aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

aboutyou.be
Beoordelingen:

1.113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.757 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
aboutyou.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg wat ik bestelde heb wel een truitje moeten terugsturen (was te klein en doorzichtig-was niet duidelijk op de foto-) ben benieuwd of de terugbetaling ook zo vlot verloopt
AC
annie c.
koersel

de meest kritische beoordeling

31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor aboutyou.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retourbeleid is heel omslachtig en er moet telkens naar klantenservice gebeld worden om een partner retour te kunnen doen, dit is veel makkelijker bij Zalando en zij werken ook met veel partners samen. Retour sticker en documenten toevoegen lijkt me toch wel aan te raden
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
7 dagen geleden
Hey Jessy, Bedankt voor je review en beoordeling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Normaal gesproken zit er altijd een retourlabel in het pakket, of dit nou van ons of van 1 van onze partners komt, wat je als sticker op je pakket kunt plakken als je iets wilt retourneren. Indien dit er niet in zat, dan is er wat fout gegaan in het magazijn, ofwel van ons ofwel van onze partner. Daarom raad ik je aan om dit te melden bij onze klantenservice. Indien dit vaker gemeld wordt, kunnen zij dit bij de juiste afdeling neerleggen om te onderzoeken waar precies wat fout gaat en dan kunnen we het probleem oplossen. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en wens je alvast een fijn weekend. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
HA
Hugette A.
Scherpenheuvel
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering NIET ONTVANGEN

