campz.be- Logo - Beoordelingen

campz.be
Beoordelingen:

385 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.003 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelproces gaat vlot en de kwaliteit van de produkten is goed. Ook de klantendienst reageerde snel en adequaat op een vraag die ik had ivm een retourzending. Het feit dat het retouretiket al bij de bestelling is gevoegd kan ik heel erg appreciëren want niet iedereen heeft nog een printer. Waar ik niet van houd is de “dynamische” prijszetting : ik koop iets aan een bepaalde prijs, raad het item aan iemand aan en merk dan dat de prijs gestegen is omdat meerdere mensen het item hebben bezichtigd. Grrrr… Wat ik ook jammer vind is dat ik wanneer ik een item aan verlaagde prijs heb gekocht bijv. ten gevolge van een bepaalde commerciële actie en het blijkt te groot/klein te zijn, ik het niet kan omruilen (of opnieuw bestellen) aan dezelfde voordelige prijs. Je kan dat oplossen door items in 2 maten te bestellen, maar ‘t zou gemakkelijker zijn om het gewoon om te ruilen. Uiteraard brengt dit meer administratieve opvolging mee voor Campz. Waar ik niet tevreden over ben is de levering door UPS : ik ben nog geen enkele keer tijdig verwittigd dat een pak in uitlevering was en ik heb al gemerkt dat een retourzending via BPost/DHL sneller gaat dan de originele verzending met UPS ! Andere en betere vervoerder !

de meest kritische beoordeling

16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling op 09.05.23 en die dag na een paar minuten enkel maar bevestiging gekregen van overschrijving betalingsbedrag van financiële instelling. Van jullie TOTAAL NIETS !!! Bevestiging van bestelling ???? Informatie betreffende levering ???? Ik wist na die bestelling zelf niet tot wie ik moest wenden voor informatie of klacht. ... Met gevolg dat ik al contact nam met Paypal om deze betaling indien mogelijk te annuleren en ik vandaag ( na 7 dagen ) ook nog een mail stuurde naar internetstores voor verduidelijking. Vandaag kwam het pakket dan toch uiteindelijk toe tot grote opluchting, echter kleur bestelling strookt niet met hetgeen ik gevraagd had. Moonstone i.p.v. bruin. Gezien jullie gebrekkige (lees onbestaande) manier van communicatie neem ik niet het risico om een omruiling te wagen en vandaar ook die absoluut negatieve beoordeling!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor campz.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Besteld betaald, bleek niet in stock
Beoordeling melden
PK
Paul K.
Blaasveld
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Leveren en communiceren niet.

Heb nog steeds niets mogen ontvangen, het pakket is ook nog niet toegewezen aan een transporteur. Ik zal zelf op zoek moeten gaan waarom ze niet leveren. Ik heb wel de bevestiging dat de betaling goed ontvangen is en daar stopt de communicatie. Pech dus😟
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tegenslag

Geleverde schoenen komen NIET overeen met het bestelde product. Besteld maat 42.5 , geleverd maat 41. Nu is het niet meer mogelijk nieuwe en juiste maat te bestellen wegens stockbreuk.
Beoordeling melden
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zeer lange levertijd

Ik heb deze bestelling geplaatst op 17/12/2023, tot op heden is het nog steeds niet geleverd. Ik heb al 2x de vraag gesteld wanneer het geleverd wordt, maar ze kunnen me nog steeds geen antwoord geven. Indien de broeken niet zouden passen zal ik nu waarschijnlijk de correcte maat niet meer kunnen bestellen aan dezelfde prijs...
Beoordeling melden
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
geen terugbetaling van geretourneerde goederen????
Beoordeling melden
16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling op 09.05.23 en die dag na een paar minuten enkel maar bevestiging gekregen van overschrijving betalingsbedrag van financiële instelling. Van jullie TOTAAL NIETS !!! Bevestiging van bestelling ???? Informatie betreffende levering ???? Ik wist na die bestelling zelf niet tot wie ik moest wenden voor informatie of klacht. ... Met gevolg dat ik al contact nam met Paypal om deze betaling indien mogelijk te annuleren en ik vandaag ( na 7 dagen ) ook nog een mail stuurde naar internetstores voor verduidelijking. Vandaag kwam het pakket dan toch uiteindelijk toe tot grote opluchting, echter kleur bestelling strookt niet met hetgeen ik gevraagd had. Moonstone i.p.v. bruin. Gezien jullie gebrekkige (lees onbestaande) manier van communicatie neem ik niet het risico om een omruiling te wagen en vandaar ook die absoluut negatieve beoordeling!
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Campz in insolventieperiode !

