Ik bestelde de rugzak voor 22u59,dus met levering de dag nadien. Ik ontving het pakketje die dag niet maar de dag daarna. Op zich voor mij geen enkel probleem maar ik vind wel dat als dit op de website staat, dit dan ook wel degelijk dient te gebeuren. Maar goed, het ligt vaak ook aan de koerierdiensten.
Leuk dat er ook nog enkele bonnetjes bijzaten. Verpakking was zeer correct. Leuk om ook een regenhoes bij te krijgen.
Bedankt voor je review!
Graag horen we wat er aan de hand is, zodat we dit voor je kunnen oplossen!
Wil je contact met ons opnemen, telefonisch of per e-mail.
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
7 feb. 2023
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
2 feb. 2023
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
18 jan. 2023
O.i. Kwam de pilotentas uit de zoekopdracht ‘ruim, laptop 17’.
Het ding is ronduit veel te klein.
Laatste keer geweest dat we bij jullie bestellen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
22 jan. 2023
Product zag er totaal niet hetzelfde uit als op de site
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
29 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
30 jan. 2023
Goedemiddag,
Dank voor je review!
Graag horen we wat er precies niet goed is verlopen.
Zou je ons een mailtje willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl?
Angie - Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
2 dec. 2022
Levering van bestelling geplaatst begin van de week wordt dag verplaatst naar de volgende dag. Nu al voor zaterdag
Beoordeling melden
Geïmporteerd
5 jul. 2022
Ik zal NOOIT meer iets bestellen bij deze firma. Een klantendienst die gewoon de telefoon in haakt omdat je ontevreden bent heb ik nog nergens tegen gekomen. Koffer besteld op 30 juni en bevestigd voor levering 1 juli en om 16.45H op 4 juli nog niet in huis! Ik vertrek op 6 juli en wordt verondersteld gewoon af te wachten en eventueel een nieuwe bestelling te plaatsen en natuurlijk nog eens betalen! Begrijpen wie begrijpen kan. Mijn advies: koop elders.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
6 jun. 2022
Onze bestelling werd vorige week niet geleverd omdat wij niet thuis waren. Een kaartje vertelde waar wij het pakje konden ophalen. Ook daar kregen we drie maal nul op het rekest. Post NL. komt zijn overeenkomst niet na. wij bestellen online omdat we zelf niet meer kunnen gaan winkelen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
17 okt. 2022
Helaas is mijn bestelling nog niet toegekomen ; pakje geweigerd blijkbaar door de postafdeling van het werk
Mailtje gestuurd naar klantendienst
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
25 okt. 2022
Beste Annik,
Wat vervelend dat je pakket niet bij je is aangekomen.
We zien dat het inmiddels is opgelost en je nieuwe pakket is bezorgd!
Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice.
Geïmporteerd
4 apr. 2022
wij hebben nog steeds niets ontvangen. jammer genoeg is de kado niet afgegeven kunnen worden op de verjaardag van mijn dochter.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
15 jun. 2022
Jullen zeggen voor 22 u bestellen is ‘s anderendaags in huis. Het duurde 6 dagen !!! Absoluut niet tevreden.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
19 jul. 2022
Ipv levering een dag later was het een week later, toen ik al op reis was zonder travelbag
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
11 sep. 2022
ik heb tot op heden nog steeds geen enkele info over mijn bestelling ontvangen!!!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
5 sep. 2022
Er zat niet eens een prijskaartje aan of enige kaartje
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
5 sep. 2022
Beste Fatima,
Bedankt voor je feedback. Ik hoop dat je ondanks een missend kaartje tevreden bent met het geleverde product.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Travelbags
Geverifieerde beoordeling
15 nov. 2022
Tas komt totaal niet overeen met het plaatje.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
15 nov. 2022
Dank je wel voor je review! Wat vervelend dat de tas niet overeen komt. Heb je dit ook besproken met één van mijn collega's van de klantenservice? Maria - Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
12 nov. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
15 nov. 2022
Dank je wel voor je review. Jammer dat we ditmaal niet zo hoog gescoord hebben. Maria - Klantenservice
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.