Travelbags.be
Beoordelingen:

861 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.451 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 aug 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij Travelbags. Allereerst was de levering ontzettend snel en correct. Mijn bestelling werd binnen de beloofde tijd bezorgd, wat erg fijn was. Daarnaast was het pakket degelijk verpakt, waardoor mijn producten in uitstekende staat aankwamen. Wat ik vooral waardeerde, was de goede communicatie van Travelbags. Ik werd op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, inclusief de verzendinformatie. Het was prettig om te weten waar mijn pakket zich bevond en wanneer ik het kon verwachten. Als ik vragen had, reageerde de klantenservice snel en behulpzaam. Al met al kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met Travelbags. De snelle en correcte levering, degelijke verpakking en goede communicatie hebben mijn ervaring positief beïnvloed. Ik zal zeker weer bij Travelbags bestellen en raad het aan aan anderen die op zoek zijn naar betrouwbare en efficiënte service. Dankjewel, Travelbags!

de meest kritische beoordeling

9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mocht ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik kreeg melding dat dit dinsdag 9 februari zou gebeuren. Ik heb woensdag 3 februari besteld. Vermeld stond dat leveringstermijn 1 à 2 dagen zou zijn en dit zowel voor het gewone als het gepersonaliseerde product. Ik bestel het gepersonaliseerde product en hoopte het vandaag maandag 8 januari te kunnen afgeven aan de jarige. Indien ik had geweten dat de leveringstermijn niet kon gerespecteerd worden zou ik het product in een winkel gekocht hebben.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Transport is niet vlekkeloos verlopen. Geleverd op de 3de werkdag na bestelling, na misverstanden tussen BPost en DHL. Zonder reactie van mij en actie door Travelbags zou de levering helemaal fout gelopen zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
4 apr 2024
Beste Luc, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet correct is verlopen. Fijn dat het nu in je bezit is. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Travelbags
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
kwaliteit foto's= realistische voorstelling
Beoordeling melden
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
25 mrt 2024
Goedemorgen Marcel, Dank voor je review. We horen graag wat de verbeterpunten zijn. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Annulatie van bestelling moet toch mogelijk zijn binnen het uur toch ? Factuur voor leveringskosten
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
8 mrt 2024
Beste Carine, Bedankt voor je review. Normaal zou dit inderdaad moeten kunnen helaas was op het moment van bestellen onze klantenservice gesloten, waardoor je bestelling inderdaad direct aan je is opgestuurd, waardoor annuleren helaas niet meer mogelijk was. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het retourneren
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
8 mrt 2024
Beste Anne, Bedankt voor je review. Zou je contact met ons op willen nemen als je vragen of opmerkingen hebt over het retourneren? Wij helpen je dan uiteraard graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

ok

Levering prima! Hendel van samsonite koffer hapert :(
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
11 jan 2024
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hendel van je koffer hapert. We raden aan om contact met onze klantenservice op te nemen. We lossen het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het retourneren vanuit België is kostelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
27 dec 2023
Beste Daisy, Bedankt voor je Feedback. Het klopt inderdaad dat er voor retourzendingen vanuit België een kleine bijdrage in de verzendkosten gevraagd wordt van €2,95 per pakket. Deze kosten kun je direct voldoen bij het aanmelden van je retour. Wij begrijpen dat dit niet ideaal is en we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags
EM
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product was beschadigd geleverd en beschermfolie was al afgetrokken. contact met klantendienst was snel en retour label gekregen om gratis terug te sturen. Nu hopen dat terugbetaling ook snel in orde komt. Deze ervaring bied weinig vertrouwen in kwaliteit van producten aanbevolen door Travelbags. Maar klantendiens geeft terug was vertrouwen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
26 mei 2023
Beste Erik, Bedankt voor het vertrouwen en de review. Vriendelijke groet, Team Travelbags
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling heeft vertraging. Ik bestelde vorige zondag om de rugzak vrijdag te gebruiken. We zijn nu woensdagavond. Dus, niet zeker of dit zal lukken.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
29 jun 2023
Beste Chris, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet optijd geleverd is. Helaas is er een staking in Belgie bij BPost. Excuses hiervoor, Vriendelijke groet, Team Travelbags
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Snelle maar onvolledige levering

+ Snelle levering - er was op de website een gratis regenhoes beloofd bij de rugzak maar die werd niet meegeleverd
Beoordeling melden
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jullie kunnen er niet aan doen, maar de koffer die ik besteld heb was veel te groot..retour naar afzender!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
8 mrt 2024
Beste Leni, Bedankt voor je review. Klopt inderdaad dat wij daar niets aan kunnen doen. Uiteraard kun je het product aan ons terugsturen en zorgen wij dat het bedrag aan je wordt terug betaald. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

D+1 niet gehaald

Artikel was ok, maar d+1is niet gehaald, daardoor ben ik op weekend vertrokken zonder nieuwe vallies.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
10 okt 2023
Beste Herman, We snappen niet zo goed wat er bedoelt wordt met D+1, zou je ons willen mailen op klantenservice@travelbags.nl? We zouden je het graag voor je op willen lossen. Met vriendelijke groet, Travelbags
GS
godelieve s.
tessenderlo
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
de grootte vond ik goed , maar dat is met een rits en zal snel stuk zijn ,dat vind ik niet zo goed
Beoordeling melden
26 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Valise manque une tirette plus le temps de la retourner et la livraison dans les délais
Beoordeling melden
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet in leveringstermijn 1-2 dagen zetten, wanneer dit eigenlijk niet haalbaar is.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
24 okt 2023
Beste Jill, Bedankt voor je review. We zien dat je pakket vandaag afgeleverd wordt tussen 09:36 & 14:15. Zoals ik kan zien wordt het dan bezorgd op de 2de werkdag. Mocht je nog vragen hebben, mag je uiteraard contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Travelbags
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Middelmatig

Alles is redelijk onduidelijk en klantonvriendelijk voor niet-sportieven(?)
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
29 nov 2023
Beste Louis, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je onze service als onduidelijk en klantonvriendelijk hebt ervaren. We streven ernaar om onze service voor iedereen duidelijk en toegankelijk te maken, ongeacht hoe sportief je bent. We nemen je feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze service te verbeteren. Als je nog vragen hebt, of als er iets is dat we voor je kunnen verduidelijken, laat het ons dan weten. We staan klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Travelbags
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Vind weinig productomschrijving op de…

Vind weinig product omschrijving op de site
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.be
21 sep 2023
Beste Ann, bedankt voor je review. We zijn erg benieuwd welke informatie jij precies mist op onze website. Zou je dit kunnen toelichten per mail of telefonisch, zodat we hiermee aan de slag kunnen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden