Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect
Beoordelingen:

371 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.143 beoordelingen in totaal  

4,32
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel goed ontvangen binnen de drie dagen. Het voldoet ook aan onze wensen. Spijtig dat de track & trace van jullie toevertrouwde partner Post NL niet functioneerde. Parcel was niet te volgen. Van jullie tot het sorteercentrum was het ok. Maar toen liep het mis. Toch vervelend want op die manier ben je gedurende geruime tijd toch aangewezen om thuis te blijven. Uiteindelijk heeft dit niks met jullie service te maken maar wel met die van Post NL.

de meest kritische beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Logistiekdirect

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteit levering

Beste, De chauffeur is deze morgen langs geweest met 1 pallet kartonnen dozen en 1 grote rol schuimfolie. Dit werd zonder ontvangst van een leveringsbon gedumpt op het trottoir net voor de postbussen waardoor de postbode geen briefwisseling zal kunnen afgeven. In principe zou ik dan samen met de chauffeur naar ons magazijn rijden om daar de goederen te laten leveren, maar deze keer was hij al vertrokken. Bijgevolg moeten wij nu een apart transport regelen en zullen er ons bijkomende kosten worden aangerekend. Als de dozen kapot zijn door de regen zullen wij niet nalaten jullie hiervan een factuur te bezorgen. Gelieve mij hiervan de bon te willen bezorgen en nadrukkelijk aan de chauffeur uit te leggen dat dit geen manier is van werken. De chauffeur trouwens, spreekt geen woord Nederlands enkel wat Frans.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
2 apr 2024
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen persoonlijk contact met je op om dit op te lossen.
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De levertijd van het product staat op…langer dan notmal

De levertijd van het product staat op de website als 3 dagen, maar de levering duurde 4 dagen. De accu van de machine die ik kocht, laadde niet op en ik heb hem teruggestuurd voor reparatie. Er werd mij verteld dat ze het zouden repareren en dat ik het binnen twee werkdagen terug zou ontvangen, maar het is inmiddels 5 werkdagen geleden en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik bel en ze zeggen dat ze het transportbedrijf niet kunnen bereiken. Ik vertrouwde deze site, nu kan ik niet werken en het is niet duidelijk wanneer ik deze zal ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
26 mrt 2024
Hartelijk bedankt voor je review. Wij hebben persoonlijk contact met je opgenomen om dit op te lossen.
8 dagen geleden
Wordt beoordeeld
Ik wacht nog steeds op mijn eerste bestelling ????????
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
8 dagen geleden
Hartelijk bedankt voor je review. Je bestelling werd op eigen vraag aangepast. We hebben persoonlijk contact met je opgenomen om dit op te lossen.
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog altijd geen zending ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
5 apr 2024
Hartelijk bedankt voor je review. We hebben mail contact over dit probleem en zullen dit zo verder oplossen.
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
als je iets besteld, en je hebt het nog niet aangekregen, hoe kan ik dan iets beoordelen? Begrijp het niet , maar steeds problemen met Post.NL, terwijl ik vaak zaken bestel uit het buitenland (etsy) en nooit problemen met de levering, kan er dan niemand eens iets aan doen dat Post.NL een boete krijgt voor de verdwenen goederen ??? is niet de eerste keer voor mij, tenslotte neem je een dag vrij omdat ze zogezegd komen, erg in deze zo moderne maatschappij
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
6 mrt 2024
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen dit zeker mee in ons overleg met PostNL om onze service te verbeteren. We hebben al persoonlijk contact met je in verband met je bestelling.
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds geen levering ontvangen... Direct verzonden? weinig geloofwaardig...geen feedback omtrent verzending terwijl je dat bij aparte betaling toch zou mogen verwachten een opvolgcode te krijgen..
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
11 mrt 2024
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen persoonlijk contact met je op om dit op te lossen.
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 1 week na geen levering van goederen
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
5 mrt 2024
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen persoonlijk contact met je op, want volgens de track & trace werd dit al geleverd.
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tot op heden nog niets ontvangen. PostNL laat weten dat ze het traject van het pakket voorbereiden van Nederland naar België. Ik heb nog geen datum van levering ontvangen. Bijgevolg zal ik niets meer bestellen…
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
20 dec 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen persoonlijk contact met je op om dit op te lossen.
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onze bestelling is NOOIT aangekomen. Heb 2x contact opgenomen met jullie en tot nu toe nog steeds geen feedback!!
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
22 dec 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Deze zending is kwijtgeraakt in het distributieproces. We hebben persoonlijk contact met je opgenomen om een oplossing te bespreken.
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertermijn die aangekondigd wordt op de website werd niet nageleefd.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
21 dec 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Zoals in onze e-mails besproken werd de zending ondertussen geleverd.
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
23 jun 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen dit zeker mee in ons overleg met PostNL zodat dit niet meer zal voorvallen.
17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

