mepal.com/be-nl
Beoordelingen:

588 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.134 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 26 mei 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
mepal.com/be-nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Je suis ravie de la personnalisation de la gourde de mon enfant ! Impossible de trouver sur le marché des produits de la série Cocomelon dont mon bébé de 2 ans est fan! Comme elle aime boire dans la gourde Mepal de sa sœur (Reine des Neiges que j’ai depuis 3 ans et qui n’a quasi pas bougé !) je me suis dit que j’allais en personnaliser une pour elle ! Juste dommage que l’on voit que c’est une impression et que ce n’est pas aussi propre que ce que j’aurais voulu mais je m’attendais à pire…

de meest kritische beoordeling

11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
1 September besteld. Vandaag zijn we 11 september en ik krijg een mail voor mijn mening... Ik heb mijn pakje nog niet eens (?) Ik heb er al een mailtje voor gestuurd en kreeg na ENKELE dagen pas antwoord dat er vertraging is door de drukte en dat dit op de website zou vermeld staan? 1. Klantendienst zou veel sneller moeten reageren. 2. Ik heb heel de website afgezocht vandaag en zie dit toch nergens staan, hoor ?Slechtste ervaring met online bestellen tot nu toe en ik bestel al jaren héél frequent op verschillende websites. Kan beter.. Meer verwacht van Mepal.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor mepal.com/be-nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Website beter maken! Het is al de tweede keer dat we een gepersonaliseerde brooddoos maken met tekening en naam. Telkens wordt de naam niet mee opgeslagen, waardoor er brooddoos verkeerd geleverd wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
19 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel wordt anders geleverd dan beschrijvijng. Onduidelijke info
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
6 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kindonvriendelijk gebruik + te duur. Het is spijtig genoeg niet kindvriendelijk zoals het werd omschreven. Zo moet je erg hard duwen op de knop om het te openen, iets wat mijn 2,5 en 4,5 jarigen niet alleen kunnen. En we hadden dit nu juist voor school gekocht. Verder vind ik het ook te duur voor wat het is. Teleurstellend dus toen mijn kinderen dit zagen en uitprobeerden..
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
4 jan 2024
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je klacht met een filmpje en aankoopbewijs of bestelnummer te mailen naar ons? Dan kijken we graag mee met je mee wat we kunnen doen voor je. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Veel te veel vertraging

1 September besteld. Vandaag zijn we 11 september en ik krijg een mail voor mijn mening... Ik heb mijn pakje nog niet eens (?) Ik heb er al een mailtje voor gestuurd en kreeg na ENKELE dagen pas antwoord dat er vertraging is door de drukte en dat dit op de website zou vermeld staan? 1. Klantendienst zou veel sneller moeten reageren. 2. Ik heb heel de website afgezocht vandaag en zie dit toch nergens staan, hoor ?Slechtste ervaring met online bestellen tot nu toe en ik bestel al jaren héél frequent op verschillende websites. Kan beter.. Meer verwacht van Mepal.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor!
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
idem als vorige opmerking. Ik kocht enkele dagen voor de bladkweek actie enkele dozen. Toen ik er enkele bij wou bestellen een paar dagen later merkte ik dat er een korting was. Toen ik contact opnam met de helpdesk werd er mij gezegd dat ze niets konden doen. ... Dat is een klant die kiest omdat hij gelooft in het merk straffen en degene die besteld omdat er een korting op bestaat belonen. Dit is jullie goed recht maar heel dom.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
7 dec 2023
Beste Hilde, Dank je wel voor je review. Ondertussen hebben wij mailverkeer gehad met jou en je uitleg gegeven over jouw vraag hierover. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
24 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Via mail werd een gratis geschenk aangeboden bij aankoop vanaf... maar de kleine lettertjes niet gelezen😥 dus geen geschenk. De 2 drinkbekers voor de kleintjes zijn ook niet geschikt voor kleintjes. Geen drinkrietje. Dus bedankt maar ik koop niets meer.
Beoordeling melden
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het onacceptabel dat ik geen korting (in de vorm van een waardebon) kreeg op vraag nadat ik merkte dat ik op een paar dagen na een black week korting misliep. Ik, als klant die sowieso MEPAL producten kocht, gunnen jullie GEEN korting; en dit terwijl een klant die op die extra korting wacht en zijn aankoop laat afhangen van deze korting, deze korting WEL krijgt. Onbegrijpelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
29 nov 2023
Beste Hilde, Dank je wel voor je review. Ondertussen hebben wij mailverkeer gehad met jou en je uitleg gegeven over jouw vraag hierover. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen klantenservice

Bij het bestellen van 3 gepersonaliseerde drinkflessen was ik vergeten mijn kortingscode in te geven. Ik stuurde onmiddellijk een mailtje maar op geen enkele manier had ik nog recht op de korting. Heel jammer want ging toch over een mooie bestelling. Ik vond de wachttijd ook redelijk lang (cfr 6dagen)
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Jouw feedback helpt ons enorm om onze service te verbeteren. Bedankt daarvoor!
11 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen of laattijdige levering / communicatie

Onze bestelling van 1 mei is nog steeds niet toegekomen enerzijds, blijkbaar is alles niet voorradig, hoewel in outlet - begrijpen we op zich niet zo goed - daarnaast hebben we zelf contact moeten opnemen na 2 weken om dit te vernemen - geen proactieve communicatie van Mepal uit,
Beoordeling melden
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik gaf een persoonlijke drinkfles aan mijn vriend als vaderdagcadeau.Hij vulde ze met water,dronk ervan en zei meteen dat ze uitliep.Ik geloofde het eerst niet omdat ik dacht dat dit een goed merk was,maar toen ik er zelf van dronk merkte ik het ook.Jammer…
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je klacht met foto en aankoopbewijs of bestelnummer te mailen naar ons? Dan kijken we graag mee met je mee wat we kunnen doen voor je. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Te lang op mijn bestelling moeten wachten

Ik heb 2 weken op mijn bestelling moeten wachten, nog steeds wachtende. Ik vind dit zeer spijtig, ik bestel in ieder geval niet meer.
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
13 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Ondertussen ben je door ons op de hoogte gesteld van je bestelling.
25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Productbeschrijving niet duidelijk waardoor 2 maal verkeerde product gekocht als nieuwe klant.
Beoordeling melden
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
mijn bestelling is steeds niet geleverd en er is geen update over waar mijn bestelling is
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com
18 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen product ontvangen. Ook geen bevestigingsmail. Betaling is wel geaccepteerd.
Beoordeling melden
2 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beste, We hebben nog steeds geen flessen ontvangen Dankje
Beoordeling melden
5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet ontvangen na bijna 2 weken!
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com
7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakketje niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com
11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Brooddoos beschadigd
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
12 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt!
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van mepal.com/be-nl
4 aug 2023
Fijn dat je ons een review geeft! Het spijt me om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wil je zo vriendelijk zijn je vraag en gegevens aan ons te mailen? Dan kijken we graag mee met je mee wat we kunnen doen voor je. Dit mag naar klantenservice@mepal.com.
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden