Travelbags.be
Beoordelingen:

873 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.463 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Travelbags. Allereerst was de levering ontzettend snel en correct. Mijn bestelling werd binnen de beloofde tijd bezorgd, wat erg fijn was. Daarnaast was het pakket degelijk verpakt, waardoor mijn producten in uitstekende staat aankwamen. Wat ik vooral waardeerde, was de goede communicatie van Travelbags. Ik werd op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, inclusief de verzendinformatie. Het was prettig om te weten waar mijn pakket zich bevond en wanneer ik het kon verwachten. Als ik vragen had, reageerde de klantenservice snel en behulpzaam. Al met al kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met Travelbags. De snelle en correcte levering, degelijke verpakking en goede communicatie hebben mijn ervaring positief beïnvloed. Ik zal zeker weer bij Travelbags bestellen en raad het aan aan anderen die op zoek zijn naar betrouwbare en efficiënte service. Dankjewel, Travelbags!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mocht ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik kreeg melding dat dit dinsdag 9 februari zou gebeuren. Ik heb woensdag 3 februari besteld. Vermeld stond dat leveringstermijn 1 à 2 dagen zou zijn en dit zowel voor het gewone als het gepersonaliseerde product. Ik bestel het gepersonaliseerde product en hoopte het vandaag maandag 8 januari te kunnen afgeven aan de jarige. Indien ik had geweten dat de leveringstermijn niet kon gerespecteerd worden zou ik het product in een winkel gekocht hebben.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(18)
(10)
(26)
Resetten
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Transport is niet vlekkeloos verlopen. Geleverd op de 3de werkdag na bestelling, na misverstanden tussen BPost en DHL. Zonder reactie van mij en actie door Travelbags zou de levering helemaal fout gelopen zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 apr 2024
Beste Luc, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet correct is verlopen. Fijn dat het nu in je bezit is. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Travelbags
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
kwaliteit foto's= realistische voorstelling
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Annulatie van bestelling moet toch mogelijk zijn binnen het uur toch ? Factuur voor leveringskosten
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
8 mrt 2024
Beste Carine, Bedankt voor je review. Normaal zou dit inderdaad moeten kunnen helaas was op het moment van bestellen onze klantenservice gesloten, waardoor je bestelling inderdaad direct aan je is opgestuurd, waardoor annuleren helaas niet meer mogelijk was. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het retourneren
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
8 mrt 2024
Beste Anne, Bedankt voor je review. Zou je contact met ons op willen nemen als je vragen of opmerkingen hebt over het retourneren? Wij helpen je dan uiteraard graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
25 mrt 2024
Goedemorgen Marcel, Dank voor je review. We horen graag wat de verbeterpunten zijn. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Je gaat beter naar een winkel!

Mijn bestelde tas werd niet aan huis geleverd. Ze is beschikbaar in een postkantoor op 30 minuten lopen van mijn woning (in een autoluwe zone). Wat voor nut heeft online bestellen dan? Waardeloos. Het kantoor is enkel open wanneer normale mensen werken. Waardeloos! Ik heb mijn nieuwe tas zelfs nog niet gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je pakket niet aan huis is geleverd! We zoeken dit graag voor je uit. Wil je ons een email sturen naar klantenservice@travelbags.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas kan ik nog geen juiste beoordeling geven daar ik deze nog niet gebruikt heb. De vraag komt te vroeg
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
6 feb 2024
Hallo Liliane, helemaal geen probleem hoor . We horen het graag wanneer je de Eagle Creek Pack-It hebt gebruikt. Vriendelijke groet, Travelbags
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product goed maar geen antwoord op vraag

Product heel goed, maar geen antwoord op vraag over facturatie na een week.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Beste Steffi, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je nog een antwoord hebt ontvangen. Wil je ons nogmaals de mail toesturen? Dan gaan we het uiteraard direct voor je nakijken. Ons excuus. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
geldige (btw) factuur ontbreekt
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
19 feb 2024
Beste Hans, Dank voor je review. Wat vervelend dat je geen BTW factuur hebt ontvangen. Je mag ons daarover een mailtje sturen om dit alsnog in orde te maken. Klantenservice@travelbags.nl. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mocht ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik kreeg melding dat dit dinsdag 9 februari zou gebeuren. Ik heb woensdag 3 februari besteld. Vermeld stond dat leveringstermijn 1 à 2 dagen zou zijn en dit zowel voor het gewone als het gepersonaliseerde product. Ik bestel het gepersonaliseerde product en hoopte het vandaag maandag 8 januari te kunnen afgeven aan de jarige. Indien ik had geweten dat de leveringstermijn niet kon gerespecteerd worden zou ik het product in een winkel gekocht hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
9 jan 2024
Beste Kathy, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je een mail willen sturen naar de klantenservice met je ordernummer zodat we kunnen uitzoeken waar je pakketje blijft. Excuses voor het ongemak, Vriendelijke groet Travelbags
MV
marc v.
st truiden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een retour aangevraagd,betaald maar niks gekregen om af te printen !!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
17 jan 2024
Beste Marc, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je geen verzendlabel van ons hebt ontvangen terwijl je daar wel voor betaald hebt. Onze excuses hiervoor. We hebben je inmiddels een mail gestuurd om het op te lossen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

