aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

aboutyou.be
Beoordelingen:

1.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.788 beoordelingen in totaal  

4,46
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
aboutyou.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg wat ik bestelde heb wel een truitje moeten terugsturen (was te klein en doorzichtig-was niet duidelijk op de foto-) ben benieuwd of de terugbetaling ook zo vlot verloopt
AC
annie c.
koersel

de meest kritische beoordeling

31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor aboutyou.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
niet passende artikelen zijn onmidelijk retour gestuurd en al op 9 april terug ontvangen bij de verzender. Nog steeds geen terugbetaling noch bevestiging van terugbetaling ontvangen. Na contact bevestigden ze de ontvangst maar met de melding dat het magazijn de artikelen nog niet verwerkt heeft en dit tot 14dagen kan duren, bijgevolg valt dit dan buiten de aankoop beschermingsperiode...
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retourbeleid is heel omslachtig en er moet telkens naar klantenservice gebeld worden om een partner retour te kunnen doen, dit is veel makkelijker bij Zalando en zij werken ook met veel partners samen. Retour sticker en documenten toevoegen lijkt me toch wel aan te raden
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
12 dagen geleden
Hey Jessy, Bedankt voor je review en beoordeling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Normaal gesproken zit er altijd een retourlabel in het pakket, of dit nou van ons of van 1 van onze partners komt, wat je als sticker op je pakket kunt plakken als je iets wilt retourneren. Indien dit er niet in zat, dan is er wat fout gegaan in het magazijn, ofwel van ons ofwel van onze partner. Daarom raad ik je aan om dit te melden bij onze klantenservice. Indien dit vaker gemeld wordt, kunnen zij dit bij de juiste afdeling neerleggen om te onderzoeken waar precies wat fout gaat en dan kunnen we het probleem oplossen. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en wens je alvast een fijn weekend. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
HA
Hugette A.
Scherpenheuvel
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering NIET ONTVANGEN

