webshop.chocolates-sweets.be/nl/- Logo - Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/Reviews

: 5.186Uitstekend

4,80

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 12/1/2015
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
webshop.chocolates-sweets.be/nl/ is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij webshop.chocolates-sweets.be/nl/ kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 12/1/2015
Laatst gewijzigd op: 10/8/2022
webshop.chocolates-sweets.be/nl/ is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij webshop.chocolates-sweets.be/nl/ kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor webshop.chocolates-sweets.be/nl/

713 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5.186 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


9 maanden geleden
Goede en snelle website. Duidelijke links, duidelijke foto’s en omschrijvingen. Bestelproces eenvoudig te doorlopen. Goederen werden snel verstuurd, waren zéér goed verpakt (marsepein is vrij teer en snel bekrast en/of vervormd - de marsepeinen zak ‘fruit’ die ik thuisgestuurd kreeg was ongeschonden én de stuks ‘fruit’ waren niet op-/in elkaar gedrukt, uniek!). Kers op de al zeer mooie taart was het zakje met drie chocolaatjes dat aan de zending was toegevoegd. Beslist een aanrader! Ik moet alleen nog uitvinden hoe ik een doos met alleen witte- en melkchocolade bonbons kan samenstellen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


3 maanden geleden 
There was nothing wrong with your chocolates and champagne which I ordered as a gift for a special day and I hope they were enjoyed However my complaint is with the carrier you used DHL. I paid an extra 25 euro for them to be delivered on a special day and they did not arrive until 3 days later. Also I had to pay another £25 in order for DHL to deliver my gift to my friend. This present was already very expensive and cost an extra 50 euros. I'm very sorry but I will not be ordering from your shop again. I cannot understand why I was charged all this extra when the Easter eggs I ordered did not come with a customs charge?? I have ordered from you in the past because the chocolates were the best and the freshest but this cannot be true for chocolates that were kept in a depot by DHL for 5 days.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor webshop.chocolates-sweets.be/nl/

