vanharen.be
Beoordelingen:

1.324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.690 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
vanharen.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Normaal gezien heb ik nooit problemen gehad met de levering van mijn bestelling. Nu had ik een bestelling gedaan van paar 3 paar sneakers. Bij het uitpakken viel het me op dat de witte chunky sneakers, verpakt waren in een gescheurd papier. Verder was ook te zien dat er vuile vlekken waren en aan de zolen was te zien dat deze reeds gebruikt waren. Met deze sneakers naar de winkel geweest en mijn beklag gedaan. Kreeg te horen dat zij er geen nieuwe hadden, en dat ze de sneakers konden reinigen.... ik wil geen gebruikte sneakers voor de prijs van nieuwe. Zodus heb ze achtergelaten in de winkel. Vrijdagavond terug een bestelling geplaatst en op zaterdag had ik dus al een nieuw paar die duidelijk wel in orde waren. Spijtig genoeg heb ik geen foto, maar zal er in 't vervolg aan denken en hopelijk gebeurd dit niet meer. Hopelijk vlug de teruggave van de ingeleverde sneakers. Mvg. Lea Van Gysel
LV
Lea V.
Schilde

de meest kritische beoordeling

4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reeds 2 maal dezelfde wandelschoenen besteld, en 2maal dat PostNL niet langs komt maar de schoenen rechtstreeks stuurt naar hun verdeelpunt. Ik krijg eerst een tijdslot met levering, daarna dat de levering niet binnen dat tijdslot kan gebeuren, dan dat ze opgehaald kunnen worden bij PostNL zelf in Sint Lambrechts Woluwe. Wat absurd is want dat is niet de bedoeling dat ik ze daar ga ophalen, waarna de schoenen retour gaan. 1 keer kan dat aannemelijk fout lopen, een week later identiek hetzelfde, dat is opzet van PostNL om niet te leveren in onze regio. Communicatie met PostNL is zinloos, ze verwijzen naar Vanharen en doen zelf geen onderzoek. Mijn eerste bestelling liep dus fout, ik doe moeite om opnieuw te bestellen en het loopt weer fout. Het is moeilijk om zo klant te worden bij jullie.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor vanharen.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 1 dag tijd prijsverhoging van 2 euro Zwarte slipper Fila. Oude prijs: 12,99 Nieuwe prijs: 14,99 euro Is er wel wat over op zo'n klein bedrag!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
25 mrt 2024
Bedankt voor je review. Zo te zien is er hier wat mis gegaan, onze excuses hiervoor. Neem gerust even contact op via service@vanharen.be, dan kijken we graag mee naar een oplossing!
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer onvriendelijk bij het retourneren in de winkel (turnhout). Ik koop al jaren al de schoenen voor mijn gezin bij van haren (5 personen) maar ga volgende keer toch ergens anders kijken!!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
23 feb 2024
Wat onwijs spijtig om te lezen. Onze excuses voor deze vervelende informatie. Mocht je hier nog wat extra's over kwijt willen, dan ontvangen wij graag een email via service@vanharen.be. We zullend dan de case intern bespreken met het betreffende filiaal om herhaling te voorkomen.
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product ɓleek niet in voorraad. Ik wacht amtijd nog op terugbetaling?
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
8 mrt 2024
Wat vervelend om te horen, onze excuses! Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice (service@vanharen.be), zodat we het verder voor je kunnen nakijken.
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb helemaal niets ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
28 feb 2024
Dat is vervelend om te horen, onze excuses! We hebben de track&trace code nagekeken en zien dat het pakket retourafzender wordt gestuurd, omdat het adres onjuist blijkt te zijn. We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice 078 77 50 00 of service@vanharen.be, zodat we het verder voor je kunnen nakijken.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen nog altijd niet ontvangen!! Ze gingen deze 18/1 leveren bij mij thuis. Daarna opeens 19/1 in een postpakketpunt.. niet geleverd ook al zij tracking van wel. Nu PAS op 29/1 terugsturen naar klant?! Ik wil ze asap bij mij maar gaat blijkbaar niet…hopelijk ontvang ik ze nog!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
23 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat spijtig om te lezen. Volgens onze gegevens is het pakketje gisteren geleverd bij het servicepunt. Indien je hierover nog vragen hebt dan raden we je aan even contact te zoeken met onze klantendienst: 078 77 50 00 of service@vanharen.be
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie laten een bestelling buitenstaan in een straat in een stad. Onverantwoordelijk. Bel aan bij de buren of stuur het naar een ophaalpunt
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
12 feb 2024
Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens heeft PostNL het pakketje rond half 1 's middags afgeleverd bij ons filiaal. We begrijpen uit de review dat er wellicht iets niet goed is gegaan. Indien wij ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantendienst graag voor je klaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
30 jan 2024
Bedankt voor je review. Op dit moment is voor ons onduidelijk waar je ontevreden over bent. Indien we je ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag. Onze klantenservice is bereikbaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Dik gebuisd en klantenservice is onbestaand