foutieve bestelling ontvangen

beste bij nazicht van mijn geleverde bestelling zag ik dat het de verkeerde maat was van de wieldoppen die jullie verstuurt hebben heb meteen telefonisch contact opgenomen u firma ging mij kosteloos de juiste wieldoppen leveren de dag erna niets ontvangen heb opnieuw weer telefonisch contact opgenomen terug de zelfde belofte we sturen de juiste wieldoppen op kosteloos u zult ze de dag erna ontvangen teug een valse belofte ik heb nu nog steeds niet de juiste wieldop maat omdat ze bij jullie gemist hebben Jammer dat het zo fout verloop de zaakvoerder van belle erwin
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
17 nov 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen persoonlijk contact me je om deze te oplossen.
28 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
de levering liet lang op zich wachten. Na contact opgenomen te hebben, wel dag erna geleverd. de dozen zelf waren van slechte kwaliteit en onbruikbaar voor onze doeleinden. waren al gescheurd of kwamen al stukken los van de dozen.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
28 apr 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We hebben geprobeerd je telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt. We hebben daarom een mail gestuurd om na te gaan wat het probleem juist is zodat we samen een gepaste oplossing kunnen vinden.
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

geen bestelling ontvangen

wij hebben tot op , nog geen bestelling ontvangen, er werd ons beloofd uiterlijk 25juli. maar nog steeds niets we hebben 2 bestellingen gedaan bij jullie, en telkens veel te laat geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
4 aug 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Ik neem even persoonlijk contact met je op, want volgens de track & trace zou er al geleverd zijn. Dan kunnen we samen even uitzoeken waar je bestelling zich bevindt.
10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product besteld op 29/9/2023, na 11d nog steeds niet ontvangen

Product besteld op 29/9/2023, nog steeds niet ontvangen van PostNL, ook al was ik steeds thuis wanneer ze zouden leveren, steeds foutmelding zonder verdere uitleg.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
16 okt 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen even persoonlijk contact met je op om na te gaan wat er aan de hand is.
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen slechte maar geen service!!

Besteld op 6 augustus ,vandaag 21 augustus nog niets ontvangen Had nog veel bestelplannen maar zal zeker niet bij deze firma zijn!
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
22 aug 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We hebben persoonlijk contact gehad over de levering van je bestelling.
18 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen enkele informatie ivm de levering termijn en geen info tot er 4 citernes voor de deur stonden ipv 2 die betaald werden!!
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
20 okt 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen even persoonlijk contact met je op om na te gaan wat er aan de hand is.
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

dagen geleden besteld,na 1 week…

dagen geleden besteld,na 1 week verkeerde geleverd,de dag erop verkeerde komen afhalen,maar nog altijd geen levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
18 dec 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen persoonlijk contact met je op om dit op te lossen.
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 2 LBC container besteld en ze hebben alle twee een andere ingang boven waardoor ik met 1 vd twee niks kan doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
20 sep 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Dit zijn tweedehands IBC containers en kunnen inderdaad verschillen in uiterlijk. We contacteren je even persoonlijk om te kijken of we dit kunnen oplossen.
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet in mijn bezit ... Kan nog niet evalueren . Tot hier toe zeer slechte ervaring met Post NL ...
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
18 aug 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Ik kan zien dat je pakket in een PostNL-punt werd geleverd. Ik contacteer je persoonlijk met de juiste gegevens zodat je het pakket snel in je bezit hebt.