Nog niets ontvangen de levering zou ten laatste 2/4 geleverd worden door Bpost maar ik heb tot op heden niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 dagen geleden
Hey Hugette, Bedankt voor je review en beoordeling. Ik zie in de verzendingsmail dat de verwachte levering van je bestelling tussen 2 en 3 april zou zijn en dat uiteindelijk op 4 april je pakketje geleverd is. We doen natuurlijk ons best om de bestellingen van onze klanten op de aangegeven data te leveren. Echter kan het soms gebeuren dat er iets tussendoor komt of een proces vertraging heeft opgelopen. Onze excuses daarvoor! Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met je bestelde item. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
RH
roger h.
Dendermonde
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
verkeerd product in de verpakking
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 apr 2024
Hey Roger, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je een verkeerd item hebt ontvangen. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Geef de volgende informatie door, zodat ze je z.s.m. kunnen helpen: bestelnummer, geboortedatum en het e-mailadres van je klantaccount. Geef duidelijk aan welk item je besteld hebt en welk item je ontvangen hebt. Er is momenteel bij ons bekend dat er problemen zijn met de verzending van verkeerde items en we proberen er achter te komen waar de fout ligt. De klantenservice geeft deze informatie door aan het betreffende team en zo kan het dan worden opgelost. Natuurlijk kun je het verkeerd geleverde product gratis retourneren en je zult je geld terug krijgen. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom van ABOUTYOU
SV
Siska V.
Parike
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel korter dan op de foto Statisch electriciteit En prikt Ben helemaal niet tevreden….
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
26 feb 2024
Hey Siska, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het item wat je hebt besteld. Dat vind ik jammer om te horen! Je kunt het item gratis retourneren en dan zul je je geld terug krijgen. Ik zie dat je al wel vaker bij ons besteld hebt. Hopelijk ben je met de items uit je vorige bestellingen wel tevreden! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Nog een fijne avond gewenst! Met vriendelijke groet, Saskia van ABOUTYOU
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering liet op zich wachten. Vervolgens foute levering ,ik heb artikels ontvangen die niet overeenkomen met mijn bestelling. Foto toevoegen kan niet meer, bestelling is retour gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
9 feb 2024
Hey Carmen, Bedankt voor je review en beoordeling. Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en dan ook nog het verkeerde werd geleverd. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Gelukkig kun je de items gratis retourneren en dan zul je het geld voor je bestelling terug krijgen. Je kunt de gewenste items opnieuw bestellen. Het zou fijn zijn als je dit nog kunt melden bij onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Mocht er vaker een melding binnen komen over hetzelfde verkeerd geleverde item kunnen we onderzoeken waar het fout gaat. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Christel van ABOUTYOU
CS
Chantal S.
Mechelen
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb niet mijn artikel gekregen maar iets helemaal anders
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
22 jan 2024
Hey Chantal, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen! Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Je kunt het verkeerde artikel retourneren en dan het juiste nog eens bestellen. Ik raad je aan om dit ook te melden aan onze klantenservice, zodat zij dit kunnen melden en voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Je kunt ze bereiken via: klantenservice@aboutyou.be . We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Annelie van ABOUTYOU
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Inderdaad tot op heden nog GEEN pakje gekregen...
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 jan 2024
Hey Eddy Bedankt voor je beoordeling & recensie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je lang op je bestelde items moet wachten. Voordat je je bestelling plaatst, kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Ook in de bevestigingsmail en daarna verzendmail kun je hier informatie over vinden. Indien je niet tevreden bent met de verwachte leverdatum, kun je er dus voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en te kijken of je de items in de fysieke winkels kunt vinden. Ik zie dat in de bestelbevestiging staat dat je bestelling tussen 9 en 12 januari geleverd zal worden. Heb dus nog even geduld en hou ondertussen de track & trace link uit de verzendmail in de gaten. Mocht je na 12 januari nog niks ontvangen hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartners om meer informatie te krijgen over waar jouw pakketje zich bevindt. Ik wens je alvast veel plezier van je bestelling! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling na een week nog steeds niet ontvangen, dus niet content.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 jan 2024
Hey Hilde, Bedankt voor je bestelling. Wat vervelend dat je lang op je bestelde items moet wachten. Voordat je je bestelling plaatst, kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Ook in de bevestigingsmail en daarna verzendmail kun je hier informatie over vinden. Indien je niet tevreden bent met de verwachte leverdatum, kun je er dus voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en te kijken of je de items in de fysieke winkels kunt vinden. Ik zie dat in de bestelbevestiging staat dat je bestelling tussen 9 en 12 januari geleverd zal worden. Heb dus nog even geduld en hou ondertussen de track & trace link uit de verzendmail in de gaten. Mocht je na 12 januari nog niks ontvangen hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartners om meer informatie te krijgen over waar jouw pakketje zich bevindt. Ik wens je alvast veel plezier van je bestelling! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Manuel van ABOUTYOU
JS
johan s.
zonhoven
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb nog niets ontvangen. sneller leveren. op andere sites is het vandaag besteld , morgen in huis of overmorgen. dit is jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 jan 2024
Hoi Johan, bedankt voor je review en een gelukkig nieuwjaar gewenst! Wat vervelend om te lezen dat je op 31.12 nog niks had ontvangen. Ik zie in de track & trace dat vandaag je pakketje geleverd zou moeten zijn. Hopelijk ben je tevreden met je bestelde items! In het bestelproces kun je al zien wat de verwachte leverdatum is per item. Daarna wordt ook in de bestelbevestigingsmail een overzicht gestuurd, waarin staat wat de verwachte levertermijn zal zijn. In de verzendmail vind je de track & trace link, die je verwijst naar de website van onze leveringspartner, waarop je het proces kunt volgen. Indien je voor het afrekenen een verwachte levertermijn ziet die je niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en de items in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je ze op tijd binnen hebt. Door het implementeren van een nieuw magazijn hebben we helaas al langer verschillende problemen en kunnen de levertijden hoger oplopen dan we beloven. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven, maar we doen ons best om het op te lossen. Zoals ik al zei, hoop ik dat je tevreden bent met je bestelde items en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
pakjes levering duurt veel te lang voor sommige producten. slechte ervaring pakjes voor Sinterklaas en nu ook met pakjes voor Kerst. Dit vond ik zo jammer voor de kleinkindjes
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 dec 2023
Hey Gisele, Bedankt voor je review. Hopelijk heb je fijne kerstdagen gehad. Wat vervelend om te horen dat je zo lang op je pakketjes hebt moeten wachten. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Zowel bij het afrekenen van je bestelling als in onze mails communiceren we altijd de verwachte leveringstermijnen. Ook wordt in de verzendmail nog een track & trace link van onze leveringspartners meegezonden. Via deze link kun je in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt en nog eens wat de verwachten levertermijn is. In drukke tijden rondom de feestdagen raden we altijd aan zeer op tijd te bestellen, in het geval er onverwachte problemen of vertragingen optreden in onze magazijnen of bij onze leveringspartners. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en wens je nog een fijne dag! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Elize van ABOUTYOU
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nog niet geleverd en nog niet overhandigd aan Bpost.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
18 dec 2023
Hey Erwin, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen bieden! Ik kan zien dat je gelukkig afgelopen vrijdag je pakketje hebt kunnen ophalen. Hopelijk heb je veel plezier van je bestelde items! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je alvast fijne feestdagen toe. Met vriendelijke groet, Jim van ABOUTYOU
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nog niet ontvangen. Soms ontvang k m'n pakket zelfs niet en krijg ik een mail dat dit retour is gestuurd terwijl ik dit zelf nooit ontvangen heb
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
12 dec 2023
Hey Kelly, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Ik zie gelukkig dat gisteren je pakket is afgeleverd. Hopelijk ben je tevreden met je bestelde items! We hopen je nog eens terug te zien op onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had jas besteld van mariko Havana maatLarge kreeg XXL toegestuurd.besteld nieuwe maat in blackbvrijdag en Resultaat is de grote jas was 135 euro maat xl in promotie 121 euro de jas van 135 euro kreeg ik niet terug betaald maar wel 121 euro teruggestort Vind ik niet kunnen kga er niks meer bestellen das bedrog !mensen niet Meer op voorhand Betalen TIP!!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hey Heidi, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan met de terugbetaling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice en duidelijk uit te leggen wat er gebeurd is. Je kunt ze een email sturen (klantenservice@aboutyou.be), daarin de bestelnummers van beide bestellingen geven, wat je precies besteld hebt, en welk geld je nu hebt ontvangen. Zij zullen hun best doen om dit probleem op te lossen. Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Maiko van ABOUTYOU
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Incompetent

