aboutyou.be- Logo - Beoordelingen

aboutyou.be
Beoordelingen:

1.113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.757 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
aboutyou.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde webwinkel
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg wat ik bestelde heb wel een truitje moeten terugsturen (was te klein en doorzichtig-was niet duidelijk op de foto-) ben benieuwd of de terugbetaling ook zo vlot verloopt
AC
annie c.
koersel

de meest kritische beoordeling

31 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Klantendienst heeft heel veel opportuniteiten voor verbetering. Ik heb 3 weken moeten wachten voor oplossen van een probleem met een cadeaubon. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten betalen omdat ik items nodig had. Na oplossen van het probleem kon men mij het bedrag van de cadeaubon niet overmaken en moest ik een nieuwe bestelling plaatsen om het tegoed van de bon alsnog te kunnen recupereren. Dit is niet wat ik wilde. Na Na meerdere malen telefonisch contact werd mijn telefoon zelfs niet meer beantwoord en kon ik enkel via mail contact houden. Telkens verschillende personen bij klantendienst die van niets wisten over het probleem.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor aboutyou.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(54)
(30)
(51)
Resetten
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nog altijd niet aangekomen normaal dinsdag . Veel rapper leveren
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 apr 2024
Hey Nancy, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Ik zie dat de verwachte leverdatum van Bpost 29.03-04.04 was. Dit staat al aangegeven als je de items in je winkelmandje doet. Je kunt dus bij het afrekenen al bekijken wat de verwachte leverdatum is en dan kun je beslissen of dit voor jou goed is of niet. Ik zie in de track & trace dat het pakketje vandaag is afgeleverd, dus netjes binnen de verwachte leveringstermijn. Ik ben het helemaal met je eens dat 8 dagen tussen bestellen en levering erg lang is, maar via de track & trace was je bestelling gelukkig wel goed te volgen. Ik hoop dat je verder tevreden bent met je bestelde items! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Robert van ABOUTYOU
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
de maten van de kleding kloppen niet
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de maten kloppen niet van de kleding
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Was verkeerde kleur geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 dagen geleden
Hey Ron, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je aan dit bij onze klantenservice te melden. Momenteel zijn er meerdere problemen met verkeerd verstuurde items en zo kan onze klantenservice de gegevens bij de juiste afdeling neerleggen en kunnen we beter monitoren om welke items dit gaat. Je kunt je item gratis retourneren en dan zul je je geld natuurlijk terug krijgen. Je kunt het item dan opnieuw bestellen. Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Karin van ABOUTYOU
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering!
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
22 mrt 2024
Hey Luc, Bedankt voor je beoordeling. We proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verzenden. Soms komen er onverwachte problemen op het pad, waardoor een bestelling vertraging oploopt. Het kan zijn dat de voorraad op de website nog niet helemaal bijgewerkt is en er dan dus langer gezocht moet worden naar jouw bestelde item, of dat er door een grote hoeveelheid bestellingen vertraging ontstaat doordat onze systemen 'vollopen'. Echter is het natuurlijk vervelend dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en we doen ons best dit in de toekomst te verbeteren! Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen hebben over onze levertijden, kun je altijd een kijkje nemen in onze FAQ's op de webshop of contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@aboutyou.be We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Patrick van ABOUTYOU
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 dagen geleden
"Lieber Kunde / Liebe Kundin, vielen lieben Dank, dass Du Deine wertvolle Zeit genutzt hast, um unseren Shop ehrlich zu bewerten. Vielleicht findest Du bei einer Deiner nächsten Bewertungen ein paar Worte oder direkte Kritikpunkte, an denen wir direkt arbeiten können. Wir haben das Ziel, alle unsere Kunden zufrieden zu stimmen. Kritik hilft uns dabei sehr. Liebe Grüße Dein About You Service Team"
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 mrt 2024
Hey Liliane, Bedankt voor je beoordeling. Voor een volgende keer zou het voor ons zeer behulpzaam zijn als je wat uitleg toevoegt aan je beoordeling, zodat we beter weten waar we ons in kunnen verbeteren. Ik hoop dat we je nog eens terug zien in onze webshop en ik wens je alvast fijne Paasdagen! Met vriendelijke groeten, Julius van ABOUTYOU
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retourbeleid is heel omslachtig en er moet telkens naar klantenservice gebeld worden om een partner retour te kunnen doen, dit is veel makkelijker bij Zalando en zij werken ook met veel partners samen. Retour sticker en documenten toevoegen lijkt me toch wel aan te raden
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
7 dagen geleden
Hey Jessy, Bedankt voor je review en beoordeling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Normaal gesproken zit er altijd een retourlabel in het pakket, of dit nou van ons of van 1 van onze partners komt, wat je als sticker op je pakket kunt plakken als je iets wilt retourneren. Indien dit er niet in zat, dan is er wat fout gegaan in het magazijn, ofwel van ons ofwel van onze partner. Daarom raad ik je aan om dit te melden bij onze klantenservice. Indien dit vaker gemeld wordt, kunnen zij dit bij de juiste afdeling neerleggen om te onderzoeken waar precies wat fout gaat en dan kunnen we het probleem oplossen. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en wens je alvast een fijn weekend. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je een broek besteld van maat 34 dan wil je geen broek ontvangen van maat (Fabrieksmaat) 44 , en dat leer je pas na de email, en onmogelijk te annuleren, ofwel weigeren aan de deur of zelf onnodig tijd investeren om terug te sturen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 apr 2024
Hey Yusuf, bedankt voor je beoordeling en review. Ik snap dat het wat verwarrend is wat er qua maat bij de broek staat aangegeven. We werken voor sommige items met 2 verschillende maten, inches en leveranciersmaten/fabrieksmaat. Ook voor schoenen hebben we soms EU-maten en US-maten waar je uit kunt kiezen. Bij het selecteren van de maat moet je dus goed opletten welke je selecteert. Je kunt de broek alvast in de juiste maat bestellen, zodat deze snel geleverd wordt. Je kunt daarna de andere broek gratis retourneren en dan zul je je geld natuurlijk terug krijgen. Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag! Hopelijk zien we je nog eens terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Jonas van ABOUTYOU
HA
Hugette A.
Scherpenheuvel
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering NIET ONTVANGEN