Nog niets ontvangen de levering zou ten laatste 2/4 geleverd worden door Bpost maar ik heb tot op heden niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
13 dagen geleden
Hey Hugette, Bedankt voor je review en beoordeling. Ik zie in de verzendingsmail dat de verwachte levering van je bestelling tussen 2 en 3 april zou zijn en dat uiteindelijk op 4 april je pakketje geleverd is. We doen natuurlijk ons best om de bestellingen van onze klanten op de aangegeven data te leveren. Echter kan het soms gebeuren dat er iets tussendoor komt of een proces vertraging heeft opgelopen. Onze excuses daarvoor! Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met je bestelde item. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
RH
roger h.
Dendermonde
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
verkeerd product in de verpakking
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 apr 2024
Hey Roger, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je een verkeerd item hebt ontvangen. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Geef de volgende informatie door, zodat ze je z.s.m. kunnen helpen: bestelnummer, geboortedatum en het e-mailadres van je klantaccount. Geef duidelijk aan welk item je besteld hebt en welk item je ontvangen hebt. Er is momenteel bij ons bekend dat er problemen zijn met de verzending van verkeerde items en we proberen er achter te komen waar de fout ligt. De klantenservice geeft deze informatie door aan het betreffende team en zo kan het dan worden opgelost. Natuurlijk kun je het verkeerd geleverde product gratis retourneren en je zult je geld terug krijgen. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom van ABOUTYOU
SV
Siska V.
Parike
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel korter dan op de foto Statisch electriciteit En prikt Ben helemaal niet tevreden….
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
26 feb 2024
Hey Siska, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het item wat je hebt besteld. Dat vind ik jammer om te horen! Je kunt het item gratis retourneren en dan zul je je geld terug krijgen. Ik zie dat je al wel vaker bij ons besteld hebt. Hopelijk ben je met de items uit je vorige bestellingen wel tevreden! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Nog een fijne avond gewenst! Met vriendelijke groet, Saskia van ABOUTYOU
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering liet op zich wachten. Vervolgens foute levering ,ik heb artikels ontvangen die niet overeenkomen met mijn bestelling. Foto toevoegen kan niet meer, bestelling is retour gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
9 feb 2024
Hey Carmen, Bedankt voor je review en beoordeling. Wat vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en dan ook nog het verkeerde werd geleverd. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Gelukkig kun je de items gratis retourneren en dan zul je het geld voor je bestelling terug krijgen. Je kunt de gewenste items opnieuw bestellen. Het zou fijn zijn als je dit nog kunt melden bij onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Mocht er vaker een melding binnen komen over hetzelfde verkeerd geleverde item kunnen we onderzoeken waar het fout gaat. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Christel van ABOUTYOU
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
pakjes levering duurt veel te lang voor sommige producten. slechte ervaring pakjes voor Sinterklaas en nu ook met pakjes voor Kerst. Dit vond ik zo jammer voor de kleinkindjes
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 dec 2023
Hey Gisele, Bedankt voor je review. Hopelijk heb je fijne kerstdagen gehad. Wat vervelend om te horen dat je zo lang op je pakketjes hebt moeten wachten. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Zowel bij het afrekenen van je bestelling als in onze mails communiceren we altijd de verwachte leveringstermijnen. Ook wordt in de verzendmail nog een track & trace link van onze leveringspartners meegezonden. Via deze link kun je in de gaten houden waar je pakketje zich bevindt en nog eens wat de verwachten levertermijn is. In drukke tijden rondom de feestdagen raden we altijd aan zeer op tijd te bestellen, in het geval er onverwachte problemen of vertragingen optreden in onze magazijnen of bij onze leveringspartners. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en wens je nog een fijne dag! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Elize van ABOUTYOU
JS
johan s.
zonhoven
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb nog niets ontvangen. sneller leveren. op andere sites is het vandaag besteld , morgen in huis of overmorgen. dit is jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 jan 2024
Hoi Johan, bedankt voor je review en een gelukkig nieuwjaar gewenst! Wat vervelend om te lezen dat je op 31.12 nog niks had ontvangen. Ik zie in de track & trace dat vandaag je pakketje geleverd zou moeten zijn. Hopelijk ben je tevreden met je bestelde items! In het bestelproces kun je al zien wat de verwachte leverdatum is per item. Daarna wordt ook in de bestelbevestigingsmail een overzicht gestuurd, waarin staat wat de verwachte levertermijn zal zijn. In de verzendmail vind je de track & trace link, die je verwijst naar de website van onze leveringspartner, waarop je het proces kunt volgen. Indien je voor het afrekenen een verwachte levertermijn ziet die je niet bevalt, kun je er natuurlijk voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en de items in een fysieke winkel te kopen, zodat je zeker weet dat je ze op tijd binnen hebt. Door het implementeren van een nieuw magazijn hebben we helaas al langer verschillende problemen en kunnen de levertijden hoger oplopen dan we beloven. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen geven, maar we doen ons best om het op te lossen. Zoals ik al zei, hoop ik dat je tevreden bent met je bestelde items en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling na een week nog steeds niet ontvangen, dus niet content.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 jan 2024
Hey Hilde, Bedankt voor je bestelling. Wat vervelend dat je lang op je bestelde items moet wachten. Voordat je je bestelling plaatst, kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Ook in de bevestigingsmail en daarna verzendmail kun je hier informatie over vinden. Indien je niet tevreden bent met de verwachte leverdatum, kun je er dus voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en te kijken of je de items in de fysieke winkels kunt vinden. Ik zie dat in de bestelbevestiging staat dat je bestelling tussen 9 en 12 januari geleverd zal worden. Heb dus nog even geduld en hou ondertussen de track & trace link uit de verzendmail in de gaten. Mocht je na 12 januari nog niks ontvangen hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartners om meer informatie te krijgen over waar jouw pakketje zich bevindt. Ik wens je alvast veel plezier van je bestelling! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Manuel van ABOUTYOU
CS
Chantal S.
Mechelen
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb niet mijn artikel gekregen maar iets helemaal anders
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
22 jan 2024
Hey Chantal, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen! Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Je kunt het verkeerde artikel retourneren en dan het juiste nog eens bestellen. Ik raad je aan om dit ook te melden aan onze klantenservice, zodat zij dit kunnen melden en voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Je kunt ze bereiken via: klantenservice@aboutyou.be . We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Annelie van ABOUTYOU
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Inderdaad tot op heden nog GEEN pakje gekregen...
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 jan 2024
Hey Eddy Bedankt voor je beoordeling & recensie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je lang op je bestelde items moet wachten. Voordat je je bestelling plaatst, kun je in je winkelmandje al zien wat de verwachte leverdatum per item is. Ook in de bevestigingsmail en daarna verzendmail kun je hier informatie over vinden. Indien je niet tevreden bent met de verwachte leverdatum, kun je er dus voor kiezen om de bestelling niet te plaatsen en te kijken of je de items in de fysieke winkels kunt vinden. Ik zie dat in de bestelbevestiging staat dat je bestelling tussen 9 en 12 januari geleverd zal worden. Heb dus nog even geduld en hou ondertussen de track & trace link uit de verzendmail in de gaten. Mocht je na 12 januari nog niks ontvangen hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen contact opnemen met onze leveringspartners om meer informatie te krijgen over waar jouw pakketje zich bevindt. Ik wens je alvast veel plezier van je bestelling! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
1 jun 2023
Hey Sandy, Bedankt voor je review en beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed bent geholpen door onze klantenservice. Het heeft lang geduurd en het is niet de bedoeling dat je telefoontjes niet meer worden aangenomen. Normaal gesproken wordt er per bestelling een ticket geopend, indien daar een melding over komt. Ik vrees dat hier wat mis is gegaan, want anders zou je niet steeds iemand anders te spreken krijgen. We zullen dit onderzoeken hoe dit kan! We doen ons best om ons te blijven verbeteren en jouw feedback helpt ons daar zeer bij. Ik begrijp vanuit je review dat het probleem inmiddels gelukkig is opgelost. Ik hoop dat je verder wel tevreden bent met je bestelde items en er veel plezier van hebt. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Kevin van ABOUTYOU
5 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
maattabellen baseren op ???? verschillende merken, verschillende maten i.e 38 kan zijn 36 kan zijn 40, kan zijn 42 etc... 5 broeken gekocht met de door jullie "aanbevolen" maat voor mij, result? 2 passen heel nipt en drie retour, minstens 3 "reeele" maten te klein.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
5 mei 2023
Hey Lutgarde, Bedankt voor je review. Ik vind het vervelend om te lezen dat de maattabellen niet kloppen voor de items die je hebt besteld. De maattabellen worden overgenomen van de betreffende maten. Afhankelijk dus van hoe het merk hun tabel heeft gemaakt, staat het dus op onze webshop. Indien je zeker wilt zijn van je maat, kun je bijvoorbeeld in een offline winkel de betreffende broek passen en dan deze online bestellen. Je kunt ook meerdere maten bestellen, zodat je ze thuis kunt passen en degenen die niet goed zitten weer (gratis) retourneren. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wens je alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
1 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Al meer dan een maand geleden mijn bestelling gehad. 1 paar dadelijk retour gestuurd en nog steeds geen terugbetaling gehad na reeds 3 mails!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
5 sep 2023
Hey Patricia, Bedankt voor je review en beoordeling. Wat vervelend dat het retour proces zo lang duurt. Dat is niet een ervaring die we onze klanten willen geven! Vanaf het moment dat de geretourneerde items in ons magazijn zijn ontvangen, duurt het nog tot 14 werkdagen tot de items zijn geregistreerd. Daarna wordt de terugbetaling in werking gezet en krijg je het geld terug via de betaalmethode waarmee je je bestelling geplaatst hebt. Hoe snel de terugbetaling binnen is, hangt af van de betaalmethode. Ik hoop dat je inmiddels je geld terug hebt ontvangen. Zo niet, raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jonathan van ABOUTYOU
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb klantendienst gecontacteerd op…4 mei 2023

