Overzichtelijke website, snelle verwerking van bestellingen (de volgende dag geleverd), vriendelijk en behulpzaal personeel in Brugge. Goed zo!
Absoluut tevreden over mijn aankopen. Er is van de 8 bh's, één waar ik mij op heb misgekeken. De pasvorm is niet voor mijn type buste. Toch handig de guide Sexy Shape, die je helpt uit te zoeken wat je mooi vindt en wat er bij jouw type lichaam past.
De spaarpunten zijn een aantrekkelijk extra ;) Ineens kreeg ik door mijn loyaliteit 20 euro korting!! Happy me, natuurlijk!
Overigens is het fijn shoppen. De discretie van de afhandeling van de bestelling is een dikke PLUS.
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle positieve beoordelingen weergeven
de meest kritische beoordeling
7 maanden geleden
Ik had mij bestelling in de winkel laten toekomen. Na een week nog altijd geen levering. Track and trace bracht me naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Hunkemöller winkel gecontacteerd en de winkelbediende was zo vriendelijk om zelf te gaan vragen achter het pakket bij de post maar kreeg het niet mee. Ik heb de post zelf gecontacteerd en mocht om het pakket. Bleek dat ik een doos mee had waar meerdere bestellingen inzaten. Gezien de gevoelige inhoud van een bestelling bij Hunkemöller vind ik dit echt niet kunnen! Na 3 keer naar de winkel te gaan is het eindelijk in orde. Maar zelfs de winkelbediende zei dat dit probleem al eerder is voorgevallen. Ik hoop dat je hier uit leert Hunkemöller. Ik snap niet dat je geen intern vervoer van bestellingen hebt maar dat je dit uitspendeerd aan De Post. Het zal terug even duren voor ik bij jullie bestel.
De website, bestelling, verzending en retour verloopt vlot.
De klantendienst is moeilijker bereikbaar en reactie op een vraag duurt soms heel lang.
Het is leuk te zien dat jullie gamma steeds wordt uitgebreid en dan specifiek naar grotere maten.
Helaas kan ik nog altijd niet bij jullie terecht voor mijn cup maat.
De communicatie met de klantenservice is enorm bagger. Eerst hang je enkele uren aan de lijn. Waar je geen gehoor krijgt. Vervolgens stuur je via de chat. Er zijn 14 wachtende voor u. Ok het is druk voor iedereen. Snap ik. Maar net als je aan de beurt bent wordt de chat afgesloten dit 2x. Na enkele uren de klantenservice proberen te bereiken. Probeerde ik het via mail. Eerste reactie van een medewerker enkele dagen later gaat als volgt we kunnen niks voor u doen. De case wordt afgesloten( Linda ) … hele fijne manier van communiceren zo. Ik doe een aankoop van enkele slipjes waardoor ik een betere prijs krijg voor 5 stuks. Daarna wil ik een tas aankopen waarvoor ik een voucher heb van -20% deze blijkt dan niet te werken in de app of de korting van 5 slipjes vallen weg. Dus dien ik de tas apart te bestellen met korting om vervolgens verzendkosten te betalen of naar een winkel rijden om daar 20% korting te krijgen. Wat doe ik dan al heel de tijd online ? De communicatie met jullie medewerkers is geweldig… 🙄 niet vriendelijk, niet oplossend denkend en zo snel mogelijk de case willen afsluiten. Goed bezig Hunkemöller !
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Ik had mij bestelling in de winkel laten toekomen. Na een week nog altijd geen levering. Track and trace bracht me naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Hunkemöller winkel gecontacteerd en de winkelbediende was zo vriendelijk om zelf te gaan vragen achter het pakket bij de post maar kreeg het niet mee. Ik heb de post zelf gecontacteerd en mocht om het pakket. Bleek dat ik een doos mee had waar meerdere bestellingen inzaten. Gezien de gevoelige inhoud van een bestelling bij Hunkemöller vind ik dit echt niet kunnen! Na 3 keer naar de winkel te gaan is het eindelijk in orde. Maar zelfs de winkelbediende zei dat dit probleem al eerder is voorgevallen. Ik hoop dat je hier uit leert Hunkemöller. Ik snap niet dat je geen intern vervoer van bestellingen hebt maar dat je dit uitspendeerd aan De Post. Het zal terug even duren voor ik bij jullie bestel.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Bestelling met nummer 2400721150 niet ontvangen,live chat = computer en standaard antwoorden,geen oplossing,klantendienst gebeld,45 min op wacht om dan de lijn af te breken door de klantendienst of heel waarschijnlijk opnieuw een computergestuurde actie !!!!!!!!!!omdat ik al 45 lange,volhardende minuten op wacht stond! Heel grote ontgoocheling en in totaal 1,5 uur frustratie verder,winkel tevergeefs in Leuven en Aarschot gebeld, zeer vriendelijke dames die ook geen tools hebben om zending op te sporen,conclusie 1 grote,logge dinosaurus!…nooit eerder meegemaakt en zal ook de allerlaatste keer zijn EN met een waarschuwing voor andere potentiële online klanten!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Alles Qua levering en kwaliteit was in orde. Ik vond het enkel vreemd dat ik me niet gewoon als "man" kon aanmelden die een cadeautje wou kopen voor zijn vrouw. Achteraf mails met hoe lekker de BH zit enzo kwamen wat vreemd over 😅 meest spijtige vond ik dat het pakje geleverd werd in een doos waarop int groot de merknaam vermeld stond... tot zo ver het verassingseffect...
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
7 maanden geleden
Ik heb een badjas besteld, maar blijkbaar is die niet meer leverbaar. Mijn geld is wel snel terug betaald. In de mail die ik hierover aan kreeg staat dat ik hem wel in de winkel kan gaan afhalen als hij daar in voorraad is. Dit wil ik wel doen, maar nu kost hij 14 euro meer dan toen ik hem besteld had.
Heb bestelling gedaan van 3 producten ze waren nog alle 3 op voorraad via klarna gekozen om te betalen nu zijn het maar 2 producten een heel probleem om op te lossen want gaat om bikini en enkel onderstuk geleverd julie klantenservice enkele keren gebelt telkens geen medewerker vrij ? Echt niet fijn
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Ik had een aantal producten besteld. 1 kon zogezegd niet geleverd worden. Dag erna kon ik het wel bestellen 3n is het toegekomen. Dus voor niets 2x verzending betaald. Op Facebook word ik genegeerd als ik dit aanhaal. Dit was dus laatste bestelling. Degoutant gewoon.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
6 maanden geleden
Slechte en veel te late levering.
Het was als cadeau bedoelt en mijn bestelling gaf aan 2-3 werkdagen.
Een week na mijn bestelling was mijn pakket nog steeds niet in de juiste winkel afgeleverd waardoor ik in problemen zat omdat mijn cadeau veel te laat was.
Bestelling met voucher van social deals, ze hebben bestelling geannuleerd en niets laten weten. Bij klantenservice amper geholpen, brut geannuleerd en moet verder bekijken bij social deals, deze antwoorden niet.
Anders wel steeds tevreden over Hunkemöller
Er ontbreken 2 stuks in mijn bestelling en na 2 mails en telefoontjes geen reacties. De artikelen zijn betaald en toch niet ontvangen. Ze hebben zelfs geen info mail gestuurd ivm misschien ontbrekende stukken wegens niet voorradig.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Ik wacht al een week op mijn pakket. Momenteel is deze na een week nog niet verzonden noch gepost. Hij wordt al een week lang ‘voorbereid door de afzender’. Online stond er echter dat je het pakket binnen de 1-2 werkdagen hebt.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.