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(13)
(10)
(5)
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Deze bestelling werd een week te vroeg afgeleverd. Hoop dat de houdbaarheid voldoende is. Verpakking was uitstekend
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden 
There was nothing wrong with your chocolates and champagne which I ordered as a gift for a special day and I hope they were enjoyed However my complaint is with the carrier you used DHL. I paid an extra 25 euro for them to be delivered on a special day and they did not arrive until 3 days later. Also I had to pay another £25 in order for DHL to deliver my gift to my friend. This present was already very expensive and cost an extra 50 euros. I'm very sorry but I will not be ordering from your shop again. I cannot understand why I was charged all this extra when the Easter eggs I ordered did not come with a customs charge?? I have ordered from you in the past because the chocolates were the best and the freshest but this cannot be true for chocolates that were kept in a depot by DHL for 5 days.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
3 maanden geleden
Hello Margaret, we do not understand why extra payment had to be made, the amount of products was not too high and normally the package should have been delivered without additional costs or taxes. Regarding the delivery time: the package was sent on Thursday and was delivered on Monday, this is after 2 working days and in accordance with the shipping times (maximum 48 hours on working days). Kind Regards, Leonidas Online Shop Gistel
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden 
Afbeelding komt niet overeen met de werkelijkheid. Ik heb dit gemeld en ik heb gezegd dat ik het jammer vind dat de chocolade niet in een gouden wikkel zijn geleverd. Mij is gezegd dat dit oude afbeeldingen zijn van de chocolade en dat men geen beschikking heeft tot nieuwe foto's. Echt heel raar. Maar het zal wel, ik denk dat ik niet weer snel voor €70,00 zal bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
3 maanden geleden
Beste Ozgul, onze excuses voor het ongemak, de chocolaatjes (Napolitains) hebben inderdaad een nieuwe verpakking gekregen. Wij hebben de foto's ondertussen geüpdatet, zodat de nieuwe verpakking zichtbaar is. We bezorgen nog een kortingscode ter compensatie van het ongemak. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop Gistel
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Levering was slecht, door dat het pakket zoek was. Schuld van vervoerder! Ik had om melk , wit en marsepein gevraagd . Zat maar 1 met marsepein in de 1 kg doos en slecht aangeveven op de site
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Bestellen en afrekenen verliepen prima. De levering daarentegen. Vijgen na Pasen, de paaseitjes met extra kaartje. Zogenaamd verkeerd adres, wat niet het geval was. Verschillende mailtjes met koerierdienst in kwestie, en jullie. 14 april besteld, en pas 25 april geleverd. Niet tevreden dus. Voorlopig de laatste keer geweest
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
4 maanden geleden
Dag Annemie, de levering verliep inderdaad niet vlot. Levering voor Pasen was sowieso niet meer mogelijk, aangezien u pas op 14 april had besteld, maar we erkennen dat het wel heel lang heeft geduurd omdat de chauffeur het adres niet kon vinden. De ontvanger woonde zeer afgelegen en het huis was moeilijk te vinden. We bezorgen u een kortingscode ter compensatie van de vertraging. MVG, Chocolates & Sweets Online Shop
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Lekkere paaseitjes , dure verzendkosten in verhouding tot de prijs van de eitjes
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Foute levering! Ik bestelde een doos van 500gr met een selectie van pralines voor mijn moeder. Nochtans werd een doosje geleverd die niet aan de opgegeven keuze voldeed. Men verwacht een foto van de pralines om te verifiëren of dit wel juist is. Maar hoe kan een 86 jarige vrouw die in het ziekenhuis ligt en geen bezoek mag ontvangen owv Covid nu een foto versturen... Enfin na veel gebel en gemail geen toegeving van hun kant. Voor mij was dit de laatste bestelling!
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
7 maanden geleden
Beste Dominique, indien wij een fout zouden gemaakt hebben dan zorgen wij steeds voor een oplossing of compensatie, maar het spreekt voor zich dat u ons moet kunnen aantonen dat wij een fout gemaakt hebben door het bezorgen van een foto. Helaas kunnen wij op basis van een mail zonder foto geen actie ondernemen. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Bij adres wijzigen wordt vergeten de postcode te wijzigen. Hierdoor kan levering niet doorgaan. Sammy regelt een 2 dagen latere levering. Bij info over deze latere levering krijg ik een andere medewerker aan de lijn. Deze man luistert niet: hoort mijn vraag niet. Bij meerdere malen aangeven dat hij niet naar mij luistert, praat hij maar door. Verschrikkelijk!!! levering ging ook mis.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
10 maanden geleden
Beste, u had een adreswijziging aangevraagd, wij hebben de correctie doorgestuurd naar DPD, het pakket werd hierdoor met één dag vertraging geleverd. Om vertraging te vermijden is het belangrijk om steeds het adres te controleren wanneer u de bestelling plaatst. Onze excuses als een medewerker u niet hoorde. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Ik had 1kg witte manon zonder noot en 1/2kg marsepein met noot besteld en ik heb 1500gr manon met noot gekregen ik woon in Spanje en het is dus niet evident om het terug te sturen nu is 1,500gr Manon met noot wel veel en de 500gr marsepein was voor mijn echtgenoot ze zouden zien wat ze konden doen maar ik heb niets meer gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
5 maanden geleden
Dag Brigitte, onze excuses, we zien dat onze medewerker Manons met noot in de doos heeft geplaatst, i.p.v. marsepein met noot. Wij bezorgen u een kortingscode ter waarde van de niet ontvangen marsepein. Met vriendelijke groeten, Leonidas Online Shop
 Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden 
van A N.
De bestelling was snel en makkelijk. Bezorgen ging ook prima. Ik heb een kilo chocolade eitjes besteld en kon zelf kiezen welke smaken. Nu blijken er echt maar 6 in te zitten terwijl ik er toch echt 7 heb besteld. Over de smaak van de eitjes is echt helemaal niks negatiefs aan! Super super lekker
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
6 maanden geleden
Dag Anneke, onze excuses als er maar 6 van de 7 gekozen smaken in de doos zaten, zal een foutje zijn van onze medewerkster. Tevens bedankt voor de positieve feedback. MVG, Leonidas Online Shop Gistel
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Ik woon in de nummer 1, het pakker werd geleverd aan nummer 51 terwijl ik duidelijk mijn adres aangegeven heb, de buren hadden het pakket al geopend wat ik niet leuk vindt voor de rest kwaliteitsvol chocolade
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
een bestelling werd gedaan, volgens de track&trace info afgeleverd maar de bestemmeling zegt nog niets te hebben gezien... wie tekende af ?
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
8 maanden geleden
Dag Ben, het pakket werd volgens de tracking geleverd op 23/12, u had gevraagd om het te leveren aan het onthaal van het WZC. Wellicht werd het pakket intern nog niet tot bij Frans gebracht. Best eens navragen bij het WZC. MVG, Chocolates & Sweets Online Shop
 Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Nagelaten mij te informeren, cq zelf aanpassingen te doen waardoor groot deel van de bonbons beschadigd was. €5 genoegdoening is ook matig.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
1 jaar geleden
Beste Segerien, u had een doos van 1kg Manons met noot besteld. De Manons hebben een zachte botervulling, waardoor deze bonbons gevoeliger zijn om bij een schok beschadigd te worden t.o.v. onze andere pralines. We hebben de enkele bonbons die beschadigd waren naar onze mening correct vergoed. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
De advendskalender was kapot in transport. Echt niet plezierig om dat dan als cadeau te geven. De bescherming in de doos was ontoereikend
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
9 maanden geleden
Beste Robby, onze oprechte excuses, we zien op de foto's dat de kalender inderdaad beschadigd is. Wij zullen u een nieuwe Adventskalender toesturen. We hopen dat u tevreden bent met deze oplossing. MVG, Chocolates & Sweets Online Shop
 Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
de verpakking was ongeschonden doch de doos pralines wel ingedeukt , dus dat moet gebeurd zijn voordat deze ingepakt werd , triestig
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
7 maanden geleden
Beste Patric, wij kunnen u verzekeren dat uw bestelling in perfecte staat werd verzonden. Bij een schok tijdens het transport (bvb. een val van een hoogte) kan het gebeuren dat de ballotin (gemaakt van licht karton) beschadigd wordt en er niets te zien is aan de verzenddoos, want onze verzenddozen zijn gemaakt van heel stevig karton. We zullen u een compensatie toesturen. Alvast onze excuses voor het ongemak. MVG, Chocolates & Sweets Online Shop
 Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
we hebben in het verleden vaker besteld; nu ontvangen we 1 doos met een geldigheidseinddatum medio december 2021. Dat is niet goed.
Beoordeling melden
Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
9 maanden geleden
Beste Jan, U hebt op 30/10 een doos bonbons besteld, de 'best before' datum is steeds 6 tot 8 weken. In dit geval minstens 6 weken, wat dus perfect normaal is. Afhankelijk van de soort vulling kan de datum korter of langer zijn. Na deze datum kan u de pralines nog consumeren maar kan de smaak afnemen. MVG, Chocolates & Sweets Online Shop
 Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
De verzending en bezorging was deze keer niet op tijd. Erg jammer aangezien de pralines als kado waren bedoeld.
Beoordeling melden