ok

Levering prima! Hendel van samsonite koffer hapert :(
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
11 jan 2024
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hendel van je koffer hapert. We raden aan om contact met onze klantenservice op te nemen. We lossen het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Travelbags
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kan geen beoordeling geven. Dit is een cadeau
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
29 jan 2024
Beste Jean, Bedankt voor je review. Dan had je de mail ook weg mogen gooien ;-) Geen probleem. Hopelijk is de ontvanger er blij mee. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Krijg geen nieuwe trolley opgestuurd

Het is duidelijk dat ik geen nieuwe boodschappentrolley opgestuurd krijg (niet verpakt en vergezeld van een aantal onbestemde touwen) Ik meld dit aan de klantendienst en krijg dan de vraag om het pakket retour te sturen wat ik niet van plan vanwege de bijhorende rompslomp. Mijn vraag naar een gepaste compensatie wordt steeds negatief beantwoord. Travelbags moet geen bestelling meer van mij verwachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
6 nov 2023
Beste Luc, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het product op deze manier hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zoals onze klantenservice ook aan geeft raden we je aan om dit artikel terug te sturen. Dit kan uiteraard zonder bij komende kosten. We sturen je daarna graag nogmaals het artikel toe. Mocht je nog vragen hebben dan raden we je aan om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
1 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

na 4 werkdagen niets ontvangen

Wij hebben onze 2 bestelling op dinsdag/woensdag gemaakt in de veronderstelling dat uiterlijk op vrijdag het pakket zou aankomen. Dit was helaas een utopie - zo zijn we genoodzaakt om onze oude koffer mee op vakantie te nemen. Het blijft voor ons onduidelijk wat er nu zal gebeuren, want wij zijn voor lange tijd niet thuis en wat indien men de koffer voor de deur aflevert?
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 jul 2023
Goedemiddag Kenny, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Ons excuus hiervoor! Dit komt door de staking die is geweest bij de post. Hierdoor hebben de pakketten vertraging opgelopen. Naar verwachting worden deze pakketten allemaal deze week geleverd. Indien je pakket niet geleverd kan worden wordt deze retour gezonden naar ons en zal je uiteraard het aankoopbedrag terug ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
EM
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product was beschadigd geleverd en beschermfolie was al afgetrokken. contact met klantendienst was snel en retour label gekregen om gratis terug te sturen. Nu hopen dat terugbetaling ook snel in orde komt. Deze ervaring bied weinig vertrouwen in kwaliteit van producten aanbevolen door Travelbags. Maar klantendiens geeft terug was vertrouwen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
26 mei 2023
Beste Erik, Bedankt voor het vertrouwen en de review. Vriendelijke groet, Team Travelbags
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Feedback requested but product not received yet. Order placed 21/05 with maximum 2 working days delivery. 27/05 and no product, tracking does not provide more information. Can’t really provide a better rating without a product in hand!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
14 jun 2023
Thanks for your review. We have already been in touch about this by email for a solution. Kind Regards, Travelbags
14 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niet aangekregen en zou pas 27 juni in postpunt toe komen wat vrij lang is. Heb nodig voor 20 juni op vakantie te vertrekken. Dat is twee weken voor het leveren van mijn pakket
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
20 jun 2023
hallo Anja, we hebben je inmiddels via de mail een bericht gestuurd. vriendelijke groet Team Travelbags
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveringstermijn 1a2 werkdagen? Ik heb woensdag een bestelling geplaatst en mijn pakje is nog steeds niet verzonden. Ik heb het deze week nog nodig, anders moet ik het niet meer heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 jul 2023
Goedemiddag Danny, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. Ons excuus hiervoor! Dit komt door de staking die is geweest bij de post. Hierdoor hebben de pakketten vertraging opgelopen. Naar verwachting worden deze pakketten allemaal deze week geleverd. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
6 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechter dan slecht

Jullie vragen al om een mening en ik krijg vandaag door dat de bestelling vertraagd is door DHL, dus slechtste cijfer ooit! Had het gisteren nodig gehad!! Heb nog niks ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
8 mei 2023
Beste Janneke, Bedankt voor je review. Heel vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is zeker niet zoals het hoort. Onze excuses hiervoor. We zien dat je bestelling uiteindelijk wel is geleverd. Mochten er nog vragen zijn dan mag je altijd even contact met ons opnemen via de mail ; klantenservicetravelbags.nl of telefonisch op tel; 085 2250522. We staan je graag te woord. Met vriendelijke groet, klantenservice Travelbags