FixPart.be/nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.be/nl
Beoordelingen:

7.647 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.170 beoordelingen in totaal  

4,56
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.be/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel dat ik bestelde bij FixPart België is OK en werkt goed. Spijtig dat Post NL, de pakjesbezorger het plezier dempt door ondermaatse communicatie over de leveringsdatum en uur, onjuiste info en willekeurige redenen. Tot 3x veranderd naar levering morgen morgen morgen, zo heb ik het pakje op dag 3 ontvangen. Laatste info was levering morgen op dag 4, ook onjuist, toch geleverd op dag 3.

de meest kritische beoordeling

2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een motor voor mijn droogkast en bij het openen van de verpakking merkte ik dat de motor niet soepel draait(handmatig)en dat er een aanzienlijke speling op de as zit daarom contact opgenomen met jullie klantendienst na twee mails met uitleg had men mij nog steeds niet begrepen na een iets minder vriendelijke mail en foto,s en filmpje van de defecte motor is het stil geworden en hoor ik al enkele dagen niets meer van de klantendienst dan maar een vraag gedaan om te retourneren,nu moet ik blijkbaar zelf gaan betalen om een kapot onderdeel waar ikzelf niets mee gedaan heb terug te zenden,ik zal u zeggen wat het volgende gaat zijn dat ik die motor zelf beschadigd heb en geen geld terug krijg en mijn verzendkosten ben ik dan ook nog kwijt dit heb ik bij een andere webshop al eens meegemaakt een webshop is goed als alles goed gaat maar als er iets mis gaat ben je de pineut.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.be/nl

 Sorteren  
Relevantie
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
foutief onderdeel toegezonden van koffie zetapparaat (Klein rubbertje) Dat past gewoon in een enveloppe en niet in een grote doos 12.76 betaald voor een onderdeeltje wat waarschijnlijk niet veel duurder is dan 20 eurocent Ook de belofte verzending was niet juist ,het zou de andere dag bezorgt worden maar hier gingen 4 dagen over. Waarschijnlijk bezorgen ze nog met Paard en wagen . Jammer de eerlijkheid gebied wel te zeggen dat ik geen klacht heb ingediend bij Fixpart en ze dus zo niet hun fout recht hebben kunnen zetten
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 apr 2024
Goedendag, voor al onze zendingen hanteren we hetzelfde bedrag voor de verzendkosten. Hiervoor krijg je terug dat het pakket in goede staat wordt geleverd, voldoende beschermd is en ook krijg je een tracking link waarmee je de zending kunt volgen. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goeie overzichtelijke site maar duur!

Ik heb snel en makkelijk het juiste stuk besteld en reeds ontvangen. Maar vind de manier waarop het verzonden is nogal absurd, zoals je ziet op de bijgevoegde foto is een kartonnen doos te zien van ongeveer 30 op 40 CM groot voor een mini klemmetje van 1 CM groot. Hiervoor betaal ik dan meer dan 6 euro verzendkosten voor, had dit niet gwn in een envelop verzonden kunnen worden? Vind de prijs totaal prijs ook redelijk prijzig voor wat je in de plaats krijgt €12,90...
Beoordeling melden
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matig

Als je zegt levertijd tussen 1-3 dagen en dat wordt dan 1 maand, dan wordt dit niet geapprecieerd. Ofwel heb je het item op stock en verstuur je dit binnen de aangegeven tijd zoals op de site, ofwel ben je eerlijk en zeg je wat realistische levertijd is, punt
Beoordeling melden
11 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beste, ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen. Het is dringend want ons appartement wordt vanaf 1mei verhuurd en heb het kapotte vriesvakdeur niet kunnen herstellen. Met vriendelijke groeten Pelkmans E.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Artikel in voorraad geleverd met een maand vertraging

De website vermeldde dat het artikel dat ik besteld heb in voorraad was. Ik heb het ongeveer een maand later ontvangen. Zonder dat mij gemeld werd dat er vertragingen waren en welke de reden daarvan was.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
2 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bij bestelling stond 1-2 werkdagen leveringstijd wat handig is bij een bestelling voor een afwasmachine te herstellen. Het heeft 2 weken geduurd om het te leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
2 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Misleidend verkoopargument 'morgen in huis'

De belofte 'nu besteld, morgen in huis' wordt niet nageleefd. Misleidend verkoopargument. Bestel hier dus geen zaken (bv reparatiesets) die je dringend nodig hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
2 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Shipping disaster, no reply and no refund for “fast delivery “ . Correct part. Still no communication about refund extra shipping.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
6 dagen geleden
Good day, I am sorry to hear that you did not receive your order on time. Unfortunately, the delivery was slightly delayed, for which we apologise. If there is still something wrong with the product, please let us know. Bram, FixPart customer service
RD
Robert d.
Büllingen (Belgie)
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Handgreep stofzuiger, geschikt voor Miele best6eld. Maar past dus net niet. Geen goede productinformatie dus!
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dezelfde stekker kost in Duitsland rond de 7 euro .Het artikel zelf was duur bij jullie.
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds nx ontvangen. En ik kan mn pakket ook niet volgen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
12 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niets ontvangen,
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bewust goedkoper onderdeel als besteld opgestuurd.

Ik bestel een stuk met identieke serienummer als wat er uit mijn defecte machine kwam. Staat in de €40 geprijsd en aangegeven als in stock. Er wordt bewust een goedkoper stuk opgestuurd dat weliswaar ook werkt maar in de €30 geprijsd staat. Wanneer ik dan contact opneem met de klantenservice om het verschil terugbetaald te krijgen is er na 3 berichten geen antwoord. Geen correcte manier van handelen.
Beoordeling melden
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
You can improve customer service, a phone number will help a lot and save a lot of time… I recived another item that I ordered… From 2 order , one was great 5 stars the other one awful…. Customer service for returning ” 0”
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het systeem kan iets bestellen zonder dat er een geldig adres is ingegeven. Heb heel wat moeite gehad om het aan te passen. Toch nog de levering gekregen doch alles zelf moeten regelen met de leverancier .
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik koos een product voor mijn micorgolfoven Whirlpool AMW496/IX

Ik koos een product voor mijn microgolfoven AMW496/IX. Hieronder stond alternatief aan goekoper tarief. Blijkt dat dit niet hetzelfde onderdeel is en noet kan worden geretourneerd. NIET TEVREDEN
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
5 mrt 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik was thuis op het aangegeven uur doch heb geen leverancier gezien! Ik krijg nu een bericht dat hij/zij niet kon leveren! Waarom? Hadden ze geen tijd meer?
Beoordeling melden
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

retour artikel

Een retourmelding is na 4 dagen nog steeds niet beantwoord ( met de te volgen procedure voor terugzending van aangekocht artikel.)
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
28 feb 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling beter controleren ik had de helft maar ontvangen. Na melding kreeg ik 1 week na bestelling 2de deel geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.be/nl
13 mrt 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart