Zesso- Logo - Beoordelingen

ZessoReviews

: 5.230Goed

4,40

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 mrt. 2015
Laatst gewijzigd op: 25 sep. 2023
Zesso is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zesso kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 24 mrt. 2015
Laatst gewijzigd op: 25 sep. 2023
Zesso is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zesso kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Zesso

1.546 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5.230 beoordelingen in totaal
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 jan. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Habe meine Bestellung sehr schnell erhalten und musste ein Teil leider reklamieren. Die Reklamationsbearbeitung lief ebenfalls sehr schnell und kundenfreundlich ab. Bester Service, gerne wieder.

de meest kritische beoordeling

13 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Just having the worst experience ever: delivery service confirmed the delivery to my place but it was not, reached out to CSR, was told for almost 2 weeks that the delivery service would pick up the packages and deliver them to me, called the delivery service that told me that for them it was delivered to my place so if missing, Zesso had to start an investigation... CSR kept telling me that no there were to pick up at "the place they were delivered" and deliver them to me.... asked the CSR that why also as any other company were not sending me the nightstands again as not my fault if package was missing, she kept ignoring that and also start saying that if I did not want them anymore I should say it and they would pick them up where they got delivered (when for the delivery service they were "lost") and once back they would refund me. Now for 2 weeks the package was at a neighbour, I dont want them anymore and just want to send it back so reached out for a return and now suddenly no answer is provided and still waiting to have the package return label, just want to have it done and clearly will never order to Zesso anything again

Beoordelingen voor Zesso

Filter
 Sorteren 
Relevantie
11 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nooit ontvangen. Vervoersbedrijf meldde dat wij niet thuis waren tijdens het bezorgen, maar wij waren gewoon thuis. Hebben verschillende keren gebeld en vanmorgen zeiden ze dat het retour gezonden was naar jullie. Klopt dat?
Antwoord van Zesso
13 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! TEAM ZESSO
8 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte regeling in verband met levering. Wacht nog op mijn bestelling van 2 september 2033
Antwoord van Zesso
13 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! TEAM ZESSO
11 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle correcte levering, maar wat omslachtige omruiling defecte tas, maar verder ok!
Antwoord van Zesso
13 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! TEAM ZESSO
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beter kijken wat de klant besteld heeft.
Antwoord van Zesso
11 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! TEAM ZESSO
29 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Antwoord van Zesso
4 sep. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
16 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leuke stoelen gekocht maar met roest

Leuke stoelen gekocht voor een mooie prijs. 4 van de 6 waren ok. Bij 2 zat er een soort van roest op het chroom. Gelukkig was het met een spons en wat schuurmiddel goed weg te krijgen en kan chroom best veel hebben. Alleen op deze manier gedaan omdat ik geen zin had in gedoe met retouren.
Antwoord van Zesso
4 sep. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
11 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Dit rek is mooi van ver !!

Dit rek is mooi van ver, in elkaar zetten een fluitje van een cent, maar nu komt het, de vijzen zijn zo klein dat ik zelf met hulp van een jonger iemand de vijzen er NIET in krijg, TE KLEIN, dus uiteindelijk ineen gestoken met kousenbandjes, dus conclusie, NIET kopen ( echt niet ) !!
Antwoord van Zesso
12 jul. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons klantenservice info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
9 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Leuk product, maar matige conditie.

Leuk product, echter in slechte conditie dan nieuw geleverd. Helaas had ik de kussens met spoed nodig, anders had ik ze echt teruggestuurd. Sommige waren vies, bij sommige zaten de knoopjes los.. kortom, een paar die echt nieuw eruit zaten.
Antwoord van Zesso
12 jul. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons klantenservice info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
22 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een andere pakjesdienst nemen, B post steekt gewoon het briefje in de brievenbus en kan je het pakje ophalen, was de ganse dag aanwezig en de poort van de atelier stond open, is niet de eerste keer trouwens.
Antwoord van Zesso
10 aug. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
MH
mike h.
amsterdam
29 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet correct. Twee verschillend soort kussens.
Antwoord van Zesso
12 jul. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback. We bieden steeds een passende oplossing aan. Je mag contact opnemen met ons klantenservice info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
2 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Één van de bestelde tuinstoelen kon vanwege een fabricatie fout niet in elkaar gezet worden…nu hopelijk na een maand volledig kunnen genieten van mijn toffe nieuwe tuinstoelen.
Antwoord van Zesso
21 jun. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We zien dat de klantenservice je van een oplossing heeft voorzien. Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. We wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
11 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Jazeker verbetering kan nog !!!.