Nog niets ontvangen de levering zou ten laatste 2/4 geleverd worden door Bpost maar ik heb tot op heden niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 dagen geleden
Hey Hugette, Bedankt voor je review en beoordeling. Ik zie in de verzendingsmail dat de verwachte levering van je bestelling tussen 2 en 3 april zou zijn en dat uiteindelijk op 4 april je pakketje geleverd is. We doen natuurlijk ons best om de bestellingen van onze klanten op de aangegeven data te leveren. Echter kan het soms gebeuren dat er iets tussendoor komt of een proces vertraging heeft opgelopen. Onze excuses daarvoor! Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met je bestelde item. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop en ik wens je nog een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel spijtig ,ik was nieuwe klant doch niets van verwelkoming?..
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
27 mrt 2024
Hey Anny, Bedankt voor je beoordeling en recensie. Indien je je als nieuwe klant voor onze nieuwsbrief aanmeld, krijg je een 30% kortingscode. Daarnaast werken wij met persoonlijke coupons. Dit betekent dat voor elke klant we andere aanbiedingen hebben, die in je account automatisch worden toegevoegd en je kunt inzetten als je dit graag wilt. Hier zitten ook onze welkomstcadeaus tussen! Hetzelfde geldt voor als je onze app download, dan krijg je een 15% Welkomstcoupon voor nieuwe klanten, die je in de app kunt inzetten. Hopelijk ben je verder met onze service, je bestelde item en onze levering tevreden. Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd en we hopen dat we je nog eens terug zien in onze webshop. Ik wens je alvast een heel fijn Paasweekend toe! Met vriendelijke groeten, Daniela van ABOUTYOU
SM
STEFAAN M.
WOLVERTEM
13 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
artikel 2 maal besteld door oeps er ging iets fout
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 dagen geleden
Hey Patrick, Bedankt voor je beoordeling en review. In je verzendmail kun je zien dat er een verwachte leveringsdatum staat vermeld. Dit is in jouw geval 10 or 11 april. Als je echter op de tracking link klinkt, zie je dat bpost aangeeft dat op 12 april je pakketje geleverd zal worden. Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd en dat je blij zult zijn met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Tessa van ABOUTYOU
RH
roger h.
Dendermonde
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
verkeerd product in de verpakking
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
2 apr 2024
Hey Roger, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je een verkeerd item hebt ontvangen. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Geef de volgende informatie door, zodat ze je z.s.m. kunnen helpen: bestelnummer, geboortedatum en het e-mailadres van je klantaccount. Geef duidelijk aan welk item je besteld hebt en welk item je ontvangen hebt. Er is momenteel bij ons bekend dat er problemen zijn met de verzending van verkeerde items en we proberen er achter te komen waar de fout ligt. De klantenservice geeft deze informatie door aan het betreffende team en zo kan het dan worden opgelost. Natuurlijk kun je het verkeerd geleverde product gratis retourneren en je zult je geld terug krijgen. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag vandaag. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Tom van ABOUTYOU
CC
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
8 dagen geleden
Hey Charlotte, Bedankt voor je beoordeling. Voor de volgende keer zou het ons erg helpen als je wat meer informatie toe zou kunnen voegen bij je beoordeling, zodat we ons kunnen blijven verbeteren. We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te lange leveringstermijn in verhouding tot andere online verkopers van kleding, nieuwnieuw, nederland, die leveren de volgende dag, Post NL is beter dan Bpost. Verder vind ik persoonlijk dat het matensysteem niet altijd klopt, laatste bestelling 2 stuks, en zal ze moeten terugsturen, dank U.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Henri, Bedankt voor je beoordeling & review. Ik vind het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze levering en Size Finder. Doordat we met magazijnen door heel Europa werken, duurt het inderdaad even voordat de items uberhaupt in Belgie zijn aangekomen. Dan wordt het overgedragen aan Bpost en zal je pakketje worden afgeleverd. Dit duurt meestal rond de 3-4 werkdagen. Indien we net een campagne hebben gehad, zien we dat de leveringen vaak wat langer duren i.v.m. de drukte bij onze sorteercentra. We doen ons uiterste best om dit zo soepel mogelijk te laten lopen, maar kunnen dit door verschillende omstandigheden niet altijd garanderen. Wat betreft de Size Finder raad ik je aan dit te melden bij onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Indien er meerdere meldingen over 1 item binnen komen, kunnen zij een onderzoek starten of er misschien iets fout gaat bij het sorteren van de maten van dit item. We nemen je feedback namelijk erg serieus en willen ons graag blijven verbeteren! Ik hoop dat ik je bij deze voldoende heb geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering was OK maar ik ben niet zeker dat het geen "namaak" is......de doos is geen "originele" doos .......en geen officiéle kaartje (maat, productieland, enz...) van de fabrikant.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
4 mrt 2024
Hey Jean-Claude, bedankt voor je beoordeling & recensie. Fijn om te lezen dat je tevreden was over de levering van je bestelling. Jammer dat je onzeker bent over de echtheid van je product. Wij werken alleen samen met de merken zelf. Voor adidas geldt dat wij de bestelgegevens aan ze doorgeven en zij zelf de items opsturen naar de klant. Het zou ons helpen in de communicatie met onze partners als je dit wilt melden aan onze klantenservice. Indien dit vaker gemeld wordt, kunnen ze actie ondernemen zodat dit opgelost wordt voor de toekomst, zodat onze klanten zich niet meer onzeker hoeven te voelen hierover. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Ik wens je een fijne week! Met vriendelijke groet, Melle van ABOUTYOU
ML
Mario L.
Wuustŵezel
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling onvolledig….

