aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

aboutyou.be
Beoordelingen:

1.113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.678 beoordelingen in totaal  

4,46
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
aboutyou.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Blij met mijn muiltjes maar helaas was een ketting boven één van de muiltjes los. Heb het zelf maar hersteld. Het valt me op dat de deksels van de schoendozen aan de hoeken kapot zijn en geplakt met plakband. Met mijn muiltjes zag ik dat ze al eens gedragen waren wat ik teleurstellend vind van About You. Als raad wil ik meegeven,items wat retour komen beter na te kijken. Blijf trouwe klant van About You
ST

de meest kritische beoordeling

31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor aboutyou.be

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(54)
(32)
(51)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heel spijtig ,ik was nieuwe klant doch niets van verwelkoming?..
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 dagen geleden
Hey Anny, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Indien je je als nieuwe klant voor onze nieuwsbrief aanmeld, krijg je een 30% kortingscode. Daarnaast werken wij met persoonlijke coupons. Dit betekent dat voor elke klant we andere aanbiedingen hebben, die in je account automatisch worden toegevoegd en je kunt inzetten als je dit graag wilt. Hier zitten ook onze welkomstcadeaus tussen! Hetzelfde geldt voor als je onze app download, dan krijg je een 15% Welkomstcoupon voor nieuwe klanten, die je in de app kunt inzetten. Hopelijk ben je verder met onze service, je bestelde item en onze levering tevreden. Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd en we hopen dat we je nog eens terug zien in onze webshop. Ik wens je alvast een heel fijn Paasweekend toe! Met vriendelijke groeten, Daniela van ABOUTYOU
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 dagen geleden
Hey Liliane, Bedankt voor je beoordeling. Voor een volgende keer zou het voor ons zeer behulpzaam zijn als je wat uitleg toevoegt aan je beoordeling, zodat we beter weten waar we ons in kunnen verbeteren. Ik hoop dat we je nog eens terug zien in onze webshop en ik wens je alvast fijne Paasdagen! Met vriendelijke groeten, Julius van ABOUTYOU
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
7 dagen geleden
Hey Luc, Bedankt voor je beoordeling. We proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verzenden. Soms komen er onverwachte problemen op het pad, waardoor een bestelling vertraging oploopt. Het kan zijn dat de voorraad op de website nog niet helemaal bijgewerkt is en er dan dus langer gezocht moet worden naar jouw bestelde item, of dat er door een grote hoeveelheid bestellingen vertraging ontstaat doordat onze systemen 'vollopen'. Echter is het natuurlijk vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en we doen ons best dit in de toekomst te verbeteren! Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen hebben over onze levertijden, kun je altijd een kijkje nemen in onze FAQ's op de webshop of contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@aboutyou.be We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Patrick van ABOUTYOU
RV
Ricanne V.
Maarkedal
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Trage bijwerking retourzendingen.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
10 dagen geleden
Hey Gerda, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Wat vervelend om te lezen dat de tracking van je retourzending zo traag was. Dit is niet onze bedoeling. De tracking updates worden gesynchroniseerd met de scans op onze verschillende locaties (zodra je het pakket afgeeft, als het bij de locatie wordt opgehaald, als het in ons retourencentrum is aangekomen, als je items zijn gescand). Je krijgt echter alleen een mail van ons, zodra minstens 1 item van je bestelling is geretourneerd. Per item wat bij ons is binnen gekomen en gescand, krijg je een retourbevestiging van dat we je geretourneerde item hebben ontvangen. Tussen het moment van afgifte en het moment dat het 1e item van een retourzending wordt gescand, kan soms redelijk wat tijd zitten iv.m. verschillende transporten waarmee je pakketje naar ons terug wordt gestuurd. Vanaf het moment dat dit item is gescand, kan het tot 14 werkdagen duren tot je je geld terug krijgt. We doen ons best, samen met onze leveranciers, om dit altijd zo snel mogelijk te doen. Maar soms gaat er in het proces wel eens iets fout of traag. Onze excuses daarvoor! Indien het wel erg lang duurt voordat je uberhaupt iets hoort over je retourzending, kun je altijd onze klantenservice voor meer informatie benaderen: klantenservice@aboutyou.be . Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dinsdag! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was OK maar ik ben niet zeker dat het geen "namaak" is......de doos is geen "originele" doos .......en geen officiéle kaartje (maat, productieland, enz...) van de fabrikant.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Jean-Claude, bedankt voor je beoordeling & recensie. Fijn om te lezen dat je tevreden was over de levering van je bestelling. Jammer dat je onzeker bent over de echtheid van je product. Wij werken alleen samen met de merken zelf. Voor adidas geldt dat wij de bestelgegevens aan ze doorgeven en zij zelf de items opsturen naar de klant. Het zou ons helpen in de communicatie met onze partners als je dit wilt melden aan onze klantenservice. Indien dit vaker gemeld wordt, kunnen ze actie ondernemen zodat dit opgelost wordt voor de toekomst, zodat onze klanten zich niet meer onzeker hoeven te voelen hierover. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je een fijne week! Met vriendelijke groet, Melle van ABOUTYOU
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te lange leveringstermijn in verhouding tot andere online verkopers van kleding, nieuwnieuw, nederland, die leveren de volgende dag, Post NL is beter dan Bpost. Verder vind ik persoonlijk dat het matensysteem niet altijd klopt, laatste bestelling 2 stuks, en zal ze moeten terugsturen, dank U.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Henri, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze levering en Size Finder. Doordat we met magazijnen door heel Europa werken, duurt het inderdaad even voordat de items uberhaupt in Belgie zijn aangekomen. Dan wordt het overgedragen aan Bpost en zal je pakketje worden afgeleverd. Dit duurt meestal rond de 3-4 werkdagen. Indien we net een campagne hebben gehad, zien we dat de leveringen vaak wat langer duren i.v.m. de drukte bij onze sorteercentra. We doen ons uiterste best om dit zo soepel mogelijk te laten lopen, maar kunnen dit door verschillende omstandigheden niet altijd garanderen. Wat betreft de Size Finder raad ik je aan dit te melden bij onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Indien er meerdere meldingen over 1 item binnen komen, kunnen zij een onderzoek starten of er misschien iets fout gaat bij het sorteren van de maten van dit item. We nemen je feedback namelijk erg serieus en willen ons graag blijven verbeteren! Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
SV
Siska V.
Parike
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel korter dan op de foto Statisch electriciteit En prikt Ben helemaal niet tevreden….
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
26 feb 2024
Hey Siska, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het item wat je hebt besteld. Dat vind ik jammer om te horen! Je kunt het item gratis retourneren en dan zul je je geld terug krijgen. Ik zie dat je al wel vaker bij ons besteld hebt. Hopelijk ben je met de items uit je vorige bestellingen wel tevreden! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Nog een fijne avond gewenst! Met vriendelijke groet, Saskia van ABOUTYOU
ML
Mario L.
Wuustŵezel
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling onvolledig….

