Travelbags.be
Beoordelingen:

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.449 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Travelbags. Allereerst was de levering ontzettend snel en correct. Mijn bestelling werd binnen de beloofde tijd bezorgd, wat erg fijn was. Daarnaast was het pakket degelijk verpakt, waardoor mijn producten in uitstekende staat aankwamen. Wat ik vooral waardeerde, was de goede communicatie van Travelbags. Ik werd op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, inclusief de verzendinformatie. Het was prettig om te weten waar mijn pakket zich bevond en wanneer ik het kon verwachten. Als ik vragen had, reageerde de klantenservice snel en behulpzaam. Al met al kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met Travelbags. De snelle en correcte levering, degelijke verpakking en goede communicatie hebben mijn ervaring positief beïnvloed. Ik zal zeker weer bij Travelbags bestellen en raad het aan aan anderen die op zoek zijn naar betrouwbare en efficiënte service. Dankjewel, Travelbags!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mocht ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik kreeg melding dat dit dinsdag 9 februari zou gebeuren. Ik heb woensdag 3 februari besteld. Vermeld stond dat leveringstermijn 1 à 2 dagen zou zijn en dit zowel voor het gewone als het gepersonaliseerde product. Ik bestel het gepersonaliseerde product en hoopte het vandaag maandag 8 januari te kunnen afgeven aan de jarige. Indien ik had geweten dat de leveringstermijn niet kon gerespecteerd worden zou ik het product in een winkel gekocht hebben.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(10)
(26)
Resetten
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Je gaat beter naar een winkel!

Mijn bestelde tas werd niet aan huis geleverd. Ze is beschikbaar in een postkantoor op 30 minuten lopen van mijn woning (in een autoluwe zone). Wat voor nut heeft online bestellen dan? Waardeloos. Het kantoor is enkel open wanneer normale mensen werken. Waardeloos! Ik heb mijn nieuwe tas zelfs nog niet gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je pakket niet aan huis is geleverd! We zoeken dit graag voor je uit. Wil je ons een email sturen naar klantenservice@travelbags.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas kan ik nog geen juiste beoordeling geven daar ik deze nog niet gebruikt heb. De vraag komt te vroeg
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
6 feb 2024
Hallo Liliane, helemaal geen probleem hoor . We horen het graag wanneer je de Eagle Creek Pack-It hebt gebruikt. Vriendelijke groet, Travelbags
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product goed maar geen antwoord op vraag

Product heel goed, maar geen antwoord op vraag over facturatie na een week.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Beste Steffi, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je nog een antwoord hebt ontvangen. Wil je ons nogmaals de mail toesturen? Dan gaan we het uiteraard direct voor je nakijken. Ons excuus. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
geldige (btw) factuur ontbreekt
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Beste Hans, Dank voor je review. Wat vervelend dat je geen BTW factuur hebt ontvangen. Je mag ons daarover een mailtje sturen om dit alsnog in orde te maken. Klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mocht ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik kreeg melding dat dit dinsdag 9 februari zou gebeuren. Ik heb woensdag 3 februari besteld. Vermeld stond dat leveringstermijn 1 à 2 dagen zou zijn en dit zowel voor het gewone als het gepersonaliseerde product. Ik bestel het gepersonaliseerde product en hoopte het vandaag maandag 8 januari te kunnen afgeven aan de jarige. Indien ik had geweten dat de leveringstermijn niet kon gerespecteerd worden zou ik het product in een winkel gekocht hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
9 jan 2024
Beste Kathy, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je een mail willen sturen naar de klantenservice met je ordernummer zodat we kunnen uitzoeken waar je pakketje blijft. Excuses voor het ongemak, Vriendelijke groet Travelbags
MV
marc v.
st truiden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een retour aangevraagd,betaald maar niks gekregen om af te printen !!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
17 jan 2024
Beste Marc, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je geen verzendlabel van ons hebt ontvangen terwijl je daar wel voor betaald hebt. Onze excuses hiervoor. We hebben je inmiddels een mail gestuurd om het op te lossen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kan geen beoordeling geven. Dit is een cadeau
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
29 jan 2024
Beste Jean, Bedankt voor je review. Dan had je de mail ook weg mogen gooien ;-) Geen probleem. Hopelijk is de ontvanger er blij mee. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Krijg geen nieuwe trolley opgestuurd

Het is duidelijk dat ik geen nieuwe boodschappentrolley opgestuurd krijg (niet verpakt en vergezeld van een aantal onbestemde touwen) Ik meld dit aan de klantendienst en krijg dan de vraag om het pakket retour te sturen wat ik niet van plan vanwege de bijhorende rompslomp. Mijn vraag naar een gepaste compensatie wordt steeds negatief beantwoord. Travelbags moet geen bestelling meer van mij verwachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
6 nov 2023
Beste Luc, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het product op deze manier hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zoals onze klantenservice ook aan geeft raden we je aan om dit artikel terug te sturen. Dit kan uiteraard zonder bij komende kosten. We sturen je daarna graag nogmaals het artikel toe. Mocht je nog vragen hebben dan raden we je aan om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
1 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

