aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

aboutyou.be
Beoordelingen:

1.113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.683 beoordelingen in totaal  

4,46
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
aboutyou.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Blij met mijn muiltjes maar helaas was een ketting boven één van de muiltjes los. Heb het zelf maar hersteld. Het valt me op dat de deksels van de schoendozen aan de hoeken kapot zijn en geplakt met plakband. Met mijn muiltjes zag ik dat ze al eens gedragen waren wat ik teleurstellend vind van About You. Als raad wil ik meegeven,items wat retour komen beter na te kijken. Blijf trouwe klant van About You
ST

de meest kritische beoordeling

31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor aboutyou.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heel spijtig ,ik was nieuwe klant doch niets van verwelkoming?..
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
3 dagen geleden
Hey Anny, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Indien je je als nieuwe klant voor onze nieuwsbrief aanmeld, krijg je een 30% kortingscode. Daarnaast werken wij met persoonlijke coupons. Dit betekent dat voor elke klant we andere aanbiedingen hebben, die in je account automatisch worden toegevoegd en je kunt inzetten als je dit graag wilt. Hier zitten ook onze welkomstcadeaus tussen! Hetzelfde geldt voor als je onze app download, dan krijg je een 15% Welkomstcoupon voor nieuwe klanten, die je in de app kunt inzetten. Hopelijk ben je verder met onze service, je bestelde item en onze levering tevreden. Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd en we hopen dat we je nog eens terug zien in onze webshop. Ik wens je alvast een heel fijn Paasweekend toe! Met vriendelijke groeten, Daniela van ABOUTYOU
ML
maes l.
turnhout
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
de laatste tijd altijd de verkeerde maat op kaartje goed maar . niet in het kleeding stuk zelf
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 jan 2024
Hey Lea, Bedankt voor je recensie. Het klopt natuurlijk niet dat de maten van je bestelling en de maat in het item zelf niet overeenkomen. Graag verzoek ik je dit aan onze klantenservice te melden. Zij kunnen dit melden aan onze magazijnen en dan kunnen we uitzoeken waar precies het probleem zit. Zodoende kunnen we dit dan ook oplossen en zorgen dat dit in de toekomst niet nog eens gebeurt. Je kunt een mail sturen naar klantenservice@aboutyou.be met daarin je bestelnummer, het item wat je besteld hebt en in welke maat je het besteld hebt, een foto van het betreffende item en het label er in waar de maat op staat, zodat goed zichtbaar is dat het hetzelfde item is van de bestelling, maar de verkeerde maat is. Het zou ons erg helpen als je dit kunt doen! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Ole van ABOUTYOU
LP
Lydia P.
Zonhoven
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

NOT HAPPY !