Ervoor zorgen dat enkel maar beschikbare items op jullie website komen. Indien blijkt dat er toch iets fout is gelopen, is een persoonlijk mailtje aangenaam om krijgen en geen standaard mail alsook tenminste een kleine moeite om het artikel in een winkel te reserveren indien gevraagd ip 'doen we niet '.Klantenservice faalt hier volledig in. Geen empathie/denkt niet mee met de klant/laatste mail zelfs geen reactie ontvangen etc. Laat dus service maar achterwege in jullie afdeling klantenservice Ferm ontevreden over de gehele lijn!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
10 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer dat we je deze keer niet aan het gewenste artikel hebben kunnen helpen. Er is navraag gedaan omtrent het geannuleerde paar, maar onze winkelcollega's hanteren de regel dat items uit de sale niet apart gehouden mogen worden. Het komt immers te vaak voor dat items niet worden opgehaald. Het spijt ons dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen, hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn.
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit was een 2de bestelling omdat de eerste was mislopen. Nadat ik zelf heb moeten bellen, omdat ik maar geen track and trace kreeg, bleek ook hier iets verkeerd te zijn gelopen. Dat tot 2 maal toe...Tot nu toe van deze bestelling nog geen terugbetaling of zo gekregen...
Beoordeling melden
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ervaring eerste bestelling Vanharen

Mijn bestelling is vandaag voor de 4de keer uitgesteld naar morgen en dat voor de eerste bestelling die ik online via Vanharen deed. Een heel slecht begin dus. Ik hoop dat ik mijn bestelling toch nog zal ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
10 jan 2024
Bedankt voor je berichtje. Wat jammer om te lezen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Volgens onze gegevens is de bestelling enkele dagen geleden al verstuurd. Vermoedelijk gaat er iets mis bij het postagentschap. Indien we ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantenservice graag voor je klaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een volledig ge week nog steeds geen nieuws van mijn pakket. Is ergens verloren gegaan en doen niets om te helpen
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
19 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat onwijs jammer om te lezen. Onze excuses hiervoor. Helaas zien wij geen contactmoment terug met onze klantenservice. Neem gerust contact op, dan kijken we graag mee naar een mogelijke oplossing!
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is mislopen en de daaropvolgende ook..
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
2 jan 2024
Bedankt voor je review. Jouw bestelling is helaas misgelopen door een systeemtechnische fout. Wij zijn hard bezig om deze te herstellen en hebben gevraagd om nog even niet opnieuw te bestellen totdat wij de fout hebben gecorrigeerd. Het spijt ons dat dat nog niet is gelukt. We hopen je snel weer van dienst te morgen zijn!
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Late levering
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
28 dec 2023
Bedankt voor je review. Helaas is er rondom de feestdagen wat vertraging ontstaan bij de postagentschappen. Hopelijk kun je snel genieten van je nieuwe pantoffels!
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
10 jan 2024
Bedankt voor je review. Jammer genoeg is voor ons onduidelijk waar je ontevreden over bent. Indien we je ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag. Onze klantenservice is bereikbaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