Ik heb klantendienst gecontacteerd op donderdag 4 mei ivm voucher die niet geactiveerd is. Tot op heden vandaag 10 mei nog steeds geen antwoord en oplossing van mijn probleem. Antwoord van about you ontvangen om klantendienst telefonisch te benaderen wegens erg druk. Dit ondertussen al 2 x gedaan zonder oplossing. Bij 3 de maal bellen hebben ze gewoon tel niet meer opgenomen!!! Koop hier aub niet
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
17 mei 2023
Hey Sandy, Bedankt voor je review. Ik zie dat je je oude review hebt aangepast. In ons systeem staat dat je een voucher hebt gebruikt bij je bestelling en daarmee 10% korting hebt gekregen. Dit staat ook in de bestelbevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen (eerst de normale prijs van het artikel, dan de prijs van het artikel in de Sale en daarna de prijs van het artikel met de 10% waardebon). Indien je nog een tweede voucher hebt gehad, klopt het dat je die inderdaad niet kunt activeren. Je kunt slechts 1 kortingsbon tegelijkertijd gebruiken in onze webshop. Volgens mij is dit de oorzaak van je probleem, als ik het goed begrijp. Indien dit zo is, dan is helaas niet op te lossen; want we kunnen onze check out niet ineens veranderen. Je kunt dus 1 voucher per keer gebruiken. Mocht je meerdere vouchers hebben, kun je meerdere bestellingen plaatsen en dan dus bij elke bestelling een nieuwe voucher gebruiken. Indien je relatief snel achter elkaar bestelt, kan het zijn dat de items zelfs in dezelfde doos zitten als ze geleverd worden (mits ze uit hetzelfde magazijn komen). Ik zie dat je je bestelling in ieder geval al hebt opgehaald en ik hoop dat je tevreden bent met je bestelde artikelen. Indien dit niet zo is, kun je ze gratis retourneren en zul je je geld terug krijgen. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
19 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakje is verstuurd vanuit Duitsland met DHL. Daar werd het overhandigd aan BPost. Blijkbaar werd mijn e-mailadres hierbij niet doorgegeven en Bpost wil mij de barcode niet doorgeven. Na contact met About You kwam het er op neer dat ik DHL moest contacteren om dit recht te zetten. Mooi niet. Mijn pakje zal in de locker blijven en dit is de laatste keer dat ik bij About You koop.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
20 jul 2023
Beste Inge, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is erg jammer om te horen dat je ervaring met onze service teleurstellend is geweest. Wij hebben verschillende warenhuizen in Europa, vanuit waar bestellingen worden verzonden. Dit is de reden waarom jouw pakketje via Duitsland werd geleverd. Dit dient echter niets te veranderen in het door jouw gekozen leveringspunt. Indien dit wel gebeurt, doordat Bpost of DHL zelfstandig een wijziging doorvoeren, is het voor ons helaas niet mogelijk dit aan te passen of een barcode te generen. Je kunt in dit geval inderdaad het beste contact opnemen met DHL of Bpost. Mocht je daarnaast nog andere vragen hebben over je bestelling, kun je altijd conctact opnemen met onze klantenservice. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Johanna van About You
25 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering te laat. Pakjes verdwijnen. Ik herroep mijn niet ontvangen bestelling en dat wordt compleet genegeerd. De ene persoon weet niet wat de vorige persoon van de klantendienst heeft gezegd of gedaan en begint weer opnieuw. Zo komen we nergens. Gelieve het Trusted shop merk af te pakken van dit bedrijf, want ze nemen klanten service en rechten niet serieus.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
26 apr 2023
Hey Ruth, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Je hebt inderdaad lang op je bestelling moeten wachten zeg, wat naar om te zien! Als je op 10 april bestelt, had je uiterlijk 14 april je bestelling hebben moeten krijgen. Ik zie dat jouw pakketje pas een week later bij de parcel shop lag om opgehaald te worden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en niet een ervaring die we onze klanten willen geven. Ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice (0800 / 778 71) niet per mail, zodat je persoonlijk met iemand kunt spreken en je probleem in 1x duidelijk kunt uitleggen. Ik vind het vervelend dat ik dit moet adviseren, want de klantenservice moet natuurlijk hoe dan ook goed zijn. Het verandert niets, maar toch onze excuses hiervoor! Samen met jou zullen ze opzoek gaan naar de best mogelijke oplossing. Wel hoop ik dat je tevreden bent met je bestelde items. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Anna van ABOUTYOU
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had jas besteld van mariko Havana maatLarge kreeg XXL toegestuurd.besteld nieuwe maat in blackbvrijdag en Resultaat is de grote jas was 135 euro maat xl in promotie 121 euro de jas van 135 euro kreeg ik niet terug betaald maar wel 121 euro teruggestort Vind ik niet kunnen kga er niks meer bestellen das bedrog !mensen niet Meer op voorhand Betalen TIP!!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
6 dec 2023
Hey Heidi, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het verkeerd is gegaan met de terugbetaling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice en duidelijk uit te leggen wat er gebeurd is. Je kunt ze een email sturen (klantenservice@aboutyou.be), daarin de bestelnummers van beide bestellingen geven, wat je precies besteld hebt, en welk geld je nu hebt ontvangen. Zij zullen hun best doen om dit probleem op te lossen. Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Maiko van ABOUTYOU
LG
Linda G.
Merksem
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