Als de klant een bikini besteld en uiteindelijk enkel het bovenstuk geleverd krijgt…. kan je als klant niet tevreden zijn lijkt mij…
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Mario, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen evt. contact opnemen met de leveringspartner of het magazijn om te kijken waar het mis is gegaan. Daarnaast zullen ze je adviseren wat nu het meest handige is om te doen. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze levering en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Plots kan ik niet meer met achteraf betalen bestellen. Zeer jammer. Nochtans betaal ik steeds op tijd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Isabelle, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Hopelijk lukt het om met een andere betaalmethode te betalen. Indien meerdere facturen bij Klarna (nog) niet betaald zijn, blokkeert Klarna automatisch de mogelijkheid om achteraf te betalen. Mogelijk is dit de oorzaak voor je probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Mocht dit niet het probleem zijn, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be) om te kijken of zij de oorzaak van het probleem kunnen vinden. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze service en producten en dat we je nog eens terug zien in onze webhsop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering liet op zich wachten. Vervolgens foute levering ,ik heb artikels ontvangen die niet overeenkomen met mijn bestelling. Foto toevoegen kan niet meer, bestelling is retour gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
9 feb 2024
Hey Carmen, Bedankt voor je review en beoordeling. Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en dan ook nog het verkeerde werd geleverd. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Gelukkig kun je de items gratis retourneren en dan zul je het geld voor je bestelling terug krijgen. Je kunt de gewenste items opnieuw bestellen. Het zou fijn zijn als je dit nog kunt melden bij onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Mocht er vaker een melding binnen komen over hetzelfde verkeerd geleverde item kunnen we onderzoeken waar het fout gaat. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Christel van ABOUTYOU
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
beter beschrijven welke maten de modellen dragen komt bijna nooit overeen met de originele maat
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 feb 2024
Hey Julienne, Bedankt voor je review en beoordeling. Vervelend om te lezen dat de maten niet accuraat lijken. Helaas is het soms erg ingewikkeld om het juiste maatadvies te geven, omdat elk merk z'n eigen maattabellen heeft en elk figuur natuurlijk ook anders is. Je kunt in je account je maten invullen en dan wordt er per item aangegeven wat waarschijnlijk de beste match is voor jou. Echter kan het natuurlijk zijn dat jij liever een wat lossere of juist strakkere fit wilt en dat kan onze 'Fit Finder' niet weten. De merken leveren ons hun foto's en informatie en daarbij zit soms een uitgebreide beschrijving van de maat die het model draagt, maar soms helaas ook niet. We nemen je tip mee en wie weet kunnen we onze partners overtuigen om deze informatie met ons te delen, zodat jouw winkel ervaring beter wordt! Je kunt eventueel twee verschillende maten bestellen als je niet helemaal zeker bent van welke maat de beste voor jou is en dan retourneer je (gratis) het item wat niet naar wens is. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
CS
Chantal S.
Mechelen
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb niet mijn artikel gekregen maar iets helemaal anders
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
22 jan 2024
Hey Chantal, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen! Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Je kunt het verkeerde artikel retourneren en dan het juiste nog eens bestellen. Ik raad je aan om dit ook te melden aan onze klantenservice, zodat zij dit kunnen melden en voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Je kunt ze bereiken via: klantenservice@aboutyou.be . We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Annelie van ABOUTYOU
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik kan mijn bestellingen niet zien op mijn account, dus ik kan niets volgen.