PostNL levert niet 2x toe

Reeds 2 maal dezelfde wandelschoenen besteld, en 2maal dat PostNL niet langs komt maar de schoenen rechtstreeks stuurt naar hun verdeelpunt. Ik krijg eerst een tijdslot met levering, daarna dat de levering niet binnen dat tijdslot kan gebeuren, dan dat ze opgehaald kunnen worden bij PostNL zelf in Sint Lambrechts Woluwe. Wat absurd is want dat is niet de bedoeling dat ik ze daar ga ophalen, waarna de schoenen retour gaan. 1 keer kan dat aannemelijk fout lopen, een week later identiek hetzelfde, dat is opzet van PostNL om niet te leveren in onze regio. Communicatie met PostNL is zinloos, ze verwijzen naar Vanharen en doen zelf geen onderzoek. Mijn eerste bestelling liep dus fout, ik doe moeite om opnieuw te bestellen en het loopt weer fout. Het is moeilijk om zo klant te worden bij jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
5 dec 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit zo is verlopen. Zoals aangegeven via de emailberichten hebben wij de klacht weggelegd bij onze accountmanager van PostNL en hebben we je een cadeaukaart opgestuurd wegens dit ongemak. Hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn!
26 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds de bestelde schoenen niet ontvangen Blijkbaar gaan jullie ervanuit dat postnl na 4 dagen wel het aket eindelijk zal leveren aan het postpunt Wetende dat ik de schoenen heb besteld omdat mijn zoon ze voor het weekend nodig heeft Was het antwoord als ze donderdag nog steeds niet in het postpunt zijn dan neemt u maar terug contact op De juiste oplossing zou zijn a we nemen onmiddelijk contact op om na te gaan wat het probleem is en kunne u aanbieden om het paar schoenen opnieuw naar u toe te zenden zodat u ze zeker optijd zult hebben
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
28 apr 2023
Wat vervelend om te horen dat je nog steeds niet hebt ontvangen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice telefoonnummer 078 - 77 50 00 of het email adres service@vanharen.be. We kijken het dan graag verder voor je na.
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Omruilen

De schoenen waren eigenlijk een beetje te groot. Mijn dochter had hier thuis een beetje mee rondgestapt. En in de winkel in Zoersel deden ze hier heel moeilijk over. Zij stonden met 3 achter de balie en richten allemaal hun peilen op mij en mijn dochter. Precies of ik was de grootste crimineel die er bestond. OP een bepaald moment zei een kleine, blonde, zwangere dame zelfs letterlijk: allé, geef het maar toe dat je er buiten mee gestapt hebt. Excuseer???? was dit een verhoor bij de politie ofzo?!
Beoordeling melden
24 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Misgelopen bestelling We hebben in de winkel aan de verkoopster gevraagd om bepaalde schoenen te bestellen, maar ze had de foute besteld. Bij afhalen in de winkel -2 weken later- waren ze eerst ook onvindbaar voor de drie babbelende dames aan de kassa. Jammer… zelf thuis dan maar online besteld en wel juiste levering gekregen na 2 dagen. Online dus betere ervaring dan in de winkel…
Beoordeling melden
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Thuislevering voorzien verleden maandag, gebeurde niet. Dan bericht dat levering gebeurd was in contactpunt Schriek, ben daar dinsdag geweest totaal niets, en men vertelde me dat alles in het honderd liep. Dan melding levering in contactpunt woensdag, ben geweest en niets. De levering aan huis zoals gevraagd is donderdag gebeurd. Service is een grote 0..
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
19 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee! (078 77 50 00 of service@vanharen.be)
23 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling

Voorraad en service

Schoenen zijn in voorraad dan plots e-mail bestelling geannuleerd. Later via klantendienst geld terug vragen, blijken ze opnieuw in voorraad. Raad wordt gegeven opnieuw te bestellen. Opnieuw bestelling geannuleerd. Zeer onprofessionele website en service daalt ook in de winkels.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
24 apr 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat we je niet aan het gewenste paar hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor. Wanneer tijdens het inpakken blijkt dat betreffend artikel niet meer uitgeleverd kan worden wegens onvoldoende voorraad of bijvoorbeeld een beschadiging, dan word de bestelling automatisch geannuleerd en terugbetaald. Hopelijk mogen we je in te toekomst opnieuw van dienst zijn. Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice graag voor je klaar via telefoonnummer 078 - 77 50 00 of het email adres service@vanharen.be