web-site vermeld EU-maten maar men levert steeds de buitenlandse maten

Hun web-site vermeld EU-maten, die ik aangeduid heb (bvb 42) maar men levert steeds de buitenlandse maten, in dit geval was dat maat 32. Met als gevolg dat het terug moest en de werkelijke maat 42 niet meer voorradig is. (als men EU-maat 42 nodig heeft moet men blijkbaar maat 52 bestellen, wat belachelijk is in belgie).
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 okt 2023
Hey Lynn, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice en te vermelden om welk product dit precies gaat. Het kan zijn dat er iets fout gaat in de communicatie tussen verschillende systemen (van het merk, ons magazijn en de webshop). Onze klantenservice kan dan bij het betreffende product een melding maken, zodat er onderzocht kan worden waar de fout precies zit. Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Incompetent

8 van de 11 artikelen die ik besteld heb zijn niet aangekomen. Er zaten wel een paar dameslaarzen in die ik niet besteld had. In een bestelling van 2 dagen ervoor zat ook al een fout artikel. Het proces om alles in orde te krijgen is ook heel omslachting en totaal niet klantvriendelijk. Super geïrriteerd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 nov 2023
Hey Bryan, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je artikelen mist en verkeerde items hebt ontvangen. Dat is niet de ervaring die we onze klanten willen geven! Ik zie dat er 1 product uit jouw bestelling niet leverbaar was, daar heb je als het goed is ook een mail van ons over gehad. Wat er precies gebeurd is met de andere artikelen, kan ik in ons systeem niet zien. Hiervoor raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld duidelijk welke producten je wel hebt ontvangen en welke niet. Zo kan de klantenservice je makkelijker, sneller helpen. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en ik wens je nog een fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Klaas van ABOUTYOU