Zesso- Logo - Beoordelingen

Zesso
Beoordelingen:

911 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.664 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 mrt 2015
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zesso voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering was snel, maar het monteren van de planken aan het frame was lastig, net als het bevestigen van een van de vier wielen aan de trolley. De meeste gereedschappen die nodig zijn voor de montage waren inbegrepen, behalve de noodzaak van een kruiskopschroevendraaier. Dus om de vraag te beantwoorden: wat kunnen we beter doen? vraag Ik heb 2 suggesties. Maak eerst in de online beschrijving duidelijk dat de trolley als flatpack wordt geleverd en dat voor de montage een kruiskopschroevendraaier nodig is. Ten tweede, om de montage van de planken iets gemakkelijker te maken, zou de geleiding "punten" voor waar de schroeven naartoe gaan breder en dieper kunnen zijn om de aanvankelijke uitlijning van de schroeven op de juiste locaties te vergemakkelijken.

de meest kritische beoordeling

16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
. I ordered a standing mirror and it arrived broken. They gave me a refund and told me i should keep the broken mirror and do with it what i wanted (huh?). But most importantly: I should not send it back to them. I don't know about you, but I always feel like a princess when I am forced to take care of other people’s garbage 🥰 After lots of back and forth with their „customer service“, they are still doubling down on the absurdity, and sent me a return label so I can walk around the city carrying a heavy mirror bigger than myself and drop it at a DPD shop. Really though, demanding a customer to take care of their damage goods is ✨chef‘s kiss✨ Obviously i am never buying from these customer service geniuses again but I really wanted to share my experience because that audacity truly deserves some recognition lol
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zesso

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(34)
(58)
Resetten
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Produit qui ne correspond pas du tout et en plus la table est complètement tordue
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
il me manque un colis depuis plus d’une semaine arnaque
Beoordeling melden
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer 2keine deukjes in boven blad en stukje af van geleider mandje
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
27 feb 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mebeuls beschadigd en denk ik gebruik. Besloten om terug te sturen .
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
15 mrt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wacht al een week op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
15 mrt 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
op zich is het een mooie boodschappenkar maar de zijkanten die vind ik waardeloos
Beoordeling melden
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lever toch niets waarvan je al weet dat het stuk is!!!

Ik had een schoenenkast besteld maar toen de doos arriveerde wist ik al dat dit niet goed kon zijn… En het was niet de schuld van de vervoerder. De doos was duidelijk al meerdere malen geopend en terug dicht gekleefd. Dit zag je aan de verschillende lagen plakband die om de doos zaten. Ook waren de hoeken beschadigd en stond de boos bol. Bij het uitpakken bleek het 1e onderdeel al gebroken. Ook de volgende waren beschadigd zoals verwacht. Wel netjes mijn geld teruggekregen na het retour te sturen. Gaat deze doos nu weer naar een volgende klant…?
Beoordeling melden
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Viel wat tegen

pakket was niet zo stevig ingepakt en was een beetje beschadigd, waardoor er ook kleine beschadigingen waren op het kastje. Kwalitatief viel het kastje wat tegen, zeker voor de prijs. Wel makkelijk in elkaar te zetten en snelle verzending
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
8 jan 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lmao i have to take care of their damage goods

. I ordered a standing mirror and it arrived broken. They gave me a refund and told me i should keep the broken mirror and do with it what i wanted (huh?). But most importantly: I should not send it back to them. I don't know about you, but I always feel like a princess when I am forced to take care of other people’s garbage 🥰 After lots of back and forth with their „customer service“, they are still doubling down on the absurdity, and sent me a return label so I can walk around the city carrying a heavy mirror bigger than myself and drop it at a DPD shop. Really though, demanding a customer to take care of their damage goods is ✨chef‘s kiss✨ Obviously i am never buying from these customer service geniuses again but I really wanted to share my experience because that audacity truly deserves some recognition lol
Beoordeling melden
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Filled in my address wrong. Waiting 2 weeks for a package now.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 jan 2024
Dear, Thank you for your review! We are happy to help you further. You can contact us via email: info@zesso.com We look forward to hearing from you! Kind regards TEAM ZESSO
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Boekenkast zat gewoon veel schade op.
Beoordeling melden
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
28 dec 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
8 jan 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We helpen je graag verder. Je kan contact opnemen via mail: info@zesso.com We horen graag van je ! Met vriendelijke groeten TEAM ZESSO
27 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Best mooi meubel, met één minpuntje