8 van de 11 artikelen die ik besteld heb zijn niet aangekomen. Er zaten wel een paar dameslaarzen in die ik niet besteld had. In een bestelling van 2 dagen ervoor zat ook al een fout artikel. Het proces om alles in orde te krijgen is ook heel omslachting en totaal niet klantvriendelijk. Super geïrriteerd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 nov 2023
Hey Bryan, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je artikelen mist en verkeerde items hebt ontvangen. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Ik zie dat er 1 product uit jouw bestelling niet leverbaar was, daar heb je als het goed is ook een mail van ons over gehad. Wat er precies gebeurd is met de andere artikelen, kan ik in ons systeem niet zien. Hiervoor raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld duidelijk welke producten je wel hebt ontvangen en welke niet. Zo kan de klantenservice je makkelijker, sneller helpen. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Klaas van ABOUTYOU
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verkeerde levering

Ik kreeg een totaal ander kledingstuk (regenjas) dan degene ik besteld had (sweater) en het is helemaal onduidelijk of ik mijn bestelde sweater en/of geld nog terugkrijg...
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 nov 2023
Hey Kristof, In ons systeem staat dat je een sweatshirt van het merk Schmuddelwedda (die ook regenjassen verkopen) hebt besteld. Je kunt het item gratis retourneren en dan zul je je geld natuurlijk terug krijgen. Je kunt tegelijkertijd het artikel, wat je eigenlijk wilde hebben, bestellen. Omdat het door onze campagnes momenteel erg druk is, kan het registreren van een retour wat langer duren dan normaal. Ik vraag hiervoor om je begrip. Nadat het artikel in ons magazijn is geregistreerd, kan het nog tot 14 dagen duren dat je je geld teruggestort krijgt. Mocht je hier meer vragen over hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Annet van ABOUTYOU
HS
helene S.
Maaseik
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb mijn terugbetaling niet bekomen!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
24 nov 2023
Hey Helene, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je geen terugbetaling ontvangen hebt. Ik kan in ons systeem zien dat de bestelling, waarvoor je deze review geschreven hebt, nog niet is geregistreerd als retour. Zodra je retour in ons retourenmagazijn aangekomen en geregistreerd is, zul je een mail ontvangen waarin bevestigd wordt dat we jouw geretourneerde items ontvangen hebben. Hierna duurt het +- 14 dagen totdat je het geld weer terug krijgt via de betaalmethode waarmee je jouw bestelling betaald hebt. Mocht je verdere informatie willen of vragen hebben, dan kun je altijd onze klantenservice een mailtje sturen (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen je verder helpen en eventueel contact opnemen met onze partners om uit te zoeken waar jouw retour zich bevindt en het probleem verder op te lossen. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
SNELLER LEVEREN BESTELLING NOG NIET GEKREGEN
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
20 nov 2023
Hey Nathalie, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Door onze Pre Black Friday campagne is het momenteel erg druk met bestellingen en kan het zijn dat jouw bestelling wat vertraging heeft opgelopen. Echter kun je in onze verzendmail een track & trace link vinden van bpost en als je die opent, zie je dat daar staat dat vandaag je pakketje geleverd zal worden (of al geleverd is). Ik hoop dat je tevreden bent met je bestelde item! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Marjan van ABOUTYOU
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
ze gingen vrijdag leveren en tot nu toe niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
13 nov 2023
Hey Rudi, Bedankt voor je recensie. Ik kan in ons systeem zien dat volgens de track & trace link van Bpost je pakketje vandaag geleverd zal worden. In de verzendmail die wij je gestuurd hebben, staat ook dat de verwachte levering tussen vrijdag & maandag zal plaatsvinden. Hopelijk ontvang je dus vandaag je pakketje! Indien je vandaag niks ontvangt, raad ik je aan nog een dag of 2 geduld te hebben. Daarna kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen weer contact opnemen met bpost en kijken waar jouw bestelling zich precies bevindt. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en ik wens je veel plezier met je bestelde items! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
pakket nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 okt 2023
Hey Mieke, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik kan inderdaad zien dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Echter staat ook in de bevestigingsmail dat jouw bestelling tussen 27 oktober en 3 november wordt geleverd. Indien je na 3 november nog niks ontvangen hebt, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice om er achter te komen waar je bestelling zich bevindt. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Daphne van ABOUTYOU
CV
Christa V.
Bottelare
21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 okt 2023
Hey Christa, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik zie in ons systeem dat je inmiddels je bestelling ontvangen hebt, fijn! Echter is het natuurlijk erg vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten tot je 'm in ontvangst hebt kunnen nemen. Helaas hebben we de afgelopen weken af en aan vertragingen in onze leveringen, door verschillende oorzaken. We proberen de problemen zo snel mogelijk te verhelpen, zodat je in de toekomst niet meer zolang op je bestelling hoeft te wachten. Als je benieuwd bent waar je bestelling zich bevindt, kun je dit altijd bekijken via de track & trace link in onze verzendingsmail. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wens je alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Agnes van ABOUTYOU