Bestelling staat aangemeld sinds 21 december maar is tot op heden 28 december nog steeds niet onderweg naar mijn adres.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 dec 2023
Hey Lydia, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. Zodra je een bestelling bij ons wilt plaatsen, zie je in het winkelmandje de verwachte levertermijn per item. Daarna ontvang je een orderbevestiging, ook daar staat een verwachte levertermijn in (in geval van jouw bestelling tussen 2 en 5 januari). Vervolgens ontvang je een verzendbevestiging, wederom met een verwachte levertermijn en een track & trace link. Het klopt dat de link nog niet is geupdate, dit ligt in de handen van onze leveringspartners. Je kunt eventueel contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen een meer gedetailleerde status opvragen. Je kunt onze klantenservice bereiken via klantenservice@aboutyou.be . Ik hoop natuurlijk dat je bestelling binnenkort geleverd wordt en dat je tevreden bent met je bestelde items. We hopen je nog eens te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Karsten van ABOUTYOU
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering duurt lang
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
12 dec 2023
Hey Sonja, Bedankt voor je review. Vervelend dat je zo lang op je bestelling moet wachten. Door het hoge aantal bestellingen rondom Black Friday en de sneeuwoverlast rondom onze magazijnen daarna, hebben bestellingen vertragingen opgelopen. De jouwe zat hier hoogstwaarschijnlijk ook tussen. Hou de track & trace link in de gaten, daar zal meer informatie komen te staan wanneer er progressie is. Mocht je bestelling eind deze week nog niet binnen zijn, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartners en je van meer informatie voorzien. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Julian van ABOUTYOU
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
12 dec 2023
Hey Sonia, bedankt voor je beoordeling. Ik vind het vervelend om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Ik zie echter in ons systeem dat je gisteren gelukkig je bestelling hebt ontvangen. Door de drukte van Black Friday en sneeuwoverlast op de routes van onze magazijnen, hebben een aantal bestellingen vertragingen opgeleverd. Waarschijnlijk zat die van jou hiertussen. Ik hoop dat je tevreden bent met je bestelde items en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Marrit van ABOUTYOU
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hallo,ik had jas besteld maat large en kreeg XXL toegestuurd Dan maar terug gestuurd was veeeel te groot Heb nieuwe bestel XL en maat valt nu perfect Jammer om twee maal te betalen grt . .
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hallo Heidi, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een te grote jas opgestuurd kreeg. Gelukkig heb je nu de juiste maat en wens ik je veel plezier met je nieuwe jas! Zodra de geretourneerde jas in ons magazijn aangekomen en geregistreerd is, duurt het nog +- 14 werkdagen totdat het geld via de door jou gekozen betaalmethode wordt teruggestort. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Luca van ABOUTYOU
EP
Emy P.
Antwerpen
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
jullie vragen mij om een beoordeling te geven voor een bestelling die ik nog niet heb ontvangen, ik heb gisteren ook de nieuwsbrief van aboutyou willen annuleren omdat ik veel te veel mailtjes ontvang van dit bedrijf
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 nov 2023
Hey Emy, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je vindt dat je te veel nieuwsbrieven van ons krijgt. Gelukkig kun je je gemakkelijk afmelden. Ik zie dat in de verzendingsmail staat dat je bestelling waarschijnlijk morgen of donderdag geleverd zal worden. De vraag voor een beoordeling wordt automatisch na een aantal verstuurd, omdat normaal gesproken dan de bestelling al geleverd is. Ivm onze Black Friday campagne duurt alles helaas wat langer. Mocht je verder nog vragen hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne avond! Met vriendelijke groet, Mirte van ABOUTYOU
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel te trage levering.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 nov 2023
Hey Peggy, bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je onze levering als traag hebt ervaren. Gedurende campagnes kan het zijn dat levering langer duurt dan normaal. De verwachte leverdatum staat aangegeven in je winkelmandje, voordat je afrekent. Zo kun je voor jezelf bepalen of dit voor jou op tijd genoeg is, of niet. Ook staat tijdens onze drukke campagnes altijd een extra info tekst in de banner, tijdens het afrekenen, dat leveringen helaas wat langer kunnen duren. Via de track & trace link, die je in onze verzendbevestigingsmail krijgt, kun je vervolgens je bestelling in de gaten houden. In de bevestigingsmail die je van ons gekregen hebt, zie ik dat jouw bestelling hoogstwaarschijnlijk tussen 27 en 30 november wordt geleverd. Hou dus de komende dagen je deurbel en de track & trace link in de gaten! Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd over onze verwachte leveringstijden en onze communicatie hierover. Mocht je nog vragen hebben, raad ik je aan onze FAQ's op de webshop te bekijken of contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je een fijne start in deze nieuwe week! Met vriendelijke groet, Sem van ABOUTYOU
HS
helene S.
Maaseik
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
kreeg niet de hele bestelling ,en ook geen terugbetaling !men vreg om 10& PERCENT TEUG BETALING IK GING NIET AKOORD 8
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
24 nov 2023
Hey Helene, bedankt voor je beoordeling en recensie. Wat vervelend om te lezen dat je niet je gehele bestelling hebt ontvangen. In ons systeem kan ik zien dat er 1 item geretourneerd is en daarvan ook een terugbetaling is gedaan op 8 november 2023. Indien dit niet klopt, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice, ook m.b.t. de terugbetaling waar je over schrijft. Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd en wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
EP
Emy P.
Antwerpen
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb het vorige keer al beantwoord, ik heb dit product nog niet ontvangen, de verzending duurt wel erg lang, u hoeft me ook niet bij elke bestelling om een beoordeling te vragen aub
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
20 nov 2023
Hey Emy, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Door onze Pre Black Friday campagne is het momenteel erg druk in onze magazijnen en bij onze leveranciers. Hierdoor kunnen bestellingen wat vertraging opleveren. In de track & trace link van onze verzendmail kun je zien dat je bestelling vandaag geleverd zal worden door bpost. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je bestelde item! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tess van ABOUTYOU
DM
Danny M.
Riemst
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertermijn kan beter
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