Als de klant een bikini besteld en uiteindelijk enkel het bovenstuk geleverd krijgt…. kan je als klant niet tevreden zijn lijkt mij…
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Mario, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik raad je dan ook aan contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be). Zij kunnen evt. contact opnemen met de leveringspartner of het magazijn om te kijken waar het mis is gegaan. Daarnaast zullen ze je adviseren wat nu het meest handige is om te doen. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze levering en we hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Nina van ABOUTYOU
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Plots kan ik niet meer met achteraf betalen bestellen. Zeer jammer. Nochtans betaal ik steeds op tijd.
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
23 feb 2024
Hey Isabelle, Bedankt voor je review. Wat vervelend! Hopelijk lukt het om met een andere betaalmethode te betalen. Indien meerdere facturen bij Klarna (nog) niet betaald zijn, blokkeert Klarna automatisch de mogelijkheid om achteraf te betalen. Mogelijk is dit de oorzaak voor je probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Klarna. Mocht dit niet het probleem zijn, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@aboutyou.be) om te kijken of zij de oorzaak van het probleem kunnen vinden. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met onze service en producten en dat we je nog eens terug zien in onze webhsop. Met vriendelijke groet, Jay van ABOUTYOU
SV
Siska V.
Parike
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel korter dan op de foto Statisch electriciteit En prikt Ben helemaal niet tevreden….
Beoordeling melden
Antwoord van aboutyou.be
26 feb 2024
Hey Siska, Bedankt voor je recensie en beoordeling. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het item wat je hebt besteld. Dat vind ik jammer om te horen! Je kunt het item gratis retourneren en dan zul je je geld terug krijgen. Ik zie dat je al wel vaker bij ons besteld hebt. Hopelijk ben je met de items uit je vorige bestellingen wel tevreden! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Nog een fijne avond gewenst! Met vriendelijke groet, Saskia van ABOUTYOU