Ik kan mijn bestellingen niet zien op
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
16 jan 2024
Hey Katty, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je je bestellingen in je account niet kunt zien! Dat hoort niet zo te zijn. Hopelijk ontvang je wel onze mails, waardoor je enigszins op de hoogte wordt gehouden van je bestellingen? Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen, samen met jouw hulp, het probleem achterhalen en ze zullen natuurlijk hun best doen het zo snel en goed mogelijk op te lossen. Ik wens je in ieder geval veel plezier met je bestelde items en we hopen je nog eens terug te zien in de webshop. Met vriendelijke groet, Hanna van ABOUTYOU
DB
Danny B.
Gentbrugge
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ontgoocheld

Ongeveer acht dagen moeten wachten op een zending. Dit vind ik toch wat te lang.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
16 jan 2024
Hey Danny, Bedankt voor je beoordeling & recensie. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je het op tijd hebt. In zowel de bestelbevestiging als de verzendmail kun je wederom een verwachte levertermijn vinden. In de verzendmail voegen we altijd een track & trace link toe en kun je, in jouw geval, via Bpost in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt. I.v.m. het hoge aantal bestellingen momenteel, zien we helaas dat het vaak langer duurt voordat pakketjes geleverd worden. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven en we doen ons best om dit op te lossen. We hopen je toch nog eens terug te zien in onze webshop! Ik wens je een fijne dag vandaag een veel plezier met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Daniela van ABOUTYOU
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kleedtje besteld op 2 januari en na 8dagen nog Niet geleverd vind ik min punt jammer genoeg Dan nog verstuurd met B Post ja 👏 .
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
10 jan 2024
Hey Heidi, Bedankt voor je review. Vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Ik zie gelukkig dat vanochtend je pakketje afgeleverd is! Tijdens het bestelproces kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Indien je dit niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en het item in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je het op tijd hebt. In zowel de bestelbevestiging als de verzendmail kun je wederom een verwachte levertermijn vinden. In de verzendmail voegen we altijd een track & trace link toe en kun je, in jouw geval, via Bpost in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt. I.v.m. het hoge aantal bestellingen momenteel, zien we helaas dat het vaak langer duurt voordat pakketjes geleverd worden. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven en we doen ons best om dit op te lossen. We hopen je toch nog eens terug te zien in onze webshop! Ik wens je een fijne dag vandaag een veel plezier met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Inderdaad tot op heden nog GEEN pakje gekregen...
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 jan 2024
Hey Eddy Bedankt voor je beoordeling & recensie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je lang op je bestelde items moet wachten. Voordat je je bestelling plaatst, kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Ook in de bevestigingsmail en daarna verzendmail kun je hier informatie over vinden. Indien je niet tevreden bent met de verwachte leverdatum, kun je er dus voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en te kijken of je de items in de fysieke winkels kunt vinden. Ik zie dat in de bestelbevestiging staat dat je bestelling tussen 9 en 12 januari geleverd zal worden. Heb dus nog even geduld en hou ondertussen de track & trace link uit de verzendmail in de gaten. Mocht je na 12 januari nog niks ontvangen hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartners om meer informatie te krijgen over waar jouw pakketje zich bevindt. Ik wens je alvast veel plezier van je bestelling! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
ML
maes l.
turnhout
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
de laatste tijd altijd de verkeerde maat op kaartje goed maar . niet in het kleeding stuk zelf
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 jan 2024
