Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
25 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Artikel goed ontvangen binnen de drie dagen.
Het voldoet ook aan onze wensen.
Spijtig dat de track & trace van jullie toevertrouwde partner Post NL niet functioneerde. Parcel was niet te volgen.
Van jullie tot het sorteercentrum was het ok.
Maar toen liep het mis. Toch vervelend want op die manier ben je gedurende geruime tijd
toch aangewezen om thuis te blijven. Uiteindelijk heeft dit niks met jullie service te maken maar wel met die van Post NL.
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest .
juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden .
De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL .
Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen .
Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door .
Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden .
ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open .
ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo .
Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken .
Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren .
Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen .
Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak .
Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik .
Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL .
Vriendelijk groeten
Distributie Govaerts
Artikel goed ontvangen binnen de drie dagen.
Het voldoet ook aan onze wensen.
Spijtig dat de track & trace van jullie toevertrouwde partner Post NL niet functioneerde. Parcel was niet te volgen.
Van jullie tot het sorteercentrum was het ok.
Maar toen liep het mis. Toch vervelend want op die manier ben je gedurende geruime tijd
toch aangewezen om thuis te blijven. Uiteindelijk heeft dit niks met jullie service te maken maar wel met die van Post NL.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
25 mrt 2024
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen dit zeker mee in ons overleg met PostNL om de dienstverlening te verbeteren.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.