TuinFlora.be
Beoordelingen:

354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden818 beoordelingen in totaal  

4,40
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
TuinFlora.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reeds tweemaal planten besteld bij Tuinflora (vlinderstruiken, Potentilla Fruticosa Primrose Beauty, liatris). Allemaal zijn ze goed in bloei. De vlinderstruiken (budlea) van vorig jaar zijn nu reeds bijna 2 meter hoog en zullen binnenkort weer enorm veel bloemen geven. De Potentilla hebben tientallen bloemen. De liatris (nu pas besteld), zijn ook in de was, zelfs met dit droge weer. Helemaal tevreden !

de meest kritische beoordeling

13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Deze plant op stam is helemaal niet als op de foto's , ik kreeg een half weggezaagd kruin van deze plant op stam , zelfs de bladeren waren in de helft gezaagd . Belachelijk gewoon , deze site zijn OPLICHTERS EN RIPPERS !!! De Standard Hybiscus syriacus Red Heart op Stam wat ik besteld heb is GEWOON een halve kruin met 3 takken eraan en met half doorgezaagde bladeren .SCHANDALIG , NOOIT MEER KOOP IK HIER IETS was de eerste keer en zal ook de LAATSTE keer zijn SCHAAM JULLIE zo de mensen oplichten .. dit is hun antwoord op mijn email Alle beelden bij de produkten zijn ter illustratie Bij veel buitenplanten tonen wij foto's van volgroeide planten in bloei, dit ter illustratie hoe de volgroeide plant er in uw tuin uit zal zien. In de praktijk bloeien planten echter niet het hele jaar en versturen we ook geen volgroeide planten. Buitenplanten bewaren wij buiten waardoor zij geen schok krijgen als u ze plant, maar vertonen dus ook het beeld van het seizoen. Onze planten bloeien in de normale bloeiperiode en daarbuiten niet en zullen in de winter, indien bladverliezend, ook geen blad hebben, houdt daar rekening mee. De daadwerkelijke leverhoogte en potmaat van de te leveren plant staat vermeld op de productpagina en in de detail informatie staat vermeld wanneer de plant volgroeid is en wat de volgroeide maten zijn. Omdat de planten verstuurd moeten worden kunnen de planten niet te groot zijn, maar geef moeder natuur even de tijd om gratis haar werk te doen en dan heeft u een mooie en betaalbare tuin die recht doet aan de foto's. Mocht u toch willen retourneren: Ons retour adres: Bulbs Direct B.V. afd. Retouren Achterweg Zuid 33c 2161 DX Lisse. Retourneren is op eigen kosten.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor TuinFlora.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
FV
Francis v.
Antwerpen
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Never again...

De kwaliteit van de planten is pover voor de betaalde prijs. Zoek de 6 sedum -plantjes op onderstaande foto. Kostprijs 5,95 Euro per plantje...
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Plus jamais.

Une partie des sapins reçus sont minuscules, ne correspondent pas à la description. De plus, les branches sont toutes brunes.
Beoordeling melden
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Plant op stam halve kruin weggezaagd

