vanharen.be
Beoordelingen:

1.319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.704 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
vanharen.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Normaal gezien heb ik nooit problemen gehad met de levering van mijn bestelling. Nu had ik een bestelling gedaan van paar 3 paar sneakers. Bij het uitpakken viel het me op dat de witte chunky sneakers, verpakt waren in een gescheurd papier. Verder was ook te zien dat er vuile vlekken waren en aan de zolen was te zien dat deze reeds gebruikt waren. Met deze sneakers naar de winkel geweest en mijn beklag gedaan. Kreeg te horen dat zij er geen nieuwe hadden, en dat ze de sneakers konden reinigen.... ik wil geen gebruikte sneakers voor de prijs van nieuwe. Zodus heb ze achtergelaten in de winkel. Vrijdagavond terug een bestelling geplaatst en op zaterdag had ik dus al een nieuw paar die duidelijk wel in orde waren. Spijtig genoeg heb ik geen foto, maar zal er in 't vervolg aan denken en hopelijk gebeurd dit niet meer. Hopelijk vlug de teruggave van de ingeleverde sneakers. Mvg. Lea Van Gysel
LV
Lea V.
Schilde

de meest kritische beoordeling

4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reeds 2 maal dezelfde wandelschoenen besteld, en 2maal dat PostNL niet langs komt maar de schoenen rechtstreeks stuurt naar hun verdeelpunt. Ik krijg eerst een tijdslot met levering, daarna dat de levering niet binnen dat tijdslot kan gebeuren, dan dat ze opgehaald kunnen worden bij PostNL zelf in Sint Lambrechts Woluwe. Wat absurd is want dat is niet de bedoeling dat ik ze daar ga ophalen, waarna de schoenen retour gaan. 1 keer kan dat aannemelijk fout lopen, een week later identiek hetzelfde, dat is opzet van PostNL om niet te leveren in onze regio. Communicatie met PostNL is zinloos, ze verwijzen naar Vanharen en doen zelf geen onderzoek. Mijn eerste bestelling liep dus fout, ik doe moeite om opnieuw te bestellen en het loopt weer fout. Het is moeilijk om zo klant te worden bij jullie.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor vanharen.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(27)
(38)
Resetten
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering was niet goed met post.nl tracking nummer werkt zelfs niet hebben normaal was vandaag bestellen en betalen morgen leveren maar post.nl heeft dit niet nagekomen
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat door de samenwerking met postnl de levertijd niet meer wordt behaald en het 3 dagen later maar geleverd wordt
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
8 apr 2024
Bedankt voor je review. Helaas komt het wel eens voor in drukke periodes (zoals afgelopen Paasdagen) dat de levertijd inderdaad niet wordt behaald. Onze excuses hiervoor! We zien dat de bestelling inmiddels is afgeleverd. Hopelijk is deze helemaal naar je wens!
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet gekregen, jammer dat het zo lang duurt
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 1 dag tijd prijsverhoging van 2 euro Zwarte slipper Fila. Oude prijs: 12,99 Nieuwe prijs: 14,99 euro Is er wel wat over op zo'n klein bedrag!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
25 mrt 2024
Bedankt voor je review. Zo te zien is er hier wat mis gegaan, onze excuses hiervoor. Neem gerust even contact op via service@vanharen.be, dan kijken we graag mee naar een oplossing!
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2x schoenen besteld en betaald. 2x melding dat er iets mis is gegaan. Dus geen schoenen gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
20 mrt 2024
Bedankt voor je review. Door een foutmelding bij dit artikel is de order helaas niet doorgegaan. Inmiddels heeft onze klantenservice hierover contact met je opgenomen en is de terugbetaling geactiveerd. Wij vertrouwen erop dat een eventuele volgende order netjes mag aankomen. Onze excuses voor het eerdere ongemak!
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product ɓleek niet in voorraad. Ik wacht amtijd nog op terugbetaling?
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
8 mrt 2024
Wat vervelend om te horen, onze excuses! Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice (service@vanharen.be), zodat we het verder voor je kunnen nakijken.
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb helemaal niets ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
28 feb 2024
Dat is vervelend om te horen, onze excuses! We hebben de track&trace code nagekeken en zien dat het pakket retourafzender wordt gestuurd, omdat het adres onjuist blijkt te zijn. We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice 078 77 50 00 of service@vanharen.be, zodat we het verder voor je kunnen nakijken.
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

2 paar schoenen.

