Ik bestelde de rugzak voor 22u59,dus met levering de dag nadien. Ik ontving het pakketje die dag niet maar de dag daarna. Op zich voor mij geen enkel probleem maar ik vind wel dat als dit op de website staat, dit dan ook wel degelijk dient te gebeuren. Maar goed, het ligt vaak ook aan de koerierdiensten.
Leuk dat er ook nog enkele bonnetjes bijzaten. Verpakking was zeer correct. Leuk om ook een regenhoes bij te krijgen.
Bedankt voor je review!
Graag horen we wat er aan de hand is, zodat we dit voor je kunnen oplossen!
Wil je contact met ons opnemen, telefonisch of per e-mail.
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
28 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
1 mrt. 2023
Bedankt voor je review!
Met vriendelijke groet, Travelbags
Geverifieerde beoordeling
7 feb. 2023
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
2 feb. 2023
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
18 jan. 2023
O.i. Kwam de pilotentas uit de zoekopdracht ‘ruim, laptop 17’.
Het ding is ronduit veel te klein.
Laatste keer geweest dat we bij jullie bestellen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
22 jan. 2023
Product zag er totaal niet hetzelfde uit als op de site
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
29 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
30 jan. 2023
Goedemiddag,
Dank voor je review!
Graag horen we wat er precies niet goed is verlopen.
Zou je ons een mailtje willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl?
Angie - Klantenservice
Geverifieerde beoordeling
22 jan. 2023
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
22 jan. 2023
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
2 dec. 2022
Levering van bestelling geplaatst begin van de week wordt dag verplaatst naar de volgende dag. Nu al voor zaterdag
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
2 dec. 2022
Levering 24u, not! Donderdag besteld, dinsdag pas geleverd.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
2 dec. 2022
Slechte zwakke verpakking, helaas
Beoordeling melden
Geïmporteerd
13 jun. 2022
Geen koffer gehad. Koffer werd door PostNL terug gestuurd naar het bedrijf zonder toestemming van mij de klant én zonder het naar een postpunt-pickup te sturen. Zodat je de kans hebt om hem alsnog op te halen als je de chauffeur gemist hebt. Had deze koffer nodig voor maandag, het was donderdag (ervoor) op de hoogte gesteld toen ik naar Travelbags belde. Slechte service eigenlijk van beide bedrijven. 1week gewacht om hem ergens te kunnen ophalen maar dus terug gestuurd. Jammer.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
5 jul. 2022
Ik zal NOOIT meer iets bestellen bij deze firma. Een klantendienst die gewoon de telefoon in haakt omdat je ontevreden bent heb ik nog nergens tegen gekomen. Koffer besteld op 30 juni en bevestigd voor levering 1 juli en om 16.45H op 4 juli nog niet in huis! Ik vertrek op 6 juli en wordt verondersteld gewoon af te wachten en eventueel een nieuwe bestelling te plaatsen en natuurlijk nog eens betalen! Begrijpen wie begrijpen kan. Mijn advies: koop elders.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
6 jun. 2022
Onze bestelling werd vorige week niet geleverd omdat wij niet thuis waren. Een kaartje vertelde waar wij het pakje konden ophalen. Ook daar kregen we drie maal nul op het rekest. Post NL. komt zijn overeenkomst niet na. wij bestellen online omdat we zelf niet meer kunnen gaan winkelen.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
16 jun. 2022
Koffer kon toch niet tijdig geleverd worden wegens drukte. Klantendienst neemt 9 van de 10 telefoons niet op. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen, ze ging de bestelling annuleren. Toen ik op vakantie was kreeg ik toch een verzendbevestiging, niet geannuleerd dus.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
9 mei 2022
De verzending gebeurde erg snel! Maar de koffer kwam helaas beschadigd aan... Aangezien ik deze koffer erg snel nodig had kon ik deze niet meer terug zenden. Nu is dit geld in het water gesmeten jammer genoeg.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
7 jul. 2022
Voor 22.59 besteld, morgen in huis? Ik dacht het niet, wel een snelle respons van de klanten dienst, het probleem is bij Post.nl zeggen ze. Jammer dat ik de koffers niet optijd heb aangekregen.
Beoordeling melden
Geïmporteerd
27 apr. 2022
Mijn tasje kwam te laat en met vlekken aan, 1 mailtje naar de klantendienst en er werd een kleine compensatie aangeboden. Dankjewel voor de snelle reactie van de klantendienst.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.