Dit heeft niets te maken met een bestelling maar ik kreeg dit bericht van de klantendienst omdat ik me vragen stelde over een retour die tot op vandaag niet werd teruggestort : “ Helaas bevinden we ons al enkele weken in een insolventieprocedure. Vanwege de insolventieprocedure moet eerst de hele situatie worden bekeken. Zodra de curator een oplossing heeft gevonden, kunnen we stap voor stap doorgaan met manuele terugbetalingen. Zij zijn stap voor stap begonnen met het terugbetalen van de openstaande terugbetalingen.” Gevolg is dat de terugbetalingen een eeuwigheid op zich laten wachten en ik hoop maar dat ik het geld van geretourneerde bestellingen nog ga terug zien.
Beoordeling melden
10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen reactie op niet geleverde artikelen

Beste Ik ben sinds 10 dagen mails aan het sturen en contactformulieren aan het invullen i.v.m. een niet geleverde bestelling en krijg geen enkele reactie. Ik heb deze bestelling niet ontvangen, dat kan je ook zien op de afleverbon, deze is in ontvangst genomen door "Hermans", ik ken geen Hermans en ik was op het moment van de levering thuis dus begrijp niet waarom het elders wordt geleverd. Leveren jullie deze bestelling opnieuw waar die geleverd hoort te worden of storten jullie het betaalde bedrag terug?
Beoordeling melden
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Terugbetaling van retourzendingen - een regelrechte ramp !

Deze slechte beoordeling heeft enkel en alleen te maken met de terugbetalingstermijn na een retourzending. Ik kreeg op 9/11 bevestiging dat mijn retourzending was ontvangen; vandaag 16/12 wacht ik nog steeds op terugbetaling ! Dit is ongehoord en een melding op de site verandert daar niets aan. Jammer want verder ben ik tevreden over Campz. Ze versturen intussen ook via DPD wat véél beter verloopt dan via UPS. Nu retourzendingen nog binnen een redelijke termijn terugbetalen…
Beoordeling melden
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Klantendienst is een drama

Zolang je de klantendienst niet nodig hebt, gaat bestellen op deze webshop prima. Maar zodra je het hebt over retouren, terugbetalingen of andere problemen waar je hulp bij nodig hebt, dan is dit één groot drama. Klantendienst is zo goed als niet bereikbaar, op een contactformulier moet je dagen wachten op reactie. (reeds 2x een probleem geweest, dus is niet eenmalig). Schandalig én jammer voor zo'n grote webshop met wel een mooi, uitgebreid assortiment.
Beoordeling melden
15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen levering

UPS heeft mijn bestelling waarschijnlijk gewoon voor de deur gezet en die was verdwenen bij mijn thuiskomst. Fout ligt 100% bij levering, niet bij mij. Tot hiertoe blijft Campz volhouden dat de levering correct gebeurd is. Ik heb dus betaald voor een bestelling die ik nooit ontvangen heb.
Beoordeling melden
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn geretourneerde bestelling terugbetalen binnen een redelijke termijn. De bestelling is gedaan op 19 september na een zevental mails blijft men afwimpelen dat er geen terugbetalingen of retouren mogelijk zijn. Schandalige oplichterpraktijken. Totaal respectloos zelf die ene ster beoordeling niet waardig.
Beoordeling melden
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ben voor de verandering weer aan het wachten op mijn bestelling van Camps. Levering met UPS wordt weer niet uitgevoerd. Levering met DPD is al gebeurd. Probleem ligt toch bij UPS. Wat doen jullie eraan ?
Beoordeling melden
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst 0/5 Levering 1/5 Ik was van punt mijn bestellingen te annuleren. Totaal niet tevreden en zal niet meer bestellen bij Campz ! Eerste keer en de laatste keer. Ik raad deze firma af
Beoordeling melden
21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Problemen bij levering

3x contact opgenomen met Campz nog altijd niets van gehoord,laten mij volledig in de steek intussen heb ik mijn bestelling nog steeds niet.ik koop daar nooit meer.
Beoordeling melden
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen communicatie bestelling van 10 dagen geleden nog geen enkele reactie gehad betaling van de bestelde goederen is geen probleem
Beoordeling melden
11 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
We kregen tot nu toe nog niets, een week geleden besteld en betaald. Ook geen enkele onfo over de reden waarom ze niet leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van campz.be
2 jun 2023
Beste, Door hoge drukte worden pakketten ietwat vertraagd uit het magazijn verzonden. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Uw Campz team
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering is onvoldoende-foute tracking UPS-geen antwoorden-ik heb steeds niets ontvangen- ondermaatse communicatie
Beoordeling melden
14 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks enkele mails naar Campz ivm bewijs van betaling van de bestelling nog steeds GEEN ANTWOORD OF REACTIES.
Beoordeling melden
28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling is niet geleverd

Bestelling is nog steeds niet geleverd. UPS beweert 2 bezorgpogingen te hebben gedaan wat een flagrante leugen is.
Beoordeling melden
Antwoord van campz.be
2 jun 2023
Beste, Door hoge drukte worden pakketten ietwat vertraagd uit het magazijn verzonden. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Uw Campz team