uitleg waarom. Vind dit aangezien de prijs niet fijn. Ik had deze nodig voor een cadeau en betaalde dit graag een paar dagen nadien maar ze hebben niks verzonden en ook geen informatie.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

vertraging

ik vind het jammer dat het hoesje voor mijn zus zoveel vertraging heeft. Ik zelf heb dit hoesje nodig 6 juni ( morgen ). Dit omdat ze 7 juni jarig is. Zou het mogelijk zijn om deze met spoed te verzenden. Alvast bedankt
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 jun 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer late levering, en geen manier om jullie te contacteren voor vragen ivm levering omdat ik geen account had aangemaakt. Tel nr niet terug te vinden op website
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
5 sep 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een hoesje besteld Mijn dochter is heel teleurgesteld dat haar hoesje nog niet is aangekomen Het ging normaal begin oktober geleverd worden
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
18 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slecht 1 van mijn 3 producten toegestuurd gekregen. Was een cadeau. Na meerdere mails uiteindelijk wel de andere 2 producten een week later gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
21 jun 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering 2 weken na bestelling. Terwijl op website aangeduid is dat het snel geleverd wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
27 sep 2023
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb gemaild voor het adres te laten veranderen maar helaas geen contact terug gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
2 aug 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
24 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering was veel te laat, hoewel we extra betaald hebben voor een snelle levering.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
25 mei 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
21 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen juiste maat
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 jun 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
23 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lange wachttijd
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
28 apr 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team