na 4 werkdagen niets ontvangen

Wij hebben onze 2 bestelling op dinsdag/woensdag gemaakt in de veronderstelling dat uiterlijk op vrijdag het pakket zou aankomen. Dit was helaas een utopie - zo zijn we genoodzaakt om onze oude koffer mee op vakantie te nemen. Het blijft voor ons onduidelijk wat er nu zal gebeuren, want wij zijn voor lange tijd niet thuis en wat indien men de koffer voor de deur aflevert?
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 jul 2023
Goedemiddag Kenny, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Ons excuus hiervoor! Dit komt door de staking die is geweest bij de post. Hierdoor hebben de pakketten vertraging opgelopen. Naar verwachting worden deze pakketten allemaal deze week geleverd. Indien je pakket niet geleverd kan worden wordt deze retour gezonden naar ons en zal je uiteraard het aankoopbedrag terug ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Feedback requested but product not received yet. Order placed 21/05 with maximum 2 working days delivery. 27/05 and no product, tracking does not provide more information. Can’t really provide a better rating without a product in hand!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
14 jun 2023
Thanks for your review. We have already been in touch about this by email for a solution. Kind Regards, Travelbags
14 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niet aangekregen en zou pas 27 juni in postpunt toe komen wat vrij lang is. Heb nodig voor 20 juni op vakantie te vertrekken. Dat is twee weken voor het leveren van mijn pakket
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
20 jun 2023
hallo Anja, we hebben je inmiddels via de mail een bericht gestuurd. vriendelijke groet Team Travelbags
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveringstermijn 1a2 werkdagen? Ik heb woensdag een bestelling geplaatst en mijn pakje is nog steeds niet verzonden. Ik heb het deze week nog nodig, anders moet ik het niet meer heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 jul 2023
Goedemiddag Danny, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Ons excuus hiervoor! Dit komt door de staking die is geweest bij de post. Hierdoor hebben de pakketten vertraging opgelopen. Naar verwachting worden deze pakketten allemaal deze week geleverd. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
6 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechter dan slecht

Jullie vragen al om een mening en ik krijg vandaag door dat de bestelling vertraagd is door DHL, dus slechtste cijfer ooit! Had het gisteren nodig gehad!! Heb nog niks ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
8 mei 2023
Beste Janneke, Bedankt voor je review. Heel vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is zeker niet zoals het hoort. Onze excuses hiervoor. We zien dat je bestelling uiteindelijk wel is geleverd. Mochten er nog vragen zijn dan mag je altijd even contact met ons opnemen via de mail ; klantenservicetravelbags.nl of telefonisch op tel; 085 2250522. We staan je graag te woord. Met vriendelijke groet, klantenservice Travelbags
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

geloof leveringstermijn niet

ik doe mijn bestelling met hun belofte levering binnen 2 dagen ( bij bestelling vertrok ik na 5 dagen ) en ik zal vandaag nog achter andere valies moeten gaan want niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 jul 2023
Goedemiddag Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Ons excuus hiervoor! Dit komt door de staking die is geweest bij de post. Hierdoor hebben de pakketten vertraging opgelopen. Naar verwachting worden deze pakketten allemaal deze week geleverd. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Product nog steeds niet ontvangen. , bij versturen problemen

We gingen het product de dag nadien ontvangen maar nog niks gekregen , maandag besteld , morgen vrijdag . Geen bericht of niks gekregen. Ik hoop dat het zal komen .
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 jul 2023
Goedemiddag Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Ons excuus hiervoor! Dit komt door de staking die is geweest bij de post. Hierdoor hebben de pakketten vertraging opgelopen. Naar verwachting worden deze pakketten allemaal deze week geleverd. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

- Product niet zoals weergegeven + klantonvriendelijke procedure om terug te sturen

- Product niet zoals weergegeven op de website - 2.95 euro persoonlijke bijdrage om het product terug te zenden - Omslachtige procedure om product terug te sturen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
25 aug 2023
Beste Robin, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Respecter ce que vous promettez, à savoir informer le client et lui communiquer le N° de suivis comme vous l'annoncez dans le mail que vous avez envoyé
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
14 jun 2023
Merci pour votre message. Tous nos clients reçoivent une confirmation d'expédition avec suivi après l'envoi de la commande. Si ce n'est pas le cas, il se peut que votre message ait atterri par erreur dans la boîte à spam ou qu'il y ait une erreur dans l'adresse e-mail. Cordialement, Travelbags
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als professionele klant met een geldig btw nummer moet ik intercommunitair kunnen kopen, wat niet het geval is Dus helemaal niet tevreden!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
14 aug 2023
Beste Patrick, Dank voor je review. Uiteraard is dit mogelijk! Wil je ons je ordernummer en BTW nummer toesturen via klantenservice@travelbags.nl? Dan maken wij het voor je in orde. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de site staat levering binnen 1-2 werkdagen. Na 4 werkdagen nog niets ontvangen. Pakket ligt al 2 dagen in het sorteercentrum van DHL.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 jul 2023
Goedemiddag Jan, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Ons excuus hiervoor! Dit komt door de staking die is geweest bij de post. Hierdoor hebben de pakketten vertraging opgelopen. Naar verwachting worden deze pakketten allemaal deze week geleverd. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

de Secrid besteld

Sinds vorige week de Secrid besteld: enige nieuws van de besteldienst bpost ‘we kunnen dit artikel niet bij u leveren’?!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
15 aug 2023
Beste Marc, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het item nog niet hebt mogen ontvangen. Zou je ons hierover een mail willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl? Dan gaan we het uiteraard voor je oplossen! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.