vanharen.beBeoordelingen

: 4.108Uitstekend

Details
Contact

Categorieën

Contact
Van Haren Schoenen B.V.
Liemptstraat
2145 RB Waalwijk
Nederland
Gevolmachtigde
Aron Lewis

Beoordelingen voor vanharen.be

4.60/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

1.586 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

76 %
17 %
3 %
1 %
3 %
4.108 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over vanharen.be

Filter 
(20)
10 dagen geleden
Levering liet op zich wachten en ik kreeg een allesbehalve behulpzaam antwoord van 1 vd medewerkers.
 Geverifieerde beoordeling|
11 dagen geleden
Beste, Ik heb de schoenen teruggestuurd. Ik was erg verheugd erop....helaas teleurgesteld. Ik ontving verschillende maten. Mvg,
 Geverifieerde beoordeling|
18 dagen geleden
Verzending duurt heel lang
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
In de doos zaten 2 verschillende schoenen, direct een email met vraag + foto verstuurd maar na een week nog geen antwoord gekregen. Heb ze dan maar retour gestuurd. Een fout kan altijd maar om ons dan niet te antwoorden vind ik grof.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Heb pantoffels geretourneerd al een maand en heb nog steeds mijn geld niet terug.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
De bestelling was er snel, maar de inhoud klopte niet met wat ik bestelde. Er werden verkeerde schoenen in de doos gestopt. Nergens vind ik info wat ik in zo'n geval moet doen. Ik heb gemaild naar de servicedienst, maar nog steeds geen antwoord.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
2 paar botten besteld , nooit gekregen geld terug opnieuw bestellen maar in het kleur dat ik wilde was mijn maat niet meer te vinden .
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
1 maand geleden
We begrijpen de teleurstelling. Helaas was de zending verloren gegaan tijdens transport en was het gekozen artikel vervolgens niet meer leverbaar in dezelfde kleur. Onze excuses voor het ongemak.
1 maand geleden
jammer genoeg waren de schoenen bij aankomst beschadigd. Wegens het dringend nodig hebben van de schoenen heb ik dan ook hiervoor geen klacht ingediend
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
1 maand geleden
Het is uiteraard niet de bedoeling dat u een beschadigd paar ontvangt, onze excuses hiervoor. We begrijpen dat u hierover geen contact met ons hebt opgenomen, maar wij bieden u ter compensatie toch graag een kortingscode aan als tegemoetkoming voor het ongemak. U ontvangt de code per e-mail.
1 maand geleden
Week gelden besteld en nog geen bericht van verzending.Klantendienst al meerdere keren proberen te bellen hierover en na lang wachten moeten opleggen,klantendienst dus onbereikbaar.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
1 maand geleden
We zien dat uw bestelling een dag na het plaatsen van uw review alsnog is geleverd. Onze excuses voor de vertraagde levering.
2 maanden geleden
We hebben vernomen dat onze bestelling MANCO is. Gelieve dit ASAP recht te zetten 0472 88 42 62
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
1 maand geleden
We zien dat uw bestelling -na een aantal vertragingen bij PostNL- alsnog is geleverd. Onze excuses voor de verwarring. We gaan ervan uit dat het voor u is opgelost, anders raden wij aan om onze Klantenservice te benaderen zodat we u hier verder mee kunnen helpen.
2 maanden geleden
Bestelling niet ontvangen...volgens post.nl was mijn thuisadres niet correct!!!!!!!! Adres is wel correct
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
1 maand geleden
Het gaat in uitzonderlijke gevallen wel eens mis bij bezorging. Onze excuses hiervoor. Uiteraard kunt u indien gewenst opnieuw bestellen.
3 maanden geleden
lange levertijd + meeste producten zijn uitverkocht.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Van 1 paar schoenen was een lus achteraan stuk, de andere hangt los. En het andere paar schoenen was verschillende maten.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Zeer lang moeten wachten op de levering, was nauwelijks op te volgen via track and trace, werd nooit ge update. Artikel dat ik wou was er dan niet, dan weer wel,... Ik zou een korting gekregen hebben, nooit gezien geen reactie gekregen op mijn mails...
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Verkeerde maat en een totaal andere schoen dit dus nooit meer
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Helft van de bestelling ontvangen en al 2 dagen aan het mailen maar geen reactoe
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Aucune indication sur le retour. Si poste NL, pas très facile pour trouver un relais. Le site parle de Mondial Relay, mais l'adresse renseignée n'existe pas ! J'ai envoyé une demande d'info, pas de réponse...
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Wacht al 2 extra dagen op mijn levering. Nog steeds niets ontvangen. Ook geen kennisgeving waarom dit fout loopt.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
4 maanden geleden
We hebben helaas een vertraging gehad met het bezorgen van uw bestelling. Onze excuses daarvoor. We zien dat u de bestelling inmiddels ontvangen heeft. We wensen u er veel plezier van.
4 maanden geleden
Verkeerde bestelling ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
4 maanden geleden
Wat vervelend dat u het verkeerde artikel ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. We zien dat onze collega's het inmiddels al voor u opgelost hebben.
4 maanden geleden
Besteld product plots niet meer in voorraad, bestelling gecanceld.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van vanharen.be
4 maanden geleden
Wat vervelend dat de Empire Spray niet meer leverbaar was. We zien dat deze spray inmiddels weer is aangevuld en te bestellen is op onze Online Shop. Onze excuses.