vanharen.beBeoordelingen

: 2.736Uitstekend

Details
Contact

Categorieën

Contact
Van Haren Schoenen B.V.
Liemptstraat
2145 RB Waalwijk
Nederland
Gevolmachtigde
Aron Lewis

Beoordelingen voor vanharen.be

4.71/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

78 %
18 %
2 %
< 1 %
1 %
2.736 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over vanharen.be

Filter 
(9)
2 maanden geleden
Graag ontvang ik een reactie op mijn 2 mailtjes die ik reeds stuurde naar de klantendienst. Op 7/09 werd zogezegd mijn bestelling geleverd, maar tot op heden heb ik echter niets ontvangen! PostNl verwijst me door naar VanHaren zelf, maar ik heb nog niemand hierover terug gehoord.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
25 dagen geleden
We begrijpen dat kort na het plaatsen van je recensie, je e-mail al is beantwoord en het probleem opgelost. Zoals bekend is er bij onze vervoerder iets misgegaan met het afleveren van jouw bestelling en hebben wij het aankoopbedrag al aan je terugbetaald. Onze excuses voor het ongemak!
8 maanden geleden
levering nog niet ontvangen kan geen beoordeel geven
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
Schoenen waren niet hetzelfde als besteld. Ik had blauwe schoenen besteld en ik kreeg zwarte aan. Ik kreeg de mededeling dat de blauwe niet meer op voorraad waren en dat ze zwarte in de plaats hebben gegeven. Ook had ik een 44 besteld en ik kreeg een 44 2/3 aan. Te groot dus. Jammer dat er niets werd laten weten aan ons. Ik bestel er alleszins niet meer.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
8 maanden geleden
Wat vervelend dat de verkeerde kleur is geleverd, onze excuses hiervoor. De schoenen waren echter wel besteld in maat 44 2/3. Je kan deze kosteloos retourneren. Hopelijk zijn de andere schoenen wel naar wens. Wij wensen je alvast veel plezier ervan.
9 maanden geleden
ik had een pakje te verwachten, was thuis... niemand belt... maar bij tracking staat wel "pakje geleverd".. ik bel naar Vanharen, krijg een mevr aan de lijn die het ging uitzoeken... blijkbaar mag de bezorgen het pakje achterlaten... NEEN hij nottert gelijk welke naam erop van het flatgebouw en vertrekt... pakje NOOIT gekregen, geen service ook niet... slechte service
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
9 maanden geleden
Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en hebben wij een navraag gestart bij PostNL. Zodra wij meer weten brengen wij je zo snel mogelijk op de hoogte
10 maanden geleden
Vrijdagavond besteld, en nog steeds niet geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
10 maanden geleden
Omdat je na 21.00 uur besteld hebt, wordt je bestelling pas de volgende dag (zaterdag) verstuurd. Omdat PostNL op zondag niet levert, wordt de levertijd 1-2 werkdagen en kun je vandaag je pakket verwachten tussen 10.30 uur en 14.30 uur. Veel plezier van je bestelling
11 maanden geleden
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.... Hoe kan ik ze dan beoordelen....????
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
11 maanden geleden
Wij zien dat de bestelling retour is geboekt. Hierdoor staat het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen terug op jouw rekening. Onze excuses voor het ongemak
1 jaar geleden
Het was de tweede keer dat ik bij jullie een paar enkellaarzen bestelde: - de eerste keer kreeg ik opeens een mail dat ik retour had gedaan, dit was helemaal niet waar - de tweede keer kreeg ik een mail dat deze niet meer voorradig zijn -- Waarom staan die dan nog op jullie online shop??
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
11 maanden geleden
Het kan zijn dat een andere klant de schoenen net iets eerder heeft besteld, waardoor deze bestellingen elkaar hebben gekruisd. Of dat de schoenen beschadigd zijn, waardoor onze collega's deze niet hebben verstuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
1 jaar geleden
Packet niet geleverd, er wordt aangegeven omwille van een fout adres maar daar ben ik het niet mee eens. Mijn adres is correct en is ook hetzelfde als waarop vorige keer wel geleverd werd. Zie ook mail aan jullie klantendienst
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
1 jaar geleden
Wat vervelend dat het pakket nog niet is bezorgd. De track&trace code van de zending geeft wisselende informatie weer. Wij gaan de bestelling alvast als retour verwerken, zodat het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen terug op jouw rekening staat. Excuses voor het ongemak.
1 jaar geleden
Chauffeur van PostNL laat pakket achter bij 'de buren'(woont 13 verdiepingen lager..Terwijl ik bij de bestelling expliciet aangekruist heb om dit NIET te doen. Pasvorm van pantoffels ronduit SLECHT. Heb ze in de vuilnisbak gegooid.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
1 jaar geleden
Wat vervelend om te horen dat het pakket niet bij je bezorgd is, helaas kunnen wij een levering bij buren niet uitsluiten. Wanneer het product niet voldoet aan jouw verwachtingen, neem dan in het vervolg even contact met ons op. Je kan het namelijk gratis retourneren.