Mooie set om te zien. Ik heb voor zwart gekozen. Straalt een zekere kwaliteit uit. Staat stevig, door degelijke constructie. De laatjes echter voelen wat fragiel aan, als je ze helemaal open trekt. Ze wiebelen dan wat. - Wat ik wel cool vindt aan de lades: Je moet ze in elkaar schroeven. Bij doe-het-zelf pakketten krijg je vaak gewoon een suf tubetje lijm. Bezorging: Vóór het weekend het grote deel besteld, de maandag erop netjes bezorgd. Het andere deel gisteren vóór 15.00 uur (di. 27/09/2023) besteld en warempel, vandaag bezorgd. Al met al ben ik redelijk happy. Ik vermoed dat het wiebelen van de laatjes te verhelpen is door een of twee extra pinnetjes te plaatsen, die voorkomen dat de lade uit het meubel kan worden getrokken. Daar draait een beetje klusser zijn/haar hand niet voor om.
Beoordeling melden
18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling correct geleverd, het product heel matig

De bestelling werd keurig op tijd geleverd. De doos was half-open en een paar planken licht beschadigd. De boekenkast Sophie wit was echt zeer matig. Het hout-materiaal zeer poreus en de boorgaten zaten niet op de juiste plaatsen. Wat dat betreft is IKEA meer degelijk. Met veel aanpassing uiteindelijk in elkaar gekregen met hier en daar beschadigingen. Jammer van het eind resultaat.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
22 mei 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor. De klantenservice van ZESSO staat altijd klaar om je vragen of opmerkingen te beantwoorden. Als je product niet in perfecte staat is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@zesso.com en stuur ons een foto of video van de schade. Een fijne dag verder! TEAM ZESSO
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leuke stoelen gekocht maar met roest

Leuke stoelen gekocht voor een mooie prijs. 4 van de 6 waren ok. Bij 2 zat er een soort van roest op het chroom. Gelukkig was het met een spons en wat schuurmiddel goed weg te krijgen en kan chroom best veel hebben. Alleen op deze manier gedaan omdat ik geen zin had in gedoe met retouren.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
4 sep 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
14 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hele Fijne klanten service, slecht bestel systeem

Ik ben erg goed en snel geholpen door de klanten service, mijn complimenten! Helaas heb ik heb geen product ontvangen nadat dpd niet heeft bezorgd. Ook kon ik tijdens de bestelling niet mijn volledige adres invoeren omdat er geen letters aan het huisnummer toegevoegd kunnen worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
30 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We helpen je graag verder! Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! TEAM ZESSO
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Dit rek is mooi van ver !!

Dit rek is mooi van ver, in elkaar zetten een fluitje van een cent, maar nu komt het, de vijzen zijn zo klein dat ik zelf met hulp van een jonger iemand de vijzen er NIET in krijg, TE KLEIN, dus uiteindelijk ineen gestoken met kousenbandjes, dus conclusie, NIET kopen ( echt niet ) !!
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
12 jul 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons klantenservice info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Met DPD spreken om pakketten op beloofde dag te leveren! Mijn moeder is 88 jaar en ‘set in her ways’. Als je een dag en uur beloofd , dan wilt ze dat ook. Dank u Ondertussen nog steeds geen aankoop hier, dus wij kunnen uw profijt niet beoordelen!
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
21 jun 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We zien dat je reeds contact met ons hebt opgenomen en we tot een oplossing zijn gekomen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com
2 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering was super snel. Het meubel was niet mooi afgewerkt waardoor een schuifdeurtje heel stroef open en dicht ging. Heb het gelukkig kunnen oplossen door het bij te schuren en met vaseline. Maar vind het niet echt kunnen voor deze prijs…
Beoordeling melden
Antwoord van Zesso
3 okt 2023
Beste, Bedankt voor je feedback! Onze medewerkers van de klantendienst hebben je ondertussen een passende oplossing aangeboden, waarmee je akkoord bent. Mocht je nog vragen hebben, dan mag je ons steeds contacteren: info@zesso.com Met vriendelijke groet, TEAM ZESSO