Deze plant op stam is helemaal niet als op de foto's , ik kreeg een half weggezaagd kruin van deze plant op stam , zelfs de bladeren waren in de helft gezaagd . Belachelijk gewoon , deze site zijn OPLICHTERS EN RIPPERS !!! De Standard Hybiscus syriacus Red Heart op Stam wat ik besteld heb is GEWOON een halve kruin met 3 takken eraan en met half doorgezaagde bladeren .SCHANDALIG , NOOIT MEER KOOP IK HIER IETS was de eerste keer en zal ook de LAATSTE keer zijn SCHAAM JULLIE zo de mensen oplichten .. dit is hun antwoord op mijn email Alle beelden bij de produkten zijn ter illustratie Bij veel buitenplanten tonen wij foto's van volgroeide planten in bloei, dit ter illustratie hoe de volgroeide plant er in uw tuin uit zal zien. In de praktijk bloeien planten echter niet het hele jaar en versturen we ook geen volgroeide planten. Buitenplanten bewaren wij buiten waardoor zij geen schok krijgen als u ze plant, maar vertonen dus ook het beeld van het seizoen. Onze planten bloeien in de normale bloeiperiode en daarbuiten niet en zullen in de winter, indien bladverliezend, ook geen blad hebben, houdt daar rekening mee. De daadwerkelijke leverhoogte en potmaat van de te leveren plant staat vermeld op de productpagina en in de detail informatie staat vermeld wanneer de plant volgroeid is en wat de volgroeide maten zijn. Omdat de planten verstuurd moeten worden kunnen de planten niet te groot zijn, maar geef moeder natuur even de tijd om gratis haar werk te doen en dan heeft u een mooie en betaalbare tuin die recht doet aan de foto's. Mocht u toch willen retourneren: Ons retour adres: Bulbs Direct B.V. afd. Retouren Achterweg Zuid 33c 2161 DX Lisse. Retourneren is op eigen kosten.
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
11 jul 2023
Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons dat u zo teleurgesteld bent. We hebben het geld van bestelling inmiddels teruggestort naar uw rekening.
5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onderstaande heb ik reeds op mail gezet naar jullie. Ik ben er echt niet over te spreken! De bloemen die ik verleden week maandag bestelde werden vandaag geleverd. Niettegenstaande dat de levertijd maar een 3-tal dagen zou zijn. Toen ik het pakket opende viel ik bijna achterover van verbazing. De bloemen stonken, waren volledig kapot, rot en met schimmel. Zie bijgevoegde foto’s. Ik weet niet hoe jullie dergelijke zaken durven aanbieden? Ook was de kleur niet de kleur die ik had gezien op jullie internetsite waarvan je de snip hieronder kan vinden. Na meer dan een week wachten en den kapotte stinkende bloemen ontvangen ben ik enorm misnoegd en heb alles dadelijk weggegooid. Ik hoop dat je begrijpt dat ik hiervoor niets wil betalen, Gelieve de betalingsopdracht dan ook te annuleren.
Beoordeling melden
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik geef twee sterren omwille van de klantvriendelijkheid aan de telefoon , het is daar niet dat de schuld ligt , ik zou een foto willen uploaden maar heb mijn bestelde planten nog niet in huis en die zijn vorige week donderdag besteld , mijn advies zoek naar een andere leverancier , mijn pakket is via Duitsland naar Nederland gegaan en zo naar Belgie ( geen idee waarom aangezien ik besteld heb vanaf we Belgische website ) en is sinds dinsdagochtend in Lummen ( tot zover hunne 24h service ) waar het blijft staan .......
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
25 aug 2023
Bedankt voor uw feedback Het spijt ons dat de levertijd ongewoon lang was. U heeft uw bestelling inmiddels ontvangen en er is een terugbetaling geregeld vanwege de beschadigde planten.
25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

plantjes na 6 dagen nog steeds spoorloos

DPD kreeg aanvankelijk - van tuinflora? - een foutief adres. De bestelling werd op 19/09 omgeleid naar een afhaalpunt. Daar zou ze op 20/09 bezorgd worden. De communicatie hierover met DPD was hopeloos. Tuinflora gaf me dan op 22/09 het advies om te wachten tot 25/09. Tot hiertoe weet ik nog steeds niet waar de Asters zich bevinden. Hopelijk heeft DPD een composthoop, dan dienen ze toch nog érgens voor.
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
25 sep 2023
We begrijpen uw bezorgdheid over de levering van uw bestelling en de verwarring die is ontstaan als gevolg van het foutieve adres dat aanvankelijk door DPD werd ontvangen. We willen graag verduidelijken dat de fout met betrekking tot het adres niet van uw kant kwam, maar een misverstand was bij het doorgeven van de gegevens. We hebben direct contact opgenomen met DPD om deze kwestie op te lossen en uw bestelling om te leiden naar een afhaalpunt op 19/09, waar deze op 20/09 zou worden bezorgd. We begrijpen dat de communicatie met DPD in deze situatie problematisch is geweest en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Op advies van Tuinflora hebben we u aangeraden te wachten tot 25/09 om te zien of de levering alsnog plaatsvindt. We begrijpen dat u zich zorgen maakt over de status van uw bestelling en willen u verzekeren dat we er alles aan doen om dit probleem op te lossen. We betreuren de vertraging en het ongemak dat u heeft ondervonden en zullen blijven samenwerken met DPD om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd.
OL
Odalis L.
Blankenberge
24 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

