FixPart.be/nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.be/nl
Beoordelingen:

7.647 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.170 beoordelingen in totaal  

4,56
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel dat ik bestelde bij FixPart België is OK en werkt goed. Spijtig dat Post NL, de pakjesbezorger het plezier dempt door ondermaatse communicatie over de leveringsdatum en uur, onjuiste info en willekeurige redenen. Tot 3x veranderd naar levering morgen morgen morgen, zo heb ik het pakje op dag 3 ontvangen. Laatste info was levering morgen op dag 4, ook onjuist, toch geleverd op dag 3.

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een motor voor mijn droogkast en bij het openen van de verpakking merkte ik dat de motor niet soepel draait(handmatig)en dat er een aanzienlijke speling op de as zit daarom contact opgenomen met jullie klantendienst na twee mails met uitleg had men mij nog steeds niet begrepen na een iets minder vriendelijke mail en foto,s en filmpje van de defecte motor is het stil geworden en hoor ik al enkele dagen niets meer van de klantendienst dan maar een vraag gedaan om te retourneren,nu moet ik blijkbaar zelf gaan betalen om een kapot onderdeel waar ikzelf niets mee gedaan heb terug te zenden,ik zal u zeggen wat het volgende gaat zijn dat ik die motor zelf beschadigd heb en geen geld terug krijg en mijn verzendkosten ben ik dan ook nog kwijt dit heb ik bij een andere webshop al eens meegemaakt een webshop is goed als alles goed gaat maar als er iets mis gaat ben je de pineut.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.be/nl

 Sorteren  
Relevantie
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice

De klantenservice. Voordat mijn bestelling verzonden was ontdekte ik dat dit vermoedelijk de verkeerde product had besteld. Mail gestuurd, maar de opdracht zat in verwerking dus konden het niet terug draaien. De goede artikel was toen €28,95. Bij aankomst van pakket moest ik dan die retour aanvragen. Echter moet jezelf de verzendkosten betalen blijkt achteraf. Het goede artikel sting inmiddels voor een prijs van €69,95. Dus fors duurder. Na mail contacten werd gevraagd naar foto van koelkast, dit gedaan. Alleen reactie terug gehad dat ik de verzendkosten zelf moest betalen. Verder niets meer over het artikel,prijs or iets dergelijks. Nu maar bij concurrent bestellen. Deze firma in de zwarte boek zetten voor nooit meer een bestelling. Schande wat een service jullie bieden.
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Loze beloftes, geloof niet in het 'vandaag besteld, morgen in huis'

'vandaag besteld, morgen in huis'. Vandaag besteld: maandag 25 maart. Morgen in huis: in mijn ogen: dinsdag 26 maart, maar woensdag was uiteraard ook geen probleem. Ondertussen zijn we 9 april en is het hier nog niet. Op hun website staat nog steeds te blinken dat het de dag erna bij jou is. Antwoorden zijn steeds van standaard zinnekes, maar niemand ligt wakker van het feit dat je je materiaal niet krijgt. Van wegblijven! Had ook beter de reviews op voorhand gelezen, dan was ik er ook weg gebleven...
Beoordeling melden
NC
Nancy C.
Anwerpen
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoewel ik een melding kreeg dat mijn bestelling was geleverd, was dat niet zo. Ook bij navraag in de buurt niet gevonden. Vanuit Fixpart, Belgie en Nederland, echt geen enkele hulp of ondersteuning gekregen. Zoek het maar uit! Bovendien nergens een telefoonnummer te vinden. Zegt dat al niet genoeg? Schande, onderdeel besteld voor bijna € 90 en je wordt gewoon niet meer geholpen. Aftersales onbekend fenomeen voor Fixpart denk ik.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Twee beschadigde producten geleverd

Geen pasgarantie. De tool om het juiste reserveren onderdeel te vinden is niet accuraat. Er staan ook nergens afmetingen bij.heb 2 beschadigde (en één niet passend) producten gekregen. Wacht na 2 weken nog steeds op het beloofde exemplaar dat ze gingen opsturen. Klantenservice is ook niet vriendelijk. Bespaar je de moeite.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vertraagde levering

Klein onderdeel, lang onderweg, geen efficiënt antwoord van de klantendienst. Dinsdagnamiddag besteld, zondag nog altijd niet geleverd. Antwoord van klantendienst was waardeloos. Onderdeel van 17 euro, verzending van 7 euro, 5 dagen onderweg, nog altijd onderweg. Hopelijk levert men de komende dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
2 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen vertrouwen.

Besteld onderdeel wordt genoteerd als geleverd, maar is dat niet. Ondertussen al wéken aan het wachten, invullen van klachtenformulieren en mailverkeer. Als klant moet je zelf informeren hoe ver het dossier staat, maar ik denk dat ik mijn geld kwijt ben...
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
27 mrt 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Oplader besteld die origineel van bosch siemens zou zijn. Geleverd product is niet wat op de website afgebeeld staat en er staat ook nergens siemens bosch op vermeld. Lijkt mij gewoon een goedkoop chinees namaakproduct te zijn. Levertijd was wel correct.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
JK
johan k.
roeselare
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
geachte , mijn pakje is toegekomen in slechte staat,schoepje afgebroken van ventilatortje toestel niet kunnen herstellen ,geen hulp voor oplossing ,en geld kwijt voor mij oplichterij, 126 uero is veel geld voor wat niet in orde is
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
27 mrt 2024
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds geen pakket geleverd gekregen terwijl men aangeeft vandaag besteld morgen geleverd. Heb donderdag besteld en nu woensdag nog niks ontvangen. Service en klantendienst laten dagen op zich wachten
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
15 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een paar maand geleden een koelkast rekje besteld en nooit geen reactie gekregen op mijn vragen waar het rekje bleeft uiteindelijk heeft het een paar maanden geduurd voor het geleverd werd.
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Opgelet - retourkosten buitenland

Opgelet! Retour kan naar het buitenland zijn (bvb Italië), met hoge verzendkosten voor eigen rekening. Dit wordt niet vermeld op de website, en is dus niet legaal!
Beoordeling melden
HV
Hannes V.
Antwerpen
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beloofde levertermijn niet nagekomen. Levering zou de volgende dag gebeuren, maar werd uiteindelijk pas een week later verstuurd.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
bestelling niet ontvangen. duurt lang vooraleer ik een antwoord krijg van de klantendienst. nu zijn ze het aan het onderzoeken
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Super slecht

Alles, het product is niet aangekomen. Ook geen kaartje waar ik het eventueel kan afhalen. Graag mijn geld terug
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 dagen geleden
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Dus beoordeling mag zeker later worden verzonden.
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voor 19u besteld morgen in huis? Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 04/04/2024
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 dagen geleden
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
de stukken passen niet , ook al is het het juiste type dat ik doorgaf
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
27 mrt 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

bestelling 202402669143

woensdag 27 maart besteld , nu 4 april nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te duur, te lang onderweg

Te duur, te lang onderweg! Bij bio planet stuk goedkoper
Beoordeling melden
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat is al de 3 keer verkeerd artikel opgestuurd
Beoordeling melden