Hey Lea, Bedankt voor je recensie. Het klopt natuurlijk niet dat de maten van je bestelling en de maat in het item zelf niet overeenkomen. Graag verzoek ik je dit aan onze klantenservice te melden. Zij kunnen dit melden aan onze magazijnen en dan kunnen we uitzoeken waar precies het probleem zit. Zodoende kunnen we dit dan ook oplossen en zorgen dat dit in de toekomst niet nog eens gebeurt. Je kunt een mail sturen naar klantenservice@aboutyou.be met daarin je bestelnummer, het item wat je besteld hebt en in welke maat je het besteld hebt, een foto van het betreffende item en het label er in waar de maat op staat, zodat goed zichtbaar is dat het hetzelfde item is van de bestelling, maar de verkeerde maat is. Het zou ons erg helpen als je dit kunt doen! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Ole van ABOUTYOU
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling na een week nog steeds niet ontvangen, dus niet content.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 jan 2024
Hey Hilde, Bedankt voor je bestelling. Wat vervelend dat je lang op je bestelde items moet wachten. Voordat je je bestelling plaatst, kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Ook in de bevestigingsmail en daarna verzendmail kun je hier informatie over vinden. Indien je niet tevreden bent met de verwachte leverdatum, kun je er dus voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en te kijken of je de items in de fysieke winkels kunt vinden. Ik zie dat in de bestelbevestiging staat dat je bestelling tussen 9 en 12 januari geleverd zal worden. Heb dus nog even geduld en hou ondertussen de track & trace link uit de verzendmail in de gaten. Mocht je na 12 januari nog niks ontvangen hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartners om meer informatie te krijgen over waar jouw pakketje zich bevindt. Ik wens je alvast veel plezier van je bestelling! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Manuel van ABOUTYOU
JS
johan s.
zonhoven
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb nog niets ontvangen. sneller leveren. op andere sites is het vandaag besteld , morgen in huis of overmorgen. dit is jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 jan 2024
Hoi Johan, bedankt voor je review en een gelukkig nieuwjaar gewenst! Wat vervelend om te lezen dat je op 31.12 nog niks had ontvangen. Ik zie in de track & trace dat vandaag je pakketje geleverd zou moeten zijn. Hopelijk ben je tevreden met je bestelde items! In het bestelproces kun je al zien wat de verwachte leverdatum is per item. Daarna wordt ook in de bestelbevestigingsmail een overzicht gestuurd, waarin staat wat de verwachte levertermijn zal zijn. In de verzendmail vind je de track & trace link, die je verwijst naar de website van onze leveringspartner, waarop je het proces kunt volgen. Indien je voor het afrekenen een verwachte levertermijn ziet die je niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en de items in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je ze op tijd binnen hebt. Door het implementeren van een nieuw magazijn hebben we helaas al langer verschillende problemen en kunnen de levertijden hoger oplopen dan we beloven. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven, maar we doen ons best om het op te lossen. Zoals ik al zei, hoop ik dat je tevreden bent met je bestelde items en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
LP
Lydia P.
Zonhoven
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

NOT HAPPY !

Bestelling staat aangemeld sinds 21 december maar is tot op heden 28 december nog steeds niet onderweg naar mijn adres.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
28 dec 2023
Hey Lydia, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. Zodra je een bestelling bij ons wilt plaatsen, zie je in het winkelmandje de verwachte levertermijn per item. Daarna ontvang je een orderbevestiging, ook daar staat een verwachte levertermijn in (in geval van jouw bestelling tussen 2 en 5 januari). Vervolgens ontvang je een verzendbevestiging, wederom met een verwachte levertermijn en een track & trace link. Het klopt dat de link nog niet is geupdate, dit ligt in de handen van onze leveringspartners. Je kunt eventueel contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen een meer gedetailleerde status opvragen. Je kunt onze klantenservice bereiken via klantenservice@aboutyou.be . Ik hoop natuurlijk dat je bestelling binnenkort geleverd wordt en dat je tevreden bent met je bestelde items. We hopen je nog eens te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Karsten van ABOUTYOU