No lo recomiendo!

Het is het beste om iemand met goede kennis de planten te laten selecteren en controleren voordat ze worden verzonden. Ik ontving een Anthurium met 3 droogbloemen, meerdere bladeren en geschuurde bloemen. Ik heb de foto's opgestuurd en een klacht ingediend.
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
25 sep 2023
Bedankt voor u-feedback. We hebben uw zorgen over het beschadigde blad en de beschadigde bloem van uw plant goed ontvangen. We willen u verzekeren dat elke plant die we verzenden zorgvuldig wordt geïnspecteerd voordat deze wordt verzonden. Het kan echter soms gebeuren dat er tijdens het transport lichte schade optreedt. We zijn verheugd u te kunnen mededelen dat de natuur een verbazingwekkend vermogen tot regeneratie heeft, en in de meeste gevallen zijn planten in staat om snel te herstellen. U kunt verwachten dat uw plant de komende weken nieuwe gezonde bladeren en bloemen zal produceren. We raden u aan om voor uw plant te blijven zorgen door ervoor te zorgen dat deze voldoende licht krijgt, goed wordt bewaterd en de benodigde voedingsstoffen krijgt om de groei te bevorderen. Als u verdere vragen of zorgen heeft over uw plant, aarzel dan niet om op elk moment contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen ervoor te zorgen dat uw ervaring met onze producten zo goed mogelijk verloopt.
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 7 planten besteld en betaald en ze bleken te zijn uitverkocht terwijl ze op hun site vermelden dat ze er nog zeven hadden.😠
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
15 aug 2023
Dank voor uw feedback. Tijdens het picken van uw bestelling, bleek er een ander artikel op de locatie te staan van de door uw bestelde planten. Aan de hand daarvan is de voorraad op NUL gezet. Nu zijn er weer voldoende van deze planten op voorraad.
14 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Planten aanbieden die volgens beschrijving 60-80cm hoog zijn inclusief pot maar dan in werkelijkheid maar 35cm zijn
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
14 jul 2023
Dank voor uw feedback. We hebben hier inderdaad met u over gemaild en naast onze excuses een passende korting gegeven, die u heeft geaccepteerd. Deze plant is nog wat klein maar een levend product en is in prima staat. We wensen u alsnog veel plezier toe van uw aankoop.
16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
minderwaardige planten en te lange wachttijd in het depot dat niet ten goede is van de planten.
Beoordeling melden
14 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De planten die besteld waren zijn belachelijk klein. Echt schandalig
Beoordeling melden
ML
Martin L.
Blankenberge
18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
het plantje is op stervens na .... , de aarde zat niet in de pot,
Beoordeling melden
11 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
niet op tijd , planten ver onder maats , geen 2 maal .
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
11 jul 2023
Dank voor uw feedback. Stuurt u alstublieft foto's van de planten, dan kunnen we uw klacht in behandeling nemen.
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
producten waren in een doos gestampt.
Beoordeling melden
Antwoord van TuinFlora.be
9 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat de vervoerder niet voorzichtig was met het pakket. Als de planten geleden hebben, neem dan foto's en neem contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder.
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
UniFlora Ik heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
1 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet ontvangen??
Beoordeling melden