De artikels die ik heb gekocht zijn goed.Maar de koerier heeft het niet afgeleverd bij(zoals het aangevraagd was)maar in Tielt bij afhaalpunt.Daar ik niet mobiel ben heb ik een buitenstaander moeten vragen om dat op te halen.Dat is voor mij minpunt
Beoordeling melden
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer onvriendelijk bij het retourneren in de winkel (turnhout). Ik koop al jaren al de schoenen voor mijn gezin bij van haren (5 personen) maar ga volgende keer toch ergens anders kijken!!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
23 feb 2024
Wat onwijs spijtig om te lezen. Onze excuses voor deze vervelende informatie. Mocht je hier nog wat extra's over kwijt willen, dan ontvangen wij graag een email via service@vanharen.be. We zullend dan de case intern bespreken met het betreffende filiaal om herhaling te voorkomen.
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie laten een bestelling buitenstaan in een straat in een stad. Onverantwoordelijk. Bel aan bij de buren of stuur het naar een ophaalpunt
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
12 feb 2024
Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens heeft PostNL het pakketje rond half 1 's middags afgeleverd bij ons filiaal. We begrijpen uit de review dat er wellicht iets niet goed is gegaan. Indien wij ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantendienst graag voor je klaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen zijn top,levering trekt op niets!
Beoordeling melden
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
30 jan 2024
Bedankt voor je review. Op dit moment is voor ons onduidelijk waar je ontevreden over bent. Indien we je ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag. Onze klantenservice is bereikbaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Dik gebuisd en klantenservice is onbestaand

Ervoor zorgen dat enkel maar beschikbare items op jullie website komen. Indien blijkt dat er toch iets fout is gelopen, is een persoonlijk mailtje aangenaam om krijgen en geen standaard mail alsook tenminste een kleine moeite om het artikel in een winkel te reserveren indien gevraagd ip 'doen we niet '.Klantenservice faalt hier volledig in. Geen empathie/denkt niet mee met de klant/laatste mail zelfs geen reactie ontvangen etc. Laat dus service maar achterwege in jullie afdeling klantenservice Ferm ontevreden over de gehele lijn!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
10 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer dat we je deze keer niet aan het gewenste artikel hebben kunnen helpen. Er is navraag gedaan omtrent het geannuleerde paar, maar onze winkelcollega's hanteren de regel dat items uit de sale niet apart gehouden mogen worden. Het komt immers te vaak voor dat items niet worden opgehaald. Het spijt ons dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen, hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen nog altijd niet ontvangen!! Ze gingen deze 18/1 leveren bij mij thuis. Daarna opeens 19/1 in een postpakketpunt.. niet geleverd ook al zij tracking van wel. Nu PAS op 29/1 terugsturen naar klant?! Ik wil ze asap bij mij maar gaat blijkbaar niet…hopelijk ontvang ik ze nog!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
23 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat spijtig om te lezen. Volgens onze gegevens is het pakketje gisteren geleverd bij het servicepunt. Indien je hierover nog vragen hebt dan raden we je aan even contact te zoeken met onze klantendienst: 078 77 50 00 of service@vanharen.be
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ervaring eerste bestelling Vanharen

Mijn bestelling is vandaag voor de 4de keer uitgesteld naar morgen en dat voor de eerste bestelling die ik online via Vanharen deed. Een heel slecht begin dus. Ik hoop dat ik mijn bestelling toch nog zal ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
10 jan 2024
Bedankt voor je berichtje. Wat jammer om te lezen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Volgens onze gegevens is de bestelling enkele dagen geleden al verstuurd. Vermoedelijk gaat er iets mis bij het postagentschap. Indien we ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantenservice graag voor je klaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een volledig ge week nog steeds geen nieuws van mijn pakket. Is ergens verloren gegaan en doen niets om te helpen
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
19 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat onwijs jammer om te lezen. Onze excuses hiervoor. Helaas zien wij geen contactmoment terug met onze klantenservice. Neem gerust contact op, dan kijken we graag mee naar een mogelijke oplossing!
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het aanbod is goed, maar het personeel is duidelijk slecht geïnformeerd
Beoordeling melden
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je doet besteling en achteraf blijkt niet meer te zijn
Beoordeling melden