7 nov 2023
Hey Danny, Bedankt voor je review en beoordeling. Ik zie in ons systeem dat je inderdaad lang hebt moeten wachten tot je je bestelde items hebt mogen ontvangen, of dat ze zelfs nog niet geleverd zijn. Indien je je bestelling nog niet hebt ontvangen, hou dan de track & trace link van bpost in de gaten, dan zul je weten wanneer je pakketje hoogstwaarschijnlijk geleverd wordt. We zijn de afgelopen maanden bezig met het implementeren van een nieuw magazijn en dit gaat helaas gepaard met vertragingen in onze leveringen. We doen ons best deze problemen op te lossen. Ik hoop dat je tevreden bent met je bestelde items! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Stefan van ABOUTYOU
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
de bestellingen komen nooit op tijd aan of nooit aan
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
30 okt 2023
Hey Louwrence, Bedankt voor je beoordeling & review. Wat vervelend om te lezen dat je bestellingen laat of niet aankomen. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Afgelopen weken hebben we helaas meerdere problemen gehad i.v.m. het opstarten van een nieuw magazijn. Hierdoor zijn vele bestellingen automatisch geannuleerd, dubbel gestuurd of vertraagd afgeleverd. We doen ons best om deze problemen te verhelpen, zodat jij in de toekomst je bestelling gewoon op tijd krijgt. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Clara van ABOUTYOU
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Rends meer dan een week geleden besteld. Nog steeds niets ontvangen. Donderdag vertrekken we op reis. Voor de zekerheid toch maar elders ook bestellen denk ik....
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
9 okt 2023
Hey Mieke, Bedankt voor je review & beoordeling. Vervelend om te lezen dat je zo lang op je bestelling moet wachten. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, omdat de track & trace link ook niet duidelijk laat zien waar je bestelling zich op dit moment bevindt. Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartner en meer informatie opvragen. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en ik wens je alvast een fijne vakantie! Met vriendelijke groet, Myrte van ABOUTYOU
KH
karla H.
belgie
28 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje , besteld op 21/8
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
29 aug 2023
Hey Karla, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je nog steeds op je bestelling wacht. Via de track & trace link in de verzendingsmail kun je zien waar je pakketje zich bevindt. Het lijkt er op dat bpost vandaag de bestelling in hun magazijn heeft verwerkt en zal dan snel opweg zijn naar jou. Mocht je eind van deze week nog steeds geen levering hebben ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Ik hoop dat je snel van je bestelde items kunt genieten en wens je er alvast veel plezier mee! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestellingen en leveringen steeds in orde, maar kan al 2 jaar niets meer bestellen en achteraf betalen, zeer vervelend! Daarom bestel ik vaak elders.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 aug 2023
Hey Martine, Bedankt voor je beoordeling en review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de geleverde items en de leveringen. Echter is het natuurlijk vervelend dat het achteraf betalen niet naar behoren functioneert. Omdat er geen problemen bekend zijn bij ons, raad ik je aan hierover contact op te nemen bij Klarna. Hoogstwaarschijnlijk kunnen zij je beter helpen om dit probleem om te lossen. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we zien je graag weer eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
23 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van de geleverde polo's was niet naar wens.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
25 jul 2023
Beste Bernard, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is erg jammer om te horen dat je ervaring met onze service teleurstellend is geweest en de kwaliteit van de bestelde polo's niet naar wens was. Om je verder te helpen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@aboutyou.nl. Als je contact opneemt, vergeet dan niet om je bestelnummer en contactgegevens bij de hand te hebben. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik wens je nog een fijne dag en hoop je (toch) nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Melina van About You
14 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moet op voorhand betalen, te weinig kortingscodes.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
17 jul 2023
Beste Martine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Tijdens het betalingsproces kun je uit verschillende betaalmethoden kiezen, onder andere ook achteraf betalen. Mocht je hierover vragen hebben kun je ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je dan graag verder. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik wens je een fijne dag en hoop je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Melina van ABOUTYOU
JC
Jostine C.
Maasmechelen
12 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd artikel geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
17 jul 2023
Beste Jostine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is zeker niet de bedoeling dat je een verkeerd artikel ontvangt. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0800/77871. Zij kunnen je dan verder helpen en kijken waar het mis is gegaan. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Melina van ABOUTYOU
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje al 3 dagen te laat en nog steeds niet ontvangen… Jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
30 jun 2023
Beste Manuela, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Ik heb even gekeken en ik zie dat je pakketje op het postkantoor klaarligt om opgehaald te worden. Je kunt overigens ook altijd zelf inzien waar je pakketje zich bevindt door op de traceringscode in de verzendbevestiging of in je account te klikken. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Ik wens je alvast een fijn weekend en hoop je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Enna van ABOUTYOU
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb slippers gekocht van Gabor,na 1 dag dragen begonnen ze pijn te doen één bovenaan mijn voet,na nazicht bleek dat de bovenste rimen met nieten aan elkaar bevestigd waren! Gemeld,maar géén anwoord,ik vind dat niet kunnen,zijn dure slippers!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 jun 2023
Beste Karine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is zeker niet de bedoeling dat de schoenen pijn gaan doen. Ik begrijp dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Hoewel het ons streven is om zo snel mogelijk op alle berichten te antwoorden, is dit niet altijd haalbaar in drukke periodes. Daarom zou ik je willen vragen of nog even geduld te hebben. De klantenservice zal je dan helpen om te kijken hoe dit probleem opgelost kan worden. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Joris van About You