wickey.be- Logo - Beoordelingen

wickey.be
Beoordelingen:

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.048 beoordelingen in totaal  

4,32
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
wickey.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen ging vlot.. levering ging vlot.. Wat mss beter kan (of mss ligt het aan mezelf) is de montage handleiding.. Op de bilt app krijg ik de montage van de multiflyer en heb de multiflyer light dus heb even moeten uitpluizen wat er niet klopte ivm lengte van de planken.. maar na even kijken en vergelijken met boekje was het duidelijk.. de app is voor de rest makkelijk het boekje vind ik ingewikkeld maar ik werk met beiden om het in elkaar te zetten en dat lukt wel.. Mss dat het boekje iets duidelijker kan of de bilt app ook de light versie heeft (voor de groentjes onder ons zoals mezelf😅)

de meest kritische beoordeling

13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zeer teleurgesteld in de kwaliteit van het hout. De planken van de vloer van de torens en de loopbrug zitten vol met splinters(deze planken hebben tijdens het productie proces precies de schuurmachine gemist) . Extra werk dus op het vele werk dat het eigenlijk al was om hem in een te zetten. Meer dan 3 volle namiddagen. Ik snap dat de gaten niet worden voorgeboord maar is wel veel extra werk. Vooral als de handleiding verschillende maateenheden en lengtes hanteert. De handleiding is ook aan de kleine kant om de montage duidelijk te zien. Ik had een betere prijs kwaliteit verwacht,aangezien het toch geen goedkope speeltuin is.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor wickey.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zeer teleurgesteld in de kwaliteit van het hout. De planken van de vloer van de torens en de loopbrug zitten vol met splinters(deze planken hebben tijdens het productie proces precies de schuurmachine gemist) . Extra werk dus op het vele werk dat het eigenlijk al was om hem in een te zetten. Meer dan 3 volle namiddagen. Ik snap dat de gaten niet worden voorgeboord maar is wel veel extra werk. Vooral als de handleiding verschillende maateenheden en lengtes hanteert. De handleiding is ook aan de kleine kant om de montage duidelijk te zien. Ik had een betere prijs kwaliteit verwacht,aangezien het toch geen goedkope speeltuin is.
Beoordeling melden
Antwoord van wickey.be
12 dagen geleden
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat de kwaliteit u ongemak heeft bezorgd. Als u een klacht heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Desalniettemin wensen wij u veel plezier, Uw Wickey team
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel schade aan het hout
Beoordeling melden
Antwoord van wickey.be
22 mrt 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat de kwaliteit u ongemak heeft bezorgd. Als u een klacht heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Desalniettemin wensen wij u veel plezier, Uw Wickey team
21 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooi, maar niet duurzaam

Na 3 jaar zijn alle vijzen en scharnieren van mijn zandbak doorgeroest waardoor ik de hele zandbak mag demonteren, alle vijzen en scharnieren kan vervangen, en al het aangetaste hout moet behandelen. Triest dat er niet standaard rvs montagemateriaal wordt voorzien voor buitentoestellen. Ondertussen ook contact opgenomen met Wickey, ben benieuwd naar hun antwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van wickey.be
24 apr 2023
Beste klant, Bedankt voor uw feedback Het spijt ons voor het bij de bestelling veroorzaakte ongemak. Wij hebben hiervoor al contact met u opgenomen via email. Indien u deze email niet heeft ontvangen, geef dit dan door aan onze klantenservice. We zullen zeker een tevredenstellende oplossing voor u vinden. Uw Wickey-Team