Jazeker verbetering kan nog, en zeker voor de mannen die het product brengen.
Antwoord van Zesso
21 jun. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag he feedback! We staan open voor verbeteringen, zowel intern als onze externe partners (bv. bezorgdienst). Je kan ons contacteren via mail: info@zesso.com We horen graag van je! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
26 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorginformatie kan beter.
Antwoord van Zesso
28 jun. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! We ontvangen graag je feedback! We staan open voor verbeteringen. Je mag je feedback mailen naar info@zesso.com Fijne dag! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO
31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering was vlug
Antwoord van Zesso
21 jun. 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. We wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groeten, TEAM ZESSO info@zesso.com www.zesso.com
12 dec. 2022
 Geverifieerde beoordeling
J ai commandé la variété rouge de la Clematite de Noël et j ai reçu une " freckles'. je l ai plantée malgré tout car on était déjà le 8 décembre et je ne suis pas sûre quelle aurait supporté un nouveau long voyage.En revanche félicitations pour l emballage qui était parfait.
18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling correct geleverd, het product heel matig

De bestelling werd keurig op tijd geleverd. De doos was half-open en een paar planken licht beschadigd. De boekenkast Sophie wit was echt zeer matig. Het hout-materiaal zeer poreus en de boorgaten zaten niet op de juiste plaatsen. Wat dat betreft is IKEA meer degelijk. Met veel aanpassing uiteindelijk in elkaar gekregen met hier en daar beschadigingen. Jammer van het eind resultaat.
Antwoord van Zesso
22 mei 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor. De klantenservice van ZESSO staat altijd klaar om je vragen of opmerkingen te beantwoorden. Als je product niet in perfecte staat is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@zesso.com en stuur ons een foto of video van de schade. Een fijne dag verder! TEAM ZESSO
20 okt. 2022
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van het ontvangen product is echt beneden verwachtingen. Leuke trolley gekocht maar deze is zeer zeer instabiel waardoor het het doel eigenlijk voorbijschiet. Tevens zaten niet alle benodigde schroeven bij het product waardoor ik extra kosten heb moeten maken om hèt artikel in elkaar te zetten
Antwoord van Zesso
24 okt. 2022
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor! Wanneer er wat mis is met je bestelling, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij hebben je een aparte mail gestuurd hierover. Wij bekijken graag wat we hierin kunnen betekenen. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team Zesso
19 jan. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bonjour, J ai rien vous dire concernant le prix la qualité je peut pas juger car je l ai toujours pas reçu et d ou que c'est trois étoiles a cause de la livraison. Vous devriez changer de transporteur car GLS 3st le plus mal noté ( regardé les notes qu il a elle est justifiée) 1 étoile sur 5 Bonne journée
Antwoord van Zesso
24 jan. 2023
Bonjour, merci pour votre commentaire ! Nous vous présentons nos sincères excuses pour le problème survenu lors de la livraison de votre colis. Nous vous avons envoyé un courriel séparé pour vous en informer. Passez une bonne journée ! Team ZESSO
6 jan. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooie look

Qua look, stijl, en kleur zijn deze zetels echt prachtig… Maar we zijn er niet in geslaagd om beide zetels stabiel te monteren. Eén van de zetels blijft wiebelen. Waarschijnlijk iets mis met één van de poten. Maar al bij al geen spijt van mijn aankoop! Ook de levering verliep vrij snel.
Antwoord van Zesso
6 jan. 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses dat er iets mis is met je bestelling. We hebben je een aparte mail gestuurd hierover. We bekijken dit graag. Misschien kunnen we hier een oplossing voor vinden. Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag! Team ZESSO
23 jan. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product was beschadigd. Zelf bijgewerkt met nagellak omdat ik de kwaliteit niet zodanig vond, dat ik vermoed dat een vervangende er beter uit zou zien. Daarnaast wil ik de babykamer af hebben en heb er daarom geen zin in terug te sturen en iets anders te zoeken.
Antwoord van Zesso
24 jan. 2023
Beste, bedankt voor je beoordeling! Onze excuses hiervoor. We doen ons best om de kwaliteit van al onze producten te waarborgen. Helaas komen producten soms met schade aan. Controleer je artikel altijd bij ontvangst en voor montage. Mocht jouw product niet in perfecte staat aankomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zoeken graag naar een oplossing